14 kommentaari

R
Roman  /   15:41, 28. juuli 2018
Mõõtke ära seisvate autode gaasid Viru ringil, Prnu mnt-l ja mujal kesklinnas- saaste on kohutav. Eesmärk peab olema liiklus kiiresti läbi lasta, mitte piirata liiklustakistustega ja varem sõidetavate teede umbe ehitamisega. See, mis toimub, on hullumeelsus. Ära vali keskerakonda, kes suurendab C02 hulka kesklinnas ning piirab normaalsete liiklejate läbipääsu.
V
Vana  /   17:52, 27. juuli 2018
Praegu on suured ummikud Mere pst-l. Viru ringile on mõistlik ehitada jalakäijate tunnelid, õigemini tunnelite süsteem. Teine samasugune Narva mnt. ja Laikma, Hobujaama. Jalakäijate tunnelid on suvel jahedad, pakuvad varju vihma ja lörtsi eest, ohutud ja hästi valgustatud. Ei ole vaja ehitada väga suuri ja sügavaid - kõnniteed on ju ka ainult mõni meeter laiad aga kõik mahuvad ära.
Teiseks Tallinnas on väga palju foore, milles põleb punane aga ristisuunas ei liigu kedagi. Kas tõesti ei anna kaasaegsete vahenditega asja mõistlikumalt korraldada. Eriti vastikud on mõned jalakäijate foorid nn "eideke kitsekesega" - üks eideke tuleb kitseke järel, teine eideke tuleb kitsega, kolmas lambaga, no nüüd on kõik lõpuks üle. Tegelikult aga ei ole ei eidekest ega kitsekest, niisama seisime ja tekitasime heitgaase.
K
kopamees  /   15:17, 26. juuli 2018
miskipärast vurab igapäev kesklinnas rahva raha eest ostetud luxlimuga. ei tea miks küll?
  /   06:52, 26. juuli 2018
kui Tallinn rajati polnud autosid seega nad ei sobigi sinna ja ringtee kaarega ümber Tallinna ja linna peale ühistranspordi peaaegu mitte mingit bensiinimootorit
M
Missugusel ühistranspordil on   /   15:14, 26. juuli 2018
bensiini mootor, sa IoIIpoea? Teiseks, kui talin rajati polnud mingit ühistransporti, seega see ei sobi sinna. Nii, et osta omale hobune, rakenda selle vankri ette ja jehhat.
A
Aga miks see  /   21:58, 25. juuli 2018
lihtne põhimõte talinas nii keeruliseks ajatud? Tsiviliseeritud riikides ehitataksegi kõige pealt korralikud ja laiad ümbersõiduteed ja alles siis hakatakse kesklinna liiklust piirama. Meil on kõik vastupidi, tänu millele linna õhk on heitgaaside poolt täis saastatud. Osalt tänu roheIistele. Kes õmbersõiduteede vastu protestivad ja lasevad sõiduridu vähemaks ehitada. Tagajärjeks teed on juba enne valmimist ummikutesse ja seega heitgaaside uputusse määratud.
M
möller  /   20:38, 25. juuli 2018
tark võitleb põhjustega mitte tagajärgedega:
-ministeeriumid, ametid, büroohooned välja kesklinnast
-lõpp kesklinna koolide elitiseerimisele
-korralikud alternatiivid (ringteed) kesklinna läbivatele teedele, linnast välja suunduvatele teedele eelisõigused linna sisenevate teede suhtes (roheline laine, liikluse organiseerimine ilma samal tasandil ristmikuteta ja ülekäiguradadeta, kusiganes võimalik tunnelid või sillad suunaga linnast välja)
L
loogiline  /   20:13, 25. juuli 2018
ja samal ajal rohkem suuri maju kesklinna = rohkem töökohti ning elanikke.
Loogika ikka lonkab.
Kui samal ajal ehitataks uusi trammiliine siis võiks isegi uskuda, aga praegu ...
S
selge pilt  /   19:30, 25. juuli 2018
Õhtulehele ei meeldi kui kommentaaris soovitatakse linnajuhtidel ise tasuta transpordiga liigelda. Mode on selgelt keskerakondlane.
A
A:T:S  /   18:29, 25. juuli 2018
Nüüd, ei enam vaid karjääri tegema sa lausa sobid kopajuhiks ja Tallinn saab hingata.
E
ery  /   18:23, 25. juuli 2018
las kesikud naudivad immigrantide häälte eest kingitud võimu, kuniks saavad. Küll pärast see korruptsioonilaga kokku pühitakse ja pealinn tagasi normaalsusesse viiakse
J
Ja  /   18:13, 25. juuli 2018
suuremad palgad linnavalitsusse.
E
ery  /   18:05, 25. juuli 2018
jah, ilmas on nii, et tark inimene kahtleb, mõtleb, kaalutleb mitu korda, loll muudkui teeb, las kesikud naudivad immgrantide toel saadud võimu, kuniks veel saavad, küll pärast asjad linnas normaalseks pööratakse ja see korruptsioonilaga kokku riisutakse.
A
alustagu endast ja oma alluvatest  /   17:39, 25. juuli 2018
Linnajuhid peaks eeskuju näitama ja ise ühistransporti kasutama hakkama. Kõik autokompensatsioonid linna palgalistele tuleks kohe lõpetada - tasuta asju pole vaja hüvitada. Teeks äkki ühe tabeli kus kirjas kõik linnavilede autod ja palju neile auto kasutamise eest peale makstakse? Rohelised läheks näost siniseks kui teada saaks kui "roheline" see pealinn on.

Päevatoimetaja

Silja Ratt
Telefon 51993733
silja.ratt@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis