56 kommentaari

V
velsker  /   22:40, 31. juuli 2018
Miks nad teda trammitee peal peavad elustama? Võtnud jalast kinni ja tõmmand paar meetrit kõrvale. Inimesed ootavad.
M
mees  /   22:35, 30. juuli 2018
arvestades loo pealkirja, siis mina arvan, et süüdi on ülikool :(
K
Kesklinna elanik  /   19:54, 30. juuli 2018
Kumb on tugevam? Auto/masin vs inimene? Jalgsi liiklejal peab olema alati prioriteet! Ning roolikeerajad samaaegselt pole ju kunagi nutitelefoni vahtimas!
T
Teeline  /   22:05, 30. juuli 2018
Jalakäijad loomulikult vaatavad enne teele astumist korralikult kahele poole, mitte kunagi ei kanna kõrvklappe ega vahi ninapidi nutikas.
P
pgl  /   18:49, 30. juuli 2018
ei imesta, kui varsti sinna foorid tekivad
.
..   /   16:42, 30. juuli 2018
Paljud jalakäijad on väga hooletud, ninapidi nutikas või omas mullis ja astub järsku ülekäigurajale ja ei veendu, et ohutu on. Selge see, et ülekäigurajal on jalakäijal õigus, aga kuhu selle õigusega lähed kui autojuht ei märka.. paremal juhul haiglasse.. Jalakäija peab veenduma, et juht on teda märganud! Sama kehtib ka ratturite kohta.
A
aga  /   11:41, 31. juuli 2018
paljudel autojuhtidel tuleks load hoopis ära võtta
Ö
Öifrosiine  /   16:12, 30. juuli 2018
"Kui üks liiklejatest (juht või jalakäija) peaks kogemata eksima, siis on võimalus liiklusõnnetust ära hoida teise liikleja poolt..." - seega siis, kui jalakäija peaks jätma veendumata, et kas autojuht on teda märganud, siis on viimasel hea võimalus teda märgata! Milline vägev loogika. Super!
M
Mees kah  /   15:36, 30. juuli 2018
Sellisesse kohta võiks ülekäiguraja asemele äkki üldse jalakäijatele tunneli teha. Pole raha? Aga vange on, kellest paljud kukkunud kinni just autoga seoses. Nendele labidad ja kirkad pihku nagu vanasti. Töö teeb ahvist inimese, aga niisama konutamine muudab ahviks tagasi.
E
EI  /   15:27, 30. juuli 2018
ole ohtlikke ristmike,ohtlikke teid ,ohtlikke autosid.ohtlikud on inimesed,nii jalakäijad,kui ka autojuhid,kes tekitavad avariiolukordi.kas selle kuumaga on inimestel tähelepanu häired,et nad ei märka midagi,mis ümberringi toimub.päevagi ei möödu ilma avariideta ja veel mitmekaupa.
M
möh  /   15:05, 30. juuli 2018
Aga äkki olid jalakäijad telefonis?
K
Kaidi Kõrts  /   14:49, 30. juuli 2018
Nendel inimestel tuleks võtta ära autojuhiload kellel on ainult algharidus ja 9 klassi haridus ei käi koolis.
K
Kaidi Kõrts  /   14:51, 30. juuli 2018
Nendel inimestel tuleks võtta ära autojuhiload kellel on ainult algharidus ja 9 klassi haridus
kes ei käi koolis.
N
naisuke  /   16:05, 30. juuli 2018
Ilmselt Sina ei saa ka kunagi autojuhilube!
N
no las ta  /   14:03, 30. juuli 2018
käiab edasi.
M
muretsemiseks pole põhjust  /   13:35, 30. juuli 2018
sest Tallinnas rahvast piisavalt kui kohe kümme korda ühe hetkega ... pole ka palju
K
kuidaskohenii  /   13:30, 30. juuli 2018
lõunapaiku, sõidurida, sõidurada
lõunapaiku jäid alla, aga kell 13 jubatrammliikus.
F
Foore võib olla palju,  /   13:24, 30. juuli 2018
aga see üksi pole lahendus. Enamikes ülekäikudes on nad olemas, aga jalakäijatele põleb seal punane tuli. Kaua. Keerulistel ristmikel tuleb seista kolme foori taga, igaühe le kulub minut. Pole siis ime, et tänava ületamisel ollakse hoolimatud. Eriti veel bussipeatuses kui saabub vajalik buss.
Mõistlik intervall on Lehola peatuses. Tammsaare tee ületamine on aga üle mõistuse.
J
ja seal,  /   14:12, 30. juuli 2018
kus foore pole, loivavad jalakäijad ükshaaval üle tee, vahet ei tulegi, kuidas nii saavad liiklusvahendid sõita?
T
taat  /   15:53, 30. juuli 2018
intervall minut on kyll suur vahe jah,nii meeletult kiire on köigil
M
Maarika  /   13:22, 30. juuli 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   13:29, 30. juuli 2018
Endast räägid või?
M
muidugi,  /   14:13, 30. juuli 2018
ootasin nii kannatamatult ja nad ei jõudnudki kohale, suur majanduslik põnts, teate üldse kui suur mul tunnitasu on?
.
.  /   13:13, 30. juuli 2018
ei õigusta autojuhte aga jalakäijad peavad ka veenduma liikluse ohutuses mitte et minul on õigus ja astun teele
M
Mees  /   15:12, 30. juuli 2018
jutt jumala õige
  /   19:38, 30. juuli 2018
Mil viisil sa selle sõnumi lumehelbekeste kärbatanud ajudesse saadad?
K
Kristiina  /   13:11, 30. juuli 2018
Sõidan seal igapäevaselt ja tõesti on väga olukord väga halb kõigile - nii jalakäijatele kui autojuhtidele. Igal hommikul ütlen mõttes - palun pange foor!!! Täiesti tavaline on, et 1 jalakäija hüppab, (mitte ei astu rahulikult )teed ületama ja siis peatuvad 10-15 autot , et 1 jalakäija saaks üle minna. Seal on kindlat foori vaja!
K
Kindel  /   18:27, 30. juuli 2018
Foor ongi kindel
F
Foor  /   19:33, 30. juuli 2018
Sinna on foori vaja ja teine koht on Pärnu mnt. Lastemaailma ja Estonia teatri vahelisel ülekäigurajal. Sinna ka foori, palun. Ilma on ohtlik.
J
Jalakäiad hoolige enda elust.  /   12:47, 30. juuli 2018
Vaadates mitu jalakäiat jääb auto alla ja mitu rongide alla leiame suure üllatusena, et autode alla hukkub ajnult 2 korda rohkem jalakäiaid kui rongide rataste all. Ning kas tõesti on autojuhid hoolietud või teevad autojuhid imet, hoolimatu jalakäiate elude päästmisel.
hooli enda elust ja vaata enne tee ületamist, kas autojuht märkab sind
K
kle käia ja käia, õpi eesti keel ära, see sõna on käija  /   12:53, 30. juuli 2018
autosid äkki on sadu kordi rohkem ka kui ronge? inimesed liiguvad autode vahel ju rohkem, kui rongide teel, mida sa võrdled? rongi alla enamasti jäädakse tahtlikult, auto alla mitte.
K
ka rongide ette jäädakse hooletusest nagu auto allagi  /   12:58, 30. juuli 2018
jalakäiad on väga hooletud ja hüppavad auto teele, Üksik autojuht ei suuda alla ajada enda elust hoolivat jalaköiat, kes vaatab enne tee ületamist, kas autojuht teda märganud.
K
kõlab hästi  /   13:00, 30. juuli 2018
Jala-käiad :-D
I
Isegi...  /   13:34, 30. juuli 2018
..jalakäija võib vaadata ja autojuht teda näha,siis autojuht vajutab gaasi,et tema ikka läbi saab sõita enne jalakäijat.Autojuhil alati kiire,kahjuks paraku nii on.See on tavaline,autojuhid sõidavad punase tulega ,st.ületades valgusfoore ja gaas põhjas.
T
to külab hästi  /   13:45, 30. juuli 2018
ja õppimisvõimeline ka ei ole, kirjas ju, et õige on jalakäijad, ikka paneb edasi.
J
Jah  /   13:55, 30. juuli 2018
Autojuhid kõik puha inglikesed, keegi ei kihuta, ettevaatamatu ei ole ja ammu enne ülekäigurada võtavad hoo maha, mitte ei kihutata täie hooga ülekäigurajani, et seal siis pidureid vajutada. Samateemaliste arutelude puhul ju sagedane repliik, et ega mina ei tea, mis need jalakäijad seal tee ääres seisavad, niisama pole mõtet hoogu maha võtta.
G
gotlandi käiad  /   15:14, 30. juuli 2018
No las käiab, palju tahab! Heinaaeg, vikatid peavad teravad olema.
M
Mine kooli " jalakäia"!   /   13:16, 30. juuli 2018
Õige on "jalakäijad".
K
k  /   16:28, 30. juuli 2018
Kust sul üldse sellised andmed pärinevad?
Kogu see ime tuleb sellest, et ega jalakäija linnakiirustel nii naljalt ka auto alla jäädes ära ei sure.
Tegelikkus on see, et mitte autojuhid ei tee imet, vaid jalakäijad ei jää auto alla pidevalt reeglitele sülitavate ja mitte midagi märkavate autojuhtide kiuste.
O
ootame  /   12:46, 30. juuli 2018
veel, ehk mõni karm pauk peaks linnavalitsuse liikuma panema?
T
to ootame  /   12:54, 30. juuli 2018
liikuma kuhu? rohkem foore? niigi on igal sammul foor ja või see jalakäijaid peatab, ikka minnakse punasega. või mis pakud, mida linnavalitsus teha saab, hoiab igaühel käest kinni? inimesed ikka üldse ei vaata, kui teele astuvad, eriti lapsevankriga emad, lihtsalr lükkavad oma lapsevankri teele, vaatamata, kas autojuht neid märkas ja pidama saab. laps on nagu proovikivi siis, jube.
.
.  /   14:01, 30. juuli 2018
Kui jalakäija seisab, siis ütlevad autojuhid, et passib seal niisama, ega meie ei tea, mis ta seal seisab, kui julgeb teele astuda, siis on ettevaatamatu tormaja. Ülekäigurada on jalakäijale sõidutee, jalgrattatee või trammitee ületamiseks ettenähtud asjakohaste liiklusmärkide või teekattemärgisega tähistatud sõidutee, jalgrattatee või trammitee osa, kus juht on kohustatud andma jalakäijale teed (liiklusseadus).
S
seadus  /   14:38, 30. juuli 2018
näeb ette, et jalakäija on KOHUSTATUD enne veenduma, et juht märkas teda. aga seda nad ei tee, nad ei vaata auto poolegi, julmalt ette nina püsti, sest arvab endal olevat õigus.
J
Jah  /   15:05, 30. juuli 2018
Huvitav küll, kui ma üle tee minemiseks võimalust ootan, siis ükski autojuht ei tee märkamagi, et tee ääres keegi seisab ja juba pikemat aega.
K
Kärnaneärni  /   15:55, 30. juuli 2018
vöiks ikka natuke oodata mitte yhekaupa ronima liiklust peatama
F
Foorid  /   12:45, 30. juuli 2018
oleks tulnud sinna panna juba 25 aasta eest! seal kogu aeg õnnetused, sest juhid on nahaalid!
J
jalakäia hooli enda elust.  /   12:59, 30. juuli 2018
Aga alla jäävad jalakäiad kes hoolivad enda elust ja enne tee ületamist vaatavad, kas autojuhid neid märganud.
E
Eino Taruk  /   13:47, 30. juuli 2018
Ja ongi nii, sest nagu ühelt hiljuti postitatult videolt oli näha, samas kohas muide, autojuht lihtsalt ei pruugi peatuda ja eeldab hoopis, et JALAKÄIJA PEATUB JA ANNAB LASEB AUTO MÖÖDA:
J
Jah  /   14:05, 30. juuli 2018
Mis on käiad, ma tean aga mis on jalakäiad ma küll ei tea. Aga teed ületavad ikka jalakäijad.
K
k  /   15:39, 30. juuli 2018
Miks peaks autojuht midagi sellist eeldama?
E
Eino Taruk  /   22:09, 30. juuli 2018
Ei tea, küsi nendelt. Olen ise kohanud selliseid. Omaette aju, "tugevama õigus" mõtlemine...
T
Teeline  /   22:14, 30. juuli 2018
Jalakäi on jalaga ringiaetav käi.
J
jann  /   13:31, 30. juuli 2018
nõus,et foor oleks pidanud seal ammu olema. Siu väide, et ainult juhid on nahaalid ei pea paika . Sageli on peasüüdlane ikkagi jalgsi/rattal liikujad kes lihtsalt tormavad/sõidavad ette.
S
S.  /   14:30, 30. juuli 2018
Meil oli TÄPSELT seal samas kohas üks väga ohtlik olukord. Meie olime autoga.. Kaks tüdrukut läksid väga hoogsa sammuga mööda kõnniteed. Miski ei osutanud sellele, et nad oleksid soovinud üle sebra minna. Hoogsa sammuga kõndisid ja hopsti tegid täisnurk-pöörde ülekäigurajale, kordagi peatumata või hoogu vähendamata (!!!) Mul käis külm jutt südame alt läbi ja pärast käed värsisesid tükk aega. Õnneks mu mees reageeris välkkiirelt ja tõmbas äkkpidurit. Õnnetus oli käega katsuda. Tagant järele mõtlen, et oleks pidanud auto seal samas kinni pidama ja tüdrukud korralikult läbi sõimama, et ehk oleks mõistus pähe tulnud. Kõik ei ole alati nii nagu paistab. Õnnetus, mis juhtub ülekäigurajal, ei ole alati autojuhi süü. Autojuht ei ole selgeltnägija! Jalakäia peab hoogu vähendama, seisatama ja veenduma, et autojuht märkas tema soovi üle tee minna.
J
Juba sel aastal?  /   12:30, 30. juuli 2018
Mis asi nii kaua aega võtab, et sel aastal aga mitte kohe homme? Kas fooritulede värvide segamine võtab nii kaua aega ve?
E
enne  /   14:18, 30. juuli 2018
tuleb projekt teha, siis arvutus bürokraatialaines kooskõlastada, selleks rahad leida jne.
M
Mees  /   15:22, 30. juuli 2018
Kaevaks autodele kohe sügava augu. Kogu elu ei saa ainult seaduste ja tuledega reguleerida. Varsti peab linnavalitsusest luba küsima kui naisega voodisse tahad minna. Lastele peab mast ja madalast õpetama enese alalhoiu instinkti.

Päevatoimetaja

Marvel Riik
Telefon 51993733
marvel.riik@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis