158 kommentaari

N
nii on  /   11:58, 28. nov 2017
Siin riigis elavad hästi igasugu sahkerdajad. Lihtinimest ei mõisteta ja ei tahetagi mõista.
N
Nüüd  /   18:44, 27. nov 2017
saab vähemalt rahulikult poes käia, ei piira need kollased reformarid sind linnas .Valimiste ajal oli pea võimatu kuhugi linnas minna, iga nurga taga passisid.Üks ütles keda valida ei tohi, teine toppis komme suhu, kolmas käskis pannkooke õgida.Jube oli.Isegi üks vanamees,kes iga laupäev turupatsis seisis ,on kuhugi kadunud...
J
jah  /   22:52, 27. nov 2017
ja see toimus igal pool. Nii Võõpsus, Puskarus kui ka Ihamarus.
V
Väga imelik-le  /   16:12, 27. nov 2017
Ju neile (vanainimestele) meeldib siis niiviisi elada. Inimesed on erinevad. Neile kes välismaale putkasid ju neile siis ei meeldinud enam vanamoodi jätkata.Lihtne ju.Kõigil vaba valik.
J
Juuli  /   21:02, 27. nov 2017
imelikule,see pole inimese vaba valik kui pead ellujäämise eesmärgil teise riiki kolima!!!
K
Kunstnik  /   13:14, 27. nov 2017
Jah, mina ka vahel m6tlen et kuidas maal vanemad inimesed hakkama saavad, pensionist kuni lumekoristuseni jne. Minu jaoks on k6ik maal elavad vanemad inimesed kangelased, t6elised P6hjamaa filosoofid rikka vaimse maailmaga, kes suudavad niimoodi elada, rikaste vaikivate ametnike kiuste. Kaisin ise ka suvel Helme lossimagedes ja koopas, ja nagu ikka, saab sealt parklast alati osta jaatist palaval suvepaeval. Elagu Helme ja Helmelased!
T
te  /   18:59, 27. nov 2017
Räägi mulle kuidas riik peaks kõiki maal elavad vanureid teenindama ja kust see raha tuleb, kui tööeaisi on üha vähem? Panema koolid ja lasteaiad kinni, et teenindada maal üksi elavad vanureid? Vanurid, kes hakkama ei saa, ei peaks elama kuskil maal talus. Neil kõigil on lapsed, kes eelkõige nende eest hoolt peavad kandma ja vajadusel linna elamise soetama.
O
on  /   20:53, 27. nov 2017
jälle üks mõisataoline- kõik päälinna jah?
Ä
ära muretse  /   22:53, 27. nov 2017
Uuenenud Keskerakond lahendab kõik sinu mured.
V
Väga imelik  /   12:48, 27. nov 2017
Üks vaesemaid maakondi, paljud on putkanud välismaale ja ikka valivad reformiparteid?
M
maakas  /   13:24, 27. nov 2017
Ju valisid korrumtantide seast kõige vähem korrumpeerunud? Õige valik!
A
aje  /   19:01, 27. nov 2017
Mida sul seal valida on. Kesikud on Eesti õule suured õnnekoormad toonud või? Raha ei hakka ükski partei sul tagahoovis juurde tootma. Mis on Tallinnast kaugemal, on nii või teisiti kehvemal järjel. Sinu ettepanekud, kuidas Valgamaal tekib suur õnneparadiis ja raha voolab ojana? Ootan.
T
Tõrva vald  /   12:22, 3. dets 2017
18.sajandil sai Inglismaal ennast kindlustada PÕRGUSSE sattumise eest, kutsun üles Tõrva valla elanikke kindlustama ennast REFORMIERAKONNA PÕRGU EEST!
K
Kadri-le  /   12:39, 27. nov 2017
Imestada pole siin midagi.Ega siis üksikkandidaat poliitikat ei tee,ikka erakond otsustab.Kohalikel valimistel olid uued erakonnad esindatud.Ei saa ju öelda,et " keda ma siis valin ?". Anna uutele tegijatele võimalus!Jälgi Riigikoguistungeid ja infotunde ja "pilt" saab kohe selgemaks,et millisel erakonnal milline ideoloogia.
K
KK  /   10:33, 27. nov 2017
Teekonna pikkus Loosi 3'st Kevade 2a'ni on 350m, mitte pool kilomeetrit ...
Pedagoog on kerge, 30%'lise, kirjandusliku liialduse teinud.
A
Autor.  /   10:32, 27. nov 2017
Tähtis pole kära ja skandaal vaid probleemi SISULINE lahendamine. Minuga võeti ühendust juba Valga maavalitsusest, kus leiti, et ettepanek NÕUDEPEATUSEST on igati arukas ja selle loomine vajaks kiiremini lahendust. Seepärast, lugupeetud kaasmaalsed, tänan kõiki, kes SISULISELT kaasa mõtlesid!
A
Autorile  /   10:53, 27. nov 2017
Loomulikult poleks olnud sellist mulinarallit siin kui oleks inimesele vastatud ja ka sisuliselt kaasa mõelda soovitud .Seda aga ei tulnud ja palun väga..
V
Vastus  /   11:17, 27. nov 2017
Aplaus, Härra Peep Leppik ja sügav kummardus! Nii lihtne see siis oligi!
K
kuna  /   13:12, 27. nov 2017
ajalehes kirjutati, muidu poleks midagi juhtunud.
T
toora  /   19:03, 27. nov 2017
Nõudepeatust küsin mina ikka bussijuhilt. Pole mul veel pähe tulnud helistada linnapeale ja kõige tipuks arvata, et ta tegeleb kõikide pisiasjadega isiklikult. Selleks on tal linnavalitsus ametnikega.
P
Punaparunid vangitorni  /   10:27, 27. nov 2017
Maakondadaes tuleb koostada endiste kolhoosa ja sovhoosajuhtide ja nende pereliikmete nimekirjad. Saata Vasalemma loodusvanglapargi arendamisele. Perimeeter ymbritsega okastraadiga.
K
kadri  /   09:12, 27. nov 2017
Ma imestan,et kogu aeg visatakse ette,et ise te neid valisite. Kui palju oli neid,kes olid ainult peibutuseks? Kui palju on neid,keda me ei valinud,aga kes nüüd kohal istuvad???
K
kordan üle  /   10:02, 27. nov 2017
ühe ülemeeliku poliitiku jutt
Poliitik tulevasele valijale : kas sina valimas käisid?
Protestija: Ei käinud.
Poliitik: no aga miks sa siis siin lärmad?
Poliitik tulevasele valijale : kas sina käisid valimas?
Protestija: Mina käisin.
Poliitik: no aga miks sina siis siin lärmad?
T
Tasub mõelda  /   08:51, 27. nov 2017
Saatsite kirja? Aga kellele? Egas võimulolevatele reformierakondlastele ei lähe küll korda teie pisiprobleemid. Ise ju andsite neile hääled.
E
Emmeliine Äriline  /   08:09, 27. nov 2017
Jah,kunagine kutsekooli õpetaja igatseb tagasi kuldseid aegu,millal ühiselamu allkorrusel töötasid korraga kaks toidupoodi,kus kutseka "tudengid"vahetunni ajal suitsu ja alkot ostsid ning "õppejõud" samal ajal koolimaja baarides lõbusalt aega veetsid.
.
...  /   08:00, 27. nov 2017
linnapea ei saa kaguliini bussidele dikteerida, et peab tegema nõudepeatusi. Ta pole bussifirma omanik.
K
kuna  /   08:40, 27. nov 2017
linnapea pole ka linna omanik ei saagi ta üldse linnas midagi teha!
  /   11:35, 27. nov 2017
aga sellised kõik ametnikud siin riigis
N
Niisuguseid linnapäid,   /   18:37, 27. nov 2017
kes midagi teha ei saa, pole ju vajagi!
T
Ta peab seisma inimeste huvide eest.   /   18:36, 27. nov 2017
Eks tema peaks vahendama inimeste soove , kuhu vaja! Mida siis linnapea üldse teeb?
C
c  /   07:55, 27. nov 2017
Miks see inimene oma valla sotsiaaltöötajaga kontakti ei võta, kui on suured probleemid käimisega. See peatus on ju ajutiselt mujal. Natuke kannatust. Kuidas saavad hakkama vanainimesed, kes ei elavad linna servas ja kes ei saa kesklinna poodi mitte kunagi bussiga nagu antud juhul härra Helmest.
J
ja mis   /   10:04, 27. nov 2017
ameti ise ka ühes uuenenud vallas pead ?
K
kannatiust???  /   13:46, 27. nov 2017
Miks Te inimestele kannatusi soovite?Mina sooviksin KANNATLIKKUST.
S
Siin oli teemaks  /   18:39, 27. nov 2017
ühistranspordi optimaalsem toimimine kõigi inimeste jaoks, mitte sotsiaalteenused!
J
Järeldis  /   07:52, 27. nov 2017
saab olla ainult üks - kõik need nimetatud tegelinskid rahva kulul tuleb ametist vabastada ning 5-js aastaks kehtestada otsustava sõnaga ametis töötamise keeld.
G
gh  /   07:44, 27. nov 2017
Paratamatult ei saa kõigil bussipeatust teha kõigi pensionäride ukse ette. Kuidas saab bussile ja bussilt koju pensionär, kes elab näiteks linna servas? See võib tal võtta terve tunni, et kesklinna jalutada. Meil olemas sotsiaalteenused ja neile pensionäridele, kes kõndida ei jõua, viib sotsiaaltöötaja söögi koju kätte.
N
naine maalt  /   08:36, 27. nov 2017
Kui jääda ootama, et sots. töötaja söögi koju kätte toob, siis võibki jääda ootama. Meil siin üks mees oma katkise jalaluuga ootas neli kuud enne kui sots. töötajat oma kodus nägi. Mõelge, mis seisus inimene selle aja jooksul keskküttega korteris olnuks ilma naabrite abita. Sots. töötaja jõudis selle meheni ka alles siis kui nädal enne seda viidi samast trepikojast minema mädanev ja väga õõvastavas seisus naisterahvas ning haigla hakkas uurima koos politseiga tagamaid ja leidus julge inimene, kes viitas veel teiselegi abivajajale. see on meie tänapäeva sots. süsteem.
Paljukese kontrollitakse selle valdkonna raha kantimisi? Paraku unustavad ilmselt need töötajad, et ka neil on lähedased ja ka ise ollakse üksord abivajajad. Sellistele tuleks vastata täpselt sama mõõdupuuga, millega on teisi koheldud.
A
abivajaduse hindab sotsiaaltootaja  /   10:49, 27. nov 2017
Minu sots.tootajal oli nagemus,et peaks elama tuhjas to as ja magama porandal nagu peni.Kodukulastusel oli silmi ainult ,et oleks el. poiler toimetulekutoetuse jaoks.
0
08:36  /   11:16, 27. nov 2017
Mida see sots.töötaja hindab kui ta ei tule olukorda vaatamagi?
  /   11:37, 27. nov 2017
saan kõrget palka ka ilma selleta, milleks aega raisata alamklassi eestlasega
A
abivajaduse hindab sotsiaaltootaja  /   12:06, 27. nov 2017
Kas keegi teab kuhu peab poorduma kui sotsiaaltootaja ei taida ametist tulenevaid kohustusi.
O
on  /   23:33, 27. nov 2017
vaja pöörduda valla sotsiaalosakonda vastuvõtule teisipäeviti 10-11.40....
A
abivajaduse hindab sotsiaaltootaja  /   07:00, 28. nov 2017
Tuligi vaatama aga mitte minu elamistingimusi .Parem kui ei oleks tulnud,oleks jaanud teadmine,et Olen ka inimene.
M
Maali  /   07:17, 27. nov 2017
no on õige jutt, sest Eestis peaks ikka seadused kehtima kõigile -mitte nii, et seal kus lõpeb ühe valla/linna piir on ühed seadused ja teiselpool teised-see piirab ju inimvabadust
Valimised on selleks et ametikohti jagada, mitte selleks et valijal midagi muutuks paremaks
Nemad lihtsalt otsustavad kuidas meie teenitud raha enda vahel ära jagada (palka tõsta,koduigatsus tasu maksta jne..) Näe ei tee seda nõudepeatust sinna kus teie tahate nad ei hakka nii väikse asjaga tegelema,ei viitsi vastata isegi. Vaevallt et see õpetaja jättis valimistel käimata ja kas tema valis seda või teist ega temast ei sõltu see kes pukki sai vaid ikka sellest kes kellega mestis on
O
oled elukorraldusest valesti aru saanud  /   10:06, 27. nov 2017
seadused kehtivad nendele ,kellel pappi palju. Tühisused ei vajagi seadusi.
E
Eilne päev  /   18:28, 27. nov 2017
..nii oli 90-dail
V
viigipuu  /   23:54, 26. nov 2017
Ei mõista,et miks te kommentarjumis oigate.Minge ja kurdke Maido Ruusmannile keda te ise valimistel valisite.
K
Kogunege  /   07:53, 27. nov 2017
selle Ruusmanni häärberi ette ja nõudke tema tagasiastumist. Kohe hakkab liigutama, sest mammona on tähtsam.
S
see on asjalik ettepanek  /   10:07, 27. nov 2017
selline tegevus ,mis on suunatud kellegi kohta konkreetselt, tekitab silmapilkselt ka isikliku vastutuse.
S
seltsiline  /   22:48, 26. nov 2017
Teema on aktuaalne üle Eesti.
Praegu on Hooandja lehel projekt memmede-taatide kohta. Alustatakse Viljandimaalt, aga vajadus on suur ning ettevõtmine laieneb kiiresti. Kel huvi, võib vaadata.
A
Ants  /   21:39, 26. nov 2017
Kinomaja juurde bussijaam teha???Naljanumber.Bussid veavad lapsi ka kooli.Sinna suure liiklusega maantee äärde???Varsti oleks mõni vanur või laps seal auto all.INIMESED võiksid rohkem mõelda ja vähem vinguda.Käinus siis VALIMAS mida te nüüd hädaldate.Lambakari.Kirjamees kirjutagu raamatuid ajaviiteks mitte ärgu tüüdaku mõtetute kirjadega ametnike.
T
to Ants  /   21:55, 26. nov 2017
sa oled nigu Ruusmann, sa loe ikka läbi mida tahetakse kinumaja juurde teha!
  /   07:53, 27. nov 2017
to Ants - sa üldse tead, kus asub Tõrvas kino, kus kool? Suur liiklus ongi seal 2 korda päevas - hommikul kui viiakse lapsi kooli ja õhtul, kui sõidetakse Maximasse söögi järele. Valimas käisid kõik need lambad. Jutt on hoopis teistest asjadest - suhtumisest, vastutulelikkusest jne. Sa lamba-Ants, loe artikkel läbi uuesti!
M
Mõttekuse üle   /   18:46, 27. nov 2017
otsustab kirjutaja. Neid kirju poleks olnud hulgi, kui oleks õigel ajal viisakal kombel vastatud. Keegi ei soovi oma elu sisustada kirjade kirjutamisega lihtsalt ajaviiteks. Ametnikke ei tüütata, ametnikud selleks ongi, et nende poole asja pärast pöördutakse, nad saavad selle eest ka küllalt head palka isegi.
H
Härra Õpetaja Peep Leppik!  /   21:27, 26. nov 2017
Väga hää artikkel , juba kooliajal olite hingega maaelu eest väljas.
Kurb kuulda,et Tõrvas nii vanainimestesse suhtutakse.
Saadan Teile tervitusi!
Õpilane Merily Tartumaalt
M
Muix  /   23:34, 26. nov 2017
Tahaks tõesti teada, missugused im.betsillid selle kommentaari alla miinuse panevad.
E
ega  /   20:52, 26. nov 2017
Ruusmann üksi tegutseda ei saaks, tal kamp heakskiitjaid jüngreid kõrval ja kohalikud KÕVAD ärimehed ka .Sealt see lõngakera hargnema hakkab...
Selgeltnägijad ütlesid ,et Riigikogu valimiste rahapada on kesklinna väljaku all...
M
magusapalgaline  /   21:15, 26. nov 2017
vallaametnikNüüd uutes tuultes läheb elu magusaks. Palgad juba nagu Soomes . Kohustused oma soovist lähtuvalt , aga õigusi OI OI OI kui palju.
Uhti , uhti , uhkesti, Emajõe ääres ukerdada.
J
Juhtub  /   20:30, 26. nov 2017
Maido Ruusmann on tüüpiline reformierakondlane
H
Haldusreform  /   21:17, 26. nov 2017
just sellisel kujul nagu ta uuenenud Keskerakonna poolt tehti, oli mõttetu ja maarahvale hukutav.
M
Ma ei saa aru,   /   18:50, 27. nov 2017
miks erakondlust esile tuuakse? Küsimus on ju ametikohustuste täitmises, tööülesannetes!
P
Pille  /   20:30, 26. nov 2017
Ise ju valite või siis ei lähe üldse valima.Mida te nüüd virisete.Uus erakond,EKRE oli valimistel esindatud.Eks te valinud siis.
D
Deneb  /   20:10, 26. nov 2017
Ei lugenud ühtki kommentaari. Lihtsalt sama küsimus viimase kümne aasta jooksul. Mis kloune te valite oma esindajaks? teiseseks - valige keda tahes- omakasu ja EU ruulivad, kolmandaks, Eu tuleb hävitada koos parteipõhiste ametkondadega! Situatsioon , mis artiklis kirjas on kurbnaljakas- kurb et selline asi on võimalik ja naljakas , et seda ei võeta loomulikuna, kuna rahvas tahtis parteisid ja Eu d jne. Minu lõppsõna- sööge oma s....a, mis keetsite!
1
1939  /   19:59, 26. nov 2017
on jube lugeda kuidas maaelu välja suretatakse, aga selle kõige juured on palju kaugemal, ajal mil vene väed toodi sisse
  /   21:43, 26. nov 2017
ära aja jama. Vene ajal ei likvideeritud maaelu. Siis olid sovhoosid, kolhoosid ja maal elu käis, ehitati elumaju. Kui sa pead silmas kohest aega peale sõda, siis oli muidugi väga raske maal elada, aga ega linnadeski parem ei olnud. Maaelu likvideeris laari mart.
1
1939  /   23:09, 26. nov 2017
Ma pidasin silmas seda laiemat pilti ikka
.
..  /   07:36, 27. nov 2017
Nõukaajal algas vägagi suur inimeste vool linnadesse. Ei tahtnud ükski normaalne ja arukas noor sinna kolhoosi tööle minna.
M
muideks  /   07:38, 27. nov 2017
Nõukaajal pidid maalt pärit lasteaia lapsed ja ka koolilapsed kooli ööbima jääma. Keegi ei võtnud vaevaks nende heaks mingeid busse õhtul liikuma panna. Ei olnud seal kolhoosides ja sovhooside nii palju rahvast.
S
Suur kodumaa  /   19:50, 26. nov 2017
Nii nagu omaaegse liidu ajal on meil ka praegu suur kodumaa suure pealinnaga. Need kohalikud keskastme pulgamehed on endiselt oma asja ajamas ja sageli liht kodanikud lihtsalt segavad oma eluga kahmimist. Parim lahendus on sarnaselt endis aegadele otse suure pealinnaga kontakteeruda ja kohalike pulgameeste tegevuse/tegevusettuse kohta teavitust anda ning ka kaebekiri saata. See paneb siinse liivakasti ilusti kihama, kuna hakatakse uurima millega härrad siin tegelevad.
M
mari  /   19:38, 26. nov 2017
Jah, ega kõrgel ei ole arusaamist, kuidas elu allpool kulgeb. Minu soovitus on sõna võtma hakata ja päris aktiivselt. Millalgi tuleb noorematel aru saada, et kogu nende elu baseerub vanemate tegemistel.
V
vvv  /   18:59, 26. nov 2017
Ka pensionäride mure.1.12.17 ei sõida enam Alatskivi buss.Mis asemele ja kas üldse on võimalik maale ja tagasi sõita?
N
naine maalt  /   08:47, 27. nov 2017
uurige infot. Alates 1.12.2018 alustavad suletud liinidel sõitma Go bussid. Sellest kirjutas Päevaleht, Vooremaa ja ka Virumaa teataja. Ka kellaajad olid kenasti välja toodud. Elan ühes teises piirkonnas kus ka samal ajal oli ette määratud bussiliinide sulgemine ja seetõttu ootasin huviga tulemusi. Selle firma bussid panevad isegi Rakvere ja Tartu vahel ühe lisareisi käiku.
!
!!!  /   18:49, 26. nov 2017
Kui maakonnaliinid muutuvad tasuta sõidetavaks, siis saavad sellest eelkõige kasu vaid suurematae maa-asulate elanikud, kus on säilinud veel enam-vähem korralik bussiliiklus. Väikelinnade, alevite, alevike ja suuremate külade elanikud. Aga kaugemad ja kõrvalisema metsakülad, kus käib vahest üks buss päevas või mõnel pool Üldsegi mitte? Mida nemad sellest tasuta bussisõiduõiguses saaksd, kui busse enam polegi? Või taastatakse ehk bussiliiklus endises ulatuses, nagu see oli nii umbes 25 aasta eest? No ei usu mitte!
J
Ja kui kedagi kohal pole  /   18:43, 26. nov 2017
siis valige uus vallavanem! Selline udupea saatke seakarja,
O
oehh  /   18:42, 26. nov 2017
Ise valisite omale need tegelased. Miks te täiesti uusi nägusid ei vali, vaid ikka need samad, kes teile ei vasta ja teist ei hooli.
K
keda  /   18:45, 26. nov 2017
nimeta keda oleks võinud valida- uued näod?
K
Kõik need   /   18:54, 27. nov 2017
tegelased lubasid inimeste huvide eest seista!
M
mida kergelt saab  /   18:18, 26. nov 2017
seda rohkelt kulub. Rahatrüki päriselulised tagajärjed... Suvel oli kuulda, et Tõrva kesklinna remonditööde tõttu info- ja liikumissulgu sattunud toitlustajategagi ei pidanud valitavas ametis olev linnajuht vajalikuks suhelda, ei ise, ei linnaametnike kaudu. Aja jooksul on selliseid "valimisprodukte" palju siginenud, kel nende päritolu, lastetuba, õpitu on rahamärkide taha ära kadunud. Muuseas, keerulistel aegadel loevad ainult hoitud pere-, sõprussuhted, eriti kui (poliitraha)kraanid enam ei toimi. Sel aastal on need kraanid klubi liikmetele rohket nestet andnud, Otepää vähem kui 2-kuise praktikaga linnajuhi asemikki teenis "tulemusliku töö" eest üle 11 700 euro, ametisse ometi jätkama ei valitud. Kui miskit on valesti, tehakse jalgu jäänud reeglid ringi. Selleks peab huvi ja tahtmist olema. Rikas rahvas, rikas rahvas ... eriti need va krattijad, kes ei suuda-taha rüüstamist lõpetada. Ühes paadis vist veel ollakse, ujumiseks või uppumiseks.
S
siss  /   18:08, 26. nov 2017
Kui inimene hakkab pelgalt igavusest ametkondi kirjadega pommitama , siis pole ta tõsiselt võetav. Pigem sarnaneb "staar" Hillar Kohviga Viinahaualt !
A
Autor.  /   18:26, 26. nov 2017
siss! Kui mõtlete tekstis olevat sõna "igavusest", siis minu käsikirjas oli see jutumärkides... Aega on mul vähe, aga tööd palju ja staare või "staare" ma peaaegu et vihkan - meie kultuurile võõras värk.
F
Funktsionaalne   /   18:57, 27. nov 2017
lugemisvõime puudub - tekstist arusaamine!
E
Endine tõrvakas  /   17:53, 26. nov 2017
Tean seda Ruusamani vanast ajast, ta on alati enda ümber inimesi ikka rahakoti paksuse järgi valinud. Vaevalt et selline tõusik oma harjumusi muutnud on ja lihtsa inimese muredega personaalselt tegelda viitsib. Soovitan mures olijal kasutada ostude tegemisel tuttavate abi, seni kui tõusik viinamarjad nopib ja kesklinna valmis ´´ehitab´´.
L
Lasteaed  /   18:46, 26. nov 2017
see R on samasugune poitsu kui ex-pääminister, muide isegi surnuaia tee on tõeline kannatuste rada seal mail, aga taplemist ja lubadusi oli taevani kui maavanemat valiti
H
hmm  /   07:40, 27. nov 2017
Aga kas üks linnapea peabki jõudma tegeleda kõigi linnaelanike personaalprobleemidega? Mitu tuhat inimest. Kõigil neil on mingeid probleem ja nad kõik tahaks bussipeatust just oma maja ette.
S
Siin oli  /   18:59, 27. nov 2017
jutt ühishuvist, sest ühistransport on seda...
T
Taat  /   17:51, 26. nov 2017
Kahju,kuid kurb tõde! Maaelu suretatakse valitsejate poolt,alates Laari valitsusest!
M
Mädanik  /   19:21, 26. nov 2017
Kui sureb vanur siis sureb ka külaelu sest sest terve küla on tinti peale mõninigate vanurite päralt kus keegi käia ei tohi.
E
ei tea  /   17:39, 26. nov 2017
miks autor Õhtulehte kirjutas, äkki ikka sellepärast,et kohalik leht pole erapooletu.
Suvel oli keegi linnakodanik Tõrvast Valgamaalase poole pöördunud oma murega.Kui leheneeger kohale tuli, siis oli linnapea ka niuhti platsis ja KEELAS kirjutamise ära.Ja tõesti, artiklit kohalikus lehes ei ilmunud!!!!
A
Autor.  /   17:54, 26. nov 2017
Austatud lugejad! Et Õhtuleht loo avaldas on minu jaoks suur ime - aituma toimetus! Ametnikkond on ju võimas - seitse aastat tagasi keelustati minu artiklite ilmumine Õpetajate Lehes, üks raamat korjati isegi suurtes kettides müügilt jne Vaba maa - iga ametnik võib teha, mida tahab... Pikemalt juba minu viimastest raamatutest.
T
Tõrvast  /   17:58, 26. nov 2017
Loodame,et artikkel ikka paberkandjal ka ilmub.Kõik inimesed ei tegele nutiseadmetes
M
muhaaahaaa  /   21:05, 26. nov 2017
muhaahaa
K
Kuhu nii jõuame?  /   17:30, 26. nov 2017
Ju see ongi haldusreformi mõte, omadele jopedele suurem palk ja kaugemale tavainimestest. Ega seal Tõrvas ka linnavalitsuses tegijat inimest ei olnud. Kas suurem territoorium ju mõistust ega asjalikkust iseenesest juurde ei anna, pigem vastupidi.
E
Ega see asi  /   17:23, 26. nov 2017
enne ei parane kui tuleb asutada veel üks erakond ja nimelt Kolmanda Eesti Erakond.
M
Mis  /   17:10, 26. nov 2017
linnasaksal maainimesest, tema läheb ostab piima, leiva ja liha supermarketist, nad ei teagi kuidas toit poodi jõuab.
G
G  /   17:02, 26. nov 2017
Uue Coopi poe juurde tuleks teha bussipeatuse.
M
meil  /   16:54, 26. nov 2017
maal ei käi enam bussigi mis tasuta sõidust rääkida. maa inimestelt võetakse kõik ära,sest need on valitsusele suureks koormaks.
1
1  /   18:49, 26. nov 2017
..a keda need "uussaksad" siis valitsevad, kui kõik maakad jalga lasevad või ära surevad?
T
to meil  /   19:38, 26. nov 2017
See pole ainult maakohtade probleem. Linnas on samamoodi bussiliine koomale tõmmatud nii et tuleb linna teise otsa kõndida, et bussile saada hommikul vara. Koju tagasi tuleb tulla kahe bussiga (ma ei räägi Tallinnast ega Tartust). Meie bussijaama ei käi üldse ühtegi linnaliini bussi. Taksot ka ei ole. Kõikide kompsude ja kottidega tuleb kõmpida.
Kaugliinidele nõudepeatust küsisin. Aga loomulikult mitte linnapealt vaid ikka bussifirmast otse. Sain!
M
me ehitame   /   16:11, 26. nov 2017
mehikosse tara ja maksame ise kinni. see naljanumber kehtib eestis täiega. ükskord oleme ise ka vanad, kõik ise kinni maksnud ja ikka võetakse veel 7nahka.
V
Valimiste %  /   16:04, 26. nov 2017
Ligi pool rahvast ei käinudki enam valimas! See näitab seda, et nad on kõigile juba käega löönud ja riigis sedavõrd pettunud!
M
Miks te siis olete lambad  /   16:02, 26. nov 2017
Koonduge ja tulge kõik tänavale! Küll siis ka meedia näitab ja sakste tagumikualune läheb tuliseks! Niikaua, kui igaüks seal kodus omaette kirub, ei muutugi siin riigis midagi paremaks!!!
T
Tõll, Tõll, tule koju!  /   21:29, 26. nov 2017
Õigus.
Tuleb minna ja minejaid oleks.
Kahjuks puudub JUHT.
Aga küll ta tuleb.
Ä
ära aja naerma !  /   23:53, 26. nov 2017
Võtke eeskujuks ikka riigikogulaste üleskutset :" Kõik valima!". Siis on nende võit veelgi kindlam kui täna.
R
Rumal võrdlus/12.29.nov 2017 / kommenteerijale  /   15:36, 26. nov 2017
Soome ei ole sotsiaaldemokraatlik riik.Soomes valitseb koonderakond,parempoolsedäärmuslased,ultraparempoolsed.Erakonna esimees on rahandusminister Petteri Orpo.
E
ENSV  /   16:12, 26. nov 2017
oli ju sotsialistlik nime poolest, aga valitsesid hoopis kommunistid.
E
Ei olnud nii!  /   16:29, 26. nov 2017
Seltsimees rüütel ja Toome ei olnud kommunistid vaid nad olid vormistatud Kommunistiks!
K
Kuulge, kirjaneitsi  /   15:35, 26. nov 2017
käige ise kohapeal ja jalg ukse vahele- enne ära ei lähe, kui murele vastus käes. Ainult nii saab tänapäeval hakkama!
A
aga  /   16:11, 26. nov 2017
kedagi asjameestest pole ju kohal.
S
Sääl Tõrvas  /   15:27, 26. nov 2017
on reformaritel isegi kollane bussijaam!
W
wc  /   18:34, 27. nov 2017
ehk oli lilla värv otsa saanud
V
Väsinud Olemast.  /   15:01, 26. nov 2017
Ja mida arvab nüüd president, kes lubas asuda nõrgemate poolele? Ilmselt on vaikus ka Kadriorus.
I
Isake tsaar aitab.  /   17:20, 26. nov 2017
Eesti mats ei ole paarisaja aastaga ära õppinud, et tsaari poole pole mõtet pöörduda.
Isegi mitte seda ta ei tea, et presidendil on siin riigis ainult esindusfunktsioon, midagi otsustada ega juhatada ta ei tohigi.
Kirhjutage jah presidendile kiri ning visake see siis lähimasse prügikasti.
E
Enn, mulk mujalt  /   14:32, 26. nov 2017
Sealmail tunduvad paljud asjad üksjagu viltu olevat. Esiteks ei sobinud vanadele juhtidele uue valla nimeks Helme, kuigi isegi Tõrva linnas enamus inimesi soovis just Helme nime. Kahju muidugi, et suur osa valijaid orki lendas. Millepärast usutakse enam valimislubadusi kui seda, mida varem tehtud on.
Ü
Ükski   /   16:10, 26. nov 2017
normaalne inimene ei taha vihkajate partei esimeeste nime.
T
to ükski  /   20:16, 26. nov 2017
tundub, et sa oled üksi oma ebanormaalsuses.
  /   14:45, 27. nov 2017
Vihkajad on sotsid.
A
Ametnikke on meil  /   13:44, 26. nov 2017
ilmselgelt liiga palju. Kaotaks pooled ära ja ei juhtuks mitte midagi. Nüüd on nii, et üks veeretab teise peale ja teine jälle kolmanda peale jne. jne. Lahendust ei kuskil :(
J
jah  /   16:08, 26. nov 2017
kui minna töö ajal vallamajja, siis valitseb vaikus, kes mängib arvutimänge, teisi pole kohalgi.
  /   18:35, 27. nov 2017
teised mängivad kodus muid mänge
M
Mädanik  /   13:32, 26. nov 2017
Küsitakse kes on majas peremees.Kui oled peremees siis vastutage ka iseenda probleemide eest.Elu ei käi siiski ainult vanainmeste pilli järgi .Teised tahavad ka elada.
@
@Mädanik  /   14:25, 26. nov 2017
Loodan,et sul vanaduspõlve i tule.
M
Mädanik  /   14:29, 26. nov 2017
Mis sul minu vanadusega asja on kui midagi tarka pole öelda.Tahad tulevikus minu eest ka leiba süüa.
M
Mädanik  /   18:53, 26. nov 2017
Õudne on selline vanadus kus kedagi tahaks veel oma kurja manamisega teise ilma saata selle eest et karmi tõdemust välja juleti öelda.
M
Mädanik  /   18:52, 26. nov 2017
Kas te miinuse panijad tõesti olete lapsemeelsed et keegi tuleb ja teeb elu ilusaks,Kodanikuks olemise suurim väärtus ongi ise midagi teha oma elukeskkonna heaks.
Võtke jalad tagumiku alt välja ja tehke midagi!
T
to mädanik  /   20:18, 26. nov 2017
kirjatüki autor on eluaegne õpetaja ja teadalane. kas ta peaks nüüd bussipeatusi ehitama hakkama??
N
naine maalt  /   13:21, 26. nov 2017
Kaotage ära e-valimised ja las need saksad siis sõidavad mööda külakolkaid ja ostavad hääli. Kõik erakonnad paraku unustavad pukki saades, et pensionäride arvelt nad need hääled on ju saanud.
U
Unistad?  /   14:12, 26. nov 2017
Loodad jälle kesikute või rasvaliitlaste käest lauaviina pudelit saada?
A
Ainuke e-valimiste  /   15:28, 26. nov 2017
kaotamise meetod on, ärge e-valige! Aga seleta sa orjale! Ta peab ju oma saamatust demonstreerima.
K
kui ei vali,  /   16:00, 26. nov 2017
küll siis arvutigeeniused ise valivad kelle nimel tahavad.
N
naine maalt  /   08:57, 27. nov 2017
Ärge e-valige küll aga ikkagi on keegi teine enne otsuse teinud kui ise teed. See on suur võimaluste maailm. Kohalike valimiste aegu oli lehes mitu artiklit kus isegi surnud inimesed e-hääletasid.
A
Ametnikud   /   13:19, 26. nov 2017
ilmselt arutlevad nii: ah mida on nüüd lugeda ja vastata iga suvalise vanuri muredele, nii kui nii nad varsti kolivad suvalisse hooldekodusse...
N
Na Hui  /   21:35, 26. nov 2017
Ei-ei, selleks ei ole neil raha.
Parem kohe Mulla-Hannese juurde.
J
Jah...  /   13:17, 26. nov 2017
...vot nii käib meil Tõrvas.Kui Ruusmann(reformikas) ei soovi,siis ta ei vasta(see on tase) ja bussipeatus ikka kaugel kesklinnast,aga uuest aastast meie vallavanema palk 3100.Tehke järgi!!!Tõrva ruulib!!!!
K
kigi,kägi ja kõik läheb vanaviisi edasi  /   17:11, 26. nov 2017
ja kui te sealTõrvas rahukl pole,siis oleks võinud siiski valima minna.Ma ei taha kuulda seda näugumist,et ah mis minu hääl loeb.Loeb küll,kui te ikka kõik käiksite valimas.Ja kuna olen valimiskomisjoni liige,siis on tore vaatepilt,kui mammid veerevad uksest sisse suure kilgetega ja õhkavad,oh jummel ei tea üldse keda valida.Ja siis tõuseb üks hakkaja valimiskomisjoni liige ja läheb näitab nimekirjas,keda "tuleb" valida.Ja see mutt valibki.Nii see lihtsalt on ja pärast irisetakse,et see või teine ei kõlba.Valige targalt,oma äranägemise järgi ja valige,ärge vahtige mokk töllakil!Ruusmann või mõni teine mann ei saa pukka,kui te ise kui pesuehtsad lambad ei ole.
1
1  /   20:30, 26. nov 2017
p..ka ta ruulib, sealt on ajud ammu ilma läinud, ajukääbikud ja vanurid alles
T
Täpsust  /   11:24, 27. nov 2017
palun, Tõrva vallavanem Ruusmanni palk on 3105 eurot!
P
palk  /   16:37, 27. nov 2017
10 korda rohkem kui Tõrva pensionärid saavad.
E
Enot  /   13:13, 26. nov 2017
Loodetavasti ei keerata Tõrva kesklinna parklat samavõrd p.punkti kui linna sissesõitu Helme poolt - arenenud riikides tehakse teid laiemaks ja ohutumaks, meil kitsamaks, Peale parkla hävitamist kesklinnast kuluks Tõrva ka mõni ringtee ära - kõigil on, aga Tõrva,,vallal,, ei olegi? Ja kui Sa vana komu veel teaksid, kuhu praegust soodsa asukohaga polikliinik kolitakse...
1
1  /   18:37, 27. nov 2017
no kuhu see kolitakse, surnuaia taha vä?
N
nendel  /   12:58, 26. nov 2017
ei ole praegu aega sellega tegeleda.nad jagavad raha,kellele kui palju,muidu äkki saab mõni rohkem.see rahajagamine on närvesööv töö.nad ju nii ausad reffid,nad hoolitsevad endasuguste eest,mis nendele see vilets vallarahvas loeb.nendel ju autod sünnist saadik tagumiku all,kust nad teavad et mõned inimesed peavad jalgsi käima.kohutav,kui hoolivad vallajuhid.
A
Aga  /   12:57, 26. nov 2017
sellel Ruusmannil vaid keskharidus,ega ta ei taipagi laiemat pilti
T
Tõrva vald  /   12:52, 26. nov 2017
Väga kurb on lugeda ja kedagi ei huvita, sest vallavanem ja ametnikud sõidavad uhke autoga maksumaksja raha eest läbi porimülgastes Tõrva linna.Kahjuks on see alles probleemide ja murede algus maainimeste jaoks.Edaspidi on kõik vaid Tõrva linna keskne ....kultuur,haridus, sotsiaal jne.
K
kallis väi.kese mõis.tusega  /   12:58, 26. nov 2017
ise seda tahtsite ja valisite ja nüüd laulate ...
E
ei tahtnud  /   13:06, 26. nov 2017
ei tahtnud -saad aru -EI TAHTNUD!!!!
K
kuid miks  /   13:30, 26. nov 2017
te siis valima läksite? kutsunud valimiskast koju ja rikkunud valimissedeli sellega näidanuks oma suhtumist.
1
12:58  /   17:11, 26. nov 2017
jätke juba see rumal jutt-''ise valisite ise tahtsite''.see on umbes sama nagu omal ajal oli koolis kohustus osaleda kingi loosis,sest muidu jääb ju keegi kingist ilma,kui mõni laps ei osale ja seda väitis kõrgharidusega õpetaja ehk 10-1=8
T
to 12.58  /   19:32, 26. nov 2017
Õpetaja proovis lihtsalt sind teisi austama õpetada. Olite ju üks klass. Aga sina ei saanud aru ning nii eladki ilma ümbritsevat austamata või armastamata. Täpselt nagu meie poliitikud!
N
naisuke  /   12:43, 26. nov 2017
Aga isegi viienda ega seitsmenda Eesti ajal ei hakata õigesti kirjutama ega rääkima:
Üle kümne aasta tagasi hakkasid meie sotsioloogid rääkima esimesest ja teisest Eestis...
P
praegu kuulub sinna kolmandasse ja neljandasse eestisse  /   12:55, 26. nov 2017
hinnanguliselt ka statistikale ... kindlalt kohe 62 % , kuid tuleb arusaada et neil on arusaamisega raskusi kuna ülakorrus pole eriti hea ... sellised on siia jäänud , teised jälle kultuurriikidesse põgenenud
R
Rumal võrdlus  /   12:29, 26. nov 2017
Soome on sotsiaaldemokraatlik riik ja sellepärast ongi seal pensionärid hoitud ja kaitstud. Meil aga sotsid hääbuv, meil rahvas konservatiivne ja pürib jälle tagasi feodaalaega. Mis teha, rahva valik!
A
Autor.  /   12:37, 26. nov 2017
Võrdlus ei ole rumal - Soome läksid elujõulised tööinimesed...
  /   12:56, 26. nov 2017
aga selle tee valinud 70 % valijatest tu.tu.de.st
K
Kuidagi  /   13:07, 26. nov 2017
ei julge uskuda, et meie sotsid hoiaksid ka ja kaitseksid nõrgemaid. Olles hiljuti haiglas, siis tekkis seal selline tunne, et haigeid neil küll vaja pole. Tegelikult veidi liialdan - kaks õde olid nii väsinud ja tülpinud olemisega, et nad oleks võinud ise haigevoodis olla. Ei tere ega vastuseid küsimustele (küsimused seotud teenusega). Arsti poolt väljakirjutatud tablette pidi ise küsima minema. Kui toodi uued tabletid, siis küsisin mis tabletid need on, sellepeale õde võttis ühe ära sest see polevat mulle. Ülejäänud personal väga abivalmis ja kompetentsed. Kirjeldan olukorda sellepärast, et me lubame sellel kõigel juhtuda, puuduvad nõudmised ja kontroll ametnike ja teenindajate osas.
M
maali  /   13:29, 26. nov 2017
Eestis nüüd kohustuslik teenindajale tippi andmine. Neil ju palk väike ! Nii et järgmine kord ära unusta rahakotti kaasa võtta ja teenindus korralik.
K
Kulla  /   12:17, 26. nov 2017
Peep! Ega Te ometi nii naiivne olla ei saa, et usute nendesse samadesse inimestesse ja nende lubadustesse peale valimisi? Oleks Te selle probleemi välja toonud enne valimisi, oleks see tänaseks lahendatud. Loomulikult on see probleem ja tuleks lahendada ja seda saaks teha ühe sõrme nipsuga. Selleks sobiv koht kino ees olemas kuid kui tahe puudub, siis see puudub.
A
Alar1  /   12:11, 26. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Alar1  /   12:09, 26. nov 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   11:42, 27. nov 2017
miks sa selle avalikustasid
M
Me lubame!  /   12:07, 26. nov 2017
Me teeme teile veel neljanda ja viiendagi Eesti!
Viie aastaga umbes saame hakkama.
Alati teie sotsialistid
T
tont  /   13:19, 26. nov 2017
ikka asotsialistid.