164 kommentaari

M
mir  /   11:26, 14. veebr 2017
ma ise rääkisin mõni aasta tagasi ühes kuurordis vene tütarlapsega, juura magister. muidugi rääkis ta ainult vene keelt, ühekeelne, vestlus oli siiski viisakas, kuigi lõpuks ta pidi ikka mainima, et mui ma niimoodi resisin, siis peaks ikka keeli oskama s.t ma peaks paremini venek rääkima õppima. kusjuures sama asja ma kuulen ka ühekeelsetelt Tln venkudelt, täiesti käsitlematu andke andeks
T
TO MIHHAIL  /   07:32, 13. veebr 2017
sa maga ise kaineks enne kui hakkad kommenteerima
T
tibla  /   03:52, 13. veebr 2017
on rääkinud,hau!
K
kompleks  /   21:09, 12. veebr 2017
Napoelon on rääkinud...
N
Nõukogude produkt  /   19:13, 12. veebr 2017
Venemaa ei ole Moskva ega Peterburg. Venemaa on tohutu suur, kuna aegade jooksul pole moskoviidid osanud muud teha, kui võõraid rahvaid alistada ja röövida. Tõepoolest, milleks Venemaale Königsberg või Kuriilid, kui nad äsjavallutatud maal ainult seda maad lagastada suudavad? Lagastavad maa ära ja kohe vallutavad jälle mõne uue õitsva oaasi. Pärast seda oskavad nad sealt ka kõik maavarad välja pumbata, kohaliku elanikkonna aga alkohoolikuteks muuta.
Deržaavalembus oli Venemaale omane ka enne bolševikke, kuid bolševikel õnnestus luua oma intelligentsi tappes täiesti uus inimliik - nõukogude inimene AKA homo sovjeticus. Vaadake „Koera südant”, seal on homo sovjeticust kujutatud tema täies hiilguses. Kusjuures homo sovjeticus on liigina surematu. Asugu ta siis Brighton Beachil või Iisraelis, sovjeticus toob igale poole kaasa oma nõukogude inimese „kultuuri”: sibulad, mahorka, vobla, viina, katkise võrksärgi ja taskurätiku pähesidumiseks.
Puutudes kokku homo sovjeticusega oleks soovitav teda vaadelda, kui inimkonnale miljoneid inimelusid maksmaläinud eksperimendi tulemust. Võib muidugi ka suhelda ja temaga viina võtta, kui oskate piisavalt matitada. Tuleb aga valmis olla selleks, et kolmandat-viiendat teeklaasi viina hakkab homo sovjeticus teilt erilist austust nõudma ja küsima, miks teie teda kohe mitte üldse ei austa-armasta ning miks te fašistid kõik ameeriklaste sabarakud olete.
Ettevalmistuseta inimesele ma seda ei soovitaks, sest pidu sovjettidega lõpeb alati pussitamisega või löögiga taburetiga pähe. Äärmiselt soovitav oleks, et lööjaks oleksite teie, sest eestlasi on vähe, aga sovjette must miljon. Ja nad on surematud nagu zombid!
V
vahelduseks  /   23:33, 12. veebr 2017
mine ela ka anglosakside juures,et silmaringi laiendada.Mina elasin ja võin kinnitada,et üks inglane räuskab rohkem,kui 100 venelast.Ja sellist varasrahvast,kaklejat ja räuskajat ma ei ole veel kuskil näinud.Varastatakse totaalselt isegi õuesolevaid prügikaste.Ja kuidas juuakse,see on lihtsalt jube!Ja samas ollakse endast nii heal arvamusel.
  /   19:03, 12. veebr 2017
Täna jälle putinoid moderaatoriks, et kommentaar suunati modereerimisele, miks küll, kas õhtuleht pole seda moderaatorit veel vabastanud?
M
mihhail  /   19:01, 12. veebr 2017
Sellel kõrbe eksinul arvatavasti ajude ülekuumenemine või polnud pohmakast lahti saanud, oleks pidanud sellele ütlema, et magagu ennast kaineks ja siis tuleks maailma asjadest rääkima.
O
Olev  /   10:45, 13. veebr 2017
Selles jutus oli iva. Juba möödunud sajandi seitsmekümnendatel aastatel ütlesid vene noored, et kui Nõukogude Liit oleks vallutanud Talvesõjas Soome riigi, siis me elaksime sama hästi kui soomlased. See tulenes sellest, et Eestis oli nähtav soome televisiooni vahendusel küllus Soomes, meil aga valitses viletsus ja vaesus. Tähtis on mõttelaad, kuidas osa inimesi mõtleb.
  /   04:30, 27. märts 2017
mitää?
V
Väiksema rahvaarvuga riigil  /   17:58, 12. veebr 2017
on äärmiselt raske okupeerida endast suurema rahvaarvuga riike, eriti, kui nende arengutase on kõrgem. Hiina ja India jätan ma siin parem hoopis välja - eks arvutage ise...
S
SLAVA PUUUTINUUU  /   15:34, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:41, 12. veebr 2017
kui te selle röökija ja ülimalt raske vaimsepuudega tiblunni rõvedatele, roppudele, ilgetele ja vihaõhutavatele kommentaaridele miinuse panete, siis
teatage, palun, ühtlasi ka ebasobivast kommentaarist.
Aitäh!
ÕL moded, palun kustutada ka selle haige tüübi kommentaaride pealkirjad!
A
Aga  /   07:42, 13. veebr 2017
Pane oma venda nagu tei idas kobeks
N
nujah  /   15:23, 12. veebr 2017
kas venelased tahavad, või ei taha tunnistada, aga venemaad, kui sellist pole olemas- on slaavlaste poolt jõuga hõivatud paljurahvuseline territoorium, mida nad ise kutsuvad hellitavalt venemaaks. Kohalikel pole mingit sõnaõigust, kas nad soovivad olla nimetuse all venemaa- igasugune küüditamine hõlmas osa protsessist, et erinevaid rahvusgruppe mööda nn venemaad laiali saata teistesse regioonidesse ja teha kõigist venelased.
J
jah  /   15:15, 12. veebr 2017
Parem olgu maailma venelaste oma kui moslemite oma. Praegune EL liigub kalifaadi suunas ja see on tunduvalt hirmutavam kui Eesti meedia pidevad hirmujutud Venemaa teemadel.
S
sellised  /   15:12, 12. veebr 2017
meeleolud on levinud
L
Liinake,  /   14:42, 12. veebr 2017
on arusaadav ,et kõrbes võib päikesepiste saada ja mõned näevad ka hallutsinatsioone aga milleks panna seda ajalehte? Meil on küllalt suure palgaga poliitikuid kes peavad rahvale jama ajama, jäta nende töö neile ja tegele ajakirjaniku tööga ja kirjuta eesti asjadest .
K
Kalju  /   14:29, 12. veebr 2017
Vene rahva alaväärtuslik osa kannatab kolonialismi narkomaania all. Venemaa rahvaarv, arvestades territooriumi suurust, on alla optimaalse, aga sellegi poolest trügivad nad igale poole, kuhu vähegi saab. Milleks on Venemaale vaja Kuriili saari, Ida-Preisimaad jne.?
K
KALJU-le  /   12:40, 13. veebr 2017
mille all kannatab EESTLANE, kui teda igas maailma sadamas leidma pidi !
V
Venelane  /   14:22, 12. veebr 2017
MIRU MIR A MNE DENGI
Л
Леонид  /   14:13, 12. veebr 2017
"Нам нужен мир, нам нужен только мир, нам нужен весь мир,"
S
Slava Vobloglazu  /   14:07, 12. veebr 2017
Sellinne uudis soosib igati RPC maniakke.
K
krat pärnust  /   13:46, 12. veebr 2017
ei tea, kellega nad siis sõdima hakkavad, kui kõik venelased on,,,aaah muidugi viinakuraditega :)
1
13.46  /   14:45, 12. veebr 2017
Sina sõdid iga päev selle viinakuradiga ja oled deliiriumis, kas ka venelane. Kaine inimene sellist jama ei kirjuta nagu sina.
S
Slava Putinu   /   13:16, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
just  /   13:37, 12. veebr 2017
palume mitte ropendada
L
lord  /   12:55, 12. veebr 2017
see tädi kes sellist jutukest kirjutab on sooda ja ajaleht, mis seda jutukest paljunab on rumal
J
just  /   13:36, 12. veebr 2017
mordoriisand on kui prohvus muhhamehha laadne toode, keda ei tohi kujutada ega nime asjata suhu võtta
M
Mõtlesin   /   16:14, 12. veebr 2017
just sama. Meil on ka omajagu jorsse , kes arvavad et eesti on usa järel tähtsuselt teine riik maailmas. Miks peab leht sellist soga trükkima.
M
mees  /   12:31, 12. veebr 2017
Minu arvamus! Kess selle lollust kirjutab tahab inemesi riidu ajada! Ja arritada venemaad provazerida! Aga ta ei motle millega see voib loppeda! Eesti saade KAUA VOIB lollust kirjutada!
K
ka mees  /   22:19, 12. veebr 2017
Miks see lollus on? On fakt, et venelane tunneb hästi ennast ainult süda pidades ja uusi territooriume liites. Ta on ju nõus kõrini si.tas elama, peaasi, et Venemaad maailmas tema roostes rakettide pärast kardetaks.
K
Kohalik krants  /   12:28, 12. veebr 2017
Jõudu sm.Putinile. Läksin Maximast tanke ja tuumarakette ostma.
J
Juku  /   10:44, 12. veebr 2017
Loodan, et keegi ei usu selliseid väljamõeldisi.
A
anita  /   10:43, 12. veebr 2017
See jääb venelste suureks unistuseks olla maailmavalitseja.
Aga see näitab kõigi venelaste soovi olla fašistid ja sõjardid.
Kui peaks venemaa hakkama lennutama tuumapomme, siis loodan, et enamus neist lõhkeb kohas kus nad asuvad.
N
nii ongi  /   13:40, 12. veebr 2017
teadus on arenenud nii kaugele, et suudavad halvata lendulastud rakettide lennud. Kas maa peale potsatud raketid ka lõhkevad, seda ei oska öelda
M
Miki  /   10:43, 12. veebr 2017
Jube on mõelda, et keegi mõtleb väla selliseid totrusi.
  /   10:21, 12. veebr 2017
Pole sel Putinil ka viga midagi .
K
kk  /   15:21, 12. veebr 2017
Putini viga on selles, et mees ei lähtu mitte rahva huvidest, vaid isiklikust haiglasest võimuihast.
Mis kasu sai lihtne vene inimene Krimmi annekteerimisest? Mitte mingisugust! Krimmis sai ka enne viisavabalt puhkamas käia. Küll aga on sanktsioonid ja riigi isolatsiooni jäämine elatustaset üksjagu langetanud. Propaganda muidugi korrutab "Za to Krõm našš" ja venelane on eluga rahul...
N
N  /   10:17, 12. veebr 2017
Ei viitsi isegi lugeda neid kommentaare aga kindel on see et vene aeg oli ilus aeg ja elu oli nagu lill
L
lillest oli asi kaugel  /   10:41, 12. veebr 2017
Esimese asjana meenub altletikaubandus, kõrgharidus oli vaid tõesti tarkadele. nagu seda oli mu õde. Aga nälgas ma polnud kui kasvasin, hiljem töötasin kaupluses müüjana, mis räägib ise enda eest.
U
unistada pole kahjulik  /   13:45, 12. veebr 2017
puutjaisand ehitab Mordorit, mille kõrval ka kadunud nõukaliit näib helesinise laguunina, et siis näib absoluutse võimu usurpeerinud segasena v võtavad tulnukad, läbi tema, maamuna üle? Halvad variandid mõlemad
T
TT  /   14:05, 12. veebr 2017
Eks sa endine kolhoosiesimees oled, kindlasti parteilane või isegi nomenglatuurist. Muidugi nüüd laulad - oi aegu ammuseid
M
maria  /   10:45, 12. veebr 2017
ja venelased loodavad, et kui tuleb NSVL tagasi, siis saab olema kõik uuesti lill.
  /   10:47, 12. veebr 2017
Sm. kolhoosnik , kui laupäeval on tarbitud kangemat kraami , siis tuleb pühapäeval mineraalvett juua , mitte uuesti peale võtta , et sellist hülgemöla kirjutada .
  /   12:17, 12. veebr 2017
Ja pole Sm kolhoosnik olen Proua linnast . Ja öökoht oli vene ajal kõrgem ikka kui sul
  /   12:19, 12. veebr 2017
Kolhoosi piima meeldib küll juua ja liha alla neelata
Ö
ÖÖkoht kõrgel?  /   12:54, 12. veebr 2017
Viru lind olid? 22 korrusel?
T
TT  /   14:07, 12. veebr 2017
Täpselt kümpi :)
T
Tasuta  /   15:14, 12. veebr 2017
kortereid on võimalik saada juba praegugi. Osa inimestest on hakanud riigile tagastama tasuta saadud kortereid, neid pole mitte väga vähe,et soovija löögile ei pääseks. Võtke ja tehke korda.Samal ajal, samasuguse projekti järgi ehitatud kooperatiivkortereid omanikud ei tagasta.Neid on pidevalt korras hoitud ja renoveeritud.
K
kk  /   15:31, 12. veebr 2017
Psühholoogid ütlevad, et inimesele tundub ikka, et vanasti oli kõik parem. Seda nimelt seetõttu, et inimene oli tol ajal noorem ja optimistlikum. Tegelikult oli veneaeg üks häda ja viletsus koos igapäevase ajupesuga.
H
hulgus  /   09:35, 12. veebr 2017
Eesti piir käib vast hiina müüri ja trump on pealik !
T
Tšago  /   16:17, 12. veebr 2017
Hulguse jutt jumala õige, ainult et Meie Ugritõugu pealik on johtaja. See on väga hea plaan et tagastatakse eesti rahvale meie iidsed alad. Hr. Putin on Meie Mees.
I
Igat lollust ei maksa kuulata  /   09:22, 12. veebr 2017
Nende ajupestud venemaalaste (palju neist üldse venelased on, enamusel puuduvad üldse juured!) juttu ei tasu kuigi tõsiselt võtta. Kui aga niisugune asi peaks juhtuma, mida ma küll ei usus, siis on see kogu inimkonna suurim õnnetus. Praktiliselt surutakse siis inimkond uuesti tagasi kiviaega, sest Venemaa on oma arengus maha jäänud arenenud ühiskonnast vähemalt sada aastat.
?
???  /   12:35, 12. veebr 2017
Juured? Aga nad on ju juurtetud homo sovieticused!
T
tehnoloogia  /   09:17, 12. veebr 2017
Ilmselt Vene-hirm peab sundima nõustuma lõunapoolsete immigrantidega.
H
Härra Putin tule juba palun Rahvas ei jöua enam oodata  /   09:17, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:27, 12. veebr 2017
Jakuutiasse uraani kaevandama ? Supilörri ja koha eest naril barakis ?
A
Aadu  /   09:08, 12. veebr 2017
Pole vaja kaugele minnagi. Kodu ukse taga on korduvalt mul palutud rääkida "po tselovetseski". Ja tõesti mu kallid kaasmaalased lupsti näitavad küll ida küll läänesuunas kuidas nad" armastavad" oma keelt. E´i aita siin mingid rumalad rahakulutused koolidele ega kursustele. Odavam on läbi meedia pesta eestlaste ajusid nii, et nad oleks uhked siia tulnud ja elama jäänutega eelistada siiani veel kohalikku keelt. Lihtsalt alateadlikku orjameelsust on vaja välja tõrjuda. See venelane, kes kõrbes niimoodi oma mõtteid niimoodi väljendas, olgu meile kas või kübekese võrra eeskujuks. Muidu kaome nagu liivlased või jäämegi hädaldama oma suurriigi naabrina.
  /   09:05, 12. veebr 2017
See ei ole üksikjuhus. Seda nad ootavad ja loodavadki.
Delfi kommentaariumiski on paar trolli, kes räägivad muutustest maailmas ja moskva tõusust maailmapoliitika otsustajaks.
V
valija  /   08:57, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   09:20, 12. veebr 2017
Mine räägi seda juttu ukrainlastele .
N
Naabrid on erinevad  /   09:32, 12. veebr 2017
Naaber, kes ihkab sinu isakodu endale jõuga võtta, ei ole lihtsalt naaber vaid röövvallutaja!
S
suurem pilt  /   08:43, 12. veebr 2017
puutjaisand tegutseb kõigi maffiareeglite kohaselt, kasutab selleks suuriigi ressursse, on maniakaalselt halastamatu ning haiglaslikult julm ja embaatiavaba. Tema võimualal on puutjaisandaga vastuolu kiireim viis sattuda letaalsesse õnnetusjuhtumisse, -haigusjuhtumisse jms.
Aga mordorile kolm tilka verd ohverdanud aga on varsti püstihädas isanda tahtmistega, alguses tulutoovana näinud sobing osutub varsti palehigis rügamiseks ohu piiril v vastupidi, nii nagu klassikaline maffia ikka oma mõjuvälja sattunutega teeb
J
jj  /   08:39, 12. veebr 2017
ei oska nad elada oma maal, oma suurt ja rikast maad üles ehitada, aga kõike mis mujal, tahaksid endale, et ära lörtsida kogu maailm.
Vaevalt on maailmas olemas kusagil olemas suuremat kurjust kui sellel kommunismi-ihaluses elanud
rahval.
K
Kindlasti on,  /   14:52, 12. veebr 2017
näiteks islamimaades kus lõigatakse inimestel päid ja kes soovivad hävitada kõik "uskumatud", ning vallutada euroopa.
M
Mann  /   08:05, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Õ
Õie  /   08:26, 12. veebr 2017
Minule meeldivad mustad sitked poisid. Ei mina teisi taha.
A
aga Mann  /   08:48, 12. veebr 2017
miks me üldse kellegi all peame elama,võiksime olla ise ja iseseisvad.Mina ei taha kellegi all elada.
Õ
Õie  /   09:20, 12. veebr 2017
Kellele sa seda siis rääkida kavatsed ? Otsustajate kõrvad on ju vatti täis.
A
aga Mannile  /   19:05, 12. veebr 2017
Mina tahaks hoopis kellegi peal elada.
N
no mis sa tahad  /   07:57, 12. veebr 2017
libauudiste luulutaja- kuulutaja eesti meedia
TÖDE. hoopis mustad ja ümberlõigatud
E
eesti mees  /   07:38, 12. veebr 2017
ega unistamine pole keelatud.
K
ka eesti mees  /   07:58, 12. veebr 2017
Ka unistused on ununenud, sest lootusetud unistused ei ole unistused. Võiks muidugi unistada ehk sellest , et taavid, mardid ja siimud veelgi rikkamaks saaksid.
O
Oo my good , Oo my good. See on ju pildil Puutin Härra Putin , parim president terves Universumis .Iga normaalne inimene unistab igapäev Putinist Ja näeb isegi unes teda  /   07:37, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tim  /   06:58, 12. veebr 2017
Jõudu lolliks minemisel ja loo kirjutamisel,et millegi sees on suurem kui ta ise on.
O
Oot, oot  /   06:06, 12. veebr 2017
kuskilt ma olen kuulnud seda pealkirjaks olevat lauset, aga Putja küll seda ei öelnud, see oli keegi teine Kremli müüride vahelt.
šoigo, medved... mitte ei tule meelde.
  /   06:26, 12. veebr 2017
Lennandus on kohutav
V
väga madal artikkel  /   04:36, 12. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kolmanda Rooma teoorias pole midagi uut..  /   05:00, 12. veebr 2017
Imestada pole midagi. Russisch kulturisch? A hulisch!
J
JUSS  /   04:13, 12. veebr 2017
Venelaste arusaamist mööda on vene rahvas jumalast välja valitud, erilise missiooniga, Kõige, kõige. Euroopa ja seega tollal kogu maailma hõivamisest unistas juba ysaar Pjotr Suur. Ja sellest unistas ka isake Stalin. Tema lootis veel oma eluajal näha, kuidas maailma kõige viimase vabariigi delegatsioon saabub "vabatahtlikult" Moskvasse palvega nad vastu võtta NSVL koosseuisu. Et üle kogu planeedi lasuks Moskva võim. Ainult et tänu sellele, et sõja käik kujunes teistsuguseks, kui oli Stalini ootused, Tänu sellele, et Venemaa raiskas oma ressursid jäi see plaan teostamata. Ainult Ida-Euroopale õnnestuski käpp peale panna.
V
vene värk  /   05:11, 12. veebr 2017
Juuatäis peaga on koik välja valitud, paraku venelaste puhul on nad välja valitud juba syndides.
S
sergei  /   01:45, 12. veebr 2017
Kogu riiki hõlmava alaväärsuskompleksi uus tase.
H
haige jutt   /   23:45, 11. veebr 2017
Jälle hirmutatakse venemaaga .
T
täpsustus  /   00:25, 12. veebr 2017
mitte Venemaaga, vaid puutja maffiaga aga igale tegevusele on vastutegevus ja igale jõule vastujõud
L
Liigub ringi venelasi   /   01:34, 12. veebr 2017
Kes ise haiged suurushullustusest, mingi 140milli inimest ja hunnikute viisi plutooniumikärakaid. Ja tullaksegi kuulutama omal suuremeelsel moel et kuulute meie omandisse, juhuseid korduvalt olnud. Kunagine kolleeg üritas midagi vastata kahele sellisele vaid et omab tuttavaid-sõpru venes. Tulemuseks saabastega näkku saamine ,lambid kinni. Rahvaste sõprus kuubis M3
V
Võts  /   09:35, 12. veebr 2017
Keegi kuski purjus peaga rääkis ja nüüdeks suur ja sisutihe artikkel. See meedia on üks suur si....
Ja kas see pole mitte otseselt jälle sõja ja vaenu õhutamine.
Kirjutage ikka midagi asjalikumat.
E
EI  /   13:51, 12. veebr 2017
sõjaõhutamine on konkreetne tegevus vaenu kiskumiseks. Kui tõe rääkimist võetakse sõjaõhutamisena, siis on vastava kommi kirjutaja ise tegev sõjaõhutamisega ja üritab avalikusega manipuleerida, avalikust hirmutada
K
Kes   /   23:35, 11. veebr 2017
selliseid tõele mittevastavaid ja rahvaste vahel vaenu õhutavaid kirjutisi koostab ja avaldab?
I
irv  /   01:50, 12. veebr 2017
Miks sa arvad, et see ei vasta tõele?
E
e.  /   11:32, 12. veebr 2017
Arusaamatu, kes sellistele kommenteerijatele nagu 'Kes' plusse laob? Alaealised? Putini trollid? Kommunistid? Ehkki ma pole veel vana, ulatub isiklik kogemus ilmselt kaugemale kui paljude siinkommijate oma. Nimelt elasin lapsena Eesti väikelinnas (tänapäeval tuntud kuurortinn), mida piirasid kummastki küljest vene ohvitseride ja üleajateenijate 'külad'. Ka linna sisse ehitati sõjaväelaste maju ja ohvitseriperesid poetati isegi eestlaste kortermajadesse. Kogu mu lapsepõlve tolknes me 5x-se maja trepikojas kamp umbkeelseid noorukeid. Veetsid aega, sodisid seinu, lõhkusid ukseklaase, tegid jalajälgi lakke, suitsetasid, naersid valjusti, ilkusid möödujate üle. Kui jätsid toaskäigu ajaks oma mänguasja/jalgratta õue, ei pruukinud seda tagasi tulles eest leida. TÄPSELT SAMU SÜMPTOMEID kuuleme tänapäeval ülbete soojamaapagulaste kohta. Miks peaksin arvama, et 'härrasrahva' mentaliteet on venelastest tänaseks kadunud? Venemaa toodab ju tänini massiliselt prop. mängufilme nn. Suure Isamaasõja kõverpeeglist vaadatuna (venelane - maailmapäästja, venelane - vabastaja - no püha müristus!). Kohalik vene kogukond käib tänini (vahel koguni koos Vene konsulaadiga) lilli-pärgi panemas röövmõrtsukatest 'vabastajate' ausambale selle Eesti linnakese südames, kõigest paarisaja meetri kaugusel 1941 aastal punasolbanite poolt elajalikult mõrvatud tsiviilelanike ühishauast (kes valiti ohvriks juhuslikult tänaval vastutulnute seast, tegu polnud isegi mitte 'kulakute' või EW-aegsete asjapulkadega!). Ja kui võtta kätte Margus Laidre raamat "Dorpat", mis jutustab 500 aasta tagustest Vene vallutajatest, selgub, et venelaste SUHTUMINE pole aastasadadega muutunud. Valet hõiskab oma kommis seega hoopis 'Kes' 23:36, 11. veebr. 2017! Ainus, milles temasugustel 'õigus' on, et eestlased saavad nüüd valida kahe halva - 'paksu' ja 'vedela' - vahel. Üks tuleb idast, teine Läänest. Isegi kui peaksime end päästma läbi lampkasti pugedes, ärgu idalased erilist austust oodaku. Te olete meile rahvusriigi hävitamise võlgu.
M
mx35  /   23:23, 11. veebr 2017
venemaa sallib ja toetab separatismi ( lahku löömist ) Ukrainast.. kas ta ka toetab separatismi ( õigustatus ja tavalist ) hiinlastega asustatud piirkondade liitumist hiinaga.. kui venelastega ukraina liitumine venemaaga on OK siis hiinlastega asustatud venemaa liitumine hiinaga on sama OK või ma olen millestki valesti aru saanud.. venemaa ukrainas VÕIB nii teha .. aga hiina venemaal EI VÕI nii teha.. kus on võrdsus , vabadus , vendlus... Lenin ?
P
Poloogna prohhvessor  /   23:59, 11. veebr 2017
Mis leeninil venelastega pistmist. Tappis neid ju miljonite kaupa. Loe lehti.
Aleksandr Solźenitsõn on toonitanud, et Leninil oli vene kultuuriga vähe ühist. Ta kuulus internatsionalistide hulka. Tema rahvuspoliitika nägi ette rahvaste ühtesulatamise ja rahvuskultuuride hävimise. Aastal 1919 kirjutas revolutsioonipühak: "Rahvused segunevad. Rahvuslik stagnatsioon peab kaduma."
"Sotsiaaldemokraatlikust seisukohast pole rahvuskultuuri lubatud tugevdada, sest kogu inimkonna vaimne elu internatsionaliseerub juba kapitalismi tingimustes. Sotsialismi ajal internatsionaliseeritakse see täielikult."
Kas ei tule tuttav ette? Tänased leeninid tulevad berlinist ja brüsselist.
?
?  /   00:28, 12. veebr 2017
Ka Tallinn oli perestroika aeg asustatud Vietnamlastega.Miks eesti ei liitunud Vietnamiga?Tegelikult on Ukrainas toimuv Ülipeen poliitiline mäng,mida ei juhi ei Ukraina ega ka venemaa võim,vaid organisatsioon Chabbad Ljubavits,kes juhib nii Ukraina,kui ka Venemaa oligarhaati.Praegusel ajal Venemaa isegi varustab Ukraina sõjaväge.Venemaa ja Ukraina lõunaosasse luuakse Uus-iisrael.Ka nende juhid on juba teada.Näeme!
H
hiinlane  /   23:09, 11. veebr 2017
Varsti käib Hiina müür vastu Eesti riigipiiri ja meie,hiinlased,oleme vägagi selle poolt.
H
hiinlane veel  /   00:02, 12. veebr 2017
Ja nii nagu teie ei piiksata Tiibeti kaitseks, ei piiksata ka keegi teie kaitseks.
F
FEDJA  /   22:52, 11. veebr 2017
Ennem surevad nälga oma puurublaga.
P
pskovets  /   09:30, 12. veebr 2017
Too oma puurublad siia,vahetan ära 100 puurämpsu vastu annan 1kuldse€
.
...........  /   22:30, 11. veebr 2017
obama kitis
obama kiitis amerika kõige võimsam riik kuid venemaas ta jaai unistama, kõik riigid on nato käppaal ka eesti,
  /   22:41, 11. veebr 2017
Kas sul tervis on ikka päris korras ?
  /   22:30, 11. veebr 2017
kuulge vene foobikud,ärge nüüd oma hüsteeriaga vinti ka ikka üle keerake,lausa naeruväärseks läheb asi juba.
V
vene värk  /   22:38, 11. veebr 2017
Pole olemas russofoobiat, on aggressor warning, instinkt mis on omane igale kodumaad armastavale patrioodile ja see instinkt on pärand verejanulise idanaabri okupatsioonidest läbi sajandite.
  /   22:51, 11. veebr 2017
oi kui tore. nii palju humoriste :DDD
:
:D  /   22:11, 11. veebr 2017
Vsjo naša!
T
Thule nendib  /   22:11, 11. veebr 2017
Venelane - see pole ju rahvus vaid diagnoos.
K
kolla  /   00:04, 12. veebr 2017
LKA avalikustatud materjalides oli lugeda,et loomariigis on venelased kõige rohkem inimese sarnased.
J
Jaan  /   22:01, 11. veebr 2017
Olen kuulanud paljusid Putini kõnesid. Ta on nõus kõikide riikidega hästi läbi saama.
T
tolajaan  /   22:27, 11. veebr 2017
Ainult sel juhul kui kõik riigid tema sõna kuulavad,muidu on sõprus läbi ja algab kaklus.
M
Ma   /   21:59, 11. veebr 2017
Tervitaks suuremeelselt härra Putinit, kui näeksin teda oma kodukoha küljeall laiuvat Peipsi järve ületavat. Ilmselt tuleks see vägi sealt kaasa. Jah, mul on kapis uus, valge voodilina ja ma aega kaotamata kasutaks seda lina, et sellega märku anda. Elu ei muutuks, lihtinimesed elavad samamoodi nagu elasid vene ajal (kaubale oli Peterburis turgu ja maainimene elas ka ära), seega - vahet ei ole tõesti kes mäepeal pukis on, venelane või eestlane. Igaljuhul on täiesti kindel, et oma verd vabatahtlikult väljalasta ei laseks (vastuhakku pean silmas), kui allaandmisetahe ei loe, siis ju nii peab minema. Igaljuhul Ärma AS Eesti vabariik, nimelise röövasutuse nimel langeda ei kavatseks.
  /   22:10, 11. veebr 2017
kremli trollidel on teemakäsitlus muutunud peenemaks . Ah et kohe valge lina ?
  /   22:47, 11. veebr 2017
Kes sind kremli troll siin kinni hoiab ? Mine oma õnnele vastu , üle Peipsi ida poole ja koos valge linaga .
V
viru pirukas  /   22:54, 11. veebr 2017
soovite ehk lippu? suured väikesed vapiga ja ilma. või ehk sada meetrit georgi linti? :DDD
V
võta palderjani  /   00:46, 12. veebr 2017
Mina jään koju,aga sind saadan ohhoota mere äärde!
O
ole rahulik  /   00:43, 12. veebr 2017
Ka Putin ei ole mingi erand,sest ka tema on satanistide maffia(Chabbad Ljubavitsi)kontrolli all.Konkreetselt kontrollib Putinit Berl Lazar(venemaa pearabi)Jared Kusher kontrollib aga Trumpi.IvaKa Ivanka pidi hiljuti judaismi vastu võtma,et elus olla!See mis meedia meile esitab,on lihtsalt klannidevaheline nägelemine....ka .programmi osa,mis esitati juba aastal 1676.Kuid see on juba väga pikk ja keeruline jutt.
K
kippar  /   12:33, 12. veebr 2017
Ja kõiki ida-euroopa ja aasia pearabi-sid juhib nõukogu liige Buratiino, kes allub otseselt Pinoccio-le.
N
Nii  /   21:58, 11. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   22:15, 11. veebr 2017
Kas sa oskaksid nimetada mõnda riiki , kes ei tahaks venemaaga hästi läbi saada , seda muidugi juhul kui kreml ise käitub tsiviliseeritud riigina ?
S
See troll  /   22:35, 11. veebr 2017
ongi siis moderaator. Andsin miinuse, käisin korra ära, et vaadata üht teist uudist - tulen tagasi ja mida ma näen? Miinus läinud, üritan uuesti anda - ei saa :D :D :D paganama trollihakatis kes rahva sõna üritab väänata
M
minu  /   23:46, 11. veebr 2017
viis kommentaari on kadunud ,üks lasti läbi moonutatud kujul, vot see on tase õhtuleht ,millisest demokraatiast me räägime?
M
minu   /   23:55, 11. veebr 2017
kommid kustutatakse pideva järjekindlusega ära ,väga demokraatlik ja ainult sellepärast ,et julgesin mainida ,kas üks inimene on juut ,kuulasite ja vaatasite pealt,mis teil välja ei tulnud, tõõeetika täielik puudumine ,haledad.
E
ei saa aru  /   21:47, 11. veebr 2017
Miks ei ole artikli juures selle mehe pilti,kes need sõnad ütles,vaid Putini oma?Kui kaugele võib ajakirjandus sellise riigijuhi demoniseerimisega minna?Kas varsti on iga vägistamisjuhtumi artikli avapilt ka Putini oma?
P
pigem  /   21:25, 11. veebr 2017
venelane kui moslem.euroopa tahab aga seda islamit.
  /   00:33, 12. veebr 2017
pada sõimab katelt, aga ühed mustad mõlemad, irw
P
pigem ei venkut  /   08:54, 12. veebr 2017
ega islamit,kas tõesti ei saa elada mingi suurriigi sekkumiseta,olla lihtsalt Eesti ,ilma kiskjateta
E
Ei saa ju,  /   15:03, 12. veebr 2017
islamistide kaitseks toodi isegi nato väed kohale ,et ei tekiks mõtet oma kodu nende eest kaitsta.
S
SUUR TÜKK  /   21:20, 11. veebr 2017
AJAB SUU LÕHKI
V
vene värk  /   21:12, 11. veebr 2017
Noh, 140 miljonit viinalembi vöitlevad argipäevadega ja reeglina jäävad selles vöitluses alla, pole nad yhelgi sajandil oma riigi haldamisega hakkama saanud. Lisaks on Venemaal saanud rahvuslikuks traditsiooniks lyya kasti kremli maffia, eelmisel sajandil koguni kaks korda. Aga eks nälg ajab jahimaid laiendama, Venemaa naabritest jääb väheks... Et feodaalajast edasi liikuda, tuleks Venemaal hakata maailmaga yhte jalga astuma, paraku on maailmal keeruline lombakaga sama jalga astuda.
A
A.H.  /   21:07, 11. veebr 2017
Ega inimesed vabalt elada ei oska, stalinlik režiim tagaks maailmas rahu.
A
adventist  /   21:06, 11. veebr 2017
Aastadt 1917 kuulub Venemaa Inglismaale ja Venemaad valitsevad kohalikud massoonid,sellised nagu Putin,ta on Inglismaa poolt määratud poisu.Eesti kuulub ka Inglismaale juba aastast 1918 umbes,isegi kolm lõvi meie vapil räägivad sellest.
J
just  /   00:53, 12. veebr 2017
Yorki linna vapi peal on need samased 3lõvi.Vapi kujutis on keskaegse linnavärava peal ja 3 lõvi kujutis moodustab vapist ühe neljandiku.Tegin ka sellest pilti.
H
Hullumeelsus on seal norm   /   20:59, 11. veebr 2017
E
Ei ole hullumeelsus  /   13:17, 12. veebr 2017
Sellised videoklipid on tehtud USrAeli tellimusel, nagu loomakaitsjad tellivad Aasiast elusalt nülgimise videoid, et saaks annetusi lunida.'
Mõned jäävad isegi uskuma.
N
njahmm  /   20:52, 11. veebr 2017
jajajaaa Hiina on juba selle venemaale ilusasti pilgu heitnud, see samune Saudi-araabia ka! Sest ei taha unustada mis rahad ringlevad Euroopas, Austraalias, Kanadas ja Argendiinas.
S
Scaramanga  /   20:51, 11. veebr 2017
"kas teeskleme, et ei saa vene keelest aru"
ja siis paar rida edasi:
"Uskumatu... Milline arrogantsus, ebaviisakus ja enesekesksus."
Äkki on olemas võimalus, et tehti nalja ? Või on tõesti tõenäoline, et tõepoolest arvaski et kogu maailm saab venemaa omaks. See lugu räägib rohkem ikka kirjutaja enda kohta...
M
Masturbo  /   21:24, 11. veebr 2017
Tegelikult masendavalt suur protsent nii tõesti usub ja loodab
  /   20:31, 11. veebr 2017
teame aga ei ütle :D
J
ja see ei ole veel kõik...  /   20:29, 11. veebr 2017
ootame ...
N
nojah  /   20:24, 11. veebr 2017
Nõukogude Aafrika?
S
siiani see aasta napakam jutt  /   20:07, 11. veebr 2017
miks śääraseid avadada???
  /   21:16, 11. veebr 2017
hahahaha, aga oli põnev lugemine, kui sa siia kommentaare jagama tulid, irw
E
ei tea midagi  /   20:05, 11. veebr 2017
kõik venelased pole ju debiilsed sowjetid, et sellist jama uskuda
S
siiski  /   21:50, 11. veebr 2017
99,99% on
  /   19:55, 11. veebr 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Allar_  /   19:52, 11. veebr 2017
Venelased panid ju äsja USAs presidendi pukki. meie ajakirjanikud on sellega nõus - kõik on õige, tõestust pole vaja, see on igand (ega me ometi ei lasku faktipõhisusse). Putin ON seega maailma valitseja. Meie ainuke mõte peitub Putinis. Ilma temata pole elu ega reklaamimüüki.
E
Esimene kohtumine venelasega  /   19:49, 11. veebr 2017
Koolis ma siis veel ei käinud. Olin ehkkõige rohkem kuue aastane. Isa oli kolhoosis autojuht ja vahest sõitis ka linna. Linn oli meie jaoks Tallinn. Eks pandi mulle siis puhtamad riided selga ja murumüts pähe. Paljutki ma enam ei mäleta ilmselt oli see mu esimene linnasõit ja suur asi! Meelde on jäänud Tallinnas üks suurem plats, mis võis olla suurte vihmaloikudega. Olen tagantjärgi teadvustanud ka ühe kõrge torniga maja mis võis olla see Tartu mnt Stalinlikus stiilis hoone.
Isa pidas seal platsil Molotovi kinni ja läks kuhugi. Mul aga käskis autos püsida. Seda ma ka tegin sest võisin olla võõras kohas üsna hirmul.
Järsku kiskus keegi minupoolse ukse lahti, tõusis trepiastmele ja küsis midagi. Samasugune marakratt umbes nagu ma isegi. Mina vastata ei osanud ja võisin ilmselt olla üsna ehmunud, sest kaak pidas ennast väga väljakutsuvalt üleval. Kuna minu poolt mingit vastust ei tulnud, (keelt ei osanud) tuvastas minus oma suurima vaenlase. Sülitas mulle lähedalt näkku, lõi ukse kinni ja kadus minema.
See on tõestisündinud lugu ja osaliselt olen ta taastanud oma mälus ka hilisemate isa ütluste järgi.
A
Aasta võis olla  /   20:09, 11. veebr 2017
1957 või 1958.
K
Kuuuurija  /   20:13, 11. veebr 2017
Äkki oli ukrainlane? Või valgevenelane? Või hoopis mustlane? Kust sa tead, et oli just venelane?
Ma ei tee praegugi välimuse järgi mingit vahet venelasel ja ukrainlasel. Ainult inin on neil natuke erinev - ukrainlased inisevad ajalooliselt kunagi poola-leedu orjuses olemise tõttu poolapäraselt. Aga nõuka ajal püüdis iga ukrainlane hoolikalt rääkida ilma poola aktsendita.
M
Mina ei teinud mingit vahet  /   20:53, 11. veebr 2017
Ja tollel ajal olid nad kõik ühed "venelased" Alles viimasel ajal on poliitilistel kaalutlustel ühed justkui rohkem meie sõbrad ja teised mitte.
Ega ei teinud vahet ka minu isa ilmselt. Kõneles vene keelt - järelikult venelane.
Kes tegi nõukogude ajal vahet - see on ukrainlane aga see valgevenelane. Nad kõik olid võidelnud fashistidega ja võitnud. Ning seda, kuidas käituda kohaliku elanikkonnaga, suuremalt jaolt inimestega, kes võitlesid nende vastu, seda teadsid ilmselgelt juba eelkooliealisedki venelased.
Aga kui tahad - järsku oligi mustlane ja mina mustan siin suurt rahvast?!
..
Kuid ütlen ära, et hilisemas elus olen kokku puutunud normaalsemate selle rahva esindajatega.
  /   21:14, 11. veebr 2017
sa liba kuuuurija, sellel ajal olid kõik suure venemaa liikmed ehk venelased, vahet pole kas sa olid tegelikkuses kirkiis, kasahh või setu.
Õ
õige  /   21:29, 11. veebr 2017
jutt sul.
  /   22:33, 11. veebr 2017
oma probleem,et vene keelt ei osanud.
P
pats  /   19:38, 11. veebr 2017
Enne 1940 aastat räägiti ka venemaal, et Eestis elavad inimsööjad, kes armastavad just maisutada vene rahvusest töörahva vastsündinud lastega. Seepärast tuleb minna ja vabastada Eesti inimsööjatest, kes võivad terve venemaa ära vallutada.
T
TT  /   20:06, 11. veebr 2017
14. juunil 1940, vahetult enne juunipööret, kandis Kuzma Nikitin telegrammiga ette olukorrast Eestis:
1) Eestlased teostavad energilisi sõjalisi ettevalmistusi. On läbi viidud reservohvitseride ja reameeste salajane mobilisatsioon. Iga päev tõmbab mundri selga mitukümmend äsja saabunud reservohvitseri. Öösiti jaamas [sõjaväkke] kutsutute naised ja perekonnad saadavad nuttes ärasõitjaid. Enamus taksodest on mobiliseeritud. Ülejäänud autodel on meesautojuhid osaliselt asendatud naistega.
2) Sõjaväkke kutsutud ohvitser- ja reakoosseis saadetakse Narva ja Irboska piirile, ülejäänud osa läheb diviiside täiendamiseks Viljandis ja Tartus. Viljandi lähedal Võhma piirkonnas jagatakse kohalikule elanikkonnale relvi. Tallinna ja Viljandi Eesti diviiside ülesandeks on ära lõigata kaks meie väegruppi, mis paiknevad Haapsalus ja Paldiskis.
3) Eestlased paigutasid mõlemale poole Miinisadamat, kus asub meie sõjalaevastik, kaks rannapatareid, mis vajaduse korral võivad meie laevastikku tulistada. Peale selle peitsid eestlased arsenali kolmanda rannapatarei, mis vajaduse korral võib otsesihtimisega tulistada meie sõjalaevastikku.
4) Täiendati politseipatrulle. Politsei on relvastatud karabiinidega.
5) Tallinna saabus 250 Poola ohvitseri, keda peetakse ülal Prantsuse rahadega.
6) Eestlased saatsid Paldiski lähedal asuvale Väike-Pakri saarele mitu kasti relvi.
7) Tagavaraohvitseride ja reameeste mobiliseerimisest – täna Balti laevastiku staabiülem küsis Eesti merejõudude juhatajalt Santpankilt, viimane, olles selle küsimusega ootamatult tabatud, oli sunnitud seda tunnistama. Samuti tunnistas Poola ohvitseride viibimist Tallinnas ja võttis õigeks nende ülalpidamise Prantsuse rahadega.
8) On välja kuulutatud Kaitseliidu kogunemine. Selle 40 tuhat liiget on olukorras, kus neid võib koondada mõne ööpäeva jooksul.
9) Kõik loetletud abinõud on suunatud vaieldamatult NSV Liidu vastu: üksikutest jutuajamistest saab teha järelduse, et Inglismaa ja Prantsusmaa nõuavad Balti Entente'ilt ühise armee loomist arvuga kuni 1 miljon meest.
R
Ruts  /   21:12, 11. veebr 2017
see kõlab väga reaalselt, kes tahab näha tonti see saab seda teha igal pool, sama on rassismiga, saab siduda kõike ja kõiki, maailm on ikka väga muutunud, võtke või kunagist maailma turvalisemat riiki Rootsit, https://www.facebook.com/nommetv/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf
V
vaatleja  /   19:37, 11. veebr 2017
Aga unistamine on ju tasuta !!
S
sid  /   19:50, 11. veebr 2017
Neil vaid unistamine ongi.
Läbi kogu teadaoleva ajaloo on venemaa kadestanud läänt ja üritanud läänele järele jõuda aga unistuseks on see jäänudki.
Las unistavad edasi.
:
:)  /   19:36, 11. veebr 2017
See nagu emori uuringud räägitakse ühega juttu ja kirjutatakse terve Venemaa rääkis .
K
Kahtlane!  /   19:33, 11. veebr 2017
Putin just suurendas oma ihukaitset - tundub suur hirm oma elukese pärast. Medvedev sõidab ringi korteežiga 14-15 autot, siis Putinil neid 50 ringis. Perimeeter tehakse inimestest puhtaks. Rahvale tehakse show ühe rändtsirkuse trupiga, kord kalal, kord tehases, kord näitusel - ühes samad mollid kaadris
K
kapp  /   19:32, 11. veebr 2017
kusagil kõrbes arvab kindlast keegi veel,et maailm kuulub talle.mis ei olegi nii vale.
kvantfüüsika seisukohalt on iga inimene oma maailma looja,mingil tasandil.
kirjutada sellest nüüd mida keegi arvab ja kellegile ütleb ja siis imestada ja teha sellest lugu.
lastead,ausõna.
O
Olev  /   19:25, 11. veebr 2017
Milleks tervet maailma ??? Aga naabritega võiks läbisaamine parem olla !
J
Jah  /   19:24, 11. veebr 2017
Aga minu kommentaar pole välja ilmunud.
J
Juh  /   20:21, 11. veebr 2017
Minu oma kah mitte
E
Emor  /   20:31, 11. veebr 2017
Käib Kremlist läbi sinu kommentaar. Eesti Posti abil.
Selliste artiklite puhul tekib küsimus - kas keegi uurib vaikselt, mida eestlane eelistab. Kas islamikaake või Putinit. Kui on valida kahe ka ka vahel, siis ...
Vastake iseendale.
T
tomm  /   19:22, 11. veebr 2017
No mina olin Tais ja meie hotellis oli palju ida naabreid, sai natuke jutustada bassu ääres.
O
Ohoo  /   19:20, 11. veebr 2017
See on selge laim. Putin ütles, et varsti on ikka rohkem ja rohkem riike, kellega Venemaa saab sõbralikke suhteid arendada, eriti majandus-ja kultuurilisi suhteid.
K
kolla  /   22:43, 11. veebr 2017
Venemaa majandus on ju olematu ja mingit kultuuri pole neil enam aastast 1917 olnud.
P
Päris   /   15:13, 12. veebr 2017
sarnane eestile, majandust pole ja eesti kultuuri asemel multikulti..
N
njah  /   19:19, 11. veebr 2017
No mis lugu see nüüd oli? ise saite ikka aru, mida olete kokku kirjutanud. Anektoodis keegi arvas, mida teised arvavad. Lahe ajakirjandus tõepoolest, neiud tootvale tööle ja ruttu!!!
U
Uss  /   20:39, 11. veebr 2017
Tootev töö on nõukaaegne jänuk, tänapäeval on tohututes ruutmeetrites büroopinda, kus bürokraadid imiteerivad töötegemist. Palgad on head, näitajad on head, kõik on õnnelikud. Ainus, mida ei ole, on majanduskasv.
Aga küll RB ja KK asja ära korraldavad.
Haige maailm, hakka kasvõi putinistiks või medvedistiks.