2
fotot
(Tundmatu meemimeister)

James Franco, Milla Jovovich, Snoop Dogg, Method Man ja Lucy Liu. Idee, mis meenutab justkui 2015. aasta suurfilmi „Mad Max: Raevu tee“. Paberil võiks tunduda, et „Tulevikumaailm“ hoiab kõiki trumpkaarte enda käes (kui ääretult tobe ja klišeeline nimi muidugi välja arvata). Reaalsus on aga see, et tegemist on läbi aegade kõige halvema „filmiga“, millele minu silmad kinosaalis tunnistajaks on pidanud olema.

James Franco on veider mees. Iga suurema hiti kohta võib mehe resümeest leida ka paraja portsu korralikku rämpsu, ent mitte kunagi varem pole need prügihunnikud olnud niivõrd rõlgelt lehkavad, kui kõnealune „linateos“ (usun, et ei pea pikalt lahti seletama, miks too sõna jutumärkide vahel pesitseb).

Ometigi kahvatuvad „Tulevikumaailma“ kõrval kõik mehe varasemad labased komöödiad ning eksperimentaalsed katsetused, sest nood kutsuvad vähemalt mingigi emotsiooni esile. Kõnealust käkerdist vaadates hakkavad peas tukslema aga (emotsioonitud) küsimused: „Milleks see loodi? Kellele see suunatud on? Mida sellega öelda tahakse? Kes selle jura kokku pani ja arvas, et tegemist on asjaga, mis kasvõi killuvõrra adekvaatsena tundub?“

Teoreetilisel tasandil võiks muidugi tegu olla „filmiga“, kus tuntud näitlejad tulevad kokku, joovad ennast kaamera taga täis ja siis lähevad ning kannavad enda stseenid nii ette, et on tunda, et neil on küll jumala poogen, aga samas tuntakse lõbu. „Tulevikumaailma“ staarid küll alustavad nõnda, aga pea iga kaader lõppeb enne ära, kui tegelased pöörded sisse saavad. James Franco teeb naljakaid nägusid ja susistab läbi hammaste, aga äkitselt lõpetab, justkui režissöör (see teine) vehiks taustal kätega ja sosistaks: „James, palun! Me filmime siin ikkagi tõsist asja, eksole!“ Lõpupoole hakkab Milla Jovovichi tegelaskuju pisut hullu panema ja siis kahe sekundi pärast saab ta surma. Cool.

Naljakal kombel pakub „filmi“ parima näitlejatöö Snoop Dogg, kelle kehastatav sutenöör tundub, noh, pisutki päris. Mark Wahlbergi nõbu on totaalselt andetu, Lucy Liu ainult magab kuskil voodis, naisrobot Ashi rollis olev Suki Waterhouse’i juures on kõige huvitavam asi tema veider perenimi ning Method Mani eksistents jõuab „filmi“ kestel korduvalt ununeda.

Visuaalselt on tegemist äärmiselt koleda „filmiga“. Kaameratöö on kohutav, igale stseenile on peale pandud mingi kollane filter, montaaž oleks tehtud justkui Windows Movie Makeriga ning ilmselgelt oli tiimi eelarve 3.50€, sest võttepaigad on ääretult tillukesed. Kui keegi ütleks, et pooled asjad on üles filmitud James Franco tagaaias, ei oleks ma üldsegi üllatunud.

„Tulevikumaailm?“ Rohkem nagu „Tuleviku naabruskond.“

Jaga artiklit

2 kommentaari

N
Noh  /   09:22, 15. juuni 2018
Eks igaüks näeb tulevikku ikka oma silmade läbi ja see ei pruugi sugugi ühtida kõigi nägemustega.
V
vaatasin treilat,  /   22:52, 14. juuni 2018
ja kui pealkiri oleks merkelworld, siis oleks üsnagi võimaliku tuleviku moodi..

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis