4 kommentaari

M
Mari  /   15:06, 8. aug 2018
Oluline on tüsedana joostes hoida ka liigeseid. Ma näiteks võtan ka tervete liigestega juurde glükoosamiini. Ka liigutamine ise on tervete liigeste säilitamiseks ülioluline. Paljudel liigesed valutavad just selle pärast, et nad on istuva eluviisiga ja siis räägivad, et ei saagi jooksma minna - põlved valutavad.
/
/ /  /   08:09, 8. aug 2018
kes on asjatundja, peaks jooksmise asemel soovitama kiiret kõndimist. Vähemalt esialgu. Et selguks, milleks su jalad on võimelised ja et hoida liigeseid.
E
ellujääja  /   15:12, 7. aug 2018
Pildil maru ilus naine
Ä
ätt.  /   07:05, 7. aug 2018
Neid ülekaalulisi,üle keskea tervisejooksjaid näeb pidevalt.Samm raske,võhma pole aga tatsab mingites tossudes,et maa müdiseb.Need kõik on lähema kümnendi liigese vahetuse patsiendid aga meie teeme propagandat tervise parandamiseks - jookske kõik !

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis