63 kommentaari

E
Eesti metsad  /   19:47, 5. mai 2018
Nad võivad teha, aga AINULT vanat raudteed kasutades.
R
reku  /   16:43, 22. apr 2018
Riigikogu liikmed küll nüüd ei kuule. 101 kummipead, kes täidavad vaid erakonna esimehe käsku.
E
Eiki Nestor  /   14:02, 21. apr 2018
kirjutas alla kirjale,et on Rail Balticu vastu.Kui Eesti hakkas 1988 a.iseseisvust nõudma,
astus Nestor kommunistlikku parteisse ja seepärast on tal vastumeelsus Euroopa vastu.
Endiste kommunistide pilk on ikka Venemaa suunal,et jälle vabadusest ilma jääda nagu
Eesti Vabariigi Pätsi ajal.
P
Põhjusi RB vastu on ettenägematuidki, aga ehk küsiks raudteid ehitanute käest ka nõu.  /   09:28, 22. apr 2018
Kui palju ja kus on ammused BAM-i ehitajad? "Kuidas karastus teras" on praegustele/tulevastele ehitajatele ideede läbisurumise õpikuks - maksku mis maksab, kange Kalevite rahvas maksab kõik kinni. Mis saab siis kui KALEVIpoeg käe lahti saab ja jõest mõõga leiab!?
R
Rail Baltic  /   09:48, 21. apr 2018
peab eestisse tulema,et rahvas saaks liikuda,reisida.
Kui toimuvad suured vabaõhu või muud üritused on rahval võimalus nii Eestisse kui
Lätti sõita ühe või kahe tunniga.Ka kauplusekülastusi oleks naaberriikidest rohkem
nagu ka Soomest.
Venemaa teeb propagandat eestisolevate Putinlastega,et nad võitleksid Venemaa ja
Hiina siiditee raudtee eest.Ka Artur Talvik räägib,et tuleb palju kiirem ja võimsam raudtee.
Eks Talvik võitlegi Venemaa huvide eest.See oleks palju hirmsam,kui venemaa oma
raudtee eestisse ehitaks,sest siis muutuks eestimaa venemaa võimu alla ja meil ei oleks
raudtee üle enam mingit sõnaõigust.Meist saaks venemaa kaubaladu,kus venemaa tegutseb
ja kamandab.Rongiliiklus muutuks venemaale kasutoovaks kohaks eestis,mitte eestile.
Kui meie ehitame Rail Balticu,siis kogu raudtee võrgu eest oleks sõnaõigus eestil
Venemaa raudteega jääks sõnaõigus venemaale,mis oleks ehitatud venemaa rahade eest.
P
pärnakad TOETAVAD Rail Balticut!  /   00:25, 22. apr 2018
LÕPETAGE hüsteeria Rail Balticu vastu, ajudeta jobud! TOETAME kahe käega Rail Balticu ehitamist, mis on ka vabariigi poolt OTSUSTATUD! Ärge vehkige rusikatega PEALE kaklust - see asi on OTSUSTATUD!
V
Via Baltika  /   11:10, 22. apr 2018
Ükski päris -pärnakas ei toeta seda arulagedat Rail Balticu projekti.
P
Pärnu kiirtee  /   14:41, 22. apr 2018
Ehitage õige tee ja sõidame autodega. Selle ajaga mis kulub rongi peale kobistamisele ja rongi pealt Tervise spaase rändamisele kohvritega linnataksoga, ollakse autoga ammu kohal ja kingad juba riiulis ootamas tagasisõitu.
M
Mis siis pärnus seeläbi muutuks?  /   14:55, 22. apr 2018
Pigem mittekui midagi. Saate soome vahet tööl käia rongiga ja kotte tassida laeva peale et siis trammiga järgmise rongi peale ronida.
E
eu  /   16:23, 23. apr 2018
Lp. 00:25; 09:48
Teie nupukestest saab aimu, et kas olete võõramaalaste tööriistaks või olete mõtlemisvõime minetanud!
Sellisel kujul ülikallilt ehitatav tavaraudtee ei ole Eestile ei eestlastele mitte mingilgi moel kasulik!
1. Täiesti uuel marsruudil ehitatav raudtee lõhub eesti terviklikust.
2. Ehitusel kasutatav kruusa ja killustiku hulk on ülisuur, mis saab enamjaolt tänu raudtee vajadusele enamjaolt Eestist ammendatud.
3. Raudtee ehituse peatöövõtjaks saab arvatavalt mõni saksa suurettevõte. Seega kogu kasum veetakse riigist välja. Heal juhul jääb eestlastel ainult allhanke võimalus.
4. Seoses ehitusega veetakse Eestisse sisse suurel hulgal võõramaalasi.
5. Valmissaavat raudteed saab opereerima sakslaste Deutsche Bahn. Seega raudtee tegevusest tekkiva kasumi saab võõramaine ettevõte, kuid raudtee korrashoiu kulud jäävad eesti maksumaksjate kanda.
6. "Überraudtee" kahjumilkkus on arvestatud juba ehitamise ja valmimise sisse. Kahjumi katab loomulikult eesti maksumaksja ja seda mitme põlvkonna vältel.
7. Väidetavalt suurt kaubavoogu lubavad Kallase Siim ja ta sõbrad ( raivo vare...) ei ole ja ei saa tulema!
8. Suurraudtee ehituse pealesurumine on seotud e - liidust tulevate rahade vähenemisega ja ka võimalusega kantida seda mõne partei "ämma öökappi" ( vt. 10 miljoni dollari juhtumit).
11. Suurraudtee algab Tallinnast ja lõpeb Leedu Poola piiril!!??
Lp. Suurraudtee hääletorud/pooldajad, palun teie vastuväiteid!
O
odav populaarsus   /   09:46, 21. apr 2018
kui enam muud ei aita enda müümisel , siis ajusaagimiga pääseb ehk kuhugi .
Pääseb küll , öhtulehe sisse !
Mis edasi ?
Mitte midagi !
H
HÄBI neile!  /   00:27, 22. apr 2018
Kolm häbiväärset olevust jälle koos Saagimiga poseerimas.... Ei neil ole HÄBI raasugi eesti rahva ees!
H
Häbi vòi mittehäbi  /   14:49, 22. apr 2018
Kuid nii ajuvabalt raudtee soodest läbisurumist võib juba N-liidu poolt fosforiidi kaevandamise värgiga võrrelda. Demokraatia on pigem timuka kraatia.
Ä
ätt.  /   08:05, 20. apr 2018
See hääl on kasutum kui tualettpaber.
M
Moderaator on tänagi hoolas ja tundub, et tööd jagub.  /   09:05, 21. apr 2018
Ega seegi paljude arvamust muuta ja murda ei saa.
R
Rahva hääl ja ruupor Inga on kasutud, noo...  /   09:23, 21. apr 2018
Peldikupaberiga pühid küll teatud kohta, aga rahva häält mitte. 08:05 teadagi kes ja tualetis kasutab ilmselt kasulikke ajalehti.
Ä
ätt.  /   09:39, 21. apr 2018
Miinuste ladujad,korjake ka ca 10000 allkirja ja veendute ise,et Teie allkirjad st.hääl ei maksa midagi !!!
L
lugeja  /   13:50, 19. apr 2018
Mu kadunud komm oli RB-st!
L
lugeja  /   13:49, 19. apr 2018
Ka minu pikem komm kadunud! ÕL võiks oma saamatutega töö lõpetama!!
N
nomisnüüd  /   11:32, 20. apr 2018
Ära nuta :) Delfi ei lase mu kommentaare enam üleüldse läbi :) Ma ei ropenda, ei solva, ei sõima, edastan vaid infot, mida olen lugenud ja millest olen teada saanud ning mida kõigest sellest järeldan. Kui see oleks tühi-tähi, ei eemaldaks mind keegi. Samas on Delfi täis lauslahmimist ja otseseid solvanguid ning roppusi - ei häiri ühtki modet :) Ju selline siis peabki maailm nende arust olema.
U
uhh  /   13:38, 19. apr 2018
see raitar on ikka nii parempoolseks põõranud et paha kuulata. astugu ekresse ka juba. sobiks sinna.
R
Raitar  /   14:31, 19. apr 2018
on keskerakondlane ja vasakpoolne.
N
Naljakas  /   14:54, 19. apr 2018
kuidas inimesed püüavad siltide abil enda jaoks tundmatut ohutuks muuta :-) No et paneme mingi sildi "parem", "vasak", "kesk" ja kohe kindlam tunne - nagu tõesti saaksin aru, mis toimub :-)
N
nomisnüüd  /   11:33, 20. apr 2018
Ülihästi öeldud! Nii ongi.
L
lugeja  /   13:33, 19. apr 2018
See saade sobiks lasteaedade ,,mängukavadesse,,!!
O
otsustajate  /   12:14, 19. apr 2018
jaoks on see relv laetud parimal juhul vaid paukpadrunitega, lärmi teeb ja võib olla isegi natuke haiget, aga kokkuvõttes ikkagi ohutu.
T
tegija  /   14:18, 19. apr 2018
aga mis relv oleks siis see, mis otsustajatele pauku teeks?
T
tõdemus  /   11:43, 19. apr 2018
Killustunud rahva hääl reeglina ei maksa.Massid määravad kõik
P
Pärnumaalt  /   00:29, 22. apr 2018
ENAMUS rahvast TOETAB Rail Balticu ehitamist, lõksutage palju tahate - see EI MUUDA mitte midagi!
E
ENAMUSE TAHE  /   11:06, 22. apr 2018
Teeme referendumi!
P
Pärnakas  /   11:07, 19. apr 2018
Esiteks, kaasajal kõlab naeruvöäärsena mingi 200km pikkuse raudtee ehitamise üle käiv poleemika - oleks et 2000 km! Teiseks, Absurd on jätta ehitamata raudtee Ikla - Tallinn, kui teises otsas on Heelsingi ja Riia,. Kolmandaks,raudtee tähendus Euroopas aina suureneb ja ilmselt ei olda tähele pabdud sedagi, et äsja avati liin Riia-Kiiev. Neljandaks, RB vastu on keskealised ja just vanemaealised, kes sellel liinil oma eluaastate tõttu ilmselt küll kõik sõitma ei hakka; see on tulevikuliin, see on tänaste noorte liin. Viiendaks, küllap olnuks RB pooldajaid rohkem, kui liin läinuks üle Tartu. Paraku lätlased ei ole kavatsenud RB liini tartusse üle Valka ja kõik. Kuuendaks, asi ongi valikus Tartu või Pärnu. Pärnakad ja suur osa pärnumaalstest on ammu keeranud selja Tallinnale, sest poes käia on Lätis tunduvalt odavam, suur lennujaam Riias, maantee ja selle äärne ilusam ning eks kõik lõunamaateed vii läbi Läti, kus maanteede ehitamine hoopiski intensiivsem kui meil. RB läbi Pärnu elavdaks Soome suundagi, aga Siiditee ihalus on ilmselt teatud seltskonna teatud põhjuseil hullutanud...
E
eestlane  /   14:59, 19. apr 2018
200 kilomeetri pikkuse raudtee üle poleemika 300 kilomeetrise diameetriga riigis on igati asjakohane. Eriti kui selle raudtee ehitusmaksumus on peaaegu terve selle riigi riigieelarve maht. Kuidas puutub liin riia-Kiiev Eestit viisil, mis õigustaks Rail Balticu ehitust? Kas kirjutaja oskak näiteks öleda selle Riia-kiievi raudtee rööpmelaiust? Keskealised on vastu, näitab lihtsalt et nemad oskavad juba maailma hinnata vastutustundlikult ja on harjunud oma otsuste eest ise maksma. Nooder, kelle eest maksavad vanemad võivad muidugi loota, et vanemad neile luksuslimusiini ostavad, mis terve pere aastaks toiduta ja korterisoojata jätab aga noh tuleikus on ju nii tore limusiiniga rallida :-)
T
To eestlane  /   20:55, 19. apr 2018
Meil on lihtsalt üks kildkond inimesi, kes on lihtsalt kõigele vastu. Olgu see ükskõik mis iganes. Ikka vastu. Terve Euroopa on raudteid risti- rästi täis. Pole mingit probleemi. Kes on Saksamaal rongiga reisinud see teab, et rongiga on võimalik sõita peaaegu igale poole.
2
20:55  /   00:32, 22. apr 2018
See kildkond, kes on KÕIGELE ainult VASTU ei lõpeta oma lõugamist nagu grammofoni plaadilt.... Neil muud ei olegi teha kui kogu aeg ja kõigele vastu olla... Häbiväärsed olevused!
E
eu  /   16:28, 23. apr 2018
Lp. 20:55
Palun väiteid, kuidas ja kui kasumlikult raudtee tööle hakkab ja seda ülisuure raha eest!!!
Mis saab, kui saad selle ulmeraudteega Leedu-Poola piirile??? Kuhu edasi???
K
kilpla  /   10:00, 21. apr 2018
Vaadates sel kevadel saateid riigi läbimatutest külateedest tekib tahtmatult küsimus, kuskohast võetakse see raudtee materjal ja mille arvelt, arvestades veel kogust ümbersõiduteid, tunneleid, viadukte . Pärnu on see küll see kõige tühisem raudteejaam ,mis RB-d reisjatega varustama hakkab, vaatamata Tõstamaa rahvale, kes ka Pärnu linnaelanikud nüüd on.
M
maalt  /   00:36, 22. apr 2018
"TASUTA ühistranspordi" rahad tuleks hoopis kulutada KÜLATEEDE remondiks, mitte aga Keskerakonna LOLLI tegevuse rahastamiseks! See on eesti rahva juba välja vihastanud! SENTE leidub maarahval ka bussipileti ostmiseks aga pange ROHKEM BUSSE hoopis sõitma liinidele - SEDA nõuab rahvas!
U
usun   /   10:40, 19. apr 2018
ka seda,et venetrollivabrik aitab ka Rail Balticu vastu propagandat teha.
Ma ei ole sugugi vaimustuses Venemaaga raudtee ühendamisest.
Eestlane ei oska oma maad ja rahvast hoida.
Saksamaa on üks,kes meid Venemaale maha müüks ja lepiks sellega,et meist Peterburi
oblast saaks.IRL on olnud alati piirilepingu sõmimise vastu ja nii on meid kerge Venemaaga
ühendada.
1
10:40  /   00:37, 22. apr 2018
Vaata neid Venemaa puudleid, kes miinuseid laovad! Keskerakonna VIIES kolonn!
E
eu  /   16:31, 23. apr 2018
Lp. 00:37
Sinu "viies kolonn" ei ole eesti keelt viiekümne aastaga suutnud selgeks õppida ja ehk ongi see hea!!!
Kas tõesti vastuväidete otsa lõppedes jääb ainult üks - venemaaga hirmutamine???
V
vastupidi  /   10:35, 19. apr 2018
kõki eesti rikkusi tahab eestist välja vedada Venemaa koos Hiina siiditee raudteega.
Need,kes on Rail Balticu vastu on venemaa poolt ja Peterburi oblasti kummardajad.
Rail Baltick on just otsetee Euroopasse,kus võid otse kiirongiga päevakäigud kaupade
järgi nii Lätti kui leetu teha.Ka Läti ja Leedu rahvas külastaks nii Soomet kui eestit rohkem.
Mida me venemaa kiirrongiga saavutaksime,ainult seda,et me oleksime varsti venemaa,kus
eesti rahvas kaob.Ainult venemeelsed koos venemaa propaganda masinaga töötavad
Rail Balticu vastu.Ma ei soovi siia Hiina siiditee raudteed,mis oleks hukatus eesti riigile ja rahvale.
R
Rongiga  /   19:50, 19. apr 2018
Lätti viina ja õlle järele sõita läheks vist liiga kalliks, pealegi ei jõua ju palju käe otsas tassida, pealegi kes teab, mis hinnad siis on, kui raudtee valmis.
E
eu  /   16:35, 23. apr 2018
Lp. 10:35
Miks küll nõnda vaimult vaene???
Jah olen sellise suurraudtee vastu, sest sellise raudtee saab ka palju odavamalt ja loodust mitte nii arutul moel kahjustamata.
Ära saab kasutada olemasolevat raudtee tammi!!!
P
Perspektiiv  /   10:01, 19. apr 2018
Kuigi Rail Baltica raudteed püütakse inimestele „müüa“ kui võluvitsa, millega hakkavad liikuma suured rahvamassid ja tohutud kaubavood, on reaalsus midagi muud. Pigem on Rail Baltica näol tegemist hoopis spetsiifilise infrastruktuuriga, mis hakkab teenindama Eestisse rajatavaid uusi üüratuid kaevandusi. Kildgaas ja fosforiit eelkõige. Maailma ärakurnatud põllumaad vajavad meeletu rahvamassi toitmiseks väetist.
  /   01:33, 20. apr 2018
väike eesti hakkab kogu maailmale väetist vedama!
üks teine sinusugune rääkis, kuidas RB ehitusse saab eestist KÕIK liiv ja killustik otsa. pärast on läbi, midagi enam eestis teha ei saa - üks suur tühjaks tehtud liivakarjäär ja sellest läbi sõitev super raudtee
proovige omavahel mingi loogilisem seletus kokku leppida, mis see hirm siis on ikkagi
E
eu  /   16:39, 23. apr 2018
Lp. 01:33
Kahju, kui te ei oska enda poolt esitatud väiteid siduda/tõlgendada. Tõsi on see,et 20 aastat tagasi ennustatud halli inimmassi tekkimine on saanud laialdaselt tõeseks.
1
10:01  /   00:39, 22. apr 2018
Rail Baltic on Eesti riigile VAJALIK! Jutul lõpp, kutsikad!
T
teadmiseks  /   09:19, 19. apr 2018
Tasub järele vaadata Viimast Plekktrummi kus Indrek Neivelt tõi välja vastuargumendid. Tundub et uuringuid pole üldse tehtud, kui palju see projekt meid aitab?
/
/  /   09:12, 19. apr 2018
Eises saates " Suud puhtaks" oli selgelt näha ja kuulda, et kõik toimuv on rahas. Kellele on vaja raudteed, mis sõidab Poolani ? Milleks? 15% omaosalust, sellega teeks kõik Eesti raudteed korda ja ei mingit laenuga EL raha.
E
eesti mees  /   00:41, 22. apr 2018
Raudteed ON VAJA aga "tasuta ühistransporti" küll ei ole vaja! Asjatu raha TUULDE pildumine!
  /   08:46, 19. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
eestlane  /   09:00, 19. apr 2018
Rahvas tahad elada metsade vahel kogukondades, kus pole teid ega rauast masinaid! Elada korilusest ja maaviljelusest. Ammu on aeg likvideerida tehased, raudteed, mustad maanteed ja välismaa autod, mis viivad meid hukatusse.
D
Dema Goog  /   09:14, 19. apr 2018
hakkab pihta tavaline demagoogia - kui ei soovi arusaamatu põhjendusega ehitatavat gigantomaanset laristut, siis soovid elada metsas ja kallistada puud .-) Eile Suud Puhtaks saates ütles Geograafiaseltis juht Mihkel Kangur välja uuringu, kus selgus et 65% inimestest eelistab keskkonna säilimist majanduskasvule. Huvitav, miks. Äkki selle pärast, et 65% inimesi kogem majanduskasvu vaid oma elukeskkonna ja üldse eljolu halvenemisena. Vaid need, kes end pumba juurde sättinud soovivad et nende majanduskasv mistahes hinnaga läbi surutaks...
S
See on tõsi.  /   09:33, 19. apr 2018
Enamus eestlasi plaanib minna tööle pealinna või välismaale ja siis on just väga ilus puhkuse aejal käia maakohtades, vaadata mid külaossid teevad, kuulata linnulaule ja korjata seeni. Las loodus olla rikastele linnainimestele ja välismaalastele, kus grüünes käia.
E
ettevõtja  /   00:43, 22. apr 2018
Osa ajudeta olevusi on KÕIGELE vastu aga samas kiunutakse, et MIKS meil ei ole suuri ettevõtteid, vabrikuid, tehaseid....? Tuleb ehitada ja mitte kuulata igasuguseid kutsikaid!
V
Vanem õde  /   08:09, 19. apr 2018
Inga on oma ajakirjanikukarjääri vältel väga paljudest asjadest valesti aru saanud. Miks peaks nüüdki teistmoodi olema?
N
noorem vend  /   09:15, 19. apr 2018
paun too mõni näide ka, millest, ehk siis selgem, miks silti kleebid siin praegu.
K
Kauge tädi  /   09:28, 19. apr 2018
Demagoogia ja tembeldamine on parim vastuargument, sest midagi paremat pole öelda?
Kuhu jääb tavaline "Tema kleit on kole" või "Inga on lihtsalt loll". Laseaiaga on hea samastuda, eks?
O
Oi oi!  /   08:05, 19. apr 2018
Mida hekki!
N
naisuke  /   07:47, 19. apr 2018
mitte 1 hääl, vaid 1 mõte
.
K
kuidas...  /   07:18, 19. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
Iluduskuninganna  /   09:16, 19. apr 2018
ülaloleva kommentari juurde oleks väga vaja kommenteerija pilti, siis näeksime kohe, millise Adonise või Venuse ilumeelt riivati :-)
E
Ei saa  /   09:31, 19. apr 2018
Sest kui midagi sisulist pole öelda langetakse lasteaia lapse tasemele "Sa oled kole". Vähemalt saad kellelegi ära panna, sest sa ju palju parem ning suur isemõtleja.
J
ja kellel  /   19:56, 19. apr 2018
siis lihtrahva hulgast midagi sisulist öelda oleks, ainult oletused?
V
VÄÄLJA...  /   06:52, 19. apr 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
ameeriklasi polegi eestis  /   06:57, 19. apr 2018
kahjuks, mida sa röögid

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis