3 kommentaari

C
Cac  /   11:59, 30. aug 2018
Kui selg tihti valutab on ta üldises plaanis nõrk. Tugevdada saab ainult vastavaid alakehaharjutusi tehes. Loomulikult peab koormus õige olema.
M
Mina  /   07:10, 30. aug 2018
Sain kord seljavalust lahti 3-4 istessetõusu tehes. Selg oli pinges kõhulihaseid aktiveerida tõmbas varre sirgeks.
H
Hmm  /   22:10, 29. aug 2018
Väga kummaline lugu. Kord räägitakse, et kui ei valuta, siis hakkab, siis jälle kui valutab, siis ära tee. Eriti kummaline on see, et mitmel juhul on justkui ebasoovitav tegevus see, mida füsioterapeudid soovitavad. Poksi pöörded ja hüppenöör põlvedele, jah, võib nõus olla. Aga las ta olla. Peamine on see, et tahaks nii seljavalutajatele kui ka muidu treenijatele meenutada, et tõlgitud lugu on algupäalt ikka raha teenimiseks ja ka õhtulehe eeldus on raha teenimine. Mis on selge soovitus mõtlemiseks. Et kas see on ikka tervisenõuanne?.

Päevatoimetaja

Triinu Laan
Telefon 51993733
Triinu.laan@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis