118 kommentaari

C
california krimmis  /   13:47, 16. dets 2017
Seoses kavaga rajada Krimmi juudi riik, on tekkinud ka uued piiblilegendid.
http://www.svarogday.com/gde-rodilsya-xristos/
Kristus on sündinud Krimmis.
https://pandoraopen.ru/2014-12-02/isxod-iudeev-byl-na-meste-territorii-rossii/
Juutide väljaränne ei toimunud Egiptusest, vaid samuti Krimmist.
M
meenutaja  /   12:15, 16. dets 2017
  /   11:56, 16. dets 2017
T
tõesed faktid  /   18:20, 15. dets 2017
"mina olen kõik järgi uurinud ning faktid räägivad seda, et Buddha käis ju Gangese järvel ning ka Jeesus käis Ketsemani järve peal"
Jaa härra Jüri Lina, teie uurimistöö ja faktid teevad teile au!
R
Ristisõdur  /   14:44, 14. dets 2017
Võib tunduda küll võhikule segasena, et on erinevaid religioone ja erinevaid jumalaid, kuid paraku on Jumalaid vaid üks, eri religioonid lihtsalt tõlgendavad teda omamoodi ja samamoodi sõnumitoojaid. Kui Jeesuse ja Budda tegevused olidki sarnased, siis see pigem tõestab, et Jumala saadikud on siiski olemas ja kindla eesmärgiga. Üldiselt pean lugu Jüri Lina paljastustest, kuid Ristiusu, kui läänemaailma alustala naeruvääristamine on küll viimane, mida meil tänapäeval vaja. Vähe sellest, et juudiwoodi filmides seda hommikust õhtuni alateadlikult tehakse.
V
väga huvitav  /   18:49, 15. dets 2017
minule pakub huvi,kus saab õppida jumalate loendajaks ja kus asub nende pesa.Ilmselt leidsid sa selle pesa ja nägid ainult ühte jumalat?
J
J.  /   09:09, 14. dets 2017
Kristus ja Buddha on ühe ja sama puu viljad.
M
Mis seal imelikku  /   07:21, 14. dets 2017
Vana testament on VanaSumeri kiilkirjast pärit. Budda ise öelnud et pärast teda tuleb temast suurem. Budda oli 500a. enne Jesust. Mis sest kristlusets üldse räägite, see ei tea piibli tekstidest mitte midagi, peale palagani tegemise. Kui tõde uurite siis ärge juhinduge- ismidest vaid tegelikkusest.
I
ixoye  /   21:30, 13. dets 2017
Budismi muidugi Kristlusega võrrelda on kõrgem pilotaaz. Mida seal siis täpsemalt maha viksiti sest need kaks on erinevad nagu öö ja päev. Üks ütleb et igal inimesel on üks elu ja siis tuleb kohus, teine aga ütleb et on lõputu arv elusid. Üks ütleb et maailma lõi konkreetne olend nimega Jehoova, teine aga ütleb et me kõik oleme ühe suure energiajumaluse Praana osad ehk siis jumalad. Üks ütleb, et kuna inimene ei ole suuteline end taevaväravast üles vedama ning sellepärast tuli Jumal ise maapeale, et meid aidata (=evangeelium, rõõmusõnum), teine aga ütleb et sul tuleb taevaväravast sisse minemiseks kõigepealt heaks inimeseks hakata ning oma egost loobuda. Viimane muidugi ei ole mingi evangeelium sest evangeelium tähendab rõõmusõnumit. Mis rõõmusõnum on selles, et inimene peab hakkama kõigepealt heaks, egost lahti saama ning armastama hakkama? Ajalugu on näidanud et see ei ole olnud võimalik. Seega see Budismi ja Kristluse mahaviksimise jutt on eriti jabur ja teemast väga kaugel oleva inimese valetõlgendus.
K
kilu111  /   09:24, 14. dets 2017
Ei pruugi olla üldse jabur, vaid lihtsalt erinev tõlgendus ühest ja samast asjast.
A
arvamus  /   14:24, 13. dets 2017
Vandenõud vandenõuks, aga millest ikkagi on tingitud see ligi 8 miljardit asukat planeedil maa olukorras, kus veel sajand tagasi oli 7 korda vähem ja rääkida siin mingist saastamise vähendamisest jne... võib ainult vaimuhaige.
H
hm  /   08:08, 14. dets 2017
Ikka vist sellest, et seks on vaese inimese ainus rõõm.
A
aga  /   23:18, 12. dets 2017
kõige suurem vandenõu on kliimapettus ja riikidelt raha välja pumpamine,veel igasugused nõiad ja muu jambo-mambo,mina usun loodusesse ja iseennast,lõpetagu see põldude mürgitamine mis viib inimkonna väljasuremiseni,kahju,eesti on nii tilluke riik ja võiks jääda igasugustest lollustest puutumata mis ei ole normaalne ja mitte kuulata brüsseli rumalat mula ütlevad inglased,sest neil oli kõrini sellest.
M
mis asi on "kliimapettus"?  /   00:53, 13. dets 2017
Kas võiksid täpsustada?
K
Kui arvutada viitsid  /   08:17, 13. dets 2017
Euroopa paiskab maailmast õhku 11% co2. Kogu Soome paiskab aastas õhku co2 koguse mida hiina paiskab 40 tunni jooksul. Hiina ja USA arvavad, et loodus reguleerib ise. Euroopa püüab midagi teha. Sina usu mida soovid ja osta ikka hiina kaupu. Usu, et see on jumbo jumbo, et kolm kuud järjest sajab vihma ja detsembris pole külma ollagi..
  /   17:52, 12. dets 2017
Mitte ainult Buddha , vaid ka Egiptlaste Osiris , Sumerite Gilgamesh , Mithra zoroastristidel ja veel paljud teised , kes ei tule hetkel meelde .
M
maakas  /   17:28, 12. dets 2017
Ähh, jätke juba..., las olla need austet Juudi rahva muinasjutud. Need, kes vaimust vaesed, las leiavad sealt lohutust!
  /   18:14, 12. dets 2017
Sul on segamini Uus ja Vana testament . Muide , Katarid pidasid Vana testamenti kurjuse , demiurgi raamatuks .
I
Ise oled vaimupuudega!  /   21:55, 12. dets 2017
Usu AK ja muu peameedia propat edasi. Ja saa lõbusaks ülespunnitatud meelelahurussaadetest.
Lina ajab õiget juttu ja 85% EL parlamendist on massoonid.
T
Teine talupoeg  /   16:47, 12. dets 2017
Jumal on ainsana olemas- teid pole olemas!
Jeesus pole ise ridagi kirjutanud, nagu ka Sokrates ka mitte budda...
Aga Jeesus ON Kristus= Messias !!! See pole Ta perekonna nimi vaid tiitel TAEVAST JA RAHVASUUS. TESTAMENDID ON SURNUD KIRJATÄHT - ILMA P.VAIMUTA. https://youtu.be/6BnSfYkUKeY
.
.. ee..  /   00:52, 13. dets 2017
tabletid?
A
Aga  /   15:27, 12. dets 2017
mina olen targem kui Lina.
See on päris kindel.
Lina raiskab omi päevi tühja tuule tallamisega.
J
Jah, suur "Aga" -  /   00:52, 13. dets 2017
me kõik teame sind.
A
Aga  /   15:04, 12. dets 2017
kust tuleb Buddha evangeelium?
O
oik  /   21:38, 13. dets 2017
Buddha evangeelium on see, et tuleb oma egost loobuda siis saad taevariiki (loe: nirvaanasse). Ainult et mitte keegi kunagi ei ole seda saavutanud, seepärast on küsitav, et kas tegemist on evangeeliumiga / rõõmusõnumiga. Kristlusega ei ole sellel pseudoevangeeliumil midagi pistmist.
E
ei saa aru  /   18:57, 15. dets 2017
miks seda taevariiki kõik nii väga ihaldavad?Seal kaovad ju unistused,sest kõike head on ohtralt.Sellest saabub kiiresti tüdimus,ning kõik see roosamanna ajab lõpuks oksele!
  /   11:21, 12. dets 2017
Seega kõikvõimalikud Jeesuse kanaldajad ajavad ilusat udu. Kuid ka uduga saab äri teha, sest selline äri ongi udu. Mediteerijad - teid on petetud!
P
pidage meeles seda  /   12:52, 12. dets 2017
l.o.l.l saab ka kirikus peksa ...
M
Mis seal kirikus nii erilist on,  /   00:51, 13. dets 2017
et peksa ei või saada?
H
HeH  /   14:38, 12. dets 2017
Budism on maailma üks vanimaid religioone. ca 600 enne Kristust. Kui väidetav Jeesus üldse eksisteeris, siis oli ta suure tõenäosusga Budist...
P
pooo  /   22:57, 13. dets 2017
600 e.K ei ole küll mitte mingi näitaja. Enne seda on Judaismi, Babüloonia uskumuste jne kirjapanekud olemas.
S
Siis  /   10:45, 12. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   12:55, 12. dets 2017
jälle siin üks Pavlik Morozovitest meie tuleviku Talendid
E
eestlane  /   14:29, 12. dets 2017
Kuule, mida sa vingud ja virised selle üle, Kade meel on või?
H
hm  /   20:58, 12. dets 2017
Lina käib ju Rootsis täiesti ametlikult tööl. Millistest "töötu abirahadest" sul jutt käib?
H
hm  /   21:05, 12. dets 2017
Jüri Lina töötab Rootsis täiesti ametlikult. Millistest abirahadest sul jutt käib?
M
Miks just SEE TEEMA sulle nii huvitav on?  /   00:50, 13. dets 2017
Või projitseerid siin enda vigu teistele?
P
Pluss  /   10:38, 12. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
hm  /   21:00, 12. dets 2017
Lina käib Rootsis täiesti ametlikult tööl. Mingitest abirahadest ta ei elatu ega ka vaja neid.
H
hm  /   21:06, 12. dets 2017
Jüri Lina töötab Rootsis täiesti ametlikult. Millistest abirahadest sul jutt käib?
M
Mida sa "Pluss", siis nüüd meile head ütlesid?  /   00:46, 13. dets 2017
Et oma kibedusesapi sai välja elada järjekordne olend, kes tunneb end tõstetuna lihtsama vastupanu teed minnes - teisi halvustades?
T
to Pluss  /   00:52, 13. dets 2017
Kui teada tahad, siis on JL isegi väääga tagasihoidlik :))
Kummaline, et teatrisse lähevad kõik vabatahtlikult "ehtsat" kraami, nö "tundeid ja emotsioone" saama, aga JL puhul soovitakse, et kõik oleks õige. No mitte ei saa aru, teatri puhvetist käid suure ringiga mööda, ega vist, see ju vitamiinivaba ja täiesti ilma kasumita müügis ja seega tervislik.
A
arvamus  /   10:31, 12. dets 2017
Tänapäeva jumal on raha ja kirik kaubanduskeskus, baar, lõbumaja, SPA, mis neist vanadest asjadest...
A
arvamus  /   14:15, 13. dets 2017
Vabandust ööklubi unustasin, seal kogunevad tänapäeva usklikud, rahakummardajad.
T
Talupoeg  /   10:13, 12. dets 2017
Jumalat pole olemas. Kui oleks siis häbeneks silmad peast,et on lasknud niipaljudel inimestel süütult hukka saada. Kõik usud tuleks kuritegelikuks kuulutada. Maad tuleks austada. Kahjuks on meid loodud nii,et peame laias kaares laskma oma emakese maa peale....
K
Kes on lina naine?  /   10:29, 12. dets 2017
Teine meeslina.
J
Jah, Jumal ei tea mis teeb  /   11:29, 12. dets 2017
aga sina, talupoeg, tead?! Äkki on Jumal siiski natuke targem. Maailm lõpeb ju ühel päeval ära ja alles siis saame teada, milleks seda vaja oli, just niisugusena nagu see oli.
T
Talupoeg  /   12:04, 12. dets 2017
Jumal ei ole tark,sest teda pole kunagi kohal,kui vaja oleks. See jumala värk on mõeldud ikka selleks,et osa meie liigikaaslasi saaks meid ekspluateerida ja orjastada. Selles ongi mõte.
Võibolla oleme me siin hoopis katsejänesed ja "jumalad" vaatavad juhmilt pealt mida need perverdid üksteisega teevad. Õnneks on aeg niipalju edasi läinud,et igasuguse jamaga ei saa enam rahvast lollitada.
Asjad on maailmas täitsa käest ära,aeg-ajalt loksuvad ka paika aga mingit suurt rahu ennem ei tule,kui me üksteist maha ei ole tapnud või ära mürgitanud.
N
Nii, et Jumal on sinu teenija  /   21:29, 12. dets 2017
ja sinul õigus tema peale vihastada, kui ta sulle ei tantsi. Nii või?
M
mees lõuna Eestist.  /   21:54, 12. dets 2017
Siililegi selge, Vatikan on maailma vanim maffia ?
V
Vaata enda ümber -  /   00:42, 13. dets 2017
kõikjal looduses töötab vaid halastamatu Juhus ja Tung. Ehk veidi ka Tunne. Ja seda viimast on inimloomal palju.
Aga mis puutub "kaares maa peale laskmisse", siis PALUN, ära seda tee.
S
seda küll aga  /   16:06, 13. dets 2017
on olemas ikkagi universumi intellekt.kas arvad ,et sinu seedetraktis,toimuvad seedimiseks vajalike ainete süntees iseeneslikult?Kui arvad nii,siis loo uus rass laboratooriumis.Tee savist kuju ja kõik toimub automaatselt?,debiil!
K
kuningas on surnud, elagu kuningas  /   21:41, 13. dets 2017
Jumalat ei ole olemas, aga elagu jumal nimega "Emake maa" ning kõik kes sellega nõus ei ole tuleks sekulaarse humanismi nimel tuleriidale saata?
T
To: lugeja  /   10:07, 12. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
Imelik võrdlus, aga olgu sellega.  /   00:40, 13. dets 2017
Küsiks hoopis, et kus sa siis elada tahaksid? Kui sa vaatad ükskõik kuhu, näed ju ka mitte-inimeste keskel igalpool vaid juhuseid ja nn tugevama armu/armutust.
Aga see, et Lina justkui mingist "jõhkrast surumisest" oleks rääkinud või et nagu koosneks tema publik vaid "väikese sissetulekuga vennikestest", on küll päris head fantiaasialennud :)
Kui Lina publikut/mittepublikut üldse kuidagi eraldada, jookseb joon hoopis kuskilt ISEMÕTLEJA / KARJAGA KOOS MÄÄGIJA vahelt. Tõsi, nood viimased, PARAKU, moodustavad ENAMUSE. Aga ju Emake Loodus teab, mis teeb...
J
Joh  /   01:26, 12. dets 2017
Hah enamus kommentaare, mis Lina vastu käivad on kirjutatud nii labaselt ja ilma mingi enda poolse arvamuseta, lihtsalt mingid tüüpilised ülekasutatud pseudolaused nagu : "ah mingi hull vana, tegi seeni." Mis teha kui aju on ära indoktrineeritud nii palju ja aega ei jää tänapäeva inimesekestel lugeda ja uurida ja punkte kokku ühendada ja vahitakse selle asemel Justin Biibrit ja mingid propagandat mis mainstream meediast enamasti tuleb. Osad on siik kindlalt mingid palgalised trolli kah, isegi kommentaaride maneer on sama. Hädine :D
P
Paraku on tasuta ÕL lugejate/kommijate hulgas tõesti palju  /   00:31, 13. dets 2017
hälbega tüüpe (peale võimalike palgaliste), kes oma saamatusest/tahtetusest/pahatahtlikkusest nimelt sappi pritsivad. Põhjused sellele leiab psühholoogia ABC-st...
L
lugeja  /   22:21, 11. dets 2017
Huvitav kuskohast see vend praegu kahtlaseid seeni saab.
  /   20:58, 11. dets 2017
Nõokogude Liidu tagamaadest.
http://jyrilina.com/eesti/skorpioni-margi-all/
J
Ja  /   19:20, 11. dets 2017
kus siin see vandenõu siis on.
A
Aga miks see peakski kuskil  /   00:28, 13. dets 2017
olema?
T
tegeliku  /   17:34, 11. dets 2017
ei paljasta ta ju midagi
loeb liiga palju vandenõuteooriaid
Hiljuti lugesin diagonaalis ühte "Matrixi lapsed". Ühest küljest ju huvitav ,teisest päris naljakas.
Sealt need paljastused ongi pärit.
Reptiloididest illuminaadid jne
Tegelikult pole ju oluline, et Jeesuse looga sarnane lugu kirjas ka ennegi.
Pole oluline ju ka see, kas ta on tõeliselt olnud v mitte.
Oluline on see ,et paljud inimesed seda uskuda tahavad.
H
hm  /   21:09, 12. dets 2017
Jüri Lina on alati avalikult öelnud- David Icke toogu oma reptiilide jutu tõestuseks välja DNA analüüs.
Teie jutt mingitest Matrixi lastest ja Linast on pehmeltöeldes rumal.
  /   00:06, 14. dets 2017
Kahjuks ei saa ta seda teha, kuna reptiilid on anorgaanilised.
L
Lina uurib ja puurib nii sügavale ALGMATERJALIDESSE kui võimalik.  /   00:27, 13. dets 2017
Kui see ei paljasta, siis ei paljasta midagi.
Ja sinu osutet Icke teos pole ju ALGMATERJAL.
Aga siiski - iga selline FAKT (nagu piibli plagiarism) on oluline. Sest just PALJUD ÜMBERLÜKKAMATUD FAKTID on lükanud ümber ka paljud ristimeeste lausidiootsused, mis puudutavad nt universumi ehitust ja vanust.. Mitte et ma arvaks, et nende poolt tehtu KÕIK vaid bull oleks olnud.
Juurika Jorss  /   16:36, 11. dets 2017
Kui lugeda veel 4-5 tuhande aasta vanustelt sumeri savitahvlitelt (on tõlgitud osalt ka eesti keelde), kuidas tekkis mõistusega inimene, kuidas oli veeuputuse lugu jne, saab ka keskmise mõistusega inimene (kui ajud pole liiga puhtaks uhutud) aru, et elu on olnud ja on mitmekesisem kui ennast eliidiks pidavad sellid ja tindisolkijad püüavad meile pähe määrida.
M
mis?  /   16:01, 11. dets 2017
kahjuet inimene ei mõista enam mida ta suust välja ajab:
K
kapa  /   23:26, 11. dets 2017
Ennast pead silmas või?
  /   12:56, 12. dets 2017
jah
O
Oleks siis et ainult suust!  /   00:21, 13. dets 2017
Vaata milliseid jõledusi Püha Muinasjuturaamatu pakutud usu valgel maailmas läbi aegade on TEHTUD!
E
Edgar  /   15:52, 11. dets 2017
Jüri Lina on liiga kauaks vabadusse jäetud.
E
Edgar  /   17:07, 11. dets 2017
Miinuste panijatest on näha,et väga palju on selliseid keda oleks vaja isoleerida.
E
Edgar  /   20:24, 11. dets 2017
Olge ettevaatlikud,et te koos selle Linaga vangi ei sattu.
E
Edgar!  /   20:26, 12. dets 2017
Ära muretse nii palju- ei me satttu, ei me satttu! Lina on erudeeritud tegelane ja räägib/kirjutab huvipakkuvaid asju. Elu pole ainult selline, nagu meile paistab...
J
Ja sina oled liiga kaua  /   00:18, 13. dets 2017
karistamatult kommentaariumi risustanud.
E
Edgar  /   15:12, 14. dets 2017
Tõde on valus kuulata.
J
jes  /   14:56, 11. dets 2017
Religioonidel on oma evolutsioonipuu. Rahvamassi saab ohjeldada ainult läbi religioossete tabude.
K
kus usk,seal elu  /   23:31, 11. dets 2017
Hea s e e g i ju.
T
Tabudega olen nõus. Aga religioon ei tohiks otse valetada ega idiootsustele kutsuda!  /   00:17, 13. dets 2017
loe "nõiad", inimesekeskne kõiksus, maa-keskne universum jpt piibli ÜLELIIGSED jaburused, mida polnud vaja isegi masside taltsana hoidmiseks..
E
eestlase loogika  /   14:12, 11. dets 2017
s õ i m a ta k s e - tähendab õige mees
eks n e a n d e r t a a l i geenid ajavad kurju stama
E
ega's nood neanderidki eriti rumalad ei pruukinud olla..  /   00:14, 13. dets 2017
aga see arukuse ja uudishimu -asi vist ka ikka jumaliku seatuse alusel käib, nagu hea/halva tasakaal või sarnane.. sest Loodus Ise laseb ju järjest sündida ka kõigil neil usufanaatikutel ja silmaklapimeestel. Ja vaata, millega eraldi võttes normaalseina tunduvad isendid teinekord KARJANA hakkama saavad!
L
leib  /   14:08, 11. dets 2017
mõnel on paljastamine ja vastumõtlemine veres, nad ei saa muidu kui aina paljastavad vandenõusid, kahjuks jääb selle tõttu oma elu elamata, sest vaja ju ka naise energiat paljastada jne
J
Ja mis on siis sinu nimetet "paljastamises" ja selles muus asjas halba?  /   00:09, 13. dets 2017
KINDLASTI ei näita erilist arukust MITTE MÕTLEMINE ja üksnes lambana REAGEERIMINE. Niiviisi võib mingil hetkel end suure juhtoina kannul kuristikust. Sest ka MASSID (või juhtoinas) eksivad. Ja kuidas veel.
T
to leib  /   08:15, 14. dets 2017
Oma elu elamine tähendab diivanil selitamist ja näosaate vahtimist? Palju õnne.
M
Mati  /   14:05, 11. dets 2017
Kunagi hoiti skisofreenikuid kõrge plangu taga. Nüüd kirjutatakse neist iga jumala nädal õhtulehes.
N
Nojah  /   14:29, 11. dets 2017
eks paljudel vandenõuteooriatel on ikka kõvasti tõenäosust ja nii mõnedki vastavad tõele, aga see jutt siin läheb iseendaga vastuollu: kas oli Buda mitte päris Buda, kes õpetas et jumalaid ei ole ega ole vaja, kõik on ainult olukordade peal nagu ümbersünd ja nirvaana, milles kulgemist inimese käitumine võib mõjutada. Kristuse õpetus on aga selgelt Jumalale keskendunud, pärast surma näeb inimene Jumala palet, pealegi otsene ja põhjalik seotus Vana Testamendiga. Nii et võibolla tuli siis Buda õpetus Kristuselt ja Kristuse õpetus Budalt, nagu ühes lasteluuletuses oli: Kuule sina Marabu ole hoopis Karamuu, aga sina Karamuu ole täna Marabu.
M
Mille põhjal justkui liigitad JL  /   00:05, 13. dets 2017
skisofreenikuks?
Asjast, Mati, räägi ASJAST, mitte ära SILDISTA, mis on äpardunud demagoogide üks odavaist võtteist.
N
naeruvaarne  /   13:59, 11. dets 2017
ullike. miks temast yldse kirjutatakse ?
K
kas  /   14:09, 11. dets 2017
neandertaali geenid vihastasid?
H
Huvitav, miks sa Jüri Lina "ullikeseks"  /   00:03, 13. dets 2017
nimetad?
P
pildil tädi Maali maalt  /   13:23, 11. dets 2017
ja oma umbluud hoia endale,
  /   13:38, 11. dets 2017
Küll sina komm oled ikka loll !
U
Umbluu   /   13:14, 11. dets 2017
Muinasjutte räägitakse lastele.Vanemad inimesed peaks ikka enda peaga mõtlema.
Ö
öök  /   13:55, 11. dets 2017
Muinasjutud sisaldavad iidset tarkust, usundid samuti. Kes neid lapsena pole kuulnud, sel vanemas eas mõtlemisega raskusi.
.
.. ja mis vahet on lapsel ja "vanemal inimesel"?  /   00:02, 13. dets 2017
Üks inimene kõik.
Ma tõmbaks eraldusjoone, kui üldse, siis vanuse asemel kuhugi UUDISHIMU olemasolu kanti..
E
Edgar  /   22:14, 13. dets 2017
See on hulem kui umbluu kui mingi tölplase muinasjutte sellise järjekindlusega usutakse.
M
mis  /   12:57, 11. dets 2017
mis vahet, mis värvi kass on, peaasi et hiiri püüab, Pole ju oluline kes need tarkuseterad on kirja pannud ja kes neid hiljem kastab. Kümme käsku on olnud tsivilisatsiooni kestmise vahend.
K
kümme käsku   /   13:56, 11. dets 2017
jah, kui neid täidetaks, poleks sõdasid, konflikte ja me elaksime paradiisis Nii naiivne ei maksa olla. Olen kindel, et iga inimene eksib pidevalt mitme käsu vastu, kui ta just pühak pole
M
mina ainult  /   17:49, 11. dets 2017
iga päev poolte vastu - nii hea tunne kohe
J
just käisin üle koridori naabrinaise juures  /   12:59, 12. dets 2017
lugesin ette Ühe Käsu - ligimest peab hädas aitama ... ja aitas ka ...
N
Nojah, 10 käsku on MÕTLEVALE olendile ISEENESESTMÕISTETAVUSED  /   00:00, 13. dets 2017
Nende kirjapaneku sai tingida üksnes MÕTLEMATUTE korralekutsumise soov.
Aga fakt, et piibel on kuskilt MAHA KIRJUTET, on OLULINE selle poolest, et võtab võimaluse seda raamatut kasutada argumendi või ajalooürikuna, mida NII PALJUD NII VÄGA soovivad teha!
S
Soovitame soojalt  /   12:39, 11. dets 2017
skisofreenikute jaoks on spetsiaalsed institutsioonid
T
to soovitame  /   12:54, 11. dets 2017
Roosade prillide ja silmaklappidega ullikeste jaoks ka.
I
Imelik  /   12:34, 11. dets 2017
Mees see Lina, muidu tahab tark olla aga sefa ei tea, et Jumal on üks aga uskumis viisid on erinevad
M
murueit  /   12:52, 11. dets 2017
Seda teab Lina sama hästi kui sina ja mina. Aga et maha viksitud piibel? NOH, TEADUPÄRAST ELAS JEESUS PALJU-PALJU AASTAID INDIAS. Mis ta seal tegi, seda täpselt ei teata, arvatakse, et õppis nende budda-muddade juures.Eks ta sealt siis terakesi korjas. Ja eesmärk pühitseb abinõu, mis avitab, seda ka kasutatakse,
E
ee  /   16:54, 11. dets 2017
eks need terad rändama läinud, lenin sai nad saksamaalt.
E
eksid  /   19:02, 15. dets 2017
tegelikult avastas üks teadlane Gruusiast,et Jeesus oli grusiin!
M
Miks sa, "Imelik" arvad, et jumal on ÜKS?  /   23:54, 12. dets 2017
Mina jälle ARVAN, et neid on mitu.
Sestap on värskendav ka midagi TEADA. Näiteks just seda, et PALJUDE poolt tõsiseks ajalooraamatuks peetav ristiusu põhitekst on tegelt tore ja õpetlik muinasjuturaamat, isegi kui plagiaat...
S
See on tõsi!  /   12:27, 11. dets 2017
See jeesus kes Iisraelis kunagi laamendas, turupeal laudu lõhkus, röövpüüki tegi ja talupoja sead kuristikku ajas pole küll mingi õige jumalapoeg. Räägiti hoopis mingist pärsia palgasõdurist, kes seal tiiba ripsutas neiudega?
J
Jah  /   15:36, 12. dets 2017
ja jõi viina, ära unusta jõi kogu aeg viina!
P
paljastab?  /   12:23, 11. dets 2017
Iga asjast huvitatu teab seda ammu
M
Mind huvitaks küll info?  /   12:36, 11. dets 2017
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
mindile  /   13:30, 11. dets 2017
Pubekas, korja veidi raha ja käi korra Idas, saad ehk targemaks.
Võimalus 2: jäta oma doos ostmata ja osta mõni budistlik raamat. Loe.
Võimalus 3: maksa inkasso võlad ära, saad siis raamatukogu pileti - saad ka lugeda ehk midagi harivat kui facest aega üle jääb.
N
No päris IGA ka just ei tea -  /   23:50, 12. dets 2017
niipalju lihtsalt ei JÕUA teadmisi koguda, kuipalju neid kogu ilmas olemas on...
Sestap on kena, kui keegi teadja aeg-ajalt ka teisi valgustab.
J
jusss  /   12:03, 11. dets 2017
Mis mõte on kahte muinasjuttu võrrelda? Nii kaua, kui on kirjutatud, on ka maha kirjutatud.
K
Kuidas mis mõte? Saates mainitud MAHA KIRJUTAMISE FAKT on ju kuradima tähtis!  /   23:48, 12. dets 2017
Ja just RISTIUSU (+ kaasnevad islam ja judaism) nn alusteose ja selle kangelaste FIKTIIVSUSE tõestamise tõttu. Elik - selmet kogu lugu tõsiselt võtta TULEBKI hakata uurima omakorda tolle budistliku teksti võimalikke allikaid. Sest kunagi ja keegi kirjutas ju ka ORIGINAALI.
J
Jäetagu inimestele  /   11:49, 11. dets 2017
midagigi, mida uskuda! Kes ütleb, et see J.Lina teooria on õige ja kõik muu vale?
J
Jüri Lina  /   12:05, 11. dets 2017
ise ütleb. Ausalt ja häbenemata .
"
"Jäetagu midagigi uskuda"?!  /   23:42, 12. dets 2017
kes saab ära võtta sinu usku millesse tahes? Kui sa just USKUDA soovid!
Mina näiteks USUN uudishimusse, teadmisjanusse, silmaringi laiendamisse ja pidevasse teada saamisse.. sest eelistan TEADA. Kui sa "uskumise" all "religiooni" ei mõtle.
Aga mõisted "õige"/"vale" on ju SUHTELISED. Mistahes teooriat kinnitavad või lükkavad ümber TÕENDID, tõendite tõendid jne.
Kas sa koolis pole käinud? Minuarust tehti seal mõisted TEADUS ja TEADMISED üsnagi selgeks... soovitan soojalt minna ja TEADA SAADA.
H
hm  /   14:25, 14. dets 2017
LIna on oma loengutel alati öelnud: Ärge uskuge midagi niisama vaid kontrollige alati järele kui saate.
Ja ta on ka öelnud, et juhul kui kellelgi on tema raamatutes esitatud informatsiooni kohta kahtlusi, mingu arhiivi või raamatukokku, otsigu üles algallikad (näiteks saksakeelsed, venekeelsed, inglisekeelsed jne) ja lugegu neid, ning siis tehku omad järeldused.