14 kommentaari

M
Mõtlik  /   10:28, 1. juuni 2018
Kas Tartust Pärnusse või Tartust Võrru saab nüüd tasuta sõita?
E
EI  /   13:44, 1. juuni 2018
Unistame lennust KUULE,utopistide lahendused solgivad vaid normaalset ärikeskonda
M
maainimesel  /   10:23, 1. juuni 2018
kes käib tööl linnason see väga teretulnud asi.Maakonna keskustes töö eest ikka väga suurt palka ei saa jaiga euro vajalik.Autoomanikud võiks vaadata ka laiemalt,et kõigil pole võimalus soetada autot.Viljandimaal näiteks hommikuti buss tööleminejaid täis,kes kauplustesse klienditeenindajateks,haiglasse hooldajateks jne.Eesti ei ole ainult Tallinn ja Harjumaa...
E
Eesti esimeste seas  /   10:23, 1. juuni 2018
Tasuta ühistransport, samuti nagu tasuta teed, tänavad, kooliharidus, korrakaitse, riigikaitse jne., on maailma arenenud riikide tulevik. Tulevikus saab tasuta piiranguteta riigisisene liikumine olema sama elementaarne, nagu tänavavalgustus ja inimeste turvalisust tagavad politsei patrullid. Olenemata varanduslikust seisust peab kõigil olema võimalus käia kodust kaugel asuvas töökohas/lasteasutuses, võimalus külastada oma sugulasi ja tuttavaid.
J
juba nõuka  /   11:46, 1. juuni 2018
ajal öeldi: mis tasuta, see kasuta. Rahade ümberjaotamine näib hetkel võtvat kõige suurema osa riigi tuludest - ametnike ja kontrollide palkade näol. Ka tasuta bussisõidu koha pealt jäi kõrva lause: siis jääb pettusi vähemaks. Ma sõidan praeguseks juba üle 10 aasta maalt linna tööle. Kui algul oli tõesti nii, et bussijuht ei andnud vahel piletit või tuttava käest ei küsitud raha, siis praeguseks on see komme kadunud. Pigem viskab juht su bussist välja, kui tasuta sõitu võimaldab. Tasuta sõit võiks olla lastele. Saaks ehk ka täpselt teada palju meil koolikohuslasi lapsi on. Mina olen tööl käiv pesnionär ja selle vähese, mis kulub bussisõiduks jaksan küll ise maksta. Bussipeatuses bussi oodates näen, kuidas enne kaheksast bussi sõidab 10 minutit järjest autosid linna poole ja igas autos on maksimum 2 inimest, mõnes ainult 1. Kui vaadata, kus inimeste töökohad asuvad, siis on selge, miks see nii on. Buss käib teatud liini mööda. Autoga sõidan sinna kuhu vaja. Kui vahel tuttavaga tööle saan, kulub minekuks 20 minutit, bussiga sõites kulub täpselt tund, hetkest mil ma koduuksest väljun, hetkeni kui tööruumi sisenen. Päris suur vahe. Seega mulle tundub, et see tasuta bussisõit on ainult turule suunduvate pensionäride jaoks, kes siis innukalt KE-d hakkavad kiitma. Tundub, et riigi võimalused ja kõigi inimeste vajadustega arvestamine antud juhul kokku ei klapi.
P
Päris   /   12:39, 1. juuni 2018
kõigi vajadusega ei saa ühelgi alal arvestada, ikka on keegi, kellele ei sobi. Pensionäril jah, hea küll, leian selle raha. Aga perel on päris hea, kui vanemad saavad näit. maalt linna tasuta tööle käia. Jääb bensuraha alles ja veidi ka söögilaua jaoks
N
no selgita  /   13:17, 1. juuni 2018
mulle siis, miks osa inimesi saab tasuta sõidu, sest nad elavad mingis kohas, kust see tasuta liin käima hakkab. Teine osa ei saa tasuta sõita, sest kõiki liine pole lihtsalt võimalik tasuta käima panna. Kui kogu süsteemi ei saa niimoddi tööle, er kõigil oleksid võrdsed võimalused, siis ei olegi asjal mõtet.
M
Moderaator korjas ära.   /   09:38, 1. juuni 2018
Kahjuks eiluba moderaator mõningaid tasuta transpordiga kaasnevaid varjukülgi. Korratuid ning mitte just hästi lõhnavaid taarakogujaid, kes oma kaupa linna vastuvõtupunktidesse transportima hakkavad.
!
!!!  /   09:35, 1. juuni 2018
Tasuta transpordi korral täieneb ühistransport ka ühe uut liiki reisijate kategoorijaga. Kes on räpakavõitu, pesemata ja ei lõhna just kõige meeldivamalt. Kuid kellel on kaasas mahukad kotid, milles veab linna vastuvõttu taarat, mida on prügikohtades kokku kogunud. Ning pärast sõidab ta kõrgendatud meelolus maale tagasi. Asalt öeldes, ega sellise kõrval istudes reisida küll ei soovi, isegi mitte tauta. Sest selliselt vib tasutaveel muudki külge saada. Näiteks mõned parasiidid või sügelised.
J
Jaak  /   09:23, 1. juuni 2018
Tasuta asju ei ole olemas. Selle "tasuta" sõidu maksab ju ikkagi maksumaksja, s.t. meie kõik kinni!
M
mulle meeldib see ettevõtmine  /   21:20, 31. mai 2018
Jah,mina ka pooldan väga tasuta ja asjalikult sõitvat ühistransporti.Linna samuti 60km.Tööle sõidan meeleldi bussiga.Iga päev ma autot lõhkuda ja osta bensiini lähen ikka rängalt kalliks.Tekib küsimus,et mis imet ma seal tööl üldse käin.Teenin sõiduraha ja söögi jaoks jääb ka,aga riietetele hakkab juba nappima.Tobe ju.Need inimesed,kes elavad linna külje all või suisa linnas võtavad sõna ja mulisevad niisama "jutu paksuks".Noh nagu iga artikli all võtab sõna see uhuu kratt.Milleks ven muliseb,on vist ainult haiguslik seis.Aga tegelikult on see hea idee ja see,et ühistransport ei sõida nagu vaja,see ikka asjapulkade aastaid tegemata töö.Kui palka jookseb kui sorinal niisama ,siis pole ju vaja pingutada,ainult aetakse mula otsast välja.Üks ehe näide see Pärnu Kärbuk.
E
Ehhee  /   21:10, 31. mai 2018
Varsti tulevat tasuta ölu, algab inin, et et taha, nöuame paremat sortmenti, paremat varustatust. ..Ainult neee inisejad murravad poeksed maha esimesel päeval.
S
söör fon krat   /   20:37, 31. mai 2018
Ma olen kuus aastat oma lapsi lasteaeda ja kooli viinud. Mis siis et kool ja lasteaed asuvad 500 meetri kaugusel. Kelle asi see on.
E
ega  /   20:46, 31. mai 2018
vaimuhaiglas polegi pikemaid vahemaid.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis