Sotsiaalministeerium tuletab meelde, et 1. juunist alates ei tohi enam söögi- ja joogikohtades korraldada ajapõhist alkoholi soodusmüüki ehk happy hour'it.

1. juunist hakkasid kehtima uued reeglid alkoholireklaamile:
*keelatud on alkohoolsete jookide välireklaam ja reklaam sotsiaalmeedias, v.a alkoholikäitleja kontol ja kodulehel;
*reklaamipiirangud raadios ja televisioonis senise kella 21 asemel kuni kella 22ni; 
*ajakirjade lisaväljaannete esi- ja tagakaanel ei tohi olla alkoholireklaami;
*keelatud on happy hour'i laadsed kampaaniaid;
*alkoholireklaamides lubatakse edaspidi edastada vaid neutraalset teavet, välistatud on inimeste näitamine, atmosfääri kirjeldamine ja lugude jutustamine.

Happy hour on levinud ärimudel, kus teatud ajavahemikul (näiteks kella 17-19 vahel) müüakse alkoholi palju soodsamalt.

Jaga artiklit

23 kommentaari

M
mind ikka huvitab  /   23:34, 4. juuni 2018
kuidas see reklaam sotsiaalmeedias välja hakkab nägema. tahab ameerika viskitootja levitada reklaami feissbuukis, mida te teha saate? blokeerite feisbuuki eestis ära? proovige ainult.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis