4 kommentaari

N
naisuke  /   18:41, 28. aug 2018
Ükski toores porgand ei anna A vitamiini; see vallandub alles koos rasvainega. Näiteks praadides võiga.
P
Porgand  /   10:18, 18. aug 2015
Toore porgandi söömisel omastab organism ainult 3% porgandis olevast β-karoteenist.
J
just!  /   08:31, 28. aug 2018
karitoinoidid on inimesele omastatavamad, kui porgandisalat on tehtud kas hapukoore või kvaliteetse õliga, samamoodi aitab keetmine-kuumutamine. Toorelt on porgandit hea niisama närida, kui porgandid on noored ja otse peenrast võetud (nö.harvendusporgandid said sageli ikka ise söödud, päris pisikesed läksid lammastele maiuseks). Toore porgandi kasulikkus on ikka hammaste-igemete korrashoius ja justnimelt kiudainetes, mitte karotinoidide saamiseks. Hämmastav, et terviserubriik koosneb enamasti mingist kaheldavast kollasest (kehvalt tõlgitud) tibimeediast, mitte kaasaegsetest asjalikest teaduspõhistest artiklitest.
E
eh  /   09:29, 28. aug 2018
kohe esimene sõna juhtus näpukana - no muidugi tuli kirjutada karotenoidid, mitte seda veidrust, mis siia sattus. Vabandan!

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis