286 kommentaari

A
Aga eestlased,  /   20:23, 25. juuli 2018
mis nüüd ette võtta tuleks, et meie elu paremaks läheks?
Siin vingumine ju ei aita, äkki peaks ennast teistmoodi kuuldavaks tegema?
L
lugeja  /   19:35, 19. juuni 2018
Ega jah, mis siin mõelda, näiteks korralik hambaravi jääb paljudel saamata - see rohkem rikkama rahva "lõbu". Nii on kahjuks paljude asjadega.
S
sellepärast  /   22:19, 16. juuni 2018
minu pere enam seal ei elagi. Lapsed said ära viidud turvalisse riiki, isegi minu vanemad enam ei ela seal, kolisid veel vanuigi minema.
E
eestlane  /   13:26, 17. juuni 2018
Minu pere elab Eestis. Lapsed on haritud, headel töökohtadel erasektoris. Ise ka ei kurda. Ülemääraseid soove pole, saab ka paar korda aastas reisida, jne.
K
Kõik olid "ühtviisi vaesed"... või hoopis rikkad?  /   14:44, 16. juuni 2018
Pakkuge välja, mitu miljonit EUR peaks praeguses ühiskonnas igal inimesel olema, et see tagaks ilma stressita elu, annaks võimaluse end arendada, teha meelepärast ja ühiskonnale kasulikku tööd ja tegeleda hobidega? Et see tagaks sotsiaalsed garantiid ja kindlustunde - lõppkokkuvõttes ka hea tervise?
Mitu miljonit see kõik maksaks?
Aga just nii rikkad olid sotsialistliku riigikorra ajal KÕIK inimesed.
Tarkus kipub paljudele tulema tagantjärgi. Ehk alles siis, kui illusiooni asemele murrab vägisi sisse äratundmine, et ajalehepoisist miljonäri ikkagi ei saanud.
S
see, et  /   13:33, 17. juuni 2018
Kõik ei olegi võimelised saama rikkaks, seda juba oma võimete poolest. Küll aga on meil tasuta haridus ja võimalus omale vähemalt nõutud eriala õppida, mis tagab miinimumist suurema sissetuleku. Ja kui hoida ka tervist, mitte suitsetada ja alkoholi tarbida, siis on ka tervis parem. Kahjuks eestlane ainult viriseb, selle asemel, et endaga natuke tööd teha. Need, kes siin kiitlevad, et läksid ära välismaale, siis kas välismaal saadi siis kohe direktori koht või? Ikka samasugusele miinimumpalgalisele lihttööle minnakse suures osas. Ja lihttöö on ka mujal riikides madalalt tasustatud ja sellega on raske ka seal ära elada. Haritud inimene elab ka Eestis piisavalt normaalselt ära.
M
Mäletan veel   /   12:08, 16. juuni 2018
kui reformistidel valitsusel tuli hea idee paksude maks sisse seada, kui oled vaene ja paks, ei jõua tervislikku toitu osta, siis maksa. Nii saaks ju rikkamaks ja vaesed kaoksid varem, kuid kes siis eliiti toitma ja teenindama hakkab?
K
kodanik  /   13:35, 17. juuni 2018
Mida sa ajad? Sotsidel tuli idee magusamaks sisse seada, et rahvas ennast ebatervislikust toidust haigeks ei sööks. Reformil polnud kunagi selliseid kavatsusi, kuigi oleks pidanud olema.
N
niisiis  /   07:58, 16. juuni 2018
Süüdi on seesama vagur talleke eestalne, kes on nõus sandikopikate eest rasket tööd tegema. Ah et mis lahendus, lahendus on see et ära tööta väikese palga eest mille sa kohe korterikuludeks ära maksad vaid mine maale elama, kasvata juurvilju, toasooja saad metsast ja tegele käsitööga, pole vaja elada linnas väikeses korteis ja ennast haigeks maksta. Ja muidugi alkoholile tuleb kindel ei öelda.
J
jah,  /   01:29, 16. juuni 2018
mul on esimesed kolm taset juba saavutatud...
A
Aga äkki on hoopis nii,  /   22:04, 15. juuni 2018
et halva tervisega inimesed on sellepärast vaesed et tervis ei luba töötada täie jõuga ja täiskoormusega. Halb tervis sai alguse ... lapsepölve kehvast toidust, traumast, välja ravimata haigusest või ravimatust haigusest, tervist kahjustavatest elu- ja töötingimustest.
Tervis on ju kõige alus.
N
Nii  /   23:04, 15. juuni 2018
ongi
M
meelis  /   14:41, 16. juuni 2018
kuida ei tööta aga tööhõivereform mis peksis kõik sandid tööle.nii palju vahe et nemad saavad töö eest sandikopikaid.
M
mnjah  /   13:39, 17. juuni 2018
Ainult lamajad haiged pole võimelised mitte midagi tegema. Pimedad töötavad juba ammusest ajast näiteks. Ka ratastool ei sega kätega või peaga töötamast. Midagi suudab inimene ikka tahtmise korral teha ja teevadki. Meie riik pole nii rikas, et igale kroonilise haigusega inimesele toetusi maksta. Samas on hulgi selliseid näiteid, kus nn invaliidsusel olevad inimesed saavad riigilt puudetoetust, aga ise töötavad mustalt edasi. Sellised on igal juhul võimelised ka ametlikult jõukohast tööd tegema. Loomulikult oleneb palk tehtava töö väärtusest.
K
Kõige alus  /   17:08, 16. juuni 2018
"Halb tervis sai alguse ... lapsepölve kehvast toidust, traumast, välja ravimata haigusest ... tervist kahjustavatest elu- ja töötingimustest."
Et süüdi kõiges ja alati see jube-kole-õudne nõukaaeg?
Aga miks on siis nn vabaduse ajal sündinud lapsed reeglina palju haigemad kui varasematel aegadel?
Väga kõrge vanaduseni elavad sageli just need, kellele pensioniiga saabus 55/60 aastaselt. Kas mitte sellepärast, et need inimesed pääsesid EW tööturu stressist?
Aga miks "vabaduse idülli" tingimustes surrakse nii sageli keskeas, isegi nooremalt?
No ei klapi siin miski.
Meil nüüd ju töö- ja elutingimused, toit, arstiabi jne väidetavalt "esimese viie seas"?
V
Vastuseks  /   23:08, 16. juuni 2018
Kehv toit ei tähenda nõukaaja toitu. Kehva toitu võis ja võib saada igal ajal.
Lihtsalt, kui sul on tervis, kehv, siis on väljavaated tööalal kesised ja töötasu ei pruugi nii suurt saada. Mis omakorda tingib selle, et satud ja jääd elama kehvematesse oludesse ja võimaluste poolest vaesemasse piirkonda ja sööda ka vastavalt rahakotile. Kehvemas piirkonnas elamine tähendab nõrgemat arstiabi võimalust (pole ehk perearstigi ja eriarsti juurde on raskem jõuda).
Kui on hambad korrast ära (ja sageli vaesel inimesel nii ongi), on kogu organism tasakesi hõõguvast põletikust häiritud ja veel kehvemaks tervis jääb. See on nagu spiraal, kui sisse satud. Ja kokkuvõtteks on ju see märguanne, et vaesema elanikkonna arstiabi kättesaadavus võiks küll olla riigi prioriteet, sest rikkam kiht suudab tasulist arstiabi endale rohkem lubada. Labaselt võib ju öelda, et üks miljonär 300 vaese inimese vastu, aga midagi pole parata, need on arvud.
Vaene inimene, vastukaaluks, peab olema eriti sitke, et väheste võimaluste juures võimalikult tervist säästvalt elada. Sõltuvusi lubada ei saa.
T
tjah  /   13:43, 17. juuni 2018
Olen nõus. Aga kehvad hambad on suures osas ikka inimese enda süü. Lastel kuni 19 aastat on hambaravi tasuta.Kui paljud siis käivad ja hoiavad oma hambad korras? Ka hiljem, kui on tekkinud väike probleem, oleks suhteliselt taskukohane see probleem kohe ära likvideerida, mitte oodata, kuni suus on surnuaed. Siis ei jõua enam loomulikult selle kordategemise eest maksta. Kaasa aitavad ka üldine kehv hügieen, alkohol ja tubakas, millele paraku paljudel raha jätkub. Hambaarstile minekuks aga mitte?
K
kehv toit  /   20:12, 25. juuli 2018
Vaidlen vastu.Olen nõuka aegne ja mäletan ,kuidas vorst kolme päevaga roheliseks läks ja õlu sama ajaga sogaseks---aga nüüd ,vorst seisab kuid ja õlu võibolla aasta.
Mis neid niikaua värskena hoiab...KEEMIA!!!
SEALT TULEB OTSIDA KEHVA TERVIST JA VÄHJAEPIDEEMIAT, MIS PRAEGU ON!
Kaupluste letid, puhastuseks mõeldud keemiat täis,nõuka aeg oli pipi pesupulber, majapidamisseep,Läti lasteseep,hambapasta ja wc korrashoiuks Saniit.
Mürgitatud keskkond ja stress tapab meid!!!
A
AITÄHH...  /   20:10, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
To 20:10  /   22:25, 15. juuni 2018
Ega ükski erakond sind maagiliselt rikkaks ei tee. Või arvad, et tuleb selline olukord, et hakatakse koristajatele ja müüjatele 3000 euri maksma?
N
Nii  /   23:09, 15. juuni 2018
arvadki?
Oletame, et firma lõpetab tegevuse. Töötajad jäävad töötuks.
Inimesed hakkavad uut tööd otsima. Ära nüüd ütle, et hakka ärimeheks või tee oma firma ei ole. Võtadki vastu mingi ajutise, kasvõi osa>ajalise töö.
Sööd odavai toite, proovid kuidagi kokku hoida. tekib stress, mõned kõhnuvad, mõned õgivad murede leevendamiseks, mõned neelavad tablette ja mõned hakkavad jooma. Nii ongi tegelikult.
T
to to 20:10  /   13:47, 16. juuni 2018
pole vaja lubadusi jagada, kui ei suuda seda täita! vaja oli loosungeid pööbli hullutamiseks , et ise pukki saada hüva elu peale. rollotama.
E
ei tee rikaks  /   15:21, 16. juuni 2018
tõesti erakonnad. aga erakondade vastu võetud halvad seadused teevad rahva vaeseks. kui sinult kooritakse 7nahks maksude näol siis on tulemus käes.
T
to Nii  /   13:45, 17. juuni 2018
Ja riik on selles süüdi, et mõni ettevõte pankrotti läheb? Seda juhtub ka teistes riikides ja siis on ju seis samasugune. Kui inimesel on hea eriala, siis enamasti ei ole ta sunnitud vastu võtma madalapalgalist lihttööd ja kui, siis ajutiselt.
O
ohjah  /   13:46, 17. juuni 2018
Mis see rollo siia puutub? Erafirma tegemised, mis riiki kuidagi ei puuduta.
M
mees2  /   08:07, 16. juuni 2018
Ise söövad reformierakondlased nüüd kuldmune Brüsselis ja naeravad kuidas me lihtsal eestlasel naha üle kõrvade tõmbasime, Ja pole vaja meile sokutada 10 miljoni dollari varastanud Siim Kallase malbet tütart peaministriks. Loodan et EKRE teeb võimule saades selgeks kes on Rosimannused, Kallased, kas Reno Holsmer käis nelja miljonit küsimas reformierakonna jaoks Leedolt, kas Tallinna sadama altkäemaksust said kasu ainult Kiil ja Kaljurand või ka reformierakond? Kas raha jagamise juures kellegile midagi ei meeldinud ja mängu tuli kaitsepolitsei.
  /   19:34, 15. juuni 2018
kehvik ei peagi kaua elama,mis see pikk elu tal siis oleks:ainult üks kidumine ja virelemine.nüüd vähemalt pääseb varakult siit hädaorust.
R
reinkarnation  /   09:01, 16. juuni 2018
järgmises elus hakkan poliitikuks
J
järgmises elus  /   10:22, 16. juuni 2018
hakkan revolutsionääriks
J
Järgmises elus   /   23:17, 16. juuni 2018
hakkan kohe... j u m a l a k s !
Pilve taha peitu ei poe, kõik peab algusest peale selge olema.
Ja saadan kõik ahnurid, ä r i k a d jm vargad, s õ j a r d i d, orjapidajad, linnupesade ja metsa hävitajad, riigikohtu, ETF, eetika komitee, euro-ametnikud- ja haigekassa juhid, oma praeguse naabri (kes on tegelikult väga tore ja abivalmis inimene, kuid kelle nägu mulle endalegi arusaamatul põhjusel ei meeldi), Tartu haisuvabrikandid jm poliitikud kõik - p õ r g u s s e. Reaalselt ja kohe. Ja igaveseks ajaks. Ei mingisugust "tingimisi" või pattude nuhtlemist laste kätte!
Ja niimoodi 10.000 aaastat järjest. Ei, meie pea-mudavoolumeediat lugedes tundub siiski, et läheb vähemalt 100.000 aastat.
Pärast seda võtan korraks puhkuse ja jätan inimesed mõneks sajandiks omapäi tegutsema. Aga pärast puhkust on ülim aeg kirjeldatud tsüklit uuesti korrata.
Ja nii lõputult.
M
mina  /   18:23, 15. juuni 2018
oli aeg, kus kolleeg kurtis, et oleks vaja eraldi elamispiirkondi jõukamatele inimestele,
et see "pööbel" silma ei riivaks ja tema lapsi ei segaks
olin siis JAHMUNUD
... kust tulevad küll sellised tõusikud
P
president ju kiitis  /   17:52, 15. juuni 2018
et eestis parim aeg elamiseks))) Ta vist luges maha kogemata vale teksti nagu Breznev kunagi, "Leib, sai, piim....", sest kätte sattus kõne asemel poe nimekiri. Meil ka aetakse poliitikute suust igasugu jama välja, mis tõele ja tegelikkusele ei vasta. Aga eks kõrgelt vaadates ei näe ju, mis rohujuure tasandil toimub.
H
Hm  /   22:26, 15. juuni 2018
Üheski riigis pole kõik rikkad.
E
eestlane  /   13:47, 17. juuni 2018
Eesti ongi parim koht elamiseks nendele, kes tahavad ja viitsivad ise midagi ära teha.
M
Margus  /   15:40, 15. juuni 2018
Omast kogemusest tean rääkida, et tervislik toit maksab kordades vähem kui ebatervislik. Sa ei pea selleks raha sööma, et hästi süüa. Kartuli kilo poes on aegajalt 20 senti, porgandeid saab 30 sendi eest kilost. Kaalikas ca 70 senti kilost. Kapsa kilo on aegajalt 40 senti. Liha kilo on oskuslikult majandades ca 1€. Maitseaineid ei pea ostma santa maria kallites kottides. Sool ei pea olema roosat värvi. Suhkur ei pea olema pruun. Tarbi asju mõistlikult ja sa oled väga terve.Kõige tähtsam, et liiguta end!
S
siiski on vastupidi  /   21:05, 15. juuni 2018
ebatervislik toit on odav ja täidab kõhtu, tervislik toit aga kallis ja sellest kõhtu täis ei söö, sest raha pole.Muidugi on odavat kraami võimalik osta ka 20 sendi eest kilo, kuid pole mõtet rääkida et mürke ja väetisi täis porgand, õun või kartul on tervislik.
T
To 21:05  /   22:28, 15. juuni 2018
Kes sul väetatud porgandit käseb süüa. Mahedaid asju saad ka osta ja tuleb ikka odavam kui ebatervislik toit. Mis su lahendus on? Aa kõik juurviljad on kindlasti mürgitatud, parem ostan cocat ja krõpse sest see on ju parem?
N
niisiis  /   08:10, 16. juuni 2018
Sool võiks ikka roosa olla, seda kulub ju aastas ainult kilo. Roosa jäme sool on ikka nii hea, et viib keele alla, hoopis teise maistega, mõnus on kui salatit süües mõni tükk satub keele alla, võib ka keele alla viia:)
K
kaalikad kapsad  /   15:25, 16. juuni 2018
on suuremjagu keemiat täis mis omakorda tekitab ülekaalu. kui just ise ei kasvata.
M
muig  /   13:49, 17. juuni 2018
Ja kiirnuudlid ja makaronid on lahendus?
T
to moderaator  /   13:48, 15. juuni 2018
Kuule, kui sa ei julge sedagi sisse panna, mis ma kirjutan, siis ära reklaami kommenteerimisvõimalust!
M
MILLEST...  /   13:04, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jaanika  /   13:33, 15. juuni 2018
Ju nad suurest laiskusest ja KADEDUSEST punduvad..
  /   12:11, 15. juuni 2018
Meie külast on lähimasse linna 60 km. Kus kohast seda rämpstoitu saame. Ise kasvatame juurviljad, kartuli, kile hoonest saame tomati ja kurgi. Sügisel aiast marjad, õunad, ploomid. Apteegini on 30 km. Ravimtaimi on looduses piisavalt. Milleks nuumata ravimifirmasid. Ainuke puudus, mis meie külas on, et noori inimesi napib. Pole meist keegi ülekaaluline, ega vaevle haiguste käes. Rikkad ei ole, aga hakkama saame. Elame veel.
S
seda  /   18:16, 15. juuni 2018
just öeldigi. Tervislik toit ei ole kallis.
J
järelikult   /   21:07, 15. juuni 2018
on teie külas veel üks puudus - töökohti ei ole.
T
Töökohti kui selliseid  /   07:54, 16. juuni 2018
polnud paar sajandit tagasi kui selliseid ka külluses. Inimesed elasidki omas talus. Kasvatasid ise oma söögi, ja viljelesid põhiliselt naturaalmajandust . Kaupmehi ei nuumanud.
T
To 12:11  /   22:29, 15. juuni 2018
Mida ongi noorel inimesel külas teha?
@
@ to 12.11  /   07:55, 16. juuni 2018
Maaelu jätkata näiteks . Teie paneksite muidugi noore ennast kummardama ?
.
....  /   12:01, 15. juuni 2018
inimesi on erinevaid. Päris palju on maainimesi, kes materiaalselt vaesed ja arsti juurde jõuavad harva, kuid kelle tervisel pole suurt häda midagi ning eluiga on pikk. Oli mul naabrimees - koolipoisina tubli sportlane, aktiivsest komsomolielust alustas korralikku karjääri, asjalik kõrgharidus, mis võimaldas isegi lühiajaliselt õppejõu ametit pidada, materiaalselt korralikult kindlustatud ja karjäär muljetavaldav, tubli pere toetamas (kuni ise selle kõik hülgas). Kuid paraku kõik see segas - joomist, mida suutis päris pikalt ka varjata, kuni tuli kiire allakäik ja - nii ta juba aastaid on ajalugu, elamata jäi mitu aastakümmet. See oli ta enda teadlik valik. Materiaalsest kindlustatusest jäid pärijale võlg ja laenud. Selliseid hea eluga endale liiga teinuid ning varakult lahkunuid on Eestis kalmistutel kah küllaga. Ei ole see eluke siin must-valge!
J
Jaanika  /   11:59, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aga palju  /   12:08, 15. juuni 2018
sinul on, et saaksin hinnangu anda
J
Jaanika  /   12:17, 15. juuni 2018
Raha on seitsmekohaline number,lisaks palju kinnisvara ja..mul on rikas mees ka! Ja kogu tutvusringkonnas on kõik KORRALIKUD (loe: jõukad) inimesed! Sedamoodi.
X
X000000 - see on seitmekohaline number  /   12:22, 15. juuni 2018
Usu, mõnel on neid nulle palju rohkem - eks nemad vaatavad sinule ka nagu konnapojale :-)
J
Jaanika  /   12:32, 15. juuni 2018
Loomulikult suhtun ma väga suure austuse ja aukartusega neisse,kellel minust rohkem raha on. Püüan neile meeldida ja häid suhteid hoida. Vaestele heidan aga põlgliku pilgu,kui sedagi.
A
aga  /   13:17, 15. juuni 2018
mitu kilomeetrit m sa neelama pidid
  /   14:29, 15. juuni 2018
sul vaid m neelamisega teenitud raha, sellest siis niisugune nüri ülbitsemine. sinusugustele antakse nagunii varsti ... ja võetakse uus imeja.
M
mõtlik  /   15:32, 15. juuni 2018
ilmselt oled eelnevalt kilomeetrite kaupa imemisega tegelnud.
O
Onu Heino  /   15:39, 15. juuni 2018
Jaanika aga ütle ausalt kas su raha on kergelt tulnud,minuarust on sul jutt selline et liigagi kergelt.Kergelt teenitud suure rahaga on nii et on palju küll aga sisu pole.Samas inimesena ei taha ma sind halvustada,lihtsalt rääkida mõistliku juttu.Arutada asjade üle mitte nagu lolliga kes on rikas rahaliselt.
T
to Jaanika!  /   15:06, 15. juuni 2018
Sinu suhtumine on nii vale kui üldse olla saab ja sul endal pole vaimse tervisega kõik korras!Kunagi hindasin võib olla inimesi välimuse järgi ja üldse kuidagi sarnaselt sinule.Aastatega olen aga veendumusele jõudnud,et ka kõige kehvema väljanägemisega inimesest võib kasu olla ja teda alavääristada võiks ainult lausrumal.Kõikjal loevad tutvused ja see on elu alus.Kui tuttavad on rikkad(mul on seinast seina ja rikkamad kirjutavad oma rahanumbrit 9kohaliste numbritega),siis on tore,kuid ka vaeseid ei tohi iialgi alavääristada,vaid nendega tuleb suhelda nagu võrdsetega.Kui arvad ,et su suhtumise järgi on kõik korras,siis eksid.Tegelikult sind ju põlatakse,kuid näkku ütlevad seda pelgalt rikkad .
V
vaata ette  /   15:28, 15. juuni 2018
olukorrad kipuvad pöörduma vastupidiseks, omast elust näide, kui ise pääle mehest lahutust kehvemas seisus olles oli neid söbrannasid, kes halvasti suhtuma kippusid ja leidus ka mehi kellele ei kölvan isegi suhtlemiseks, nûûdseks seis täpselt vastupidine, mina neisse nûûd halvasti ei suhtu, pigem ei suhtu ûldse, aga neil vöis selline kukkumine peris sant olla, nûûd nii mönigi mees neist oleks häämeelega mulle ka meheks aga... seekord teen valiku mina... nii et vaata ette, need kellesse sa praegu halvasti suhtud, vöivad olla tulevikus otseselt sinu edasise käekäigu otsustajad...
K
keda  /   11:58, 15. juuni 2018
nimetatakse vaesteks.kui mul käed jalad terved,katus pea kohal,ei käi ,teie rikaste juures, raha ja süüa kerjamas.kas ma olen siis vaene.vaeseks ,meid penskareid,tegite teie, rikkad ja ajudeta riigiisad,röövisite meie elutööga teenitud tööaastad ja nüüd siis näägutate meie kallal.näe vaesed riigikogu penskarid on tööst ,või suurest rahast,palk+pension,nii väsinud,et lähevad kohe mitmeks kuuks puhkama.
I
Irw  /   11:50, 15. juuni 2018
Kas te olete selle vingumise asemel proovida tasuvat tööd leida.Virisege palju tahate aga heaolu alustala on inimese ettevõtlikus ja töökus.
Õ
õnn  /   12:00, 15. juuni 2018
ja head tutvused on kõige alus.
E
Eino Taruk  /   12:08, 15. juuni 2018
Kas jälle üks" kõik loogu oma ettevõte" loosungeid loopiv elukauge ja ebaterve?
I
Irw  /   12:20, 15. juuni 2018
Siis pole vaja ka hästi elada .Hea elu ei ole algharidusega töölise privileeg.
@
@irw  /   08:09, 16. juuni 2018
Ei ole jah. Hea elu on tavaliselt mõtlematu ahnitseja " privileeg " Heh...Neid kõrgharidusega lolle olen ma kah oma elus näinud, kelle hea elu täpselt siis läbi saab, kui nad pankrotis on . Siis libisevad nad mööda vanu rasvu ikka allapoole ja allapoole rentslisse. Sellele ei mõelda, et kui kehvik nupumeeste teenust osta ei jõua, siis ega teil endal ka seda hea elu eriti kauaks olla ei saa? Kui ei ole nõudlust, siis...
M
mh  /   13:53, 17. juuni 2018
Kurb aga tõsi!
  /   12:15, 15. juuni 2018
Eestis pole tasuvat tööd.nimeta möni!
I
Irw  /   12:23, 15. juuni 2018
ABB -s on tööpakkumised kus saad hea palga.Eeldusel et peaks ka haridust olema.
Võid lenduriks hakata,palgal pole viga.
Arsti amet on väga väärikas.
P
palun väga  /   15:35, 15. juuni 2018
riigikogu, haigekassa, töötukassa, EAS jne jne ! Haigekassa juhile määras valitsus palgaks 8000 +kõiksugu lisad.
A
ametnikest  /   18:27, 15. juuni 2018
eriti kõrgema astme ametnikest ei ole mõtet rääkida. Selle posti otsa ei valita mitte kedagi võimete järgi. Sinna valitakse erakondliku kuuluvuse ja tutvuse põhjal.
O
oh ja ah  /   05:33, 16. juuni 2018
maale elama ,saavad närvid terveks,muud ei ole kui plääga ,plääga
T
tõsi  /   13:52, 17. juuni 2018
Täpselt nii. Enesehaletsus, teiste süüdistamine, jne, raha sisse ei too. Tuleb jakata enaast liigutama.
J
Jaanika  /   10:49, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
tore...  /   10:57, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Juba...  /   11:15, 15. juuni 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
U
usun, et  /   17:43, 15. juuni 2018
see nimi ongi arvamuse kujundamiseks endale võetud.
E
Eino Taruk  /   10:44, 15. juuni 2018
Ausal ja seaduskuulekal inimesel ongi eestis raske
  /   11:17, 15. juuni 2018
varasta nagu kõrged ametnikud siis hea kerge ja lahe elu , teeme ära
O
olen  /   18:29, 15. juuni 2018
aus ja seadusekuulekas. Ei ole raske olla, aga vahel on raske selleks jääda.
M
mh  /   13:55, 17. juuni 2018
Hoopis hariduseta inimesel on raske, kuigi ettevõtlikkuse korral on ka temal võimalus oma elu parandada.
E
eesti n ee g er  /   10:27, 15. juuni 2018
Olin enam kui 15 aastat Säästumarketi põhiklient ja nüüd on seda välimusest näha ― kaal 150 kg ehk kaasaja vaene. Delikatessipoe kliendid on reeglina alla 80 kg kaaluga.
Nüüd on õnneks Rimi oma hindadega ja kaal juba langeb.
M
Maarika  /   11:00, 15. juuni 2018
Kõige tähtsam et huumori soon on sulalles jäänud,elu võib sulle veel vastu naeratada kui oskad seda vastu võtta.
  /   11:57, 15. juuni 2018
ex säästumarketis on ka head kaupa. kindlasti ostsid kartulikröpse ja sulat.juust merevaiku
M
Maarika see ümberlõigatud endine Mart  /   15:45, 15. juuni 2018
Mis kartuli krõpsudel ja sulajuustul viga on,kui olla parajalt aktiivne on vaheldused midagi huvitavat ka hea närida mitte aind kapsast sisse ajada.
P
pluss  /   18:30, 15. juuni 2018
õllet igaks õhtuks.
M
muig  /   13:58, 17. juuni 2018
Ja Lätist viina.
P
pereema  /   13:58, 17. juuni 2018
Mind küll kodumaised odavad köögiviljad paksuks ei tee. Tükikese liha jaksab ka osta. Munad, kohupiim, must leib, jne. Igati soodne ja tervislik toit. Et terve olla, ei pea krevette ja muid kalleid delikatesse sisse ajama, kui rahakott seda ei võimalda.
M
Maakas  /   10:25, 15. juuni 2018
Saan töötukassalt 6 eurot ja 25 senti päevas,1 kuus teeb see 217 eurot,41 eurot ja 17 senti lisandub sotsiaalkindlustusest. Selline on minu sissetulek. Väliaminekud,retseptiga ravimitele kulub kuus 60 eurot,päevas pean võtma 11 erinevat tableti. maksudeks kulub veel 80 eurot. Ja mis siis alles jääb,sellega tuleb elada järgmise kuuni. Ega ma ei kurda,on nagu on. Ei aita see muretsemine midagi.
T
tubli jah  /   10:47, 15. juuni 2018
sa tööle pole proovinud minna
  /   12:03, 15. juuni 2018
inimene on 11 erineva ravimi all ja sa ei tea,mis tövedega tegu, aga saadad tööle,i dioot.
  /   12:07, 15. juuni 2018
Sa pakud talle tööd? Kui ei paku siis möla maha!
F
fakt  /   14:02, 17. juuni 2018
Tuttav tööandja otsib abitöölisi. Lihtne näputöö laua taga. Tunnitasuga. Iga päev ei ole kohustust käia. Kuu arvestuses palk suurem, kui miinimum. Sobiks ka liikumispuudega inimesele, vanemate klasside õpilastele, koduperenaistele, pensionäridele. Ja mis te arvate, kas on huvilisi? Väga vähe. Nii et vaadake ikka peeglisse, tööd pakutakse, aga soovijaid eriti pole.
E
Eino Taruk  /   12:11, 15. juuni 2018
Ega stoitsismi harrastamine aitab veel vähem...
N
nainemetsast  /   12:35, 15. juuni 2018
kui saate 217 euri kuus, siis tasub KOV teie elamiskulud nii et maksudeks 80 eurot? viitab kas teadmatusele, vanadele võlgadele vm?
V
Vot nii  /   13:29, 15. juuni 2018
KOV ei tasu elamiskulusid. Kui inimesel on pension või abiraha,siis maksab ta SELLEST ära kõik kommunaalid(normi piires)+elekter (normi piires)+ KÜ renoveer.). Mis puudu jääb, kui jääb, tasub KOV ja hoolitseb selle eest,et "elamiseks-suremiseks jääks 140.-eur ,millest tuleb endal maksta võlad (kui on või järelmaksuga midagi),kodutehnika kui on ja parandused, korterisisene remont, rohud, toidulisandid, rõivad, kultuurivahendid-üritused,, sõidud, lemmiklooma ravi, kallite haudade kujundus +korrashoid,medits. aparaadid-vererõhuaparaat maksab näit.90.-eur ja ei näita ka õigesti, hambad ja proteesid,(kui järelmaksuga, siis seda KOV ei tasu ,hambaravi ja proteese ta muidugi ei tasu,
kõik ettetulevad kulud ja olud-kui võti kaob ära ja lukk tuleb vahet. jms.ei tasu keegi.Kui saad mõne töö eest 20 eur näit. või honorari ajalehelt (suur ime!)siis see võetakse toimet. 140.-eur maha!
M
Mitte ainult!  /   15:44, 15. juuni 2018
Kui hädasoleva pere lastele saadab vanaema kingiks 10 EUR, siis loetakse see samuti leibkonna sissetulekuks ja 140.- läheb maha.
On juhus, kus 10 aastase lapse poolt ristsõnade lahendamise võit 10 EUR, mis kanti ema arvele, tegi samasuguse resultaadi.
O
oi oi  /   18:33, 15. juuni 2018
on siin vast kulusid loetletud. Mul vähemalt 2/3 neist puudu.
A
aga  /   14:03, 17. juuni 2018
Kas vanaema ei saa seda raha siis käest kätte anda?
L
Liidia  /   10:21, 15. juuni 2018
Kui raha ei ole siis peaks just kõhna olema. Ja mis ajast tervislik toit kallis on? Köögiviljad, tatar, kaerahelbed, jne, tulevad palju odavamad kui mingeid makarone või purgisuppi keeta, saab rohkem ja kõht ka kauem täis.
N
nii õige  /   11:05, 15. juuni 2018
Pole odavamaid kaubaartikleid kui köögiviljad. Kartul, kaalikas, sibul, porgand, peet ja kapsas on ikka üliodavad võrreldes paljude muude asjadega.
M
Mati  /   11:19, 15. juuni 2018
kartulikoored veel odavamad.
  /   11:49, 15. juuni 2018
Muide kartuli koor ongi toitvam, kui kartul ise
Ü
üle jõu  /   13:31, 15. juuni 2018
Ei ole! Kaalikas maksab 60-90 centi kilo.Porgand pool kilo 50-60 cen,peet 1 eur keedetud (egas elektrit või raisata vaat kui kaua peet keeb),pole mõtet möödunudaastast kapsast järada-sama hea kui tselluloosi -nii et vaesele käivad tegelt needki üle jõu.
T
Trendikas  /   13:36, 15. juuni 2018
Ja see TREND JÄTKUB!!!
O
oh ja ah  /   05:39, 16. juuni 2018
milleks koorida,koos koortega,nii on veel toitvam
L
Liidiale  /   16:56, 15. juuni 2018
Sa vist pole midagi kuulnud tasakaalustatud ja tervislikust toidust. No kui palju jõuab inimene köögivilja süüa ja kui palju kõigi nende viljade koorimiseks, lõikumiseks ja valmimiseks ka aega kulub, eriti kui on tuleb teha suurem potitäis? Tuled töölt ja uneajaks saab söök valmis kah. Inimene vajab ka kala, liha, piima ja erinevaid piimatooteid, puuvilju (need on eelmise aastaga võrreldes kuni kaks korda kallimaks läinud, eriti õunad), mett ja palju muud. Punasest kalast ja mereandidest oled midagi kuulnud? Ega palja kaerakördi ja kapsaleeme peal tervis ei püsi ega lapsed tervete luude ja hammastega kasva. Ja üleüldse - kui kauaks küll jätkub mõnel seda orjameelt ja vaese sauniku ja nälginud sõjajärgse kolhoosniku mentaliteeti, et pole viga, küll kuidagi läbi ajame. Mille nimel siis meie esivanemad rügasid, kui praegugi veel ei saa inimene endale normaalset väärikat elu lubada? Meil on 21. sajand. See pole arenenud Euroopa riik, kus osa elanikkonnast peab kogu aeg sente lugema ja ostma mitte seda, mida ta vajab, vaid mis on kõige odavam. Ma pole kogenud perenaisena ise mingi priiskaja ja oma aedvili on ka olemas, aga no jumala eest, mind ajab juba marru see, kui inimene arvab, et pidev söögi ehk siis söögi hinna peale mõtlemine ongi see, kuidas peab elama ja veel uhke olema. Ja muide, köögiviljadega, kus pole sees liha, läheb kõht ikka väga ruttu tühjaks.
T
to Liidiale  /   14:05, 17. juuni 2018
See on järjekordne vabanduste otsimine, et miks midagi teha ei saa. Kui oled valinud niisuguse tee, siis keda sa süüdistad?
I
imestaja  /   17:08, 15. juuni 2018
Stress teeb paksuks, kuidas sa, tarkpea, seda ei tea.
  /   10:08, 15. juuni 2018
nõuka aeg oli rahval elu parem.
I
irw  /   11:06, 15. juuni 2018
Oo jaa. Iga jobu autot ei saanud. Korterijärjekorras olles elasid ämma kapi taga koos oma 3 lapsega (ainus rasestumisvastane vahend oli abort). Eelisjärjekorras said elamise vaid kultuuritoojad idast ja kui varastada ei osanud-saanud, siis polnud võimalik ka oma maja ehitada. Lähim telefon oli kõrvaltrepikojas. Naiste hügieenivahendeid saada polnud, tuli ise leiutada
O
Ohoh, või nii?  /   11:20, 15. juuni 2018
Kuidas selle varastamisega ikka oli?
Tänapäeval on raudpolt, et noor inimene kes varastada ja petta ei oska ja kes on omandanud mingi päris ameti, päris reaalse töömehe ameti, see tähendab, et reaalselt ka oma kätega loob midagi, reaalset, see oma elupinda never ei saa. Kogetud. Kui praegu varastada (loe: teisi inimesi PETTA) ei oska või empaativõime on natuke säilinud siis ongi puuksus ja eladki üürikas, peret pole, lapsi samuti ei ole, nii ta läheb, ja asjapulgad kiruvad, hea kui ise ühe maksumaksja riigile annavad. Rikastele kel palgad üle keskmise tuleks seada sisse lastetusmaks, see oleks hea mõte ja annaks riigikassasse tulu.
N
naistel  /   11:21, 15. juuni 2018
on päevade lugemise ja arvutamise tsükkel alati olnud, kui just haige pole alailma. Kes käsib seksida nagu jänes. Tänapäeval saab kasutada samu vahendeid, ei pea tablette näost sisse ajama v. kummi kasutama, kui ei soovi.
M
mees  /   11:22, 15. juuni 2018
sina nähtavasti kasutasid naiste hügieenivahendeid, mina mitte, aga kõik vajalik oli olemas, koop. korteri lasin ehitada, kes külla tuli, ütles, et nagu näitusesaalis, kõht oli alati täis ja sõita võisid autoga alati ja kuhu tahtsid, tööpuudust polnud.
  /   11:52, 15. juuni 2018
Kui koju sōiduks bensu raha otsas, leidsin seal samas tōō ja kahe tunniga oli paak tāis
L
lolli-laiaja  /   13:33, 15. juuni 2018
Ära laia! Elud on erinevad.
M
minu  /   18:41, 15. juuni 2018
mees oli õppejõud ja mina raamatupidaja. Ei olnud kusagil pudrumägesid ja piimajõgesid nõukaajal. Nagu vabariik tuli nii oli kohe kõik võimalik. Senimaani kõik võimalik. Maja ja korter ja kõik muu.
R
Riigile  /   10:07, 15. juuni 2018
igati kasulik! Teeb terve elu rasket ja odavat tööd ning pole vaja pensioni maksta,kuna sureb enne ära!
  /   10:14, 15. juuni 2018
Kahjuks on see tõesti nii !
A
aga  /   10:15, 15. juuni 2018
Viie rikkama riigi unistuse kaheteistkümnendat juubelit saame ikka tähistada.
T
tõsi  /   10:27, 15. juuni 2018
isik, kes seda suure suuga lubas, on selle enda jaoks juba saavutanud.
M
mõtlik  /   15:47, 15. juuni 2018
ka uuenev keskerakond räägib eduriigist ja segi Arnold ütles äsja, et tema unistus olla täitunud.
S
Sellele "uudis puudub"  /   09:50, 15. juuni 2018
sa oled küll kuupealt kukkunud. Ei ole need tõved sugugi vähem haritute haigus. Annaks jumal, et sul neid kohe ei tule. Skleroosis multipleks pidi haritumate haigus olema. Kas seegi tõde? Meil tuleks ravida ahnust, ülbust, julmust, nahhaalsust. Nendest tõvedest on tingitud meie klassivahe.
  /   10:58, 15. juuni 2018
ega rikkaks teisiti saagi kui tuleb vaesed enda eest tööle panna.
J
johhaidii  /   14:08, 17. juuni 2018
Leiad, et kõik peaksid siis kraavi kaevama, see oleks ainus ja õiglane lahendus? Keegi peab ju midagi muud ka tegema, et riik ja majandus areneksid.
U
uudis  /   11:32, 15. juuni 2018
sellist haigust ei eksisteeri
W
wmultiplex  /   11:36, 15. juuni 2018
olen väljamöeldud,et paljude rohtude körvalmöjusid nähtamatuks muutaja ma olen hästi mitmekülgne
O
orav  /   09:42, 15. juuni 2018
meil ei ole vaeseid ja kes on on omast vabast tahtest. a.a.
R
RS2  /   09:36, 15. juuni 2018
No ei ole ma kehval järjel, enda arust aga ülekaaluline, stressis ja haige (kondid valutavad, eriti hommikuti) olen ikka. ;)
Ä
Ärberd von Kaerajaan  /   10:10, 15. juuni 2018
Sa, vaene, mees, saad vanemaks, saad ka targemaks ja hakkad elu hindama õigete
standarditega. Edu sulle!
R
RS2  /   10:28, 15. juuni 2018
Kui arvad et elan üle saja aasta vanuseks siis tõesti pool elu alles ees.;) Kui võtta Eesti keskmist siis vast pean kümmekonnd aastat veel vastu. ;) Aga igal juhul aitäh edu soovimise eest! ;)
K
küünik  /   09:32, 15. juuni 2018
Kui kõik vaesed otsa saaksid, läheks elu ju paremaks ja lõbusamaks:
1) riigil pole enam vaja maksta sotsiaaltoetusi, mistõttu üldine maksukoormus väheneb,
2) elanikkonna keskmine sissetulek kasvab mühinal,
3) võib likvideerida kuluka ühistranspordi, mida kasutavad ainult vaesed.
V
veel parem  /   10:17, 15. juuni 2018
Kui kõik vaesed Soome tööle lähevad,vot siis saab eesti rikkaks.
N
nii on  /   21:21, 15. juuni 2018
aga sel juhul peavad nad pered Eestisse jätma, sest muidu nad ei too Eestisse raha, ja kes siis kaubanduskeskusi üleval peaks?
M
mis asi  /   11:25, 15. juuni 2018
see sotsiaaltoetus on, pole kunagi saanud, isegi siis, kui töötu olin ja sissetulek 0. Kui hädaga läksin küsima, ajati (ei tohi kirjutada) mula vaid.
K
krt  /   09:29, 15. juuni 2018
no mis kombel saavad vaesed olla paksud
M
maakas  /   09:31, 15. juuni 2018
sest söövad ebatervislikku kräppi, mis on odav
T
taat  /   10:51, 15. juuni 2018
ölu ja viin pidid tervist rikkuma,seda piiratakse igasugu idiootlike vötetega aga myrki syya ja osta poest seda millegipärast ei keelata
O
Olen näinud küll seda eliiti -   /   11:24, 15. juuni 2018
need söövad kräppi, vaesed on stressist tulenevalt haiged, sisuliselt mõtlevad endid haigeks, sellega kaasneb ka ülekaal jne.
K
kräpp  /   18:46, 15. juuni 2018
see kõige kallim toit ongi. Eriti igasugu limonaadid ja kartuli- ja muud krõpsud + alko. Toit on kallimaks läinud küll tänu hoolivale ke-le, aga üle 3 euriku päevas per nina ikka ei suuda kulutada. Ostan seda, mis parajasti meeldib, aga söön vähe ja olen täitsa norm kaalus.
O
oeh  /   14:10, 17. juuni 2018
Kräpp ei ole odav.Paki kartulikrõpsude eest saaks juba pool kilo liha näiteks.
K
krtile  /   09:57, 15. juuni 2018
söövad saia
.
...  /   10:04, 15. juuni 2018
odavam on süüa köögivilju: kartulit, porgandit ja kapsast kui võrrelda saia või makaroni kilohindadega ...
E
eluvõõras  /   11:16, 15. juuni 2018
paraku vaatab inimene, mis rohkem kõhtu täidab.Kapsas ja porgand seda küll ei tee, ikka süüakse kartulit-kastet, parematel päevadel ka viinerit . Ja makaron ei maksa ju midagi, aga täidab kõhtu.Ka sotsiaalabist jagatakse makarone, purgisuppe , saia-leiba.
Ka mure homse pärast ja stress teevad oma töö, ei ole kõik ikka inimese enda süü. Need kes siin kiruvad ja teisi laiskadeks sõimavad, võiksid ise proovida min palga eest õnnelik olla.
@
@...  /   11:45, 16. juuni 2018
Ja milline see inimene juurikadieedi peale pärast välja näeb ? Nagu nahkhiir ? Üldsegi , me oleme EuroLiidu osa, ehk oleks aeg Sotsiaalharta ratifitseerida aga mitte mõelda, kuidas kirvesuppi keeta . Jah, ka mujal on vaeseid ja rikkaid, aga kuskil mujal ei ole siee miinimumpalk inimestel nii armetult väike. Me oleme muutunud ühiskonnast , mille inimesed olid saledad ja suhteliselt hästi riides samasuguseks ülekaaluliste maaks, nagu seda arenenud riigid on. Sõna " arenenud " võib panna ka jutumärkidesse .
T
teadmiseks  /   14:12, 17. juuni 2018
Toiduabist jagatakse seda kraami, mida teised poeskäijad annetavad. Kahjuks mittesäilivat kraami ei saagi annetada. Sisuliselt pole riik see, kes toiduabi jagab, vaid kaaskodanikud, kes neid tooteid ostavad ja toiduabile annetavad.
P
perenaine  /   14:16, 17. juuni 2018
Miks? .Juurikatele saab juurde osta hakkliha, kanaliha, jne. See pole kallis. Tatar, kaerahelbed, kohupiim, vahel värsket räime, jne. Kombineerida peab oskama. Mul endal poleks probleemi ka delikatesse osta, aga eelistan valmistada toitu justnimelt kodumaisest köögiviljast, kombineerides seda liha, kana ja kalaga.. Huvitav, tervislik, maitsev.
L
lihtsalt  /   10:04, 15. juuni 2018
paksdr söövad rämpstoitu
M
möhh  /   10:14, 15. juuni 2018
…. sest nad söövad odavat toitu kus pole muud kui rasv ja kartul. Vöib-olla sellepärast?
J
ja  /   10:32, 15. juuni 2018
siin kõik söövad, teevad jne, ise kommenteerijad puha rikkurid?
U
Uustalu  /   09:11, 15. juuni 2018
artikkel võiks tasuta olla.
E
Eestis  /   09:10, 15. juuni 2018
On ju arstiabi tasuta! Inimesed joovad kohutavalt
  /   09:23, 15. juuni 2018
Jood või ei joo, kui oled haige siis oled ka vaene väga suure tõenäosusega, see on lihtsalt fakt.
L
Lonkur Muki  /   08:26, 15. juuni 2018
See klassivahe, mis meil valitseb, on kunstlikult tehtud. Lihtinimesel pole võimalustki normaalselt elada. Maal suletakse poed, postkontorid j.n.e., tööd pole enamikes maakohtades, linnas kes vähegi võimeline, kaob lombtaha, kui isegi päästjatele väärilist palka ei maksta, no mida sa teistest veel tahad? Stress tapab tervise üpris kähku, tekitab totaalse lootusetuse tunde, nullib viimasegi jõu ja hakataksegi jooma. Kes meist ülde hoolib, aitab, toetab? Aga kui ma pole nii tigev ja terve, et ise hakkama saan? Isegi suitsiid on meil tabu!
  /   09:27, 15. juuni 2018
Tabud on lihtsalt loodud kujutlused.
A
Asjad palju hullemad  /   09:29, 15. juuni 2018
Vähe sellest, vaesemad on jäänud ilma isegi elementaarsest kaebeõigusest, sest justiitsmaffia müüb õigust. Ligipääs õigusele maksab 120 EUR advokaadi tund, riigilõivud jms. Uurimisasutustes ähvardatakse kodanikke ulmeliste summadega, mis nad peavad maksma, kui kaotavad ja tungivalt soovitatakse kaebused tagasi võtta ilma, et neisse üldse süvenetaks jne.
Kui pole esitada arvet, et oled justiitsmaffiale maksnud- siis oled hävingus ja kindlasti kaotad veel rohkem, kui nt sinult välja peteti.
Isegi keiserlikul Venemaal oli pärisorjal kaebeõigus! Tasuta!
A
Aga   /   10:08, 15. juuni 2018
Eesti Õigusbüroo OÜ koostöös Justiitsministeeriumiga pakub Eestis elavatele inimestele tasuta õigusabi. Abi saavad kõik Eestis elavad inimesed, kelle keskmine brutosissetulek jääb alla Statistikaameti poolt avaldatud keskmise brutosissetuleku 1,5-kordsele määrale (s.o alla 1730 euro).
Lisaks Tallinnale korraldab Eesti Juristide Liit tasuta õigusabi päevi teisteski Eesti linnades. Õigusapteeke korraldame koostöös kohalike omavalitsustega.
Ä
Ärge naljatage  /   10:32, 15. juuni 2018
Tasuta õigusabi taotluse ankeeti oled näinud?
Sinna tuleb kirjutada ka nt abielusõrmus ja selgitada, miks sa seda ei võõranda, et justmaffialt õigust osta.
Lisaks tuleb sul selgitada, milleks sa ei müü oma elamispinda, et justmaffiale maksta.
Ka lähedaste vara koos seinamaalidega tuleb üles kirjutada ja selgitada, miks nad oma vara ei võõranda, et anda sinule raha justmaffiale maksmiseks.
Kõige lõpus on peenikeses kirjas, et kui kaotad kohtus- nõutakse sinult IKKA kõik kulud välja.
See TASUTA on täielik bluff tegelikkuses!
  /   12:16, 15. juuni 2018
Taotluse esitamine ise ei ole ka odav, tasuta ei saa isegi peksa.
I
isegi  /   18:42, 15. juuni 2018
Näoraamatus on "tasuta" abi selleks et lause lõpus summa sisse kasseerida. Lause algus on tasuta :P
M
mh  /   14:17, 17. juuni 2018
Jah.Tasuta õigusabi on täiesti saadaval.
  /   09:55, 15. juuni 2018
Tuletōrjujatele pole kunagi palju makstud ja miks peaks palju maksma, tōōd ikkagi harva.
T
taat  /   10:55, 15. juuni 2018
lisaks löiguvad ja korjavad laipu autodest kokku,toovad kasse puuotsast alla
S
selliseid komme kirjutavad  /   11:29, 15. juuni 2018
need "loftimaaklerid" - a miks tuletõrje epab selliseid põlenguid võtma prioriteedina?
Vabalt võiks tuletõrjes mehed niisuguste, rikkurite vara põlengute puhul teha suitsud rahulikult lõpuni ja lõpetada kohvi, siis riidesse ja pikkamööda autodesse. Las p6leb - makse ju ei maksa, et tuletõrjujad palku saaks.
  /   11:55, 15. juuni 2018
Mina oma asutusse ei vōttagi sellist meest tōōle, kes suitsetab ja kohvi joob
  /   12:18, 15. juuni 2018
Ega nad ei salgagi, et loputavad niisama tukke, tulest päästmas käiakse ainult linnades.
@
@ 11.55  /   08:25, 16. juuni 2018
Ma ei lähekski sellise juurde tööle, kelle grammatika olematu ." Ei võttagi "?!
Ä
ära soni  /   10:05, 15. juuni 2018
Klassivahe on igal pool maailmas, on vaesete ja rikaste rajoonid, poed, üritused jne
S
soni ise  /   10:19, 15. juuni 2018
Allapoole vaesuspiiri elavaid inimesi on küll vähem EU-s.
J
ju  /   18:50, 15. juuni 2018
sa pole eriti mujal siis käinud. Vähemalt lahtiste silmadega mitte.
R
Ruudi  /   08:25, 15. juuni 2018
Nädal tagasi kirjutas üks hollandlane Eest kohta umbes nii: Selliste luksusautodega ei sõida noored ringi üheski heaoluriigis ja nii vaesed ja viletsad ei ole vanurid üheski teises Euroopa riigis.
Keegi ei kujuta seda ette, et 300 - 400 eurot pensioni võimaldavad ära elada.
M
Miili  /   09:17, 15. juuni 2018
Ükski töövõimetuspensionär ei saa 300- 400, vaid palju vähem, vaadake näiteks aga Otapää valla toetusi ja äraleamist; näiteks sotsiaalranspordi km 40 senti!
R
rahvapension   /   09:45, 15. juuni 2018
on kõigest 180 eurot. Rahvapensioni saavad näiteks lapsevanemad, kes on eluaeg kodus hooldanud oma raske v sügava puudega last ja pole seetõttu saanud tööl käia. Paraku ei saa nad pensionieas ka pensioni, sest omalapse hooldamine pole töö.
  /   09:58, 15. juuni 2018
Oma lapse hooldamine on tōō, ainult seda oli vaja ametlikult vormistada. Kui suu lasps on puudega ja ka kuskil tema puuet registreerit
ud ei ole, ei saagi keegi midagi maksta.
H
hooldamine  /   10:07, 15. juuni 2018
on küll töö ja juba mitu aastat
M
möhh  /   10:17, 15. juuni 2018
E-riigis aetakse asju ainult elektrooniliselt. Kas sellistel vanainimestel on mingit vöimalust asju ajada (buss ei käi ja kui käib siis pole raha et sellega söita kuskilt kolkast pealinna)
R
rahva esindaja  /   12:32, 15. juuni 2018
saage aru, täna on riigil raske ja valitsus teeb kõik temast oleneva, et rahvapension vähemalt 200 euroni tõsta.
A
aga  /   14:58, 17. juuni 2018
Kui inimene on käinud tööl ja tal on vähemalt 15 aastat tööstaaži, siis ta saab vanaduspensionit. Rahvapensionit saavad need, kes pole tööl käinud - koduperenaised, talupidajad, kes pole sotsmaksu maksnud, jne., või siis mingil muul põhjusel pole töötanud.
  /   10:06, 15. juuni 2018
Käisin just Tallinnas (kord aastas juhtub) ja märkasin just sama
J
järeldusi tee ise  /   10:08, 15. juuni 2018
Noored ju on vanurite lapsed või lapselapsed.
M
Maali  /   11:59, 15. juuni 2018
300 - 400 € on kõrge pension. Nii palju ei saa 75% pensionäridest. Keskmine pension on isegi 400 €/kuus, kuid tuleb arvestada, et ca` 100 000 pensionäri saavad soodus, eri, personaaal, puna, riigikogu, europarlamendi jne. pensione, mis on ausast vanaduspensionist kordades (ka kümneid kordi) suurem.
N
Naine metsast  /   12:45, 15. juuni 2018
400 euri pensionit ei ole raske saada. Ema mul 90, kahe lapse ema, tööle läks 20 aastaselt ja töötas 55. eluaastani. Hiljem, EV ajal kutsuti valvuriks 1990-1997, sealt tuli tööaastaid lisaks. Praegu on ema pension 470.- Need väikse pensioni saajad on (vist ) ümbrikupalga saajad.
Mina soodustingimustel pensionär, lesk, neli last s.1955 saan pensionit 400.- Olen töötanud pigem madalapalgalistel töökohtadel.
Aga 400 euroga lesk on väga raske olla. Sellepärast tuleb veel tööl käia niikaua kui jumal tervist annab.
P
Pensionäride elust  /   14:04, 15. juuni 2018
Saksa pensionar joob õlut ja läheb sõpradega malet mängima.
Soome pensionar joob viina ja läheb sõpradega kaarte mängima.
Eesti pensionär joob südametilku ja läheb tööle.
T
to: 14:04  /   17:37, 16. juuni 2018
Kusagilt kuu pealt oled või?
Kas sa ei tea, et Soomes pole kindel pensionimäär?
On palju neid, kes rahavapensioni saavad + garantiipension - kõige enam siis viimasega kokku 730€ - selle on ette näinud seadus, et võimaldada pensionäril ÄRA ELADA.
Soome pensionäril on väga vähe soodustusi Eesti pensionäriga võrredes. Rongipiet tuleb meelde (vr.fi) rohkem midagi Mõnikord ka mingis juuksurisalongis pakkumised.
Terviseteenuste ja ravi maksab samamoodi oma rahakotist kinni.
K
kuidas ei kujuta  /   12:30, 15. juuni 2018
tänane valitsus eesotsas Keskerakonnaga kujutab ju. Ka president leiab , et kõik on OK.
K
Küll on valus!  /   07:57, 15. juuni 2018
Aga, mida sa, eestlane, ise selleks teinud oled, et elujärg paraneks? Ühe suure lihakombinaadi kohta tuli 24 streikijat. Tulemas on suurim keskkonna rikkumine Emajõe äärde. Kas arvate, et käputäiest inimestest jätkub? Kuni rahvas üksteisele "ära paneb" ja ühiselt mõelda ei oska, jääbki nii. Igal pool on vaeseid ja rikkaid. Mujal aga võideldakse jõulisemalt ja tulemuslikumalt. Õpi eestlane!
M
meie edu on peatumatu  /   08:06, 15. juuni 2018
ühe uue miljonäri juurdesündi iseloomustab tuhande eestlase vaesumine.
S
setu  /   07:55, 15. juuni 2018
Kui tahame muutusi, siis on vaja selles riigis kardinaalselt muuta süsteemi. Selleks on vaja töötaval rahval oma isiklikku parteid. Muidu muutub jutt halinaks ja ei midagi muud....
U
uskumatu alplus  /   08:08, 15. juuni 2018
Töötava rahva partei on juba ammu loodud. Selleks on Keskerakond eesotsas Ratase, Simpsoni ja Repsiga. Koondugem üha tihedamalt nende ümber ja nad on võitmatud.
  /   09:18, 15. juuni 2018
Kahjuks jah, miks küll vanajumal saseb sellistel aferistidel võimul olla, oleks neil siis mõistustki...
  /   09:30, 15. juuni 2018
Liberaalid töötava rahva eest? Nii rumal on vist ka valus olla.
T
to uskumatu..  /   09:46, 15. juuni 2018
noviimati oli kesk töötava rahva partei savisaare ajal.
J
ja  /   12:18, 15. juuni 2018
need,kes saavad partei etteotsa,lähevad rikkakaks ja unustavad need vaesed ära.
P
parem  /   18:54, 15. juuni 2018
on see, et nad tegelikult ei ole kunagi vaeste peale mõelnudki. Kõik, kes seal eesotsas on mõtlevad ainult oma sissetuleku peale. Nagu meie kõik muidaks.
L
Lugu elust eneset...  /   07:53, 15. juuni 2018
...mu hea tuttav nuias perearstilt 3-4 aastat saatekirja neuroloogile, perekas aga soigus kogu see aeg, et jäta suitsetamine maha, saavad käed korda? Kui patsient lõpuks löögile pääses, oli haigus nii kaugele arenenud, et kahtlane on ka opijärgne taastumine. Käed ei tee vahet, kas siid või villane või plekk....Teise käe pidid sügisel ettevõtma, aga mida teeb inimene käteta ja kes ülldse vastutab selle eest, et inimesel lasti ärasandistuda??? Nii on lood meil!
A
Aga  /   09:18, 15. juuni 2018
Mul ka lugu elust enesest. Soomest. Inimene käis nädal aega ägeda pimesoolepôletikuga arstide vahet aga diagnoosi pani Eestist läinud arst. Teine vanem mees ootas pitsunud songaga liggi 6 tundi kiirabi, valu oli väjakannatamatu. Elama jäi! Meil oleksid sellised lood ammu ôhtulehe esikaanel.
Vähem virinat!
E
Ega  /   12:19, 15. juuni 2018
Sellelehe kaanele pole ju väikses riigis teab kui raske sattuda, Soome ikka suurem. Internetiruum saab vist otsa, kui hakkaksin kirjeldama eesti tervishoiusüsteemi erinevaid jubedusi. Hiljuti rullus lahti kolm erinevat lugu samal ajal erinevates Eestimaa paikades. Viriseda ( iga kriitika ka virin pole, või on?) jaksab ka ainult siis, kui ellu jääd. Paljud ei jää. Isegi kuue tunni ootamise võimalust ei anta Tallinna EMO - s sulle, kui raha pole. Sel juhul polnud Eesti kindlustust aga noor inimene ei saanud liikuda, nii paistes olid jalad. Saadetigi minema. Kõnge.Kas pole alandav, et 5 eurot peab kiirabis maksma ka Eestis kindlustatud inimene? Lisaks kõik visiiditasud. Jah, ka korduvalt sama asja eest ikka kasseeritakse ja väga ebaloogiliselt. Perearsti ennast näeb juba aastaid küll tänaval juhuslikult aga mitte kabinetis. Kolmas juhtum lõppes nii, et operatsioon möödus edukalt ja hommikuks oli ikka inimene surnud. Ma ei ela Soomes aga ka mitte Eestis. Sellel maal, kus elan, pole minult sentigi kasseeritud ei perearsti, eriarsti, operatsiooni, uuringute ( ei tea paljude) kiirabi jne. eest. Rohud niikuinii odavamad. Mainin seda, kuna "kirjade" järgi see riik on eestlaste arust ikka alaarenenud võrreldes Eestiga. Ei hakka õli tulle lisama, lihtsalt tahaks , et ka ametnikud ja ka meditsiinitöötajad Eestis leiaksid üles endas inimese ja kasutaksid seda privileegi.
M
mul  /   18:58, 15. juuni 2018
pimesoolega sama lugu. Lõuna paiku ägeda valuga sisse. Kella kaheksa paiku õhtul hakkasin uurima, et mille taga asi seisab. Öeldi: meil on kaamera palatis, näeme et te ei oiga ja ei karju, teil ju ei ole midagi viga. Op tehti lõpuks kell 2 öösel, siis kui juba päris kuri olin ja arst pärast ütles, näed õigel ajal ikka jõudsime, äärepealt oleks pimesool lõhkenud. Jäin ka ellu.
E
e.k  /   09:35, 15. juuni 2018
Just nimelt nuias, nii on ka meie perearstiga, kes isegi nuiates ei anna saatekirja 42 aastasele naisele, kelle verenäitajas on raud numbriga 2, mis on alla isegi lubatud madalamast numbrist, söö aga rauatablette, juba aastaid, aga näitajad ei tõuse, aga miks, seda aga arst ei hakkagi uurima, ega saada ka targemate juurde. See on hoolimatus ja ahnus, ei taheta sentigi panustada patsiendi heaoluks ja raviks.
T
taat  /   11:00, 15. juuni 2018
pöhjuseks on dividendid,patsiente vaadates ei näe nad inimest vaid rahasummat mis väheneb
  /   12:23, 15. juuni 2018
Mulle tehti selgeks, et rauapuuduse põhjust ei uuritagi, liiga kulukas.
K
küsimus  /   15:05, 17. juuni 2018
Milleks sellisel puhul saatekiri? On olemas ravimid, mis tõstavad rauanäitu veres. Kas saatekirjaga pool aastat eriarstile ootamist oleks parem? Niikuinii kirjutaks eriarst sellesama rohu välja. Alles siis on vaja saatekirja, kui peale ravi ei ole olukord muutunud. Sel juhul on vaja juba tõsisemaid uuringid, et välja selgitada põhjus. Seda aga perearst teha ei saa.
P
pole nõus  /   15:07, 17. juuni 2018
Jama. Mul on olnud rauapuudus. Seda saab uurida kõige tavalisema vereanalüüsiga perearsti juures. Või siis tasulises laboris lasta teha põhjalik vereuuring, miks raud ei omastu.Samuti täiesti soodne uuring, kui tõesti perearst seda ei tee.
R
Rait  /   07:01, 16. juuni 2018
õige lähenemine
S
Soome äi  /   17:51, 16. juuni 2018
Aastal 2000 ei saanud reisil tulles sadamast koju - mees käis vastas. Valud rinnaku taga ja äärati mingid südameravimid.
Kolm aastat, kui valud ikka kõvemaks läksid, hiljem EESTI arst Soomes laskis teha uuringu ja selgus, et helikobakterist need valud.
Paar aastat hiljem südameop.
Siis veel paari aasta pärast valud kõhupiirkonnas, sõitis valvearstile, kes retsepti kirjutas ("te veel jõuate - kohe apteek läheb kinni"), siis läks õhtusöögilauas näost valgeks ja kattus külma higiga, sõit valvehaiglasse, kus tegeldi mingi jotaga, ootas paar tundi ja sapipõis tegigi paugu.
E
Ei no muidugi  /   07:30, 15. juuni 2018
Ja Kersti Kaljulaid aga ütleb: Eestil pole enne kunagi nii hästi läinud. Nagu Ansip kunagi kilkas, Eesti viie rikkaima riigi sekka, mis on aga siiani vaeseim ja kõige tagumises reas. Meditsiini süsteem on mäda aga miks rahvas vaene on? Sest riigi saksad tahavad mäekõrgust rahahunnikut ja ainult ise elada, las orjad maksavad ainult makse.
  /   08:15, 15. juuni 2018
Kaljulaid muidugi pole enne nii hästi elanud, kui praegu presidendina. Siiski tahaksin teada, mis saab nendest haigetest, kel niigi pisukesi pensione veelgi kärbitakse? Kus leiti ikka augulappimisvahendid. Kogu see poliitikute rämps tuleks ammu trellide taha saata, aga eestlane ei taha ju streikida!
  /   09:38, 15. juuni 2018
Streigil on ainult siis mõte, kui kõik streigivad, passiivne üldstreik oleks restardi alustamiseks hädavajalik. Asi seegi, et maksud Lätti lähevad, ka see on ilmselge kodanikuallumatuse ilming ühiskonnas. Mis iganes jama juhtub, lihtsalt enamus ei liiguta enam ja kõik.
V
Väga haiged ei tohiks omale kätte külge panna!  /   11:38, 15. juuni 2018
Peaks mõtlema, et kui riik ei hooli siis ei hooli ise riigist. Kasvõi ritsiini saab ise teha nagu eile saksamaal olnud lugu - seda kuidagi rikkuritele näiteks joogisisse või toidule hulka, ikka leiab vahendeid teostamsieks ja kui ikka omal on teada, et surmahaigus ja kaua jäänud ei ole siis ju vahet pole, viimane lõpp oled siis kas eurovanglas üksikkambris, nagu 3 tärni hotellis või siis võtad enne vahistamist ise ka korraliku koguse sisse, et minek oleks kiire. Neid võimalusi eluajal taha keeranuid kaasa endaga viia on mitmeid, lihtsalt rumal on endale kätte külge panna kui ise oled elanud ausalt ja seepärast kannatanud. Aus töö ja inimlik suhtumine peab olema ausees, mitte krahmamine ja teistelt võtmine. Sesmõttes peab asju vaatama. Ma ei kõhkleks ka hetke kui oleks raske tervisehäda ja ma suudaks toimetada, näiteks kui lähen mingi pisiasjaga arstile ja selgub, et on suur asi mida enam ravida ei saa, aega kaotamata tegutseks.
P
Pole ASI  /   13:47, 15. juuni 2018
Meil ei juleta SUITSIIDIABI riikidega ühineda, sest kardetakse ,et valimistel ei võida ja isiklik vastutus -jälle see POLE MEIE ASI,POLE MINU ASI,roni pärast mööda seina, sond kõris- surila teenib!
T
to /  /   15:08, 17. juuni 2018
Kust sa võtad, et pensioneid kärpida kavatsetakse`?
A
Andrus  /   07:29, 15. juuni 2018
Teeme suure kummarduse reformierakonna poole. Nemad viisid eesti rahva vaesuse sohu ja sellel erakonnal ei tohiks enam kunagi olla ainsamatki kohta riigikogus. Heameelega peaks ka kohut ansipi ja teiste juht-reformarite üle.
K
Keegi  /   07:41, 15. juuni 2018
ei pea nende üle kohut, lähevad Euro parlamenti veelgi suurema palga otsa ja karistamatuse tunne kasvatab aina ülbust juurde.
J
Joonas  /   08:11, 15. juuni 2018
Keskerakond on aga reformierakonnast sootuks teisel arvamisel ja loodab tuleval kevadel koos reformierakonnaga võitmatu liidu moodustada , et ikka sama, sissetallatud rada, mõõda edasi liikuda.
R
ripuvad  /   18:52, 15. juuni 2018
küll nad ripuvad. viie rikkama seas
A
aga  /   07:16, 15. juuni 2018
suremisele aitab kaasa suuresti meie haige meditsiinisüsteem. ja sinna ei ole midagi teha. sest seda ei taheta muuta. minu meelest on mingi vaikiv kokkulepe, et kui inimene on pensioni ikka jõudnud, siis hakkavad arstid vaikselt märku andma, et noh teie eas, vaadake oma vanust ka, keegi meist pole igavene, no te olete ju isegi kaua elanud jne. mingi vaikne töötlemine käib, e sa ennast süüdi tunneks, et elada julged. lõpuks hakkadki mõtlema, et äkki tõesti, minu eas, vaatan sünniaastat, ma polegi igavene, olengi kaua elanud, lõpuks nüüd veel tahan riigilt pensi ka saada. imelik. peaks vist testamendi peale mõtlema...
I
igati nõus,  /   08:11, 15. juuni 2018
ja imestatakse miks noored mujale lähevad.
  /   08:22, 15. juuni 2018
surnud pensionäri ülalpidamiskulu on palju väiksem. jah ma tean et ma olen mõnikord väga küüniline :P
N
nii on  /   10:29, 15. juuni 2018
suur läbikukkumine on see meie perearstisüsteem
  /   07:12, 15. juuni 2018
ah mis siin ikka vinguda
kui putin vastas 4 tundi oma kaasmaalaste küsimustele, seal kurtsid venelased ka oma kurba viletsat elu,putin pani mured kirja ja mõne päevaga olid need lahendatud,aga kellele meil kurta oma muredest on,meie naispresidendile või??no meie omal pole üldse eesti riigis võimu,milleks meile presidenti?? piisab peaministrist ka
H
Huviline  /   07:20, 15. juuni 2018
kas lahendas kõikide mured nelja tunniga ära?
E
EKRE toetaja  /   07:30, 15. juuni 2018
Tegelikult sai isegi kolmega hakkama
K
kõva kutt  /   19:02, 15. juuni 2018
10 muret lahendas nelja tunniga ja 1000 muret jäi lahendamata, aga sellest keegi ei räägi.
T
to:/  /   07:31, 15. juuni 2018
Oledki nii naiivne inimene vôi mängid lihtsameelset? Kui see elu Venemaal nii hea on, miks siis väljaränne sealt nii tohtu on. Ja ikka Euroopasse vôi vihatud USA-sse. Idapoole ei liigu nagu eriti keegi. Huvitav, miks?
M
mõtlik  /   08:16, 15. juuni 2018
aga naljakal kombel on venelaste iive positiivne ja rahva arv kasvab ?
1987 aastal sündis Eestis 25000 last aastas ,ehk tead kui palju sündis 2017 aastal?
N
no  /   08:27, 15. juuni 2018
Ida poole on nüüd hakanud ameeriklased liikuma ja ka kodakonsuse saanud. Mis väljarändesse puutub, siis enamus on need vargad, endised võimust ilmajäänud ja vargad. Hiljuti tahtis ka üka ametnit lennukiga minema lennata aga saadi kätte ja läheb kohtu alla.
O
oled sina ikka ka  /   08:13, 15. juuni 2018
Kurda oma hädadest peaminister Ratasele, tema lahendab kõik rahva mured, sest just tema hoolib.
  /   08:19, 15. juuni 2018
Hea, et ütlesid, ma ei teadnudki.:)
V
vähem  /   19:03, 15. juuni 2018
kui nelja tunniga.
A
aga sellist elu  /   07:05, 15. juuni 2018
poliitikud ju tahtsidki, seda on ka president ise kinnitanud.
J
juss  /   07:00, 15. juuni 2018
et rikkaks saada,peab oskama nähtamatult varastama,ega tööga rikkaks saa,kuid on ka neid,kes ausat omale rikkuse välja teenivad
näete,isegi savisaarest ei saadud jagu,nüüd saab raha ka veel,kel on raha,see saab juurde
V
vana ja tark  /   06:47, 15. juuni 2018
Oeh, kuidas inimesed kull motlevad, uskumatu...rikkad ja vaesed, ikka see vastuolu+see dilemma on ja jaab, nii kaua, kui kestab maailm,aga miks see Eestis nii tigedaks teeb, et rikkad elavad paremini...Selleks, et rikkaks saada, peab ikka midagi vaga teistmoodi tegema,kui see kes vaene..ja mis see on+ peab teistest targem olema ,esiteks, teiseks ka riskima rohkem ja ka nahhaalsem...kui neid omadusi ei ole, siis jaab ule osta lotopileteid ja loota kellelegi...kui seda persooni ka ei usu,siis olla vait ja leppida enda valikuga...sest 80% on elu enda teha, ka tervis soltub motlemisest ja eluviisidest...
P
Priit  /   07:20, 15. juuni 2018
Kuule vana, tule maa peale.
N
No  /   07:36, 15. juuni 2018
Oled tôesti vana ja tark. Vaatasin just YLE pealt väga asjalikku dokumentaalfilmi samal teemal. Geenide môju on tôesti umbes 25%. Ja anti kolm kuldset soovitust: sööge môôdukalt ja valdavalt taimetoitu, liikuge regulaarselt ja püüdke vältida stressi. See viimane on kôige raskem. Aga kehakaal sôltub küll otseselt tarbitud toidu kogusest ja kôndimine on isegi selle valitsuse ajal tasuta.
E
Ega  /   09:05, 15. juuni 2018
liha jaoks tõesti eriti raha üle ei jää vaesel inimesel.
kartul-porgand-kaalikas-kapsas ja ongi taimne toit.
Peale jahukaste, kah valdavalt taimne või täitsa taimne juhul kui piimatilka sisse ei lisa.
Makaronid on kah täiesti taimne.
Mis kasu on kõndimisest kui sa toiduga piisavalt vitamiine ja mineraale ei saa? Tänapäeval ei saa juurikatest ka korralikult mineraale sest kõik kasvatatakse keemia peal, mineraalidevaeses mullas. Aga raha ei ole et purgist juurde võtta.
T
to Ega  /   09:16, 15. juuni 2018
Jama jutt! Esimese Eesti Rein Kilk vastas suurepäraselt küsimusele, et mida tähendab tunne, et saad endale kôike lubada. Ta ütles, et tema eas peale taimetoidu suur midagi tarbida pole vôimalik. Kaal ei luba. Aga Teisel Eestil lubab. Nähtud küll ja veel.
M
mina  /   19:06, 15. juuni 2018
ei saa aru miks seal tõotatud maal Soomes siis nii otsata palju pakse inimesi on. Stressi ei ole, palgad on head, seega toituda saab tervislikult, aga ... ?
V
vana ja tark ei olegi nii tark , kui ise arvab   /   19:34, 16. juuni 2018
Ei pea targem olema. Häbematum ja õiges parteis peab olema. Asi ei ole ju selles, et ühtedel on rohkem, Asi on selles, et sellelt niigi vaeselt tahetakse pükse ka jalast võtta. Kuigi raha poolest vaene ja aja poolest rikas saaks rikka ka kiirelt maa peale tagasi tuua. Siis tuleks ehk see ka meelde, mis reha on .
R
Riigikogus polegi ustavat  /   06:29, 15. juuni 2018
erakonda,ainult ehk EKRE. KESK JA REFID JA SOTSID JNE. on keeranud tavainimese elu nii halvaks kui vähei võimalik.
I
irw  /   06:23, 15. juuni 2018
Järjekordne tõestus, et tervist saab vaid raha eest! See on sellistele mulksujatele kes kogu aeg targutavad kuidas raha pole tähtist, kuidas raha eest tervist (õnne ja kõike muud) ei saa kuidas tervis on tähtsam jne.
T
Tegelikult   /   05:38, 15. juuni 2018
On kõiges süüdi inimesed, sest nemad teevad seadusi, mitte abstraktne riik jne. Kõik algab ikka meist endist. Kas konkreetne ettevõtja X maksab oma töötajatele korralikult palka, kas raisatakse raha mõttetustele... Need kes sigadusi teevad on ikka konkreetsed inimesed ja me kõik peame peeglisse vaatama!
  /   05:12, 15. juuni 2018
jah nii ta tõesti on
stalin küüditas rikkaid,nüüd eesti riik,hakkab küüditama vaeseid,rikkad elavad,tunnevad elust röömu
vaesel pole siin riigis enam midagi teha kui surma oodata
Ä
Ärge jooge süütevett kamraadid!  /   04:48, 15. juuni 2018
Korralik samakas või siis ukraina odekas on head, aga süütevesi võib maksa tuksi keerata, siis surm kah kohe jaol.
6
64 a Matile  /   04:15, 15. juuni 2018
Ära irvita surma üle. Surm võib tulla ka minuti pärast ja samas kinkida sulle veel mitu aastat. Aga ära irvita! Teed praegu midagi väga valesti. Katsu endas selgusele jõuda. Loe, kasvõi joo aga saa sellisest ülbusest üle. Maksab muidu kohutavalt kätte!
X
xxx  /   01:42, 15. juuni 2018
Kõige vastuolulisem aspekt meie vaesuse juures on see et euroopas käib massiline rahatrükk ja kõik valitsused võtavad laenu nii et vähe pole Meie oma raha riigi arenguks juurde ei laena ja laseb rahval vireleda.Kelle sellest muidugi kõrini saab lasevad siit jalga ülejäänud kannatavad , nälgivad ja orjavad sandikopikate eest sest riik ei ole võimeline normaalset palgataset kehtestama. Toit on juba soomes odavam kui eestis ja see on juba absurd kui närust elu me tegelikult eestis elame ja seepärast ka enneaegselt sureme.
N
Nii ongi   /   01:26, 15. juuni 2018
Terve ja rikas toitub tervislikult ja ei tarbi alkoholi.Loll ja vaene sööb saia ja joob viina peale.
P
pole ka just vaene  /   03:02, 15. juuni 2018
Ma joon praegu hoopis õlut ja söön hetkel suitsukala peale
O
oled  /   06:27, 15. juuni 2018
totu,oled.
L
liblikapüüdja  /   11:07, 15. juuni 2018
Imelik, mina olen ka rikaste hulgas kohanud isendeid, kes tarbivad alkoholi ja toitavad ebatervislikult, vahe on ainult hinnas (kognac vs laua viin)
K
Killa  /   00:54, 15. juuni 2018
Kuid meedia vahendusel on näha, kuidas rahvas pidutseb ja on heal järjel. Kutsutakse külla rahvast üle maailma, et rikkust nendega jagada. Miks räägitakse vaesusest? Ei usu, jälle mingi vassimine, et rahvas vaene. Aga ei ole ju!
I
Ikka Killa  /   12:03, 15. juuni 2018
Miks miinused? Tekst oli sarkasm!
K
kahju  /   00:51, 15. juuni 2018
mul pole raha ,et artiklit lugeda võtan leivakoored laua alt s.t. loen kommentaare
K
kuidas siis raha ei ole  /   03:05, 15. juuni 2018
President ju ütles oma kõnes, et oleme 25 aastaga üles ehitanud unelmate Eesti. Sa vist elad Šveitsis või Norras või Jaapanis, et kuupalga eest ei saa ümberlõigatud leheomanikele veidi maksta.
N
no  /   08:37, 15. juuni 2018
Jaapanis on parim elu. Inimesed viiskad ja näiteks hambaarst plommib , valgendab hamba 19.- euro eest.
M
meie sellisele liimile ei lähe  /   12:24, 15. juuni 2018
teenus peab olema kallis , siis on kvaliteet tagatud.
  /   12:32, 15. juuni 2018
Eile käisin hambaarsti juues, väidetava allahindlusega väike plomm 40 eurot.
T
tühja  /   19:09, 15. juuni 2018
sa nii vaene oled. Vähemalt arvuti onolemas, et komme kirjutada.
T
Tom   /   00:09, 15. juuni 2018
Aga kes Teile ütles,et eestis peavad kõik inimesed inimväärseks elama?
  /   12:34, 15. juuni 2018
Inimväärset elu ei olegi Eestis ette nähtud, sotsiaalharta vastav peatükk jäeti ratifitseeriata.
S
Suva  /   00:03, 15. juuni 2018
Ei ole probleem.Kuniks valitsus,seniks riik.
O
osariik ehk ikka  /   03:05, 15. juuni 2018
ja määratud marionett-buratino
K
KP  /   23:56, 14. juuni 2018
Euroopa töötu elab paremini kui eesti tööline ja elab kaua .Kuna tööl vaja käija pole siis pole ka stressi sest riik hoolitseb abirahaga nii et nälga ei pea nägema .Eestis aga oledki stessis esiteks tapab töö ja siis veel krooniline rahapuudus ning paljud tööinmesed ei näe isegi pensionipõlve sest ennem surevad maha .See on juba riigi süü kes oma inimesed on laokile jätnud võrreldes teiste arenenud riikidega. Ja ärge tulge siia jahuma vaesusest sest raha on eestis küll aga seda ei osata kahjuks rahva hüvanguks kasutada.
L
looda   /   00:22, 15. juuni 2018
keskerakonna peale. Seal hoolitakse ka sinust !
  /   01:02, 15. juuni 2018
Keskerakond hoolimise tõttu on ta truud jüngrid hakanud mustalt tööle.
T
To KP  /   06:12, 15. juuni 2018
Mida sa urised , sooja Kreeka rahvast tuleb toetada , ei saa nii et küüned ainult enda poole. Ja näe , jälle saime ühe lisakoha ametnikule Brüsselisse. . Se mõni varem ärasurnud vaene on selle kõrval köömes.
T
Tallinna Sadama aktsiad müüdud  /   08:05, 15. juuni 2018
Esimese börsipäeva lõpuks oli sadama aktsia hind kerkinud 13,4 protsenti.
Kuni 3000 aktsiat märkinud võisid olla rahul, sest said enam-vähem soovitu.
Väga rahul olid aga need , kes asja jagavad: SEB Rootsi kliendid müüsid massiliselt Tallinna Sadama aktsiaid.
See ei sega aga Ratast rõõmust hõiskamast, sest riigikassasse tiksus raha juurde.