8 kommentaari

E
Ei saagi olla  /   17:28, 31. juuli 2018
kui kiirused mugavustsoonist väljuvad - lihtsalt ei julge enam vajutada
F
Fordes Cort  /   13:36, 1. aug 2018
Täpselt nii ongi, kui kiirused kasvavad "liiga suureks" siis enamikul hakkab jalg värisema, ainult üks saarlane ja veel paar tüüpi ehk ei tee sest välja.
A
Ants  /   09:38, 31. juuli 2018
Ogier oli konkurentsitult aeglaseim M-Sporti WRC auto. Nii Sunninen kui Evans olid temast selgelt kiiremad, aga kuna papa Wilson hoiab Sebi nagu pilpa peal, siis polnudki ime, et teised pidid talle teed tegema. Ei olnud tolku nendest uuendustest ega Sachsi amortidest.
H
Hellitatud mees  /   07:14, 31. juuli 2018
Kui punktikatsel on kõik tipud enam-vähem ühes augus, siis ju auto kaela väikest kiirust ajade ei saa. Vahe on ikka meestes. Samas risk Soome rallil võib ka üldse punktidest ilma jätta. Niigi pidid teised Foldiga sõitjad oma kohad Ogieril kinkima.
O
Opossum  /   23:30, 30. juuli 2018
Gaasipedaal asub paremal piduri kõrval, ju läks vajutamine vist segamini..
A
aga  /   23:12, 30. juuli 2018
nii võiks olla ka järgmine ralli
M
mees  /   21:18, 30. juuli 2018
siis tuleb rohkem kükke teha, et jõuaks gaasi vajutada :)
N
Njah  /   20:34, 30. juuli 2018
Tipust on ikka valus kukkuda. Siiani on auto lihtsalt väga hea olnud.

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis