109 kommentaari

K
Konservatoorium  /   13:53, 7. sept 2018
Eks meil kõigil on mõnikord tahtmine laulda, aga enamusel on kriitikameel olemas.
L
Lahto Objakas  /   11:43, 7. sept 2018
aga sellist ansamblit nagu patune pool ei ole ju....see punt läks rahva meelehärmiks laiali.
H
hh  /   12:38, 7. sept 2018
kui on teatud arv inimesi teatud vanuses, kes tahavad nende esinemistr ja on nõus staaridele maksma, siis las lärmavad.
L
linna-parmud  /   10:09, 7. sept 2018
on nüüd ehitajad ja kõrgepalgalised soomes
A
anne  /   08:06, 7. sept 2018
Nii ongi tihti. Peotantsijad peavad rahvatantsijaid jamaks, klassikalauljad rahva- või poplauljaid arutuks, luuletajad ei pea lugu proosast jne. Isegi kudujad ja heegeldajad sageli eriarvamusel. Tark oleks mitte teisi maha teha,põhjusel,et mulle midagi muud rohkem meeldib. Inimesed on väga erinevad see ongi tore ja mitmekesine
R
Raivo  /   01:21, 7. sept 2018
Ei juhtunud saadet kuulma, aga kui see, mis siin kirjutatakse on tõsi, siis väga madal Neeme Järvi poolt. Aga eks papil vanust ka juba ja selles eas ilmnevad teatud , senini peidus olnud iseloomujooned.
.
....  /   12:58, 7. sept 2018
mulle jäi sellest saatelõigukesest mulje, et Neeme Järvi ei teadnud, millest/kellest jutt, kui seda Patust Poolt mainiti. Tema vastus sellele oli pigem reaktsioon sõnapaari tavatähendusele - väikeste algustähtedega. Kusjuures ei tea minagi, mis elukas too Patune Pool muusikas on... Maitse on lihtsalt teine. Võibolla taustaraadios on midagi mänginud, kuid aju pole koos nimega seda registreerinud.
T
Tyuiop  /   01:05, 7. sept 2018
kui Neeme ütleb , et on psk siis ongi psk. Mis siin arusaamatut on ?
K
Kasatshoki Jüri  /   10:09, 8. sept 2018
Neeme Järvi ei teadnud sihukest bändi, ajas lihtsalt mingit lolli iba muusika patusest poolest..
K
k  /   00:05, 7. sept 2018
Patune Pool on lameduse ja süldi tipp mida kannatab kuulata vaid putjus peaga.
N
No   /   22:09, 6. sept 2018
Räägitakse ka teiste bändide kohta et panevad pulga sisse ja pole midagi laivis tegelikkuses! Hellad velled ega neetki pole tegijad enam ja palju lives tuleb seda ei tea keegi ennem siis kui korraks vool välja lülitada
M
mersii poguu  /   21:26, 6. sept 2018
Ines,Toome,Himma,Ilus...Homenja,Kuslap,Kriger,Sinu Naine, Meie Mees jne Kõik on teinud selliseid tümpsulugusid, Seega on kõik hullud
  /   21:39, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kanal2  /   21:47, 6. sept 2018
laulab praegu Veski Anne ja ka sama tümpsmuusika seega... aiai
S
sa  /   13:09, 7. sept 2018
oled valesti aru saanud; siin ei räägita magamisest, vaid laulmisest/loe muusikast!
E
Enn  /   18:51, 6. sept 2018
Väga vähesed saavad aru, et on olemas kultuur ja meelelahutus. Vaesem rahvas tahab ka viinauimas peaga naisi krabada. Ja ei ole oluline isegi see, kas keegi maki saatel laulab või Alla Pugatšova kombel ainult suud liigutab.
Ü
ümm  /   18:32, 6. sept 2018
algul oli ümin. Siis tuli meloodia, siis laul, siis jne. Tegelkult on muusika inimloomingu ime, aga selle väljendusvormid väga-väga erinevad. Näiteks mina ei talu räppi. Ega ka imalat sülti.
O
Oleks võinud küsida ...  /   17:26, 6. sept 2018
Sünne kaalulangetuse kohta!
:-)
O
Oi, kui tore: "Sünne Valtri lausub, et ei hakka kellessegi tema väljaütlemiste tõttu negatiivsemalt suhtuma"  /   17:16, 6. sept 2018
Et siis kaalualandaja suhtub Neeme Järvisse ikka hästi?
Isegi sellest ei saanud aru, et Järvi ei olnud nende bändist MIDAGI KUULNUDKI ja küsimus oli üldse tobe?
Enne oleks võinud ju seletada, et see on mingi äkki populaarseks tõusnud muusikakollektiiv.
S
Sorry  /   16:47, 6. sept 2018
Tulge nûûd ûlevalt alla tagasi......Neeme Jàrvi kritiseerinud ansamblit “ Patune pool”, vaid patust poolt kui sônumit ja hoopis teises tàhenduses:):):)
P
Patune Pool versus Neeme Järvi   /   17:40, 6. sept 2018
Koomiline ju!
Ilmselt nad saadet pole näinud või siis jääb arusaamiset puudu.
P
Prrr  /   15:50, 6. sept 2018
Paraku on maestro Järvil õigus. Fonogrammi järgi teiste bändide lugude ülilihtsustatud seade peale eesti keeles laulda on playback või karaoke, mitte aga bänd. Patuse Poole lood (ja teiste nende stiilikaaslaste) on suuremalt jaolt Vene estraadist ja pop muusikast varastatud ja otses mõttes kolmeduuri looks muudetud sült , mitte muusika. Hale vari originaallugudest. Nende igasuguste karaokebändide promomine võiks ükskord lõppeda. Häbistavad vaid teisi muusikuid, kes ise mängivad. Teised investeerivad pillidesse, tehnikasse, teevad proove. Teevad laval selles mõttes tööd, et mängivad ja laulavad. Tulevad esimispaika kohale tund varem, et teha saundiproovi, pillid paika seade jne. Lisaks vajab isegi kahe-kolmeliikmeline laivbänd helirezhiid, mis on omaette teema ja oskus.
Ja siis tulevad need patusd pooled ja muud karaoketajad viis minutit enne esinemise algust kaks kätt taskus, fonogrammid mälupulgal ja kujutavad ette, et on suured tegijad. Isegi oma tehnikat neil ei ole. Hämmastav kui palju on rumalaid inimesi, kes sellise asjaga kaasa lähevad.
K
Kas lõpetasid oma monoloogi? Prrr  /   16:20, 6. sept 2018
Küll oli tark jutt.
E
eestlase uues venestamise laines käib ka seesugune musa  /   16:45, 6. sept 2018
viimased ilmingud eestlaste venestamises on lihtsustatud vene disko eesti keeles, uusajastu vene komöödiafilmid ja eriti sõjafilmid mis propageerivad sõjaromantikat, noorte seas leviv blatnoi ja banditismikultuur, vanematele vastuhakk ja riigile vilistamine, kõik romantilises ja noore inimese sõltumatusejanu suurendavas võtmes.
M
murdmise muusika , nagu üks sõber mulle ütles  /   16:57, 6. sept 2018
tähtis pole siis mitte muusikaline nauding vaid värskete ribide saamine aga selleks peab neid veits tantsitama ja jootma
K
kas  /   20:06, 6. sept 2018
Neeme Järvil on oma tehnika?
N
Noh  /   11:18, 7. sept 2018
Sa Prrr oled lihtsalt eluvõõras kibestunud tegelane.võib olla mõnest rocki pundist.selge see et kolm kitarri lives ei too sellist publikut kui stuudios kvaliteetselt sisse mängitud fonoga "karaoke"bänd.sellised bändid investeerivad stuudiotehnikasse ja kvaliteetse heliga põhjadesse.ka on neil enamusel olemas oma helitehnika kui seda ei ole otstarbekas igale poole kaasa tassida.eeldab selline fonobänd ka paremat vokaali sest põhalt tulev sound eksimusi ei võimalda.
S
see on tema isiklik avamus  /   15:32, 6. sept 2018
aga teinekod võib ütlemata jätmisega öelda rohkem, kui teleekraanil nähvates...siin eristuvadki suured mehed ja Suurmeistrid. loomulikult Neeme Järvi on tuntud, lugupeetud ja andekas dirigent, aga see ei tähenda et jumal on teda samaväärselt õnnistanud teiste iseloomuomadustega. seega anname andeks:)
B
batu khaan  /   16:53, 6. sept 2018
seesama diskosült pooleldivenelastelt laenatud motiividel erihuvi ei äratanud ,jättis vaid kummastava mulje et misasi nüüd lahti on lastud et hirmsasti pidavat rahvale meeldima mingid eelmise sajandi lõpu venemaa diskopunttide coverdused. aga eks rahvas see tundis suurt puudust just tantsulisest muusikast jalakeerutuseks, räpipoiste loba saatel ju eriti ei tantsigi.
V
vaadake patused  /   15:30, 6. sept 2018
asi on selles, kas meil on tahtmine öelda või me ütlemegi. ja kui me ütleme, kas see siis ka kõlapinda leiab. kui ikka järvi midagi ütleb, siis on ka öeldud. aga mingi suvaline naine+mees midagi ütleb, siis ausalt ei huvita see kedagi.
P
Patune h o o r  /   14:25, 6. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
Linttraktor  /   14:25, 6. sept 2018
Patune pool ajab siin praegu ise sulgipuhevile. Omast arust on hirmsad tegijad ja geniaalsed muusikud. Sündisüldipop
M
Mis kriitika?  /   14:20, 6. sept 2018
Järvi ei olnud sellest nimest kummalisest kuulnudki (patune pool), siis ta pidigi vastama nii. Isegi mina ei teadnud sellest bändist midagi. Siis, kui hakati meedias rääkima selle bändi laialiminekust, sain ka ise teada.
A
AIR  /   16:24, 6. sept 2018
Kui midagi ei tea, siis pole vaja teha ka kriitikat.
H
hh  /   12:46, 7. sept 2018
kas said ikka täpselt aru, mida Järvi öelda tahtis. Võibolla seda, et muusika ei pea olema "patune pool"
M
marge  /   14:14, 6. sept 2018
Huvi pärast kuulasin Patust poolt ja mulle meeldis! Kahju et nad laiali läksid.
H
häda matsidega  /   14:13, 6. sept 2018
Ja tõepoolest meie matsirahvale ei pruugi meeldida laulupeol Mahleri Ood rõõmule ja Kontserditel Pärdi jumalaülistused aga näe elavad, teevad lapsi, laulavad roppe laule ja on rõõmsad ka ilma võõraid kultuure kummardamata.
M
mats  /   15:17, 6. sept 2018
Ja mõni mats võtab end õhku täis, ise ei oska isegi sõna "kontsert" käänata.
  /   16:12, 6. sept 2018
Aga sina ei saanud jälle irooniast aru, vaid mängid emakeeleõpetajat.
K
Kodus  /   13:58, 6. sept 2018
omaette ütle
Rahvas ootab kuulsaks peetavalt mehelt haritust ja väljapeetust
R
Riina  /   16:25, 6. sept 2018
Väga hästi öeldud...tänx
H
hh  /   12:49, 7. sept 2018
rahvas tahab? Rahvas tahab ka, et kõik staarid ja bändid oleksid staarid. Maitse on vastav kuulaja arengule
M
mina  /   13:54, 6. sept 2018
Suveniir oli ikka tuhat korda ajakohasem,kui see patune või mis ta nüüd oligi.
Kargavad ja õõtsuvad nagu tuule käes puuladvad.
Ü
üks mõte  /   13:49, 6. sept 2018
Kas see Järvi ei võiks Patust Poolt dirigeerida
N
naisuke  /   14:11, 6. sept 2018
Kas saab dirigeerida seda, mida ei ole?
J
Jaa, naisuke  /   16:27, 6. sept 2018
Saab küll dirigeerida, sest ansambel on ju olemas. Kas aga sellega toime tullakse? Jälle küsimus kõrgelennuga inimestele?
V
väike katse  /   13:46, 6. sept 2018
proovime kas ÕL kustutab järgneva ebasündsuse tõttu ära
"need hullud, kes üldse ei tea muusikast mitte midagi. Absoluutselt pole aimu ka, mis hea muusika on ja need lähevad selle valega kaasa,"
L
Lennu  /   13:29, 6. sept 2018
Ka mulle need tänapäevased mõttetud laulud ei meeldi, sümfo ja sügavmuusika seda saab nautida, need meloodiad on ajatud , tänapäevased nõnda nimetatud superstaarikesed ununevad kiirelt.
T
to Lennu  /   15:21, 6. sept 2018
Igal muusikal on oma aeg ja koht. No ei kujuta ette, et kuskil kõrtsis tantsuks tuleks mõni sümfoonia... Kõik need "peene" muusikamaitsega isendid jookseks sealt kibekähku minema. Ja muidugi ei sobi Patune pool suure kontserdisaali lavale.
J
Jürka  /   13:21, 6. sept 2018
Ma võin eksida, aga minu arvates küsis Kärmas: Aga MIS on teie arvates patune pool? Nii sellele kui ka Kärmas selgitusele antud vastusest oli selge, et Järvi ei tea midagi "Patusest poolest" ja rääkis sõnade üldmõistest.
M
Mai Äss  /   13:45, 6. sept 2018
jõudsite ette. Jah. Ilmakuulus dirigent ei mõtelnud Petrov Valterit. imelik olekski, kui teaks sellistest.
S
Sidorov  /   14:02, 6. sept 2018
Uuest aastast tuleb uus bänd Patuga pooleks
T
Tex  /   13:19, 6. sept 2018
Võrrelda sümfooniaorkestrit või süldibändi on täiesti kohatu. Neil pole ühist sisuliselt mitte midagi. Selles mõttes on Järvil õigus, et need , kes naudivad näiteks Patust Poolt ei tea tegelikult muusikast mitte midagi. See on sama kui elada Nuustakul ja pidada Tallinnat maailma pealinnaks. Aga seda meelt olen kindlasti, et solvata "burksimüüjat" pole sünnis.
Noppelt üks anekdoot.
Vene uusrikkal firma uus aasta üritus ja korraga avastatakse, et bändi polegi tellitud. Juhataja käsutab asetäitja enda juurde ja kamandab.. Ükskõik kust, ükskõik kui palju maksab, aga olgu olla.
Lõppeks vahetult enne keskööd, otse lennujaamast saabub firma saali ansambel "Virtuosõ Moskvõ". Mängivad esimese, siis teise, siis kolmandagi lookese. Korraga tõuseb firmajuht, kõnnib otsejoones ansambliliikmete juurde ja küsib.
- Nu što. Ne polutšajetsja? -
Jep. Anekdootidega on sama lugu. Mõni saab aru, mõni mitte. Mõni mõis.
J
jah on kohatu  /   13:23, 6. sept 2018
umbes sama kohatu on arvata, et need kes Patust Poolt naudivad ei tea muusikast midagi. Tean muusikast nii mõndagi ja maitse on seinast seina. Selline inimeste sildistamine näitab pigem sildistaja enda piiratust ja katset ennast tõsta teistest paremaks, mitte midagi enamat.
L
lisaks veel  /   13:44, 6. sept 2018
sai ta ju lõpuks ikka teada, kes on Patune Pool, kuid see selgitus talle kadus nagu kuhugi ära, nagu ei oleks kuulnudki seda ütlemist. Päris võhik nüüd küll keegi muusika tundmises ei ole, nende seas ka mina, kes kuulab mitmesugust muusikat (ka ilusaid ja särtsakaid laule). Leian, et kui oled suur muusik, siis vähemalt tegele sellega, mis sulle meeldib ja las teised teevad seda muusikat , mis nendele meeldib ja ka kuulajatele meeldib.Nüüd tagantjärele võib ju ütelda kõike, et ei ole kuulnudki sellest ega tollest jne.
V
Vaatleja  /   13:31, 6. sept 2018
Enne kuulan Patust Poolt kui Neeme Järvi dirigeeritud igavaid lookesi!
J
Jürka  /   13:40, 6. sept 2018
Miks küll need "igavad lookesed" lausa sajandite vältel leidnud endale miljonitesse ulatuva kuuljaskonna ja leiavad ka tulevikus? Kas sama saaks öelda ka sinu lemmikute kohta?
  /   14:01, 6. sept 2018
Saab ikka.sajandite vältel on igasugust muusikat olnud, mitte vaid sümfoonia.
  /   14:00, 6. sept 2018
Texi poolt äärmiselt kohatu jutt, kitsarinnalise, just teistest end paremaks-targemaks pidava inimese oma.
M
mro  /   13:14, 6. sept 2018
Äkki peaks siis üldse need tümpsu muusikad ära keelama ja ainult klassika muusika peab olema??
Inimesed tahavad ju pidutseda ja tantsida ning ei viitsi seda klassikat ka koguaeg kuulata.
  /   14:03, 6. sept 2018
Tantsigem sümfoonia taustal.Kuidas oleks? Ei saa aru nendest, kes aru ei saa, et igasugusel muusikal on oma aeg ja koht.
I
Inimesed  /   13:12, 6. sept 2018
Neeme Järvil pole õrna aimugi kes on Patune pool.
M. Kärmase arvates geniaalne küsimus.
U
uku  /   14:05, 6. sept 2018
See näitab, et Järvi pole piisavalt haritud ja käib ringi nagu silmaklappidega hobune. "Ainult Mahler, Pärt ja Tubin, ainult Mahler, Pärt ja Tubin ....
A
austaja  /   14:11, 6. sept 2018
Küsimus oli absoluutselt kohatu küsida nii suure dirigendi käest kes on Patune pool.Ime,et veel maie parrikut ei mainitud.
M
Mis vahe on, kas oled suur või väike dirigent?  /   16:35, 6. sept 2018
Kõik on inimesed, kuid kõik ei tahagi saada sellisteks suurteks tegelasteks, kes ainult ennast esile kergitavad.
T
To uku  /   14:24, 6. sept 2018
Vähemalt Järvid ja nende viljelev muusika on maailmakuulus. Patune pool on konnatiigi süldibänd, keda isegi mitte naaberriikides ei teata!
J
Ja mida see kuulsus  /   16:39, 6. sept 2018
näiteks sulle või mulle annab? Ainult üks ebaõnnestunud teema, kus saab jälle vaielda ja mõni saab ka ennast asjatundjana näidata.
K
Kata  /   13:05, 6. sept 2018
Maestrol on õigus, intelligenstele inimestele Patune Pool korda ei lähe. Algeline ja tobe tümps, sobib hästi baari, pubisse peale keskööd, kui rahval on vajadus liigutada ja mõtetuid sõnu kaasa karjuda. Kuulamiseks see ei kõlba ja pole vaja solvuda, kõll Sünne ja Edvin seda ise ka teavad. Selle eest makstakse ja rahul nii esinejad kui publik.
A
Aga Kata,  /   13:50, 6. sept 2018
mida sa praegu ise teed? Tähendab, et ainult need on ja kuuluvad sinna intelligentsi hulka, kes kuulavad ainult klassikalist muusikat. Siis on asi sellest intelligentsist kaugel.
  /   14:05, 6. sept 2018
Aga nad esinevadki ju baarides ja bubides, isegi sinusugused intelligentsed inimesed külastavad selliseid kohti. Estonia kontserdisaalis nad ju ei esine.
J
Ja ega ei külastagi seda suurt kontserdisaali,  /   20:44, 6. sept 2018
sest sümfoonia on ju nii igav.
J
ja  /   13:04, 6. sept 2018
on ka neid, kes pole Järvist kuulnud ega tahagi kuulda. No ei meeldi kõigile klassika, mis siis. Kas need saadetakse siis maalt välja või seina äärde, et julgevad kuulata muid asju ja oma arvamust avaldada? See on igavene kemplemine, et ikka ja alati arvab üks osa, et nad on teistest ikka kohe tükk maad paremad. Ükskord kõik ühtemoodi lihtsurelikud!
A
Ausalt  /   13:01, 6. sept 2018
Sain ka täna teada et olemas on patune pool
Sorry
H
Hea seegi,   /   13:54, 6. sept 2018
et sinu teadmised ka sellel alal täienesid. Ega küll küllale liiga tee.
  /   14:06, 6. sept 2018
Ei tea, kas me suudame sulle andeks anda, sorrytaja.
  /   12:55, 6. sept 2018
palju neid isehakanud muusikuid on ja tuleb noneid on lihtsalt nõme kuulata jaa vaadata
  /   14:07, 6. sept 2018
Jumal ära siis kuula ja vaata, milles su probleem?
K
Kultuur  /   12:54, 6. sept 2018
Ükski haritud ja kultuurne inimene ei kritiseeri teist.
M
mees  /   13:08, 6. sept 2018
Mis see haritud ja kultuurne inimene siis teissugune on, mis ta peab siis istuma kui kult rukkis
E
Ei pea istuma seal rukkis.   /   14:04, 6. sept 2018
Kui aga see jutt oleks kõik vastupidine olnud? Oi taevane arm, siis alles oleks mölluks läinud ja kõik oleks maatasa tehtud. Nüüd küll küsiks, et milles siis tegelikult probleem, üks võib salvata (s.t. nõelata) ja kõik peavad sellega rahul olema. Ju siis ikka on need mõned inimesed teistsugused ja võivad kõike ütelda nagu tahavad.
M
maestro  /   13:10, 6. sept 2018
papi pani pirni
R
Riina  /   17:43, 6. sept 2018
Nii see on...
M
Mõlemale...  /   12:52, 6. sept 2018
Olen üpris kindel, et need kes siin kiruvad on tantsinud Patuse Poole saatel. Proovige aga tantsida Järvi dirigeni kepi saatel kuskil klubis või vabaõhu kontserdil. Samas kirudes nad just seda teevad, tantsivad kepi saatel. Igale stiiline on koht olemas
U
uku  /   13:26, 6. sept 2018
Et siis lähen esinduslikku õllekasse ja hakkan Järvit koos orkestriga omale tantsuks nõudma?
  /   12:50, 6. sept 2018
Sobib uhkesti ühte ritta fekaalansambliga Meie Mees.
P
pealtvaataja  /   12:49, 6. sept 2018
Point pole "maitses"; maestro väidet on lihtviisiliselt tõlgendatud vääralt...
T
tom  /   12:44, 6. sept 2018
Uskumatult rumal ja kitsarinnaline on väita, et ainult nii nagu mulle meeldib on ÕIGE. Osadel vanematel inimsetel kaob väärikus, taktitunne ja mõistlikkus.
Täpselt sama labane oleks mõnel noorel vastu kähvata, et pista see klassika omale ... - keda kotib? Milleks selline lahmiv absurd?
Sama loll oleks väita, et vares ei oska laulda, pole laululind! Vares on nõme!
T
Täna  /   12:39, 6. sept 2018
No ei ole ka selle süldipeo musa austaja, see pole tõesti mingi muusika, sõna otseses mõttes. Kuulavad seda need, kellel pole aimugi heast muusikast. Pillid kotti ja koju.
K
köhh  /   12:50, 6. sept 2018
Mis sült, omal on sul mõtlemise asemel sült. On tantsumuusika, mille järgi saab mõnusasti jalga keerutada ja siis tõsisem muusika, mille kuulamisega saab ennast kassiahastusse ajada ja lahinal nutta. Meeldivad mõlemad.
  /   12:57, 6. sept 2018
Täpselt nii see on, eks igal muusikal on oma aeg ja koht ja väita, et üks või teine ei kõlba kuulata, on rumal. ja nagu öeldud, kuulab see, kes tahab, sundust pole kellelgi.
M
mis ma veel tahtsin ütelda.....  /   12:36, 6. sept 2018
Ega nad hullemad ikka ole kui Suveniir...
E
Ei,  /   14:12, 6. sept 2018
sinust rumalamat tõesti ei ole. Sulle pole üldse muusikalist kuulmist antud. Kahju, nii sa siis taidled siin kommentaarides.
N
nii ja naa  /   12:35, 6. sept 2018
Pole Patuse Poole laule kuulnud, aga nüüd tuleb vist youtubeśt kuulama hakata, Et kohe nii hullud?
E
eip  /   12:51, 6. sept 2018
maestrol oli lihtsalt stt päev
M
Muahahaa  /   12:35, 6. sept 2018
Ma südamest naersin, kui saates Kärmas küsis maestro Järvi käest, et kas ta teab, kes on "Patune Pool"? Järvi vastas:"Patune Pool on ju need hullud, kes mitte millestki aru ei saa..." Isegi, kui ta seda süldibändi ei tea, siis ta pani ju otse kümnesse! See ei ole muusika ja Järvi-sugusel intelligentsel inimesel ei ole aega ega tahtmist end külasimmani klounide tegemistega kursis hoida :)
  /   12:58, 6. sept 2018
Siis võinuks ju vastata, et ei tea.
S
suure  /   13:01, 6. sept 2018
egoga inimene on endast väga heal arvamisel. Seda enam, et kui ta isegi ei tea, mille või kellega tegu - ainus asi on kohe halvustada. Minult siin plusspunktid "Patusele Poolele"!
T
T.  /   13:03, 6. sept 2018
Järvi ostku omale manuaalkastiga auto, kui kepiga vehkida tahab, pole mõtet tühja rapsida.
K
Kas tema siis noorena  /   14:16, 6. sept 2018
tantsupidudel ei ole käinud? Võibolla tõesti ei ole.
A
avokaado  /   12:34, 6. sept 2018
Ei ole ju nii, et kõik ehitised on ainult lossid, riietus on ainult siid ja amet, toit on ainult avokaadod ja ööbikukeeled, muusika on ainult virtuooside kammeransambel ja sümfooniaorkester. Ka peldikut, makarone ja grillvorsti on vaja. Polnud ka Mozart paipoiss, kes vaid imelisi viise lõi... Vanas eas hakkavad nii mõnedki "tarka juttu" ajama. Mul siin üks majanaaber iga päev sajatab rõdul valju
häälega, kui halvad kõik on... omaksed on temaga päris hädas, mõni äev on tal selge, siis jälle kukub räuskama.
N
No ega see muusika ka pole  /   12:20, 6. sept 2018
mida te lavalt alla kisate
M
Muusikatundjale  /   14:26, 6. sept 2018
Patune Pool ei kisa laval, nad laulavad vabalt, ilma pingutamata, ennast kõverdamata ja sõnadest saab ka aru. Vaata ja kuula mõnda sellist lauljat, kes selleks, et hääl välja tuleb, peab lausa kerra kiskuma. Mõni aga laulab ainult endale seal laval, sest sööb sõnade lõpud lausa ära. Ma kuulan isegi vahel neid viimaseid, sest peale selliste tuleb jälle midagi paremat.
L
Lugeja.  /   12:16, 6. sept 2018
Parem kui nad seda ei tee,aeg oleks laiali minna.
M
mine võta kinni  /   12:54, 6. sept 2018
kes kuidas oma emotsi kätte saab, kes niheleb kontserdil, kes tantsulkal jalga keerutades a mõnel vabsee lihtsalt seenetoksimisest löövad emotsioonid lakke
  /   12:59, 6. sept 2018
kuidas see sinu elu siis paremaks muudaks?
L
lihtsalt  /   13:31, 6. sept 2018
peale head tantsupidu ongi elu lill. Vt ka "Suusabaasis oli tantsupidu..." ;)
  /   14:11, 6. sept 2018
12:59 kommentaar oli mõeldud ikka "Lugejale", mitte jalakeerutajale, kellega täitsa nõus olen.
M
Mida te lootsite...  /   12:13, 6. sept 2018
..., et süldi keerutamise eest Maestro teid jumaldama hakkab või?
  /   13:03, 6. sept 2018
vaevalt nad seda lootsid aga suur maestro võiks väärikam olla ja mitte sellisele sõnakasutuse tasemele laskuda. Need "hullud" jäid praegu tunduvalt väärikamaks.
U
uku  /   13:21, 6. sept 2018
Huvitav, kuidas Järvi Eesti rahvamuusikat komenteeriks? Kas nii: Mida need kabajantsikud sel kaagutavad?
O
Ole rahulik  /   14:29, 6. sept 2018
Sina jumalda maestrot, teised jälle Patust Poolt.