133 kommentaari

J
just,  /   18:36, 23. nov 2017
mina olen ka vaene, aga toetaksin teda.
E
ei oska midagi arvata  /   16:46, 23. nov 2017
osa müüks sellises seisus olles kinnisvara v. vötaks laenu. Tean kahte inimest, kel oli kopsuvähk. Ühel läks üks kops mustaks, see löigati ära, 10 aastat elas kuidagi hingitsedes vaevu-vaevu, seejärel läks asi hulluks ja suri. Inimene oli vaid 64. Ja tean teist, kellel oli kanamunasuurune vähikolle kopsus, ei tehtud enam midagi, ei löigatud ega keemiaravi ka mitte. Suri. Igal juhul parimat ja tervenemist!
L
lugeja53  /   13:35, 23. nov 2017
Ei tea veel ühtegi inimest ,kes viimase staadiumi kopsuvähjast terveks saaks.kopse enam peaaegu ju ei olegi enam.Kopsud ei võta isegi hapnikku vastu.Miljonär Veebel,kes annetas kirikule torni ja katuse remontimiseks 3 miljonit,enesel oli kopsuvähk,ei pääsenud.Ometi oli tal raha ja jumalale tehtud annetus.Kopsuvähk on surmahaigus.
L
Lugedes tema artiklit  /   08:16, 23. nov 2017
võib vaid kahetsusega tõdeda, et võibki endale suure vihkamisega karma kaela tõmmata.
S
Sotsipeer  /   21:02, 22. nov 2017
Sossinovski graafikutelt on ju näha, et ravirahad on hüppeliselt tõusnud... või olid need viinarahade vähenemised... aga sotsipeerudel kama kaks
P
Pariisis on palgad  /   20:25, 22. nov 2017
aga meil on haigekassa, kellelt nõuda?
R
Rauno  /   19:11, 22. nov 2017
Kahjuks on see taaskord nii, et raha säästetakse inimelu hinnaga, ning ei tehta vajalikke (lisa)uuringuid. Tuleks nüüd neilt arstidelt, kes metastaaside kohta uuringuid ei teinud, kohtu kaudu ravimi hüvitamine välja nõuda.
I
irw  /   14:34, 22. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
no nii rumal ei saa ju ometi olla? Või sina saad ve?  /   18:36, 22. nov 2017
Kui perearstid permanentselt kahjumis oleksid, siis poleks meil õige ruttu ühtegi perearsti
V
Vambulo Logunov  /   14:33, 22. nov 2017
Lihtsalt arusaamatu! Kuhu kaovad haigekassas arvelolevate klientide rahad? Inimene, kes pea pool elu on rühmanud tööd teha ja maksnud korralikult nn haigekassat, vajab puusaproteesi. Lootes koheselt opile saada, öeldakse, et oodake nii umbes 2- 3 aastat, siis ehk veab. Kuis nii, mõtleb klient ma olen ju kogu aeg haigekassat maksnud, mul peaks ju sellise aja peale piisavalt raha olema, et valust vabaneda. Küsimused, küsimused...Me nuumame mingit seltskonda selle rahaga, et ise ravile ei saaks
S
Sotsi Peer  /   21:03, 22. nov 2017
Küsi sossinovski käest, seal on rahad peidus?
R
Room  /   11:03, 23. nov 2017
Tuttav probleem Kunagi olin tööandja paarikümnele inimesele. Maksin sotsmaksu enda ja töötajate palkadelt. Peale selle äriga lõpetamist olin mõnda aega Haigekassa katteta ja kui siis mul 1 kord nende abi vaja oli, olin muutunud nende silmis nulliks.
Selle probleemi nimi on solidaarsus. Muidugi võiks see solidaarsus olla osaline ja arvestada võiks ka konkreetse inimese panust Haigekassa sissetulekutes, aga seda ei tehta. Inimene muutub Haigekassa silmis olematuks kui ta pole paar kuud neile raha andnud!
Analoogne probleem on pensioniarvestusega. Peale Eesti vabanemist töötasin aktiivselt äris, maksin makse korralike sissetulekute pealt. Tol ajal korjati makse aga umbisiklikult, ehk keegi ei pidanud arvestust selle üle, palju just mina sotsmaksu maksin. Sotssüsteemi taibud ei tulnud selle peale, et kunagi hiljem tuleb tänasele maksumaksjale pensioni arvestada. Ja nii läksid minu jaoks kaduma aastad, mil ma kõige rohkem makse maksin. Pensioni arvestuses on need aastad lihtsalt mingi aastakoefitsendiga...
Z
zxc  /   13:16, 22. nov 2017
Muretsemiseks pole põhjust,konto numbrid on juba üleval,homseks on vajalik summa olemas.
M
mina  /   12:02, 22. nov 2017
arvan, et kogu see " haige kassa" koos meie riigi valitsusega on tõsisel haiged. Kui suitsetajat ei ravita kopsuhaiguste pihil, (öeldakse, et oma süü), miks siis na...rkomaane poputatakse ja surmasuust päästetakse, kas see ei ole oma süü. Selge on see, et meie toit ja kogu õhk on saastatud, aga kui sa käid tööl ja maksad makse riigile, siis on riik ka kohustatid sind haiguse ajal aitama. Aga nar...kar ei käi ju tööl ja makse ei maksa. Kus siin õiglus on?
S
siim  /   11:01, 22. nov 2017
Siin näide selle mehe propaganda tegevusest. Minule tundub,et ta on selle haiguse ise endale külge tõmmanud Eesti rahvuslaste otsese vaenamisega,
https://arvamus.postimees.ee/4241081/agu-uudelepp-kuratlik-lubadus-paradiisist
Z
Ziil  /   11:19, 22. nov 2017
Siim.. sa vaata, et sa just praegu ise omale mingit haigust kaela ei tõmba, eks. Järgmine kord jäta kirjutamata.
S
siim  /   12:45, 22. nov 2017
Ole hea,loe uuesti mu kommentaari-seal ei ole mingit pahatahtlikku parastamist,on vaid oletatav viide haiguse põhjusele. Oletuste põhjal karma seadus ei tööta.
T
to A.  /   04:22, 23. nov 2017
Vihkad eestlasi või oled palgaline kommentaator ?
A
A.  /   21:24, 22. nov 2017
See on ülimalt hea artikkel! Nõustun iga tema sõnaga!
N
no  /   10:41, 22. nov 2017
Mis rahast me räägime. Täna lahkus Maailma kuulsaim tenor Dmitri Hvodorkovski ajukasvajaga. Aastaid sellega võideldes,ravides Iisraeilis. Venemaale tuli Ingismaalt,enne oli ka Ameerikas aga kui Putin kutsus kodumaale,siis tuli. Ka noor,alles 50. Viimati esines haigena Venemaa päeval.
N
no  /   11:33, 22. nov 2017
vabandan. Dmitri oli 56.a. Suri Inglismaal ravil olles. Tema surmast teatas Dmitri Malikov.
R
rasvaliidu  /   08:58, 22. nov 2017
juhi reiljani kannupoisi-tüdrukuna vaevalt ka mingeid makse maksis. raha peaks sellistel ju küll olema, kes euroopas tööl.
R
rasva-le  /   09:01, 22. nov 2017
oled üks läbi ja lõhki õel inimene,sellise kurva uudise puhul on ebainimlik inimest mõnitada,häbi !
0
08:58/ Ainult Sina  /   10:25, 22. nov 2017
suudad endale karma kaela manada ja pead seda ka saama-fakt. Tuleta seda kunagi omale meelde, kui hädas oled!
.
...  /   08:51, 22. nov 2017
Kaotage see kassa lõpuks ära, millest nagunii kasu pole ja ravikindlustusmakse ka.Enamus arstide juures tuleb kõik täie rauaga maksta nagunii.
K
kirume ja maksame  /   10:33, 22. nov 2017
eks maksukogumiseks kõlbab see kassa ikka! Kasutada raha aga muudel eesmärkidel, nõnda käitub valitsus.
.
...  /   08:48, 22. nov 2017
kas pole üht kogukonda,kes võtaks ette ühe seaduse muutmise nõude,kui me oleme näiteks eluaegsed kassasse maksjad olnud,kuid seda raha väga vähe kasutanud, ühed aga rohkem kasutanud, nüüd need, kes pole üldse näiteks kasutanud, ei saagi paljudel juhtudel abi ka sellistel ellujäämist vajavatel juhtudel.Kus on inimõiguste kohus, see oleks selle teema.Kui ikka on kogunud raha konkreetselt maksumaksjalt, peaks olema õigus ta ravimine,kui tegu on elu või surmaga, olenematta ravi hinnast, miks makstakse seljuhul kui ametil raha ei jagu, hiigelpalkasid, ega siis see üks esiots ei saa vaid suurt, seal on terve jagu liiga kõrgete palkadega.Rahvas peaks ikak ise midagi nõudma koos hakkama, meie kõikide eluea pikkust samas kiidetakse,kui hea tase on -naljanummer.
J
Jah aga  /   08:40, 22. nov 2017
Vähiravimit pole leiutatud ja sageli lähevad operatsiooniga vähirakud edasi, kiiritus ei aita. Mitte mingi rah ma eest ei saa vähist terveks. See raha, mis läheks teadlastele uuringuteks läheb sõjamoona ostmiseks. Paljudele haigustele pole ravimit leitud.. Paljud haigused on ravimatud. Pealegi on meie toiduained mürki täis igasuguste säilitusainete ja e-ainete näol. Vähki tekitavad kantsorigeensed ained nende seas on ka suitsutatud tavaar, rafineeritud suhkur toidab vähki jne. On aineid, mis aitavad vähki ennetada ja need on odavad. Haigekassa vaevalt saab aidata, sest paljudel juhtudel ravi pole.
08:40, 22. nov 2017 -le  /   09:46, 22. nov 2017
Peaaegu nõus. 21.11 oli ETV2-s välismaine dok.saade vähist ja -uuringutest. Ei ole rohtu. Tuleb enamasti tagasi, kui miski korraks leevendabki.Aga rohi võib paista. Lähima 10-100 a. jooksul,kui uuringute lõiget korrigeeritaks.
J
Jah aga  /   10:33, 22. nov 2017
iga minut omade keskel on siiski parem, kui lõpp. On ju teada, et need rakud on kõigil meil olemas, iseasi millal need tööle hakkavad.Kusjuures ainult eelduseks ei ole ühe või teise asja söömine ega ka suits. Need on vaid kiirendavad meetmed, mitte otsene põhjus. Tean väga paljusid, kes pole elus ühtegi suitsu teinud ja ometi oli kopsuvähk.
  /   17:12, 22. nov 2017
...kantsori....
  /   17:14, 22. nov 2017
Kirjuta, mis ained siis ennetavad.
T
toit on saast,  /   07:57, 22. nov 2017
pidevalt lendavad meist üle radioaktiivsed või suitsu pilved, millest rahvale ei teatata, vaktsineerimised ja antibiootikumid jnejne. kes terveks jäävad on tõesti raudse tervisega, aga aina vähemaks jääb neid.
J
Jah, nii on...  /   07:50, 22. nov 2017
Oss paneb haigekassa juhile 10000 palga, kui töö teevad tal mutrikesed aga haige ravi ei saa. See on sigadus, mida Ratas ei suuda ohjes hoida. Tema kaagutab oma 64 eurot, millest inimene näeb mõnda sent, kui sedagi. 64 eurot ei kata tööinimese 30 km. kaugusele transa rahagi ära, kus siin see kasu on, millest lällata? Uudelepp oli arukas mees, tõesti kahju.
Q
Qwert  /   07:32, 22. nov 2017
Ütleme nii, et kogu Eesti tervishoiu süsteem on mäda. Seda on vaja muuta, aga viitsijaid, veel vähem, kel pea ses osas võtaks, ei ole. Lihtsam on vegeteerida oma ametipostil, saada head palka niikaua kui antakse, ja olla vait. Milleks liigseid probleeme endale arvestades riigi jätkusuutmatust? Ehk koidab parem j obi Brüsselis veel, ja siis bye-bye Eesti. Nali? Kurb, ja isegi väga kurb.
Q
Qwert-le  /   09:48, 22. nov 2017
Kui Eesti oma on mäda, siis katsu välismaal abi saada! Lihtinimese, s.t. tavajärjekorras seisja jaoks pole seal MIDAGI...
Q
Qwert  /   10:04, 22. nov 2017
Vaata, välismaa on väga lai mõiste. Mida sa selle all mõtlesid? Ega ometi Venemaad või Lätit? Need on ka välismaa.
J
Jah aga  /   07:30, 22. nov 2017
Enamus sureb maha vähki, ja mingist ülikallist ravist, rohust ei kuulegi. Teagi otsida nagu. Ja üldse on elu andvad rohud on nii kallid ja kõik on inimvaenulik siin maailmas. Ainult rikkurid elavad. Need rohud ,mis haigla sellistele välja kirjutavad, need on kriidi tabletid ja kästakse siis optimistlik olla, aasta pärast oled nagunii hauas, kui on kiiritatud ja keemitatud, see läheb enamusega nii.
  /   06:45, 22. nov 2017
aga see uus pasavasikas haigekassa juht las rahastab tal raha nagu R-hobuse
L
Leida  /   06:45, 22. nov 2017
Ma ei saa ühest asjast aru. Kui inimene on haige ja maksab maksu Haigekassale, et Haigekassa tasuks ravi arveid ja Haigekassa ei tasu arveid, siis miks inimene maksab Haigekassale maksu. Mittemidagi ei saa enam aru.
P
Penskar  /   12:16, 22. nov 2017
Haigekassa tasub kiirituse, keemiaravi, lòikuse, aga nimistusse ei ole lisatud uut hirmkallist ravimit. Seda rahastab annetustest váhiliit. Ja kòik sealt ju ka abi ei saa, nii et mida rohkem annetame, seda suurem abi haigetele!
M
Miks  /   18:10, 22. nov 2017
Miks?? Ma arvan, et sinu, minu, tema poolt teenitud töötasult tasutud haigekassa maks ei kata vast ühte ravikuuri maksumust, ülejäänu peaksid siis katma teised maksumaksjad, kes pole haiged olnud ja ütleme siis et oma eluaja jooksul tasutud summat kasutanud. Õiglane oleks panna ravi kulude katmine sõltuvusse tasutud maksudega ehk siis ravi saad täpselt niipalju kui oled teinud tööd ja maksnud makse, solidaarsus peaks laienema vaid alaealistele lastele.
E
Et kui Sinul   /   13:35, 23. nov 2017
õnnestus endale nt. tutvuse kaudu hankida magus suurepalgaline töökoht, aga paljudel mitte, vaid pidid orjama nt. haigete hooldaja või nõudepesijana, siis nemad kallist vähiravi ei saaks vaid piirduks ainult gripi puhul haiguslehe väljakirjutamisega, sest palk rohkem ei luba. Kas nii või?
E
ee  /   06:25, 22. nov 2017
ajakirjandus ei peaks kerjama ühele või teisele, vaid seisma muutuste eest haigekassas.
J
jah  /   12:21, 22. nov 2017
Eestis on palju raskelt haigeid inimesi. Nüüd küsitakse lehe abil toetust ravimiste ostmiseks inimessle, kes poliitikas tegev olnud. Ja ikka suure tasu eest töö olev inimene. Rõhuda , et tal on kaks last, on eriti inetu. Vähki on tänases maailmas paljudes peredes ja saee on tõsine mure. Kas mõni teab peret, kus kellegi lähisugulastel poleks seda rasket, tihti ravimatut haigust? Vähktõppe surevad ka arstid . Nii see on. Kuid manipuleerida inimestega haiguste sildi all on inetu.
M
milline loba  /   05:57, 22. nov 2017
kopsuvähiga oleks ehk Elva mändide all parem kui suduses miljonilinnas Pariisis. Muideks, Pariisis on 1 maailma kallimaid korterihindasid, selleks raha on aga mitte ravimitele?
K
kismet  /   06:52, 22. nov 2017
Üte, kas sa tõsimeeli arvad, et inimene, kellel on viimase staadiumi vähk ja kes vajab ravi, ei paneks oma viimast kopikatki mängu, et omale see ravi ise osta? Kas sa kujutad ette, kui raske on emotsionaalselt tuua oma lugu rahva ette ja abi paluda? Ma võiks öelda, et tõenäoliselt on see tema viimane õlekõrs. Iga inimene, kellel oleks raha nii palju, ostaks selle ravimi välja ise, ilma igasuguste probleemideta.
Ma arvan, et korteri maksab kinni naise töökoht.
R
rein  /   08:42, 22. nov 2017
Kui viimane staadium siis ei aita enam mingi ravi.
Mul onu läks kahe kuuga. Järelikut mis puutub viimasesse staadiumisse
siis on see liialdus.
N
Nagu kirjas,  /   13:36, 23. nov 2017
peab ta vastu juba mitmendat aastat.
O
Olles Pariisis, pole ilus eesti ameteid koormata!  /   07:40, 22. nov 2017
Pariisi kesklinna ja Helsingi keskuse üürihindades suurt vahet ei ole! Eestlase jaoks on kallid mõlemad. Keskkond ja kliima on Pariisis veidi alla käinud, sellega olen nõus.
I
Indrek2  /   09:43, 22. nov 2017
Veidi? See linn on nagu prügimägi - tänavad kaltzpäid ja negruseid paksult täis. Täielik pommiauk.
K
kas  /   04:20, 22. nov 2017
ta ei olnud rasvaliidu juhtfiguur ja korrutant reiljani parem käsi.
A
Aga makske ikka makseid  /   04:11, 22. nov 2017
Agu mul on väga kahju aga sinu Sotsiaalmakse ei lähe mitte kunagi sinu haiguste ravidele. See läheb haiglakassa juhile ja iga kord kui sa saad palka maksad endiselt Sotsiaalmakset. Minu teada tuleks nagu USA see süsteem kus Palgal tehakse elukindlustus makse Panka mitte kuskile tühjaauku.
B
barbi  /   04:09, 22. nov 2017
iga päev surevad inimesed vähki, olge sallivamad. alles kirjutati, mis toimub meie hooldekodudes, hullem kui hitleri koonduslaagrites. riiki aga varatatakse meeletult.
L
Leenin  /   08:37, 22. nov 2017
pole me midagi targemad kui venemaa-iika ripakile ja ära
H
Haige kassa  /   03:57, 22. nov 2017
Ega siis haigekassa pole inimeste aitamiseks, alles oli siin kui palju teenib Haige Kassa juht.... poliitiline organisatsioon kogumaks vägisi raha hea-usklikelt.
S
see pole ajakirjandus  /   02:48, 22. nov 2017
Targu jäetake mainimata, kas isik on suitsetaja või mitte.
See ei ole ajakirjandus.
F
fix  /   06:53, 22. nov 2017
Ekspressi artikkel ütleb selgelt, et inimene pole elus ühtegi suitsu teinud ja tegemist on klassikalise mittesuitsetajate vähiga.
S
see pole ajakirjandus  /   10:17, 22. nov 2017
jah, aga see siin on Õhtuleht, kus seda mainitud ei ole.
Samas ka Eesti Ekspressi tasulises artiklis, selles ulatuses mis tasuta loetav on, ei ole seda mainitud.
Minu jaoks on selline kirjutamise stiil väga tülgastav, et esimene tüüpküsimus, mis stereotüüpselt inimestel tekib, on artikli tasuta osas jäänud kajastamata-vastamata, põhjustades inimestes negatiivseid hoiakuid kajastatava suhtes.
Isikud, kes annavad intervjuusid ja kommentaare ajakirjanduses, peaksid seda tegema tingimusega, et kogu nende jutt oleks täies ulatuses (mitte osaliselt) tasuta loetav, vastasel korral tekib inimeste suhtes nii mõnelgi asjatu vastumeelsus.
Täiesti veider on minu eelmisele postitusele antud hinded
+16 -36 kus domineerib negatiivne toon minu kirjutatud kahe lause suhtes, mis adresseeris hoopis artikli kirjutamise stiili ja "ajakirjanduse" üldist kehva kvaliteeti.
Inimesed on aga üliemotsionaalsed ning võtavad seda hoopis isiku süüdistamisena.
Meil Eestis on süvenev probleem funkstionaalse lugemisoskusega.
1
10:17/ Ja Sina oled  /   10:46, 22. nov 2017
nüüd see kõigetargem siin kõiki harimas.Olge parem vait, te ninatargad.Elu teeb oma korrektuurid, mille vastu me keegi ei saa ja targutada pole mõtet. Kui oled hädas, siis pole kedagi aitamas, tahame seda või ei. Kopsuga ongi kõigesuurem mure see, et kaebused algul puuduvad ja kui need juba käes, ongi hilja. Loodan, et OSKAD LUGEDA?Milleks sulle need peensused inimese elust?
S
see pole ajakirjandus  /   21:31, 22. nov 2017
[«Loodan, et OSKAD LUGEDA?Milleks sulle need peensused inimese elust?»]
.
Mida lugeda kui enamus viidatud tekstist on tasulise osa all ja loetamatu?
Ja kui vihjate, et milleks peensused inimese elust, siis sellest lähtudes võib ju retooriliselt küsida miks üldse on vaja mainida peensust, et ollakse Eestist ära kolinud Pranstsumaale jne - need kõik on detailid.
Teie emotsionaalne vastus
[«nüüd see kõigetargem siin kõiki harimas. Olge parem vait, te ninatargad.»]
on patroneeriv, üleoleva tooniga, ei avita kuidagi haigestunud isikut.
Mida emotsioneerite, mis puutub minu viidatavasse üldse inimese tervis, mina rääkisin ajakirjanduse tasemest ja oskusest esitada tüüpküsimusi, mida enamus inimesi/lugejaid "instinktiivselt"-stereotüüpselt küsiks kopsu- või kõrivähi puhul, s.t suitsetamise fakti.
Ja püüdes ennetada võimalikku "verbaalset mikroagressiooni"
siis võtke palun teadmiseks, et olen elanud koos inimesega, keda nüüdseks ei ole vähi tõttu enam elavate kirjas, olen näinud morfiinist segast pilku ja arusaamise puudumist kus kohas parajasti ollakse jne. Ja see inimene oli suitsetaja.
.
Nüüd kui kirjutate vastuses et
[«Kopsuga ongi kõigesuurem mure see, et kaebused algul puuduvad ja kui need juba käes, ongi hilja. Loodan, et OSKAD LUGEDA?»]
siis on asjakohane küsida, et kust kohast tavaline eesti lugeja seda niisama teadma peaks kui seda ei ole artiklis kirjutatud ja toonitatud?
Kui pidasite mulle vastates seda asjaolu ekstra oluliseks toonitada, siis miks see ei võiks juba ise sisalduda artiklis?
Ja kui te nüüd enda emotsioonid kõrvale panete, siis võib-olla ei olda minu suhtes nii rutakas ja olete ka ise tasakaalukam, et ei vaheta te-vormi järsult dotseeriva sa-vormi peale.
.
....  /   07:47, 22. nov 2017
Kohvi joomisest saab samuti vähja. Edaspidi joo piima aga sealgi omad ohud. Jäta edaspidi oma rumal jutt, suitsetaja või mitte suitsetaja. Vanasti kui rehetoad suitsu täis olid ja oma " postimeest " peeru valgel lugesid oli vähjasurm vähestel.
T
taat  /   08:38, 22. nov 2017
siis oli inimese eluiga ka lyhem,ja millesse suri,seda keegi ei uurinud
M
murueit  /   09:53, 22. nov 2017
Eile uurisin SAAGA-st sugupuid ja sattusin huvitavale dokumendile,kus inimeste surma põhjused ära märgitet! Peened nimed: kopsude laienemine,rindade ummistus,kukkumine vanaduse pärast, kõhupõletik...
J
jaksu  /   01:46, 22. nov 2017
Mingi ajakirjandus paneb haige pealkirja ja kõik sõimavad.Tulge maale tagasi. Kas teil häbi pole, see haigus võib meid kõiki tabada.Kas peab ikka poliitika ja inimelu ühele pulgale panema. Kui saaksin siis elakin ka enne lahkumist mitte EESTIS (naine läks sinna tööle ja teie kisate).Võiksite tänada,et ta paljudele tudengitele oma teadmisi jaganud.Jaksu ja tervist tundmatule.
L
loomulikult võib kõiki tabada  /   16:05, 22. nov 2017
aga sots.ministri lahendus on, et haiguse ohver ei tegelenud piisavalt vähiennetusega
K
Kurt Tumm  /   00:26, 22. nov 2017
väga kahju....jaksu ja tahet vastu pidada!
K
kas võtab tüki küljest,kui  /   00:24, 22. nov 2017
kasvõi 5 või 10 euri enne jõule teekste armsad kommentaatorid ülekande fondile Kingitud Elu ? Mina teen. NB ! ei ole seotud ja ei ole veel abi vajanud,aga mu lähedased on selle haiguse tõttu liiga vara lahkunud.
V
v v v  /   00:14, 22. nov 2017
Pidage vastu ja võidelge Agu ja Annika. Ei tunne Teid isiklikult , kuid olete mulle alati sümpaatse mulje jätnud. Seda nii teleris , raadios , ajalehe veergudel. See on väga kurb uudis.
K
kristiina  /   23:48, 21. nov 2017
See on jah üks jubedamaid vähiliike kus elulemus 5a. perspektiivis vähem kui 10%. Tabab ka mittesuitsetajaid ning alguses ei anna sümptomeid. Abi küsimine õige ja valikut lihtsalt pole. Isegi rikkal on raske neid summasid leida üksi. Nii letaalses olukorras pole vahet varanduslikul ja poliitilisel kuuluvusel.
V
võõrsõnad  /   20:02, 23. nov 2017
Letaalne lõpe = surm. Mis seisund on aga letaalne olukord?
?
????   /   23:42, 21. nov 2017
Nüüd kuluks ära need RE ja Ligi poolt lubatud Kreeka intressid...Kreeklased jaotavad neid praegu lennuki pealt oma pensionäridele....
E
Erla  /   23:17, 21. nov 2017
Haiglad peavad ju kasumit teenima. Selle arvelt, mis muidu haigete ravimise peab kuuluma. Justkui oleks tegu erahaiglatega.
K
Kahju noorest mehest  /   23:11, 21. nov 2017
meie hagekassa on üldse väga ihne ja asi on lihtsalt sellest, et seda valdkonda on juhitud väga hlavasti,riigil on raha küll. aga seda kasutatakse valesti.
I
ihne  /   04:18, 22. nov 2017
pole, kuid raha jagatakse omadele
K
kismet  /   06:55, 22. nov 2017
Huvitav, kas Niine Nahakliinikult ei saaks neid topeltarveid nüüd sisse nõuda?
K
kooner  /   22:50, 21. nov 2017
Äkki aitame ikka...
?
???  /   22:50, 21. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
X
xxx  /   00:04, 22. nov 2017
Piinlik on lugeda teie küünilist arvamust, me kõnemele siin ju inimese elus, mitte aga sellest, kui palju tal on olnud varasemalt raha, või milline on olnud isiku varsem sotsiaalne positsioon...
Teil jääb ainult loota sellele, et teid ennast ei taba mõni tõsine tervisehäda...
Q
Q tagant  /   22:46, 21. nov 2017
Vana hea eeter aitab vähki kuivatada
L
lätlane  /   22:29, 21. nov 2017
ütleme ausalt selle laekumata 80 milli aktsiisi eest oleks mõnedki saanud ravitud ja eluski aga riik ei hooli omadest...
´
´irw  /   22:47, 21. nov 2017
kesse ütles et see 80 milli on , bluhv ,,, seda pole kunagi olnud ja keegi ei tea kas kunagi tuleb või ei.
L
lätlane  /   23:05, 21. nov 2017
Oss, mida säutsud siin...Palju siis saamata jääb?
N
no isegi, kui  /   00:27, 22. nov 2017
tuleks, siis kaob see igale poole omadele jopedele ja ei jaguks ikkagi tavainimese ravimiseks.
2
22:47/ Kuule "kesse"  /   08:01, 22. nov 2017
Mõtleks ikka, kohe ajakirjandusest läbikäinud numbrid ja konjuktuuri uuring on sulle 0? See nr. koos teiste kaupade Lätist ostudega ulatub 150 millini, mis eelarvest puudu jääb, ise oled üks suur PLUHV.
K
Kas  /   22:17, 21. nov 2017
aidata tõesti ei saa?
Q
qq  /   23:02, 21. nov 2017
Millest sa aitad kui riik pani 500 milli haigekassa raha hakkama.Pean silmas haigekassat.
N
Nii  /   03:51, 22. nov 2017
Aidata oleks saanud perearsti saatekiri tavalisse rontgeni voi fluorograafi, siis oleks saanud oigel ajal opereerida
L
loomaarst  /   08:41, 22. nov 2017
perearst ei vaata sulle otsagi,kirjutab retsepti ja asi unustatud
K
Kahju  /   22:03, 21. nov 2017
Eelmine valitsus nullis ära abi saamise kohapeal ja ei andis väga vähe raha haigekassale. Uue valitsus eraldas haigekassale raha, aga seda on siiski vähe. Meil läheb ju endiselt palju raha sõjaks ettevalmistamisel.
P
punavalitsuse geniaalsus  /   22:59, 21. nov 2017
Kümned, et mitte öelda sajad miljonid lähevad Lätti.
M
Milleks  /   21:54, 21. nov 2017
Milleks on haigekassat kui sellist vaja? Kõik töötavad inimesed on sunnitud sellesse makseid tegema, ja mitte vähe. See kassa maksab kinni kõik parasiteerivad topelt praksised, maksab ja jääbki maksma. Ainukene kes abi ei saa on abivajaja, mõtlesin siinkohal tõsiseid haigeid. Suur osa haigukindlustatute raha liigub ravimifirma Farma hiigelmonopolidesse. Siinjuures väärib märkimist rahva poolt annetatu, mis samuti kaob sellesse põhjatusse kurku. Lõppu ei näi kusagilt tulevat. Annetustega ehitatakse kõikvõimalikke kabinette ja soetatakse kallist sisustust. Vastake küsimusele: Millal tuleb teadmine? Kas alles siis kui viimne euro on maarjamaalt ära antud. Farmafirmade ahnus on piiritu ja neil ei saa kunagi küllalt. Vahel on tunne, et mida rohkem annetatakse ja makstakse seda rohkem hakatakse küsima. Haigekassa asi on kuskile piir tõmmata. Just eelkõige ravimifirmade poole.
S
Sooda  /   22:18, 21. nov 2017
sa kujutad ette ka missugune junn on riik nimega Eesti vähiravimit tootvale ravimifirmale? Sa kas ostad nendel tingimustel ja hinnaga ravimit mida ravimifirma ette annab või sööd põhku
M
Miks   /   07:49, 22. nov 2017
see junnriik asjalike ravimeid ei tooda ?
E
etsiis  /   21:44, 21. nov 2017
Kas ta oli suitsetaja?
F
fac  /   06:56, 22. nov 2017
Ei olnud suitsetaja. Ei olnud tema enda süü, et vähki jäi.
S
Suitsetan,  /   07:50, 22. nov 2017
elan suitsusaunas ja loen peeruvalgel postimeest ja vähjast pole lõhnagi.
M
mida  /   21:40, 21. nov 2017
Pariisi õhk puhas ??
P
praksi-annika  /   21:36, 21. nov 2017
jätkab oma hämamist isegi mehe tervisele vaatamata - Pariisi õhk ei paista silma mingi erilise puhtusega; seal tehakse aegajalt lausa auto-vabasid päevi kesklinnas.
kui ikka mehe tervis nii tähtis, oleks kindlasti midagi lähemal ja puhtamat-paremat elukeskkonda võtta.
aga ju mingi nomeklatuurset toiduahelat pidi see koht leiti ja lootus ka Prantsuse üliheldele tervishoiu teenusele.
V
vastus  /   21:45, 21. nov 2017
Sul on õigus, pariis ja london on kõige hullema õhuga euroopas. Tahavad lihtsalt raha juurde.
T
to Kooip  /   23:48, 21. nov 2017
Natuke soojem on, kui meil, aga suvel seal tihtipeale jahe.
K
Kooip  /   22:06, 21. nov 2017
Küsimus ju pole puhtuses, kliimas ikka.
S
söralise ekspert  /   21:35, 21. nov 2017
Söralise ravimid on farmaatsiatööstusele kullaauk - surmahirmus vähihaige myyb maha koik, et saada pisut elupikendust, see äri tugineb inimese surmahirmu ja meeleheitele ja on kindel kui raudnael. Tableti omahind on maksimaalselt paarkymmend centi, sellepealt teenitakse aga kymneid tuhandeid protsente kasumit, kui tableti myygihind on 1000+ €. Ja maailm teeb lamba häält ja ostab, kuhu ta pääseb...
S
Sooda  /   22:25, 21. nov 2017
jah aga selle kahekümne sendise omahinnaga õige tableti väljatöötamiseks, et see elu pikendaks on keegi kuskil investeerinud võibolla kümneid aastaid ja mustmiljon raha. Sellised ravimid ei sünni nipsust.
K
kullaaauk  /   07:55, 22. nov 2017
raha läheb teadlastele ja laboritele.
A
ausalt õeldes  /   21:33, 21. nov 2017
ega RAVIDA ju enam ei saa! Pole midagi ravida. Vaatame selgelt. Maksta sadu tuhandeid selle eest, et pikendad õhtuhämarust hommikuni ja mitte kauem. Väikeste laste puhul võib olla veel lootust aga vähihaigeid terveks ei saa. Muidugi on ilus olla Pariisis,mitte kodumaal ja sealt saata sõnumeid, et on kole.
T
tõde  /   06:57, 22. nov 2017
Kui oleksid ise sellises olukorras, kas arvaksid samamoodi?
  /   21:31, 21. nov 2017
Kommentaari sisu
N
naine  /   21:31, 21. nov 2017
Nii kurb:( Loodan, et tervis peaks veel aastaid ja aastaid vastu!
M
Mädanik  /   21:28, 21. nov 2017
Samal ajal leidub raha juurviljastunud seltskonna iga hinna eest elus hoidmiseks.
F
Fassbank  /   21:50, 21. nov 2017
Ja raha on juskui niipalju, et pole vaja maksustada võõrpankade ülisuuri reinvesteeringuid!?
M
Mädanik  /   22:10, 21. nov 2017
Täna õnne et pangad ja meie kaaskodanike kinnisvara pole maksustatud.Siis oleks elu väga hull ja raske.
L
LHV  /   22:29, 21. nov 2017
Miks peame kasutama võõraste abi, kui oma rahaühistud on olemas?
M
Mädanik  /   07:09, 22. nov 2017
Kui meile enamusele kodumaine kapitalist ei kõlba siis toetame võõraid.
J
ja ikka meie ühiskonna parimat osa  /   21:26, 21. nov 2017
tabavad sellised haigused....kas Kingitud Elu poole on pöördunud?
K
Kuule tohman,  /   00:09, 22. nov 2017
surevad ka tavalised inimesed nn sellistesse haigustesse, aga neil ei võimalus pariisis paremas kliimas elada ja ka sellejärgi töökohta valida.
P
Põhiline,  /   21:26, 21. nov 2017
et uuele päälikule kõrgemaks palgaks ja muudeks hüvedeks jätkuks.
A
A-ped  /   21:51, 21. nov 2017
HAigekassa juhile 8 tuaht pluss 700 selle eest, et ei kasuta ühistransporti!
X
XXX  /   21:18, 21. nov 2017
Loodetavasti ei pea Sa ise kunagi kokku puutuma sarnase küünilisusega!
X
XXX  /   21:30, 21. nov 2017
See vasrus oli mõeldud olendile Indrek 2
K
küünilisus`?  /   21:36, 21. nov 2017
kuna surema peame, sureme. Kas vähki või muresse, et perel süüa pole. Minul on surnud vähki ema, õed, sugulased, sõbrad ja keegi ei küsinud üüratuid summasid teiste arvelt. Kui on aeg minna, läheme ja jätame ellu, keda aidata saab.
H
haigekassa  /   21:16, 21. nov 2017
loodab, et inimesed ruttu surevad ja inimestele pole vaja raviks kulutusi teha. Siis saab terviseminister alkoaktsiisi taas tõsta.
T
to haigekassa  /   21:42, 21. nov 2017
Need reformarid on ise selle haigekassa selliseks loonud, ärgu nüüd nutku kui nende looming neid ei aita.
T
to haigekassa  /   21:42, 21. nov 2017
Need reformarid on ise selle haigekassa selliseks loonud, ärgu nüüd nutku kui nende looming neid ei aita.
I
Indrek2  /   21:15, 21. nov 2017
Seal OECDs makstakse kindlasti piisavalt hästi, et vajalikud ravimid soetada.
J
jah  /   21:33, 21. nov 2017
karma on selle nimi, mis seda refiteenritest poliitperet tabanud on...alati kasulikult refi tervishoiureformi "analüüsinud" praxise-annika ja refide suuvooder agu err-s.
X
XXX  /   21:53, 21. nov 2017
Loodetavasti tabab Sinu karma ka Sind!
J
jah, ja ma olen  /   22:27, 21. nov 2017
selleks valmis.
J
jätkuvalt  /   22:59, 21. nov 2017
palgal: http://info.err.ee/l/kontaktid/noukogu
Tüüp elab püsivalt Pariisis, tööülesandeid a la koosolekul käimist ilmselt ei saa teostada, ehk isegi pika-aegsel haiguslehel, aga see ei takista teatavasti nõukogu liikme tasu võtta - sest sellele haiguslehe piirangu ei kehti.
T
Taeva  /   00:03, 22. nov 2017
ees on kõik võrdsed, isegi reffijõugu lakeid.
M
Maale  /   05:56, 22. nov 2017
Kui vaja tänaval vahutavaid ning breikivaid narkareid turgutada on raha küll, samuti süstlavahetuspunktide ülalpidamiseks, aga vähiraviks ei jagu. Mis teha.
  /   00:48, 22. nov 2017
Milleks selline lugu, palju vaesemas seisus ja olles siin(Eestis), kelle rahakott ei võimalda; ootame aga surma või Õnnistust.
K
Kahju inimesest   /   08:00, 22. nov 2017
Siin õelutsejad saavad oma palga ükskord. Tal on kaks väikest last .
A
aj  /   16:22, 22. nov 2017
Uudelepad on ägadad mõlemad, andke kontonr. mul alla 200 jäänud palgapäevani aga 10 EUR headele inimestele kannan rõõmuga!