291 kommentaari

V
Vanaema maalt  /   11:43, 9. sept 2018
Palun, minul on ainult üks küsimus Eesti vihkajatele ja isamaalaste sõimajatele. Miks, miks ometi rüvetate oma kohaloluga meie väikest maalappi? Kui see on natsiriik,rassistide riik-miks te ära kodumaale ei lähe? Miks istub sees mentaliteet rahu asemel ikka kedagi hävitada? Kõik kommunistide kommentaarid kubisevad valedest ja ähvardustest, justnagu oleks Stalin elule ärganud? Mind paneb imestama see suuuur viha, mis laseb arvata, et üks ja ainus Helme on olnud KP liige, kes okupatsiooniaeg tööl käis, Need süüdistajad ise, kus nemad või nende vanemad siis 50 a. passisid. Need tobedad pikad korduvad vihapursked ongi Teie vähkkasvajad. Tean juba ette, kuidas vanemaid(ka teie endi esivanemaid) mõnitada oskate, palun hoidke need endale Siin on minu isade maa ja emakeel, selle kaitseks olen valmis olema, kes iganes.
K
köhh  /   18:56, 9. sept 2018
Sina Mart või, mis juhtus, miks sa nüüd vanaema rollis oled?
K
Kersyl  /   08:40, 9. sept 2018
Jumala òige.
J
Jüri Valgamaalt  /   02:34, 9. sept 2018
Kreml lõi jah siin vähikasvanduse, aga see oli punane Kreml omal ajal. Koledaks vähkkasvajaks on ka vanade kommunistide punt siin Eestis, mille haarmed on endiselt võimu juures.
Ä
ätt.  /   08:25, 9. sept 2018
Kulla Jüri need vanad kommunistid on enamuses juba teises ilmas ainult mõned istuvad veel soojadel kohtadel ja ei määra midagi..
Valige Helmed ja saate näha kuidas laul muutub valituks saades.Enamvähem kõik see mis täna kuradist muutub jumalikuks !
0
08:25/ Ätt, miks püüad  /   11:17, 9. sept 2018
eitada seda, mis on tegelikkus? Mõned...kas ikka on nii mõned, riigikogus üle ühe ja Brüsselis lausa kõik. Kas pronksi tallekesed on ära kolinud, ei ole. Ja Sina, oled ju jätkuvalt isamaalasi sõimamas? Reaalselt ongi Interrinne ja 5-kolonn olemas.Ätil sama õnnis nägu peas, kui sellel denissil, ja nii ongi.
N
Nii nummid natsikud ;)  /   21:39, 8. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jälle/ 21:39  /   12:46, 9. sept 2018
üks vähk ründab-NATSIKUD;) Issand, kui heameel omal veel?
M
Mart Helme nimetab võõrpäritolu kodanikke Pentagoni loodud vähkkasvajaks  /   19:53, 8. sept 2018
,
  /   18:13, 8. sept 2018
Ekre Mart munes jälle ühe uue ja suure ...m ä d. a m . u n a.
  /   19:10, 8. sept 2018
sellest munast saavad ekre palgalised kohe mitu päeva närida.
1
18:13-19:10  /   12:47, 9. sept 2018
Sina määri omale pähe need mäd.am. unad!!
A
aika  /   15:16, 8. sept 2018
Soome Iltalehti on lõpuks ka asjast kuulnud ja täna teinud üpris meuka jutu Denis Metsavast. Iltalehti kirjutab Metsavast, kui Eesti super sõdurist kellest parmat sõdurit Eestis ei pidavat olemagi võib-olla sellepärast, et on saanud Soomes aastatel 2003-2005 sõjalise koolituse.
Ise arvan, et sel ajal ta seal GRU-sse värvatigi.
A
aika  /   15:12, 8. sept 2018
Soome Iltalehti on lõpuks ka asjast kuulnud ja täna teinud üpris meuka jutu Denis Metsavast. Iltalehti kirjutab Metsavast, kui Eesti super sõdurist kellest parmat sõdurit Eestis ei pidavat olemagi võib-olla sellepärast, et on saanud Soomes aastatel 2003-2005 sõjalise koolituse.
Ise arvan, et sel ajal ta seal GRU-sse värvatigi.
www.iltalehti.fi/ulkomaat/201809072201186798
K
Kirik keset küla  /   15:02, 8. sept 2018
Teeks Eesti õige pooleks. Pool Ekrele, pool teistele. Siis saab iga mats, mida soovib. Ekre võiks võtta idapoolse otsa. Siis seal oh! kus jahti! Ja Euroopa saaks enda hulka kohe päris oma Põhja Korea.
V
Vasakpoolne pasameedia on tagajalgadel  /   14:40, 8. sept 2018
Teravik on suunatud EKRE vastu. Aga näiteks siimuke oli vene ajal hoiukassade peavalitseja ?Miks ei tule halvustavaid artikleid ?Sinna kohale ei saanud ilma parteitoetuseta -raudselt.
Kas on Mart Helmele või auesimehele hr.Arnold Rüülile midagi konkreetset ette heita. EI OLE:
Kogu see negatiivsus on puhtalt ajakirjanike pasalaviin.
H
hoopis   /   14:46, 8. sept 2018
terve see ekre on pasalaviin
Ä
ätt.  /   15:50, 8. sept 2018
Sõimata pole vaja aga küsida võiks küll-kelle vastu hakkame võitlema keda süüdistama kui nn.viimane tibla on eestimaa tolmu jalgelt pühkinud ?
Õiged riigimehed püüavad ühendada meie maal elavaid inimesi aga mida teeb hr.Helme ?
Helme valmistab ette olukorda kus tõsise konflikti korral on meie hulgas sadatuhat inimest kellel käsi rusikas taskus !
N
nii on  /   21:17, 8. sept 2018
jääb ekrel vingumisega päev vahele,
paned juba tähele
1
14:46ÕL ei kustuta  /   11:50, 9. sept 2018
Pasalaviin, see on model täiesti aktsepteeritav termin? Ekrele võib seda alati öelda,mädamunad ka, võlla ja kuulid ka???
1
15:50/ Aga ätt  /   11:55, 9. sept 2018
miks Sul siis on see käsi juba praegu isamaalaste vastu rusikas? Mida on EKRE teinud , ei muud, kui kaitsta kommunismi ättide eest oma maad,võõra usundi pealesurumist ja oma rahva näljutamist võõraste arvelt. Lubatakse ju võõrtöölistele 2x palka ja kvoote suurendada. Kas seda kõike teeb Helme???
P
päeva parim nali  /   11:57, 10. sept 2018
/Mida on EKRE teinud , ei muud, kui kaitsta kommunismi ä/-teeseldud isamaalisus pole veel isamaalisus. Alustaks sellest, et tegelik isamaalane ei raiskaks aega ja energiat ning rahva raha pseudoteemadega tegelemisele jne jne
H
hoopis palgalised ekrevaresed on siin tagajalgadel ja   /   18:21, 8. sept 2018
kraaksuvad siin üksteise-võidu ekrele ja helmedele kiidulaule, teised saavad aga, nagu alati, nende pasalaviine omale kaela.
T
to palgalised  /   12:11, 9. sept 2018
hoopis niutsuvad sorosekutsikad vegeteerivad tema fondide peal,ning ajavad suust vedelat välja!
1
18:21/ Kui haritud ja  /   12:52, 9. sept 2018
armsad vähipoisid siin kätt harjutavad? Sorose rahad hakkavad ka varsti lõppema, oled mõelnud sellele?
  /   14:28, 8. sept 2018
Helme Mart mõnitab ja teeb jälle teisi rahvusi maha, siin siis venelasi. Ise on ta aga seejuures ju ka ju venejuurtega.
Helmedel tuleks sünnijärgne Eesti kodakondsuse saamine kahtluse alla panna ja EV kodakondsus siis ka, vastavalt olukorrale, seaduse järgi annulleerida.
https://www.postimees.ee/3657269/kuidas-kommenteerib-martin-helme-fakti-et-tema-esivanemad-on-venela......
1
14:28  /   12:54, 9. sept 2018
Ära siin valeta, pealkiri pole Helme pandud ja sisus on võõramaalastest riigireeturid.Ära muutu papagoiks, see on nõme!
M
Mart Helme nimetab võõrpäritolu kodanikke Pentagoni loodud vähkkasvajaks  /   12:36, 8. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
12:36/ Pravdast lugesid või?  /   12:57, 8. sept 2018
Artiklis on küll juttu juhtivatel kohtadel olevatest riigireeturitest? Pentagon asub Ameerikas, et Sa teaksid ja seni juhib Ameerikamaad vist?Mis sellel inimesel viga on, kas keegi teab. ÕL võiks uurida, äkki ka mõni reeturite klaköör.
  /   14:49, 8. sept 2018
Paistab, et nüüd ka ekremode omavolitseb siin jälle.
Ta ei avalda mitte mingi hinna eest seda, et Helmed on ise ka ju venejuurtega.
1
14:49/ Mis juured?  /   19:03, 8. sept 2018
Sinul on kommunismi juured ja nendest juba lahti ei saa. Lällab nagu voorimees hommikust õhtuni , ära tüütab juba.
K
kes teisele nime annab, see ...  /   14:38, 8. sept 2018
Helme Mart nimetab venelasi vähkkasvajateks. Aga Helmed on ise ju ka vene juurtega st nad on siis ka ju vähkkasvajad... või kuidas?
1
14:38/ Lugeda ei oska?  /   20:21, 8. sept 2018
Helme pole seda öelnud aga kui Sina see olla tahad, aga palun.Küll ka Sina sisse kukud, ole mureta.
  /   11:26, 8. sept 2018
Keegi kirjutas
Tunnen / 20:15, 7. sept 2018
Mart Helmet juba sügavast nõuka ajast ja ütlen, et ta on sirgjooneline,aus ja alati ausate vaadetega olnud.laimajad siin kommentaariumis,teie laim ei lähe läbi,valik alati EKRE.
<
Mina, vana kommunist, tunnnen ka Mart Helmet juba sügavast nõukaajast - sirgjoneline ja edasipürgiv, ausate vaadetaga kommunist oli see noor Mart.
Alustas väikselt ja vaikselt
-algul ajakirja Pioneer toimetaja siis
-eriliselt agar marksismi-leninismi propagandist,
- edasi ülendati agara propagandistina töötanud Mart Helme KGB-le alluvas Glavlitis "Eesti Raamat" leninismi osakonna juhatajaks.
Glavlit oli nõukogudeaegne ametlik tsensuuri- ja riigisaladuse kaitse organ.
Sinna Glavlit oli NL-s riigisaladuste kaitse ja riigisaladuste ja riigi julgeolekut ohustavate andmete avalikustamise tõkestamise tsensuuriorgan, sinna võeti tööle ainult Moskvale üdini usatavaid kommuniste.
V
vana kommunist   /   11:37, 8. sept 2018
mina valin ka ainult Helmede juhitud EKREt.
Ekre juhid Helme Mart ja Martin on ainukesed selgepilgulised mehed, kes nõuavad rahvaalgatuslikku referendumit Eesti riigi lahkumiseks Euroopa Liidust, seega ka eurost loobumist ja suurte ning ehtsaue NATO-vastastena, toimub siis muidugi EUst lahkumise järel NATO vägede väljaviimine Eestist.
Peale Euroopa Liidust väljaastumist ja NATO lahkumist jalutab Venemaa, selle sõna otseses mõttes, jälle nagu 1939. aastal oma vägedega Eestisse, sest NATO vägesid neil enam vastas ju ei ole
ja siis – olemegi selle koleda Brüsseli käpa alt ometigi väljas ja siis oleme järjekordselt selle rikka ja õitsva Venemaa alluvuses.
Elagu Helmed ja EKRE!
K
küsimus  /   12:24, 8. sept 2018
miks venelane siis sisse ei jalutanud,kui mingeid nato vägesid eestis ei olnud, ega eesti ei kuulunud euroliitu ?
N
nh  /   20:40, 8. sept 2018
venemaa ise oli siis ju kokkukukkumise ja krahhi äärel- kommunistid koos komsomoliga olid jutöörahva paljaks varastanud Endisi KP liikmeid ja kommuniste tuleks terasemalt jälgida, sest nemad olid võimul ja varastasid riigiettevõtteid erastamise käigus- endisest kommunistist sai ärimees- aga kas mitte libaärimees, vaid kommunismi tööriist!
H
hoidke nüüd alt  /   10:30, 9. sept 2018
vanal kommul oli just pinsipäev ja tuli äsja Lätist!
L
lapsele  /   10:31, 9. sept 2018
tee kõigepealt endale selgeks see,misasi see kommunism üldse on!
E
Elukutseline Setu  /   11:45, 8. sept 2018
Miks järjekindlalt valetatakse? Kas keegi teab millal ja kus Mart Helme nimetas võõrpäritolu kodanikke Kremli loodud vähkkasvajaks??? Küll olen lugenud, et ta pidas vähkkasvajaks neid reetureid. Samuti olen lugenud, et ta soovitas võõrpäritoluga riigiametnikke (enamus tabatud riigireetureist olid võõrpäritoluga ametnikud) paremini kontrollida. Aga selline meelevaldne mõtete sõnade ümber kirjutamine/monteerimine ... andke andeks aga see on labane meediamanipulatsioon ja propaganda ja ei tohiks ilmuda üheski vähegi sõltumatus/endast ja lugejast lugu pidavas väljaandes.
1
11:45 / Ju need, kes seda  /   12:43, 8. sept 2018
lugeda tahaks, ka selle leiavad, kasvõi õhust.Laske neil närvivapustuse saanutel siin luuletada, see on nende elu ja teisiti interrinnet tagasi ei saa, kui valetades.
1
11:26/ Täna on Sul pidu  /   12:37, 8. sept 2018
Lasti trükikoja väravad jälle kommunistidele valla, nemad ju võivad. Kas model endal juba süda pahaks ei lähe, ühte ja sama jura lugedes?
T
Täna on pidu jah!  /   14:31, 8. sept 2018
Näiteks eile oli ekremode tööl, kes kustutas KÕIK mitteekrelaste kommentaarid.
N
Nuta, nuta  /   12:46, 8. sept 2018
lillekapsas, homme sööb sind hobune! Ja muidugi , ainus lausa maailmas, kes nõukogude organites töötas. Isegi Sinust tegi paadunud kommunisti?
  /   19:03, 8. sept 2018
ära nuta ekrekapsas, homme oled kitse maksas.
1
19:03 /sotsikesekene  /   20:23, 8. sept 2018
on igajumalapäev kitse otsas.
E
Et, mitte  /   12:57, 9. sept 2018
öelda, lausa seljas.
H
Hmm  /   10:51, 8. sept 2018
Tean seda ,et elu ei muutu paremaks kui EKRE saab võimule aga kindlasti ei müü nad meie riiki maha ja ei kookuta lääne ega ida ees. Nagu teevad seda teised erakonnad. Väga eksitav pealkiri on sellel artiklil. Võinuks olla lihtsalt Marti arvamus või midagi muud. Täitsa huvitav on alati lugeda kui konservatiive maha tehakse. Või üritatakse teha aju pesu. Ikka vaikselt ja tasakesi aga järjepidevald ,et rahvas hakkaks mõtlema kui halvad on konservatiivid ja rahvuslus.
E
ei muutuks  /   11:24, 8. sept 2018
jah paremaks, aga halvemaks kindlasti, kui nad oma sõnu ei söö.
S
Söövad, söövad  /   12:50, 8. sept 2018
kohe kahesuupoolega söövad valelikud riigireeturid maalt välja. 11:24 on nii hirmul, et ei suuda vait olla.
1
10:52  /   18:31, 8. sept 2018
ekre"kookutaja".
marss kooli!
Enne õpi ikka õigekiri ära, kui sõna võtad!
R
Raske vastu vaielda  /   10:33, 8. sept 2018
Seda saavad teha vaid need, keda see otseselt puudutab ja need siin ka püüavad igasuguseid tobedusi esile tuua. Ja ikka sõimu, kui muu ei päästa, siis tembeldan joodikuks. Ja ometi on Helmel õigus, kas mõni väidaks, et pronksiöö seltskond on nüüd kõik lojaalsed eestlased?Ei iial, sama Ida-Viru linnades vene inforuumis elunevate isenditega.Ei ole mõtet rahvale kärbseid pähe ajada, see on nii.
K
Kui  /   09:57, 8. sept 2018
mina, eestlane elaksmuus riigis ja see riik kahjustaks kuidagi Eesti huvisid, ma püüaks iga kell omadele kaasa aidata. Seejuurs ei loeks, kas ma olen teises riigis elanud 3 või 30 aastat. Veri on ikka paksem kui vesi.
0
09:57  /   10:38, 8. sept 2018
1. sina ei ole eestlane, sina oled ekrelane või venelane
2. Olenemata sellest, kas sul on asukohamaa kodakondsus või mitte, kui sa kahjustad oma tegevusega selle maa julgeolekut, kus sa elad, siis oled sa sellel maal R E E T U R!
1
10:38/ ekrelane?  /   13:06, 8. sept 2018
Halloo, millest Helme räägib? Mis tähendab siis Sul-ekrelane?
10:38/ ekrelane? / 13:06, 8. sept 2018   /   19:08, 8. sept 2018
Halloo jah, aga ekre palgalised ongi ju oma au ja südametunnistuse ja rublade eest magamüünud isendid st reeturid...või on sinu arust sellised ausad eesti noored?
1
19:08/ Mis asja sa jamad  /   13:03, 9. sept 2018
Minu au ja uhkus on täna küll alles ja rublad hoia omale! Selgeltnägemisega on sul suured probleemid, ära rohkem esine. MAGAMÜÜNUD oled ennast ju putjale, mis lällad?
A
am  /   08:53, 8. sept 2018
Kõik probleemid,millele Helme on tähelepanu juhtinud aastate jooksul on ju tõeseks osutanud.Siin pole midagi vaieldagi.
H
hiiiii  /   09:33, 8. sept 2018
Mardi suust kukuvad vaid kuldmunad. Ta peaks olema meie ainuvalitseja kuni surmani. Andki Issand talle pikka iga ses vääritus maailmas võitlemiseks.
J
jah  /   11:32, 8. sept 2018
hea nali :).
H
hiiiii, Mardi suust kukuvad vaid kuldmunad  /   18:33, 8. sept 2018
aga mujalt otsast tulevad m ä d a m.u n a d.
V
vanamemm  /   08:33, 8. sept 2018
Kes on otseselt süüdi, et Eestis-Lätis ei rakendatud peale iseseisvumist Genfi Konventsiooni vastavaid sätteid (&49) ,mis ei luba okupeeritud riike asustada oma elanikega. Okupatsiooni fakti tunnustavad kõik tsiviliseeritud riigid. Kas need inimesed pole mitte samuti eesti riigi ja rahva reeturid, kes jaotasid alalisi elamislube, kinkisid kodakondsust ,andsid KOV,idel valimisõiguse ja praegu lasevad Venemaalt massiliselt venelasi sisse. Informeerivad neid läbi PBK ja viibutavad näppu ja süüdistavad eestlasi. Kuna tuleb kohus nende inimeste üle? See venelasest eesti ohvitser "aitasgi" omasid, meie kostitame oma rahvast noomituste ja manitsustega.
vanamemmele   /   09:45, 8. sept 2018
Väga hea, asjalik ja kümnessepanev kommentaar.
Nii see tõesti oli, kõik see 300 000 vene tsiviilokupandi Eestisse jätmine toimus täielikus vastuolus Genfi konventsiooniga.
Kohe peale EESTI VABARIIGI TAASISESEISVUMIST oleks tulnud rakendada kohe rangelt Genfi konventsiooni artiklit 49, mille järgi peavad okupeeritud territooriumitele üle viidud võõrriigi okupantide sõjavägi ja ka okupantidest tsiviilisikud lahkuma, kui okupatsioon lõpeb.
Kuna taasiseseisvunud Eesti Vabariigi esimeses valitsuses olid enamuses ENSV endised Toompea tulipunased kommunistid, kes olid muutunud üleöö äkki sinimustvalgateks „vabadusvõitlejateks“ nagu Edgar Savisaar, Arnold Rüütel ja paljud teised, kes Laari väga suurest vastuseisust hoolimata, seda vene tsiviilokupantide väljasaatmist nendesamuste Eesti NSV endiste kommunistide ja Kremli käsul igat moodi ära hoidsid.
Laar oli ÜKSI täiesti võimetu selle ülekaaluka kommunistidekarja vastu!
Ja nii seda venelaste väljasaatmist Eestist muidugi ei toimunudki.
Küsin juba ammu nagu sinagi, vanamemm, ja nagu küsivad veel sajadtuhanded teised eestlased –
MILLAL TULEB KOHUS NENDE INIMESTE ÜLE, kes otsustasid peale Eesti taasiseseisvumist venelased Eestisse jätta?
K
kõik  /   11:34, 8. sept 2018
oli ju vastavalt seadustele JOKK. Eesti ise kirjutas avalduse ühinemiseks.
  /   11:40, 8. sept 2018
kellega või millega ühinemiseks?
E
ei mõista  /   13:02, 8. sept 2018
eesti oli ju tsaari venemaa osa.Eestile andis eraldumisvõimaluse ebaseaduslikult võimule tulnud bandiitlik rühmitus eesotsas Leniniga.Järelikult eesti eraldumine tsaari venemaast oli ebaseaduslik.Ka referendumit ei olnud.Grupp tööstureid lihtsalt kuulutas selle maatüki iseseisvaks.Kas praeguses läänes on olukord teistmoodi?Kataloonid tegid referendumi iseseisvuse jaoks,kuid milline oli keskvõimu reaktsioon?Panid vabadusvõitlejad vangi!Niipalju siis paljukiidetud "timukraatiast"!
  /   14:23, 8. sept 2018
vanamemmel jutt jookseb hästi, aga õpi veel õigekirja.
"aitasgi" , peab ikka olema aitasKi
R
RS  /   08:05, 8. sept 2018
EKRE võimule! Sellele pornole tuleb lõpp teha.
  /   10:39, 8. sept 2018
EKRE ongi porno.
V
vääälja americanimeline sõnnikEEESTIST  /   07:08, 8. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
!
!  /   07:22, 8. sept 2018
sellel juba hommikul vara süstal veeni torgatud...
S
Ss  /   07:55, 8. sept 2018
Sönnik olet sa ise
!
!!!  /   09:03, 8. sept 2018
Ka putinoidid võiksid oma paradiisi, Putinlandi ära kolida.
J
Julm tõde  /   03:50, 8. sept 2018
Vähkkasvajad jagunevad veel healoomulisteks pahaloomulisteks... Probleem ongi diagnoosis.
K
kusti  /   23:17, 7. sept 2018
Olen Mardiga nõus.
N
nii on  /   00:57, 8. sept 2018
ainuke vähkkasvaja on ekre
N
nii on  /   07:00, 8. sept 2018
kuidas nimetada aga seda, et lasnagorski häältega tegelinskid laiavad EV pealinnas ja üks eriti küüniline veel Euro parlamendis. Kodakondsus erinevalt enamuses eestlastest (välja arvatud sotsid ja kesikud) on neile vajalik reisimiseks, EV põhiseaduse ja korra muutmiseks, mitte lojaalsuse avalduseks.
K
Kuusik Kaasik  /   22:30, 7. sept 2018
Tegusad ja ettevõtlikud Eestlased valivad EKRE.
A
au ja kuulsus igavesti  /   22:57, 7. sept 2018
Jumaldan Mart Helmet. Nii ilus, tark ja muidu ideaalne, meie rahva isa.
2
22:57  /   01:57, 8. sept 2018
Oled EKRE palgaline kommija.
  /   09:28, 8. sept 2018
Kulla inimene,vöta rohud ja rahune,patjat meie rahvale vaja ei ole.Elame uues sajandis
  /   09:29, 8. sept 2018
Peavad nemad ju patja ees truult teenima
M
Mart on uus Lenin  /   10:52, 8. sept 2018
suur mart ta on nii üllas
nii hoolitsev tark ja hea
meid eestlasi võtaks ta sülle ja...annaks siis vastu pead
2
22:57 viskab ju villast  /   14:02, 8. sept 2018
paremini öeldes - tal on hea huumorisoon
L
lugeja  /   02:01, 8. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
ekre v Olgino trollid  /   04:31, 8. sept 2018
mis seal vahet
E
ekret valivad ainult sunnikorras ekre trollid ja erakonna liikmed  /   10:50, 8. sept 2018
pole enne mitte ükski mõistusega ja tegus eestlane ekret valinud, ega ei vali neid ka edaspidi mitte iialgi.
Parim indikaator Ekre pidevast allakäigust olid ju viimased KOVi valimised, kus EKRE SAI ÜLE-EESTILISELT KÕIGE VÄHEM HÄÄLI, ainult 6,7%, Tallinnas ainult 5,3%...
A
aga  /   12:34, 8. sept 2018
see on ju väga hea,et natuke on neil hääli!Kas sa tõesti tahad ,et 99,9 % häälioleks reformierakonnal?Sel juhul jääb maailma avalikkusele mulje,et eestis on teisitimõtlejad tagakiusamise all ja valimistulemusi võltsitakse?Kas sa tõesti tahad sa seda?Ole rahulik ,kõik läheb vanaviisi edasi,.sest kes meie võimule ette jääb,võib kogemata trepist alla kukkuda,nagu Hardo Aasmäegi!
"
"teisest rahvusest"  /   22:30, 7. sept 2018
Mart räägib vajadusest "teisest rahvusest" kõrgete riigiametnike kontrolli tugevadmist aga tuleks öelda otse, et tegelik vajadus on ṭiblasid üldse riigiametisse mitte lasta. See peaks hõlmama ka kõiki ilma rahvuseta kõlvarteid ja toome. Ma pean väga lugu Kunnasest aga ka tema on oma raamatus kirjutanud utoopilisi asju, et kirjastusele meeldida või kes teab milleks. Ta on sinna sisse kirjutanud venelastest võitlejaid, kes võitlevad Eesti eest ja Venemaa vastu, mis on ju rumalus. Ulme. Eks ta ole ju ka ulmekirjanik. Meil pole probleeme "teisest rahvusest" riigiametnikega, vaid Nõukogude inimestega, kellest suur enamus räägib vene keelt ja ilmselt peab end venelaseks. Need kõik tuleb siit minema saada.
R
rumal riik  /   22:49, 7. sept 2018
Sõja puhkedes on siin ikka veel dislotseeruvad venelased kohe vaenlase ridades. On rumal neid siin poputada ja neile dokumente jagada. Juriidiliselt on nad kõik Venemaa kodanikud.
J
ja  /   11:38, 8. sept 2018
eliidi hulka kuuluvad eestlased kohe väljamaal varjus. Kes siis üldse jääb?
T
teadmiseks  /   10:50, 9. sept 2018
vene´oht kestab ainult niikaua,kui venemaad juhivad Ljubavitsi hasiidid.
V
Vasja  /   22:37, 7. sept 2018
Juba muudeti geni.com
G
guugeldasin, näis kas ekremode avaldab?  /   18:09, 8. sept 2018
Geni.com-i andmetel Helmede suguvõsa:
Mart Helme on Enn Helme ja Age Helme poeg.
Mart Helme emapoolsed vanavanemad on Ludvig ja Melanie Hendriksmann
Mart Helme emapoolse vanaisa Ludvig Hendriksmanni ema oli Tatjana Hendriksmann.
Tatjana Hendriksmanni vanemad olid Jekaterina Zimarjev ja isa Sergei Zimarjev.
S
Soome  /   21:56, 7. sept 2018
võiks kõik eestlased välja saata riigist.
T
to Soome  /   10:55, 8. sept 2018
eestlased ei ole Soome okupandid,
said aru ekret u r a k a s?
N
nad saadetaksegi  /   19:30, 8. sept 2018
kõik idaeurooplased ja soomlased saadetakse põhja jäämereäärsetesse surmalaagritesse,aga seda pärast eurokalifaadi moodustamist aastal 2043.
K
Kuusik Kaasik  /   21:27, 7. sept 2018
Kui soovid, et Eesti tulevik oleks helge, vali EKRE.
M
Muidugi valin  /   22:58, 7. sept 2018
Eestile saagu osaks igavene õitseng ja Mart Helme elagu 1000 aastat.
/
/  /   07:18, 8. sept 2018
hea huumor! marksismi leninismi propagandistid elavad igavesti nagu see nende marksismleninism!
0
07:18/ Ise kirjutan  /   13:12, 8. sept 2018
ja kohe järgmisena ennast kiidan. Reeturite mõtteviis, ikka suurustan ja siis tallan.
2
22:58 pole mingi ekre hull  /   18:11, 8. sept 2018
see ju sulaselge must huumor
K
Kuusik Kaasik  /   21:07, 7. sept 2018
Soovid ilusat, õiglast ja jõukat Eestit- vali EKRE.
S
Soovin!  /   22:59, 7. sept 2018
Koos EKREga saabub igavene õitseng, 1000-aastane rahuriik, rikkus ja küllus. Ja seda kõike absoluutses isolatsioonis EU ja Venemaa eest, meie põllud lokkavad ja kungla rahvas lööb laulu.
I
irw  /   07:48, 8. sept 2018
ekrega saabub kolmas (vaba)riik
U
uushitler mardi   /   11:12, 8. sept 2018
Dritte Reich!
E
ei tule  /   21:33, 8. sept 2018
rahuriiki ka globalistide võimu all,sest algamas on üleliigsete söödikute utiliseerimine!Seda ei pruugi tulla,kui rahvuslikud jõud ühinevad satanistliku suurkapitali vastu.Kui ei ühine ,siis on algamas väga huvitavad ajad,ning siis ei aita hammaste kiristamine ja kisendamine issanda poole!
N
nagu muinasjutus  /   00:26, 8. sept 2018
...sõin ja jõin sel minagi-suhu ei saanud midagi.
J
Jätsid T tähe lõppu lisamata?  /   21:35, 7. sept 2018
Juust oled.
T
Tunnen  /   20:15, 7. sept 2018
Mart Helmet juba sügavast nõuka ajast ja ütlen, et ta on sirgjooneline,aus ja alati ausate vaadetega olnud.laimajad siin kommentaariumis,teie laim ei lähe läbi,valik alati EKRE.
K
Kuusik Kaasik  /   21:11, 7. sept 2018
Mart Helme on järgmine valitsusjuht. EKRE on kindel valik
2
22:05 ja eelmised karjed  /   22:26, 7. sept 2018
Jäta eestlased rahule sa kisakõri. Ei huvita Sinu närvihaigus ehk vähkkasvaja, Ausõna, ei tunne kaasa sellistele sinu viimane sõna, mistanüüdoligi....
J
Jajahh  /   21:15, 7. sept 2018
Sellised võtsid 1917 Venemaal võimu, mis sai, seda me teame. Andke Helmedele nahkjoped, puukabuuriga Mausrid, kalifeed ja säärsaapad kohe välja.
  /   21:37, 7. sept 2018
Ise oled puukabuur.
2
20:15  /   22:04, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jajah  /   22:55, 7. sept 2018
Kus nad veel kommenteerima peaks? Kurikamehe ja sadisti Urmase või maatrixivenna-psühhopaadi Enriko artiklite all? Ei saa ju- oma joped, valged keskealised heteromehd.
V
vana kommunist   /   11:24, 8. sept 2018
Tunnnen ka Mart Helmet juba nõukaajast - sirgjooneline ja edasipürgiv, ausate vaadetaga kommunist oli see noor Mart.
Alustas väikselt ja vaikselt
-algul ajakirja Pioneer toimetajana siis
-eriliselt agara marksismi-leninismi propagandistina,
- edasi ülendati eriliselt agara propagandistina töötanud Mart Helme KGB-le alluvas Glavlitis "Eesti Raamat" leninismi osakonna juhatajaks.
Glavlit oli nõukogudeaegne ametlik tsensuuri- ja riigisaladuse kaitse organ.
Sinna Glavlit oli NL-s riigisaladuste kaitse ja riigisaladuste ja riigi julgeolekut ohustavate andmete avalikustamise tõkestamise tsensuuriorgan, sinna võeti tööle ainult Moskvale üdini usatavaid kommuniste.
E
Eestlane  /   20:05, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
2
20:05/ venelasele  /   20:57, 7. sept 2018
Minuga koos kasvatasime pulle ja mõni sibulakott oli ka keldris. Moskvas olles teenis 60000 krooni kuus+ lisatasud, 125000 maksis mõis, kolmekuu palgast täiesti piisas. Võid üle kontrollida Eesti 100 saade, mille Kersna tema mõisas tegi veel paljude teistega ka, Kallas, Jõerüüt jne.
  /   21:37, 7. sept 2018
Mart on tubli mees
2
22:06/ Sina pole mingi rahvas  /   22:30, 7. sept 2018
ja mina veel ammugi mitte Mart. Vanemad ristisid mind tütarlapsena ikka naise nimega, mitte mingi sootu mutandi hakatisena, nagu Sina siin karjud.
T
tibu  /   19:59, 7. sept 2018
väike meeldetuletus ei tee paha:
Genfi 1949.a.Konventsioon keelab okupeerival riigil asustada okupeeritud territooriumi oma kodanikega. Samuti tuleb pära st okupatsiooni lõppu taastada okupatsioonieelne olukord ja viia immigrandid tagasi sinna kust nad toodi. Seega on eesti rahvuse vastu suunatud genotsiidi eesmärgil toimunud ulatuslik Eesti koloniseerimine vastuolus rahvusvahelise õigusega.Pariisi rahvusvaheline konventsioon, mis on ratifitseeritud kõikide ÜRO liikmete poolt, näeb ette genotsiidi kui kuriteo eest karistuse.
T
taastada  /   11:44, 8. sept 2018
kas siis tuleb ka kõik hooned maha lõhkuda?
V
vanamemm  /   19:46, 7. sept 2018
...ja mida Helme valesti ütles? Kas ikka on vähe Ukrainas toimuvast (4 pikka aastat on Ukrainal kulunud oma armee kompaktseks muutmiseks)----kas Krimmi sõjaväeosadest ülekargamine on meelest tõesti läinud.
K
kompaktne  /   22:06, 7. sept 2018
Kompaktne tähendab midagi muud. Muus osas nõus. Ṭiblad tuleb siit minema saada.
  /   19:14, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
täiesti  /   19:03, 7. sept 2018
õige jutt Mart Helmel.Lisaksin juurde,et konflikti korral venemaaga ei tohi venelastele relvi anda,kuna on suur oht eesti poistele kuklasse tulistamisega.
T
täiesti õige  /   00:35, 8. sept 2018
Mardi suust kukuvad vaid kuldmunad. Ta peaks olema meie ainuvalitseja kuni surmani. Andki Issand talle pikka iga ses vääritus maailmas võitlemiseks.
B
Brunn  /   18:28, 7. sept 2018
Päts avas 1939 aastal värava ning sead pääsesid eesti kartulasse väitis minu vanaisa.
P
pfff  /   18:28, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
EKREon ainus õige  /   18:14, 7. sept 2018
ja tark jutt nagu ikka Mart Helmelt tänan teda ja arvan samuti.
E
Eesti Kommunistlik Rahva Erakond  /   18:23, 7. sept 2018
ta ju poolenisti vene juut
1
18:23/Jah  /   21:02, 7. sept 2018
Jüri Luik pole mitte poolenisti, vaid päris.
E
eks ju  /   18:36, 7. sept 2018
Ants Laaneots
A
ainus ja igavene  /   00:37, 8. sept 2018
Tänan ja kummardan maani, et meile on saadetud selline suurepärane üliinimene, kes ainsana suudab Eesti sest mülkast ja mädasoost välja tirida. Nagu tõeline eesti tõugu raskeveohobune. Elagu ta igavesti ja saagu tema sugu suureks!
H
Helmedel on alati  /   18:08, 7. sept 2018
õigus,aus jutt ja meel.Jõudu neile.Valin alati EKRE.
A
alati?  /   18:12, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
Valin alati EKRE.  /   19:18, 7. sept 2018
Ossa, juba jälle kõlavad helmede poolt ekre trollidele pähetambitud loosungid:
„Valin ekret, kõik valivad ekret!
Ekre võidab!“
„Valime ainult Ekret“! jne, jne.
Täpselt nii karjusid juba aasta enne viimaseid KOVI valimisi ekre trollid, jälle Helmede käsul muidugi, nagu siingi- kohe oma hääled ära – mina valin Ekret, kõik eestlased valivad Ekret, terve Narva ja Pärnu ja kogu eesti rahvas valib ainult Ekret ja nende juhte Marti ja Martinit!
Ja välja tuli nagu alati.
Nendel viimastel KOVi valimistel kukkusid ekre tühikargajad kohe väga rängalt - ekrelased said üle-eestiliselt KÕIGE VÄHEM HÄÄLI ja nii nad ei saanud mitteühegi suurema linna või asula omavalitsusse.
Mida rohkem ekred siin karjuvad - valin ekret! Ja valin Marti, seda vana marksismi-leninismi propagandisti, seda vähem hääli ekred saavad.
Kõigil eestlastel on nendest ekre tühikargajatest juba kõrini!
1
19:18/ Valin  /   21:04, 7. sept 2018
ikka valin, et Sulle meelehärmi teha. Ei loe Su epistleid juba ammu, ega kavatsegi lugema hakata. Edu EKRE-le!
T
to 19:18  /   21:05, 7. sept 2018
Mida sa valetad ja vassid alati.Kas Tallinn on väike kov? Kuna sulle meeldib teisi sõimata marksismi-leninismi propagandistiks siis paistab,et sa ise oled harimatu ja labane sots kellele on omane sildistamine.
M
Mina valin kaa  /   00:39, 8. sept 2018
Helmedel on absoluutselt alati õigus, nad on jumala asemikud maa peal. Ma ei tea, millega meie väike ja vääritu rahvas on ära teeninud selliste imeliste meeste saabumise. See on taeva kingitus paljukannatanud eestlastele.
I
imehästi  /   17:28, 7. sept 2018
sobib rattajüraga valitsust koos tegema.
A Vot  /   17:26, 7. sept 2018
Ei teadnudki, et Kreml asub Brüsselis!
U
Uunu  /   17:23, 7. sept 2018
Helme peaministriks
:
:)  /   17:59, 7. sept 2018
Miks nii tagasihoidlikult? Keisriks ikka.
K
keisreid enam pole  /   19:19, 7. sept 2018
Mart soovib Venemaa alluvuses oleva Estonia kuberneriks.
P
Pooldan ja enamgi veel  /   00:41, 8. sept 2018
Helme tuleb pühakuks kuulutada juba eluajal. Midagi nii imelist ei ole meiega veel juhtunud, kui on M. Helme tulek meiesuguste vääritute ette.
V
varsti tuleb  /   11:46, 8. sept 2018
paavst ja kuulutab.
T
Taat  /   17:07, 7. sept 2018
Ega kõik see Helme jutt "puhas kuld" ei ole! Valimiseelne loosungite ja lubaduste hõikamine!
T
TT  /   18:03, 7. sept 2018
Niikuinii valin ekre
L
lootusetu isend  /   19:32, 7. sept 2018
juba soovid kuuli ?
A
Aivar  /   17:06, 7. sept 2018
Õhtulehe toimetusele. Palun mitte lubada vigase õigekirjaga tekste avaldada. Eesti keel on riigikeel ja selle puhtus peaks ka ajakirjanduse asi olema. Lodevus kirjutamisel näitab ka inimese laiska olemust.
A
ATamm  /   17:18, 7. sept 2018
Huvitav, milline seadus keelab inimese laiska olemust?
A
Aivar  /   17:59, 7. sept 2018
Ega Te Andra juhuslikult ei ole?
A
ATamm  /   17:19, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Ekrent  /   17:02, 7. sept 2018
Eesti korrumpeerunud eliit on harjunud võõrriikide huvide mõjuagendid olema. Nad ei mõista isegi seda , et iga õige venelase jaoks on kangelastegu õõnestada Eestit. Võõrriigis elavad venelased ei reeda oma kodumaad isegi siis kui nad on võõrriigi kodanikud . Eestlane aga teeb kõik selleks, et olla võõrriikide mõjuagent!
I
irw  /   18:00, 7. sept 2018
Kas senjöör helme ei kuulugi eliidi hulka?
E
eesti venelane  /   17:02, 7. sept 2018
Kui eestis üks kord avalik natsism, solvamine ja diskremineerimine lõpeb, võib olla ka vene inimesed on rohkem patriootlikud eesti suhtes. Praegu õppides eesti keele ära nad loevad kuidas neid siin vihatakse. Eesti riik võiks üks üks kord ka tuleviku peale vaadata ja inimesi kes juba mitu põlvkonda siin elavad ja eesti heaks töötavad vastu võtta. Siis selliseid reetmisi oleks vähem ja siinsed venelased ehk väljuksid ka oma inforuumist. Riigireetureid on nii eesti rahvusest ka, suurim riigireetur on inimene kes meelega lõhestab eesti ühiskonda, sest just see tekitab suurepäraseid võimalusi vene välispoliitikal eesti kahjustamiseks. Sellest et siin eestis venelasi vihatakse venemaad mitte kuidagi ei kahjusta. Eestit aga küll ja väga.
E
eesti eestlane  /   17:20, 7. sept 2018
aga minule meeldib vene inforuum.vähemalt vene televisioonis lubatakse laiatada südamest seda,mida inimene mõtleb.Eestis on see aga välistatud.meediasse lubatakse ainult rumalaid..üks totrus teise otsa..lihtsalt oksele ajab.Varem lootsin oma naiivsuses,et kui eesti vabaks saab,siis enam ei valetata oma rahvale,kuid nüüd on olukord kordades hullem!
S
sa tõesti " eesti venelane"   /   17:28, 7. sept 2018
Eesti kirjutatakse "E"-ga!
K
kodanik  /   18:21, 7. sept 2018
Selgita, kuidas venelasi siin diskrimineeritakse? Mina näen, et hoopis põlisrahvast eestlasi. Teeninduses ei saa paljud eesti noored töödki kui vene keelt ei oska. Ja eestlased ei saa oma ehk riigikeeles igas teenindusasutuses oma asju aetud. Miks pean mina siin infotelefonides riigikeele kõrval peaaegu alati veel lisaks venekeelset juttu kuulama? Venemaa on suur ja lai, seal saavad venelased igal pool omas keeles rääkida. No miks te siit "teid vihkavast Eestist" siis ometi ära minna ei taha? Sinna, kust te kunagi okupatsiooni ajal Eestisse tulite? Eestimaa ega eestlased ei ole teid siia kutsunud ometigi!
E
eesti venelane  /   19:21, 7. sept 2018
ma ei tea kas sulle meeldiks kui sind nimetatakse vähkkasvajaks ja öeldakse, et tuleb eemaldada. Kuna üks sinu rahvusest riigi reetur. Üks konkreetne näide. Raske olla lojaalne kuid sind solvatakse igalt poolt lihtsalt selle pärast et oled teisest rahvusest.
M
mida sa siit otsid üldse?  /   22:15, 7. sept 2018
Miks sa seal ei ela, kus kõik hästi on ja sind vähkkasvajaks ei nimetata? Te olete ju siia tulnud vallutajatena ja meie vanaisasid tappes, olete meilt röövinud meie kodud, meie vabaduse ning proovinud hävitada nii meie keelt kui ka kultuuri. Mille eest meil teid armastada on? Enamus teist ei õpi kogu elu jooksul siin eesti keelt ära.
I
issand halasta  /   19:05, 9. sept 2018
"lihtsalt teisest rahvusest" - milline paatos!
97% venelastest Eestis on vallutajad, esimesed tungisid sisse meie vanemaid tappes-küüditades, lõhkudes, põletades, hävitades kodusid ja laastades loodust (me peaksime nende järglasi armastama, sallima?), nende järel kohe hordid asustuskolonistidest migrandid okupeeritud maad hõivama. Ronisid suguvõsa kaasas võttes siia kohale, vene keelt ja mentaliteeti siin laotama, põliselanike keelt ja kultuuri välja suretama, meie põlist kodumaad endale hõivama ehk genotsiidi läbi viima. Ei ole paistnud ka see väike hulk vanausulisi Eestile lojaalne, kes siin varjupaika kunagi said. Ükskõik mis muust rahvusest inimene häbeneks laiutada maal, kus nende vanemad nii palju kurja on teinud, (ja pärast okupatsiooni lõppemist taibanud oma koju minna) v.a venelased ja moslemid.
L
leo  /   16:59, 7. sept 2018
Keegi hädaldas siin ühes kommis, et reeturid - vaesekesed olevat saanud väikest palka ja see lausa olevat sundinud riigisaladusi müüma. Kas ÕL ei võiks kirjutada midagi ka reeturite ametlikest sissetulekutest? Või on see samuti riigisaladus?
N
no kirjuta  /   18:15, 7. sept 2018
siis, palju saad?
T
trax  /   16:59, 7. sept 2018
Helme tegi jälle ilusas ja puhtas eesti keeles asja selgeks! Isegi trollid peaks aru saama.
A
Aga trammid  /   17:29, 7. sept 2018
Ei saa miskipärast.
L
leitud hea  /   16:56, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
rahvast lõhestada?  /   16:59, 7. sept 2018
Venelased pole siin mingi rahvas! Meie rahvas on eestlased ja see neid küll ei lõhesta kui venelastele idasuund kätte näidatakse. Venelased on meie vaenlased juba vähemalt sada aastat ja ilmselt jäävad veel kauaks vaenlasteks.
T
TT  /   18:08, 7. sept 2018
Miinust sulle ei pannud, sest mõte oli õige, aga vaenlased pole nad mitte sada aastat, vaid ikka kordades rohkem
1
100 aastat vaenu  /   22:17, 7. sept 2018
Sada aastat mõeldi riigi seisukohast vaadates, mitte rahva. Jah eestlaste vaenlased on nad palju kauem olnud.
J
Juhiks tähelepanu  /   03:30, 8. sept 2018
Varakeskajal olid eestlaste ja liivlaste rüüsteretked Venemaale vägagi tavalised. Orduajal jätkati samas vaims ja kui taas Pihkvat rüüstati, siis sai Ivan IV (Julm) silmini ja ta esimena rüüstas Tartut. Tal oli väga jõhker sõjavägi, koosnes see vastvallutatud tatarlastest ja mongolitest, Ivan IV oli just vallutanus Astrahani, Kaasani ja veel mõned khaaniriigid, et need Venemaale röövretki ei korraldaks.
Samamoodi laiasid ja röövisid eestlased veel keskajal Läänemerel kaubalaevu.
Selline rahumeelne rahvas.
1
1000 aastat vaenlased  /   19:10, 9. sept 2018
Viimase 1000 aasta jooksul on nad eestlastele ja eestlaste põlisele maale 75 korda sõjaliselt kallale tulnud, nende sihikindlat ahnust ei muuda miski.
  /   16:50, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
eestlane  /   18:25, 7. sept 2018
Mina küll pole kunagi tundnud,et EKRE mind mõnitab. Vastupidi, nemad seisavad eesti rahva ja Eesti riigi eest. Sina, teise partei tentsik, ei suuda valget mustaks rääkida! Ei ühtki fakti, tühipaljas lame lahmimine!
18:25, sima ei ole eestlane  /   20:05, 7. sept 2018
sina oled oma au ja südametunnistuse paari rubla eest mahamüünud ekre palgaline.
sellepärast sind hoopis kiidetakse helmede poolt, mõnitamisest rääkimata.
Mõnitamist saad tunda kui sinusuguste palgaliste nimed avaldatakse.
Sina ja sinusugused on kõik nagu Denised.
Karma ei unusta kedagi ega midagi.
2
20:05 Siima  /   21:12, 7. sept 2018
olema russkaja baba ja karma vähki ei armastama, äkki pääsedki sellest.Putini palgaline, ole parem vait.
A
Arvan  /   23:01, 7. sept 2018
Mind küll need EKRE trollid pidevalt mõnitavad, tehes selgeks, kui EKRE-t ei vali siis oled (järgneb rodu mõnitavaid sõimusõnu). Kahjuks ei ole ma aga veel kordagi aru saanud, kuidas nad meie riigi ja rahva eest seisavad.
K
kuidas nad meie riigi ja rahva eest seisavad  /   00:32, 8. sept 2018
lihtsalt jutuga aga ekreitismi küüsi langenud ei saa aru, et juttu ei saa süüa ega pannile panna! Veel vähem selga panna või autopaaki lasta. Totaalne lihtsameelsus ruulib
.
...  /   16:19, 7. sept 2018
küll need ajalehed ikka promovad seda Helmede punti
  /   16:22, 7. sept 2018
nonoh, helmed promovad ennast ikka ju ise.
T
tegelikult  /   17:34, 7. sept 2018
pole mõjuagendil ega pärisagendil valikut, mida kästakse, seda teeb, hüppab kasvõi pea ees ahju
T
TT  /   18:11, 7. sept 2018
Alustused sinu faktid oma väljaöeldud argumentidele
M
mis faktid  /   00:32, 8. sept 2018
lihtsalt loogika ja käitumuismustri jälgimine
S
seekord  /   16:16, 7. sept 2018
valin helme
Ä
ära vali  /   16:19, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
EKRE valija  /   17:06, 7. sept 2018
kahju küll, aga niisuguse retoorika peale hakka arvama, et ongi, paraku teised parteid on veel hullemad.
T
TT  /   18:13, 7. sept 2018
Kes natukenegi isamaalne või vabariiklane on, siis selle kohta on kohe, et kgb või venemaa nuhk jne... Kas pole naljakas?! Aga sina tee õige partei, julge oma õigete mõtetega välja tulla ja vastutus võtta - ja ma (me) tuleme sinu järel
S
soovitaks  /   16:47, 7. sept 2018
Ainuisikuiselt üle kontrollida see suur mass vene eesnimede ja perekonna nimedega ekre liikmed. Kuidas see suur mass neid sinna sattus? Miks ühes "eestimeelses" erakonnas on nii palju venelasi?
J
ju  /   18:19, 7. sept 2018
rohelised mehikesed ootavad käsku.
T
TT  /   18:21, 7. sept 2018
Pigem kontrollida üle eesti nimedega kodanike taust, nii okupatsiooni ajal kui kaenne ja pärast seda. Nimi ei riku meest ega mehe ideid. Natuke ülekohtune lähenemine
K
kodanik  /   18:26, 7. sept 2018
Oot, aga mis meelsed siis teised erakonnad on?
M
Millal usaleEestiriigisaladusi v'ljalobisenutele kuulkuklasselastakse  /   16:04, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Aveli  /   16:48, 7. sept 2018
Palun minge eesti keele õigekirja kursustele!
T
TT  /   18:23, 7. sept 2018
Ta ei lähe niikuinii. Kuigi pakutakse tasuta. Hoiak on, et vsjo nasha
P
pisijussile  /   15:57, 7. sept 2018
No ära mölla, ei mõju!
T
TT  /   18:30, 7. sept 2018
Vaata Juku!!! Mida Juku ei õpi, seda Juhan ei tea. Sinusugused Jukud jooksid karjakaupa naabri peale kaebama, et talu või midagi-kedagi muud endale saada
E
Eestlane  /   15:32, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
15:32/ Pane enda nägu kõrvale  /   21:20, 7. sept 2018
siis oskame võrrelda? Sinu möla on juba nii nõme, et kas Sul inimese välimustki olla saab. Konnasilmad valutavad, leota viinaga, ära kalla kõike kõrist alla, et jutt jamaks läheb.
N
no vaadake korra vene delfit ja postimeest  /   15:32, 7. sept 2018
seal ruigavad ju viienda kolonni liiked, osad tuleks jutu eest vastutusele võtta aga noh, kapo meil tegeleb ju eestlaste kiusamisega.
T
Tubli, Mart  /   15:17, 7. sept 2018
Julgelt jätka kõike seda,mida oled õigeks pidanud.Toetame kõiki õigeid otsuseid,ainult selviisil jääks oma rahvus püsima.Austame oma kodumaad ,rahvast ja õiglasi otsuseid.Valin ikka EKREt.
A
ahah  /   15:34, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
15:34,-le  /   15:58, 7. sept 2018
Soojas oled liiga kaua olnud või? Enamus normaalseid mõtleb nii.
E
Elukutseline Setu  /   16:08, 7. sept 2018
Siin väidetakse et Mart Helme nimetab võõrpäritolu kodanikke Kremli loodud vähkkasvajaks. See aga on ju vale! Võis lugeda, et Helme ütles, et me peame Kremli vähkkasvajast lahti saama ja selleks peab kontrolli tugevdama. Senisest kurvast praktikast (enamuses riigireeturitest ei ole etnilist eesti päritoluga) lähtuvalt tuleb võõrpäritoluga ametiisikuid paremini kontrollida. Kuidas k..mus on võimalik siit välja lugeda seda mida see pealkiri sisaldab. See on lihtsalt labane meediamaipulatsioon ja tellimustöö selleks, et ühte erakonda jällegi sildistada ja paika panna. Madal mäng!
E
Elukutseline Setu  /   16:10, 7. sept 2018
Lugege mida tegelikult öeldi. Siis lugege selle paskvilli pealkirja. Siis katsuge mõelda, et kuidas, mida ja milleks. Võib-olla saate siis aru kes selle tellis.
K
katsume mõelda  /   16:25, 7. sept 2018
selles Mardi kires presidenti halvusta ja erinevaid riigiasutusi lammutada, riigipühade ajal mingi oma komejandiga esineda on üha enam midagi veidrat ja häirivat
P
partorg  /   15:16, 7. sept 2018
peab oskama. Ega ta mõni niisugune ole.
E
Eluvaatleja  /   15:13, 7. sept 2018
EKRE on järgmises valitsuses kindlasti. See korralagedus kohtutes , sõjaväes ja pankades on juba liiga ohtlikuks läinud ! :( EKRE-l on julgust teha elurikkaid otsuseid :)
T
tegelikult  /   15:40, 7. sept 2018
sarnaneb ekreiitlik tegevus kõige rohkem salakavala naabrimehe agendi omale, millega üritatakse rahvast lõhestada, tekitada ebakindlust, vaenu oma valitsuse ja erakondade/avaliku elu tegelaste vasta jne jne. Läbi kelle üritatakse takistada naabrimehele ebasobivaid projekte a la Rail Baltic ja destabiliseerida destabiliseerid...
S
SS  /   16:44, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
TT  /   18:34, 7. sept 2018
Füürer tõstis mõne aastaga oma rahva majanduse tippu, kus see rahvas on siiani. Kahjuks lastetu tädi sai kuidagi võimu enda kätte
M
Millal hakatakseusale eesti riigisaladusi reetnute   /   15:07, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
R
riigisaladused on HOIUL just USA-s ja neid  /   15:17, 7. sept 2018
ei saa reetmiseks kätte ei vangivalvur ega miski kohalik ohvitser .
Kaagutage palju tahate, riigisaladused ON HOITUD:
L
Lugeja  /   15:05, 7. sept 2018
Ei ole neid mehi mõtet süüdistada.Teada on ,et kala mädaneb peast.Makske sellistel kohtadel inimestele normaalset palka ja keegi ei lähe mingeid salafusi müüma.Näruse töötasu eest seda tehakse. Salaaduse hoidmine ja närune palk ei käi küll kokku.
K
Kas ka eestit ocupeerivad jankid prantslased britid 'maris tapal  /   15:00, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jaaa  /   15:04, 7. sept 2018
loomulikult.
helme ju teab.
1
15:00-15:04/Ei teadnudki  /   15:38, 7. sept 2018
et natokad on meie riigis juhtivatel kohtadel, et nii küsida saab? Paistab, et sina tead? Jälle vähk roninud kivialt välja ja provotseerib siin.
K
kribu  /   14:48, 7. sept 2018
Venelane jääb venelaseks,toida hunti kuidas tahad aga si tast enam moosi ei keeda.
Y
Yx  /   14:37, 7. sept 2018
Meestele meeldib mängida,s.h.poisipölve luuremänge. Aga-kes ikkagi kommenteerib-kevadistest Putini valimistest vöttis osa 25% eestis elavatest vene kodanikest.???
T
to 14.37  /   15:00, 7. sept 2018
eesti riik lubas avada vaid mõned vene riigi valimispunktid eesti territooriumil ja nüüd oletame,et vene pensionär eestis,elab pisikesest pensionist,nagu paljud eesti oma pensionärid,niisiis,see vene pensionär loeb igat senti,arstirohud on kallid,lähim eestis olev valimispunkt on sinust 100km kaugusel,bussisõit on kallis,bussiliiklus on hõre,tervis pole enam see ja sa ei lähegi valima,sest tead,et Putini populaarsus on 80% ja võit tuleb.
R
Raivi  /   14:30, 7. sept 2018
Ärge unustage pronksiööd. Kõik need persoonid elavad eestis edasi.
E
ei unusta, kallis kommunist Andrus ise laskis natsionalistliku  /   15:05, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
hea, et võttis  /   15:59, 7. sept 2018
See oli Ansipi peaaegu ainus õige tegu!
J
Jah,  /   16:22, 7. sept 2018
Ansip oli vähemalt sel hetkel tubli mees, kes julges selle pronkspeletise lasta Tõnismäelt ära koristada. Seda ei julgenud teha eelmised peaministrid, kes tiblade ees värisesid. Oleks see tehtud kohe pärast iseseisvuse taastamist, oleks jama olnud palju vähem. Nüüd saab Ansip sõimata eelkäijate lödipüksluse eest ja ajuvabadel kommenteerijatel on juba pikemat aega magus kont hambus. Muide, mina ei ole kunagi olnud Reformierakonna valija ega Ansipi fänn, aga see oli mehetegu!
E
Ega   /   00:24, 8. sept 2018
tal polnud ju teist võimalust enam ka.
K
Kuusik Kaasik  /   14:19, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
irw  /   13:49, 7. sept 2018
Tahaks nähe senjööri enda tõupabereid.
1
13:49 irw-ile  /   15:14, 7. sept 2018
Ega tõupaber ei saa reeta riiki, ikka inimene selle taga.Sulle pole isegi selleks mingit paberit vaja, teed seda siin ju igapäev. Interrinde eestkõneleja igas pulmas ja kadunuke igal matusel. Mitmes staadium ka käsil on juba selle kasvajaga?
E
ekremeistri õpiaastad  /   15:43, 7. sept 2018
möödusid Moscaus, mis jättis kustumatu mälestuse aga kas ka mõjutab kuidagi praegust tegevust, seda ei tea. Krüptoside teab aga pole veel lahti muugitud
N
nujah  /   13:48, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
13:48/ Ja Sina  /   15:17, 7. sept 2018
Ise ka aru saad, mida kribad? Toodavad ikka Sinusugused , kust leerist riigireetjad tulevad.
  /   16:32, 7. sept 2018
Pole sel Putjal midagi irvitada, ta on sellest teemast ülihästi informeeritud, selle eest on hoolitsenud sealsed teadlased, kellele rahvuste vaheliste erinevuste teemad ei ole tabu, erinevalt lääneriikide teadlastest.
T
tegelt  /   17:38, 7. sept 2018
ei jõua puutja üksi midagi a vennalik toetus Hiinast ja P-Korest on abiks
K
Kommentaar.  /   13:43, 7. sept 2018
Kui keegi ütleb , et Helmel ei ole õigus sellel teemal, siis ta peab olema Eesti rahva ja riigi vaenlane. Ainuke mida ma ei toeta Helme poliitikas on see et ta toetab sadistlikke karusloomakasvatajaid.
E
Eino Taruk  /   14:23, 7. sept 2018
Ega polegi võimalik leida erakonda millega täielikult nõustuks. Pooldan sellist millega vaated kõige enam kattuvad, eirti olulistes punktides.
N
No  /   13:41, 7. sept 2018
Tõetera olemas ju
T
Tiit  /   13:36, 7. sept 2018
Ei ole sugugi tark tegu hakata eestlaste ja muukeelsete vahel vaenu ohutama ja veel enne valimisi.
L
lugeja  /   13:44, 7. sept 2018
Tähelepanu juhtimine teatud asjaoludele ei ole vaenuõhutamine. Faktidest rääkimine EI OLE vaenuõhutamine.
  /   16:36, 7. sept 2018
Mis see siiaa praegu puutub, kas ilma riigisaladuste juurdepääsuta sured kohe ära? Ma pole küll siiani surnd.
S
Senini   /   15:07, 7. sept 2018
on venelasi reeturite seas enamus. Pealegi, nad ei reedagi oma rahvast ja riiki vaid Eesti Vabariiki ja NATO-t. Aga reetur on iidsetest aegadest olnud põlatud, ehki kasulik peremehele. Tšingis-Khaan lasi neid "parim enne" möödumist hukata, sest nad võisid ka teda reeta. Ja see raha pärast motiiv pole peamine. Isegi hirm ei lubanud inimestel stalinistlikus laagris koputajaks hakata. Moraal ja hingeline vabadus olid tugevamad libekeelsetest ähvardustest või meelitustest.
P
Peeter  /   13:35, 7. sept 2018
Mart Helme on põhjendatult mures meie luureorganite olukorra pärast, tema sõnum on: "Eestis tuleb taastada sõjaväeluure endised funktsioonid ning hakata rakendama teisest rahvusest kõrgete riigiametnike töölevõtmisel rangemat kontrolli" - aga artikli pealkiri on pandud nii skandaalimaiguline kui vähegi saab.
K
käibetõde  /   16:08, 7. sept 2018
kõik agendid on infrastruktuuri ja riigiasutuste lõhkumise peale maiad nagu kitsed rammusa rohututi järele. Mis teha, loodus
M
Mehel   /   13:26, 7. sept 2018
mehe sõna!Respekt,härra tulevane Peaminister!
I
irw  /   13:47, 7. sept 2018
Miks nii tagasihoidlik. Ikka president kui mitte kuningas või keiser.
Ü
ütleks  /   14:05, 7. sept 2018
tulevane Venemaa president, kui Putin pensile läheb :).
S
seda ei jüua te ära oodata  /   15:08, 7. sept 2018
Putini järglane on samast kontoorast ,ainult kindral-leitnandi aukraadis ja pole veel 50 aastanegi.
T
to 13.26  /   15:05, 7. sept 2018
nestor,rigikogu spiiker,riigi tähtsuselt 3. mees siinasamas õhtulehes paar päeva tagasi ütles,et ekre valitsusse never never never ja ju siis nii tähtis mees teab telgitaguseid.
A
Ants  /   13:26, 7. sept 2018
Helme räägib õiget juttu, nagu alati.
T
Tiit  /   13:25, 7. sept 2018
Kas Helme läheb ja ütleb seda ka siseministrile?
H
Helmel on vesi ahjus  /   13:25, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
irw  /   13:47, 7. sept 2018
Kust lihtne diplomaat mõisa remondiks ikka raha sai?
A
aga saatkonna raha oli olemas ja  /   15:10, 7. sept 2018
õige suhtumine rahasse ka. Ega aus eestlane siis varganibulkas ole.
Õige vaatenurk on tähtis.
Tomi sõber Riivo kutsuti miskipärast Londonist tagasi , aga tema eest istus naiivne Galo Jun
I
irw  /   21:32, 7. sept 2018
Kust sai, kust sai..Helme palk oli 60000 krooni kuu, see on otseeetris ammugi maha öeldud. Mõis maksis 125000, mehe 3kuu palk. Muud hüvitised käisid ka lisaks veel. Nii, et võid rahulikult oma hirmu ja õudusjutud omale hoida, ei ole tema jänkikombel riiki varastanud.
J
just  /   13:23, 7. sept 2018
tublid EKRES meie valime teid
G
geenivaramu  /   13:13, 7. sept 2018
Marina Kaljurand ju samuti võõrpäritolu
M
miks te siis kiljute kui ratta peal neid Vabadussõja järgi  /   15:11, 7. sept 2018
päritud maid tagasi. Võõras vara ju ?
M
Marko  /   13:12, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lugeja  /   13:15, 7. sept 2018
Selgita, milles seisneb see "fašism"?
S
Selgita  /   13:28, 7. sept 2018
Ja häving?
  /   16:45, 7. sept 2018
Fašistid on hoopis teiste nimede all ja legaalselt Eestis genotsiidi läbi viimas, pimedad muidugi ei näe, kuidas rahval kõrisid järjest kinni tõmmatakse. Kas peab ette ka pudistama, kes kus ja millal? Omavalitsuste arengukavasid oled kunagi lugenud?
1
18:32/ Juba jälle  /   21:35, 7. sept 2018
sa tuled päid maha võtma, mis sul ometi viga on?
K
kodanik  /   13:07, 7. sept 2018
Nagu ikka, on Helme kahe jalaga maa peal. On ju teada, et siinsed venelased elavad valdavalt Vene inforuumis. Nii et Kremli propagandat saavad iga päev. Nendele jääb Venemaa armsaks etniliseks kodumaaks, kus elasid või elavad nende sugulased. Ja Putin on ju neile hinnatud tsaar. Näe, vallutas Krimmi ära! Tubli mees! Venelane hindab jõudu. Ükskõik kelle peal ja mis eesmärgil seda rakendatakse. Eks ole ka venelaste seas erandeid, aga vähevõitu tundub.
J
Ja kes  /   13:41, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lugeja  /   14:24, 7. sept 2018
Kas teiste parteide genossed ei tao vastu rinda, et on Eesti patrioodid? Ja kahtlustada võid ju kõiki, ka oma vanaema :)
J
ja  /   15:01, 7. sept 2018
sealhulgas peaaegu kõik kesikud
E
Eesti200  /   19:46, 9. sept 2018
Kristina Kallas teatas rõõmalt, et Narva venelased tunnevad nüüd end väärikalt ja said hingekosutust Krimmi vallutamisest. Nende enesekindlus tõusis (Eesti vallutamiseks said taas lootust). Need okupandid ei muutu iial mingil tingimusel.
M
max  /   13:03, 7. sept 2018
Muidu on kõik hea ja ma pooldan Ekret, aga see venelaste vastasus viskab juba nati üle. Mul endal oli ka vanaema isa Venemaalt pärit. Venelased on ikkagi valgest maailmast pärit, mitte nagu moslemid, kes elavad oma koraani ja shariaadi seaduste järgi.
K
kodanik  /   13:14, 7. sept 2018
Siin pole tegemist venelaste vastasusega. Lihtsalt tuleb võõrrahva (ükskõik millise) esindajatega ettevaatlikum olla. Tavaliselt on inimene ju hinges seotud (mingil määral) oma etnilise kodumaaga. Ja ärgem unustagem, et suurem osa siinseid venelasi on Kremli propaganda haardes. Miks kannavad paljud venelased meie tänavatel Georgi lindikesi? Miks karjuti pronksiööl Rossijat ja lehvitati Vene lippe? Ja muudelgi üritusel lehvitavad osad Vene lippe. Mida siis see räägib lojaalsusest?
N
Nork  /   13:26, 7. sept 2018
EKRE ei ole vene vastane, EKRE vene välis ja sisepoliitika keskendub eesti huvidele, nt EKRE soovit tagasi narva taguseid maid ja on korduvalt öelnud, et venemaaga vaja dialoogi pidada ega ei tohi pead liiva alla peita ega ka lömitada.Sise poliitika peaks samuti olema ratsionaalne ja eestlaste rahvuslikest huvidest lähtuv. EKRE ei poolda Diskrimineerimist aga ei poolda samutimingite eeliste andmist ega siidi kinnastega kohtlemist
  /   16:47, 7. sept 2018
Soomlased juba ehitavad nnord Stream 2, ei anta teile mingeid maid enam tagasi, unustage ära selline laste jutt.
N
Nimi  /   12:59, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
to 11.47  /   12:54, 7. sept 2018
tsehhoslovakkia tekkis alles 1918 ,aga prantsusmaa nõudmiserl ei lastud sudeedi sakslastel saksamaaga ühineda ,vaid pandi sunniviisiliselt tsehhoslovakkia koosseisu ja sellest siis hitleri soov,et sudeedisakslased saaksid tsehhide alt ära ja liidetaks saksamaaga ja sama ka poolaga,sest lhilisem ääne-poola oli asustatud saksa juurtega inimestest,lihtsalt peale 1.maailmasõda,1918a võitjad riigid lahutasid rahvaid oma suva järgi suvaliste riikide hulka,ei olnud mingit viiendat kolonni,lahutatud inimesed tahtsid lihtsalt oma rahva hulka,parim näide on meil setod,osa elavad eestis osa venemaal,osade sugulaste hauad on nii siinpool kui sealpool.
V
Vaadake nüüd  /   12:54, 7. sept 2018
kuidas need vähid kivialt välja ronima hakkavad, kes seda kasvajat tolereerivad. Siin on see eriti hästi nahtaval ja öelda veel, et pole 5-s kolonn kohal, peaks ikka eriti arulage olema. Helmel on tuhatkorda õigus, on alati olnud. Nakatunud karjugu või end ribadeks, haigeteks jäävadki.
E
Ei midagi uut.  /   12:48, 7. sept 2018
Ongi ju faken - ewside aeg, kes siis seda ei tea :)
Mida iganes kokku ei keedeta, saaks ainult rahvusest (kusjuures erinevatest) lugupidajatele ära teha.
Ena uudist.
E
Ei leidnud  /   12:44, 7. sept 2018
seda kohta. Äkki keegi aitab leida seda kohta, kus nii öeldi.
M
mel  /   12:49, 7. sept 2018
kui artiklkit lugeda, siis tõesti seda välja lugeda ei saa. Hoopis klikifetišid põdev õhtuleht tuleks vaenu külvamise eest politseisse anda
13:44,-le  /   14:04, 7. sept 2018
Aga milline sinu oma on, kommentaarium?
L
loomulikult,  /   14:36, 7. sept 2018
siin saab vahetevahelgi veel oma arvamust avaldada, mis tihti kustutatakse, aga kauaks?
1
13:44/ Küll on kahju  /   15:24, 7. sept 2018
et kõik ei allugi FSB-le, nagu sulle meeldiks?Isegi palju oled saanud, igapäev saadad kedagi van gi ja võl la.
C
Cancer  /   12:44, 7. sept 2018
Helmel on õigus
K
Kuskohast  /   12:42, 7. sept 2018
see võrdlus "võõrpäritolu kodanike" ja "vähkkasvaja" vahel seal kodaniku jutus siis välja peaks kooruma?
Artiklit lugedes jääb mulje, et artikli pealkiri on lausvale…
K
kohalik mees  /   12:34, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
Liiga lihtne on õelda,  /   16:40, 7. sept 2018
et kes teisele nime annab, see ise seda kannab. Aga elu on näidanud, et need, kes teisi kõige rohkem tembeldanud on ise need ja veel hullemad. Kisa on tähelepanu ära juhtimiseks endalt.
A
Aga...  /   12:31, 7. sept 2018
ei öelnud ju! Õhtuleht ja teised - see teie mustamine ei tööta enam ammu! Ikka aru ei saa?
Ja selle asemel, et tegeleda tegeliku probleemiga - tegelete te omade mõnitamisega!
E
eesti  /   12:26, 7. sept 2018
palus ise Lauristin ja Co suure CCCP koosseisu ,mingeid väärkodanikke polnud,ikka omad poisid ja nii tänagi
I
Ivanov  /   12:24, 7. sept 2018
Milline on Ants Laaneotsa sünnipärane nimi? Kas ka temas ei peitu võõrast rahvust?
P
pere oli küüditatud  /   12:34, 7. sept 2018
venekeelse hariduse saanuil oli TRÜ-sse pea võimatu siseneda... ja isegi mitte niivõrd keele pärast, hakati isade ja vanaisade elulugusid nina peale määrima, venemaa kõrgkoolid sellega ei viitsinud tegeleda.
K
kuidas?  /   13:46, 7. sept 2018
L. Meri sai nigu niuhti sisse, ise rahvavaenlase poeg ja oli Siberis asumisel.
N
niuhti või vähem niuhti,  /   13:52, 7. sept 2018
L.Meri oli märgatavalt ja üle keskmise andekas, minu kogemus on harju keskmine :), eks lõpuks imbusin minagi kõrghariduse lätete manu.
M
muide, KÕIK KGB töötajad  /   15:13, 7. sept 2018
olid andekad. KÕIK.
15:13-le  /   16:03, 7. sept 2018
Mitte kõik. Putin oli keskpärasus ise, tal lihtsalt on vedanud...
P
peitub, peitub  /   12:42, 7. sept 2018
Kas sa ikka magada saad?
J
jah  /   12:44, 7. sept 2018
Venemaal elanud, õppinud, teenis NSV Liidu relvajõududes
J
Just!  /   13:24, 7. sept 2018
Oli Tartus Sõjakomissariaadi juht. Nõukogude ohvitser. Meelitati(tema väljend) Eesti poolele üle millalgi 1990-ndatel.
O
oh mida teab üks just  /   13:57, 7. sept 2018
metsavenna või vapsi laste eluvõimalustest ...
K
kalad  /   12:23, 7. sept 2018
alkohoolikust naine, söjas poololnu,elu näinud ja kogenud,ja teie peate palju veel kogema,et öiged sönad suhu saada,kahju vanadest ja rumalatest
B
Bachos  /   13:01, 7. sept 2018
Ei ole kõige hullem alkohoolik. Mõned pudelid nädalas ei tee veel lootusetuks alkohoolikuks. Alkoholism on ravitav.
M
mardile  /   12:19, 7. sept 2018
Eesti kaitsevägi koosneb äbarikkudest,mäletad algusaastaid
N
naine  /   12:16, 7. sept 2018
kasva vanemaks
S
sõna sekka  /   12:09, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Ajaloo huviline  /   12:07, 7. sept 2018
Ka 1940 oli meil siin arvestatav viies kolonn sees. juunipöörde läbiviimiseks.
J
Jah  /   13:24, 7. sept 2018
Vene väed olid. Umbes 24000 punaväelast.
T
to jah  /   09:29, 8. sept 2018
Mitte aiult vene väed. (keda leping järgi võis olla vad 25 tuhat,r eaalselt tuli aga rohkem 35 tuhat. Ja 14 juunil 1940 ületasid omavaoliliselt, enne vastava täiendava lepingu allkirjastamist üle piiri veel vähemat 85 tuhat punaväelast. Niiet ülekaal oli mäekõrgune) l
Olid ka kohalik viies kolonn, Vares-Brbarus, Neeme Ruus, Boris Kumm, Idel Jakobson, Feodod Okk, Paul Kreedo, 0skar Sepre ja terve rida teisigi.
N
nemad olid eesti kommunistid  /   15:14, 7. sept 2018
ja neid austatakse , nende järglased on kenasti paika pandud soojadele ja soliidsetele kohtadele
I
idavirulane  /   12:03, 7. sept 2018
Meil on siin piisavalt venekeelses infoväljas venekeelseid inimesi, kes kiidavad oma isakest Putinit ja igatsevad emakest-Venemaad taga. Enam muidugi mitte avalikult, ni nagu 20 aast eest. Kus president või ajakirjanik küsitlevad, siis räägivad muhedat lõimumisejuttu. Aga omavahel!
T
to 12.03  /   12:39, 7. sept 2018
aga meie ise-saunalaval rääkisime 1986a igatsevalt,kui hea elu ikka soomes on,ise mõistmata,et see soome hea elu on tulnud heast kaubavahetusest n.liiduga st.venemaaga ja kui maiparaadil raadioreporter küsis,siis kiitsime kommunistlikku parteid ja eesti nsv-d.
A
Andres  /   19:56, 7. sept 2018
Piinlik libekeelsus.
M
madrus  /   11:56, 7. sept 2018
..möisnik lahmib ..
E
eks ta näha ole,  /   12:00, 7. sept 2018
kui peale valimisi ainuke partner on keskerakond, kas hakkab sõnu sööma
?
?  /   12:04, 7. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
valimised  /   13:48, 7. sept 2018
ju tulekul.
A
antifashist  /   11:47, 7. sept 2018
Poolas ja Tsehhoslovakkias oli saksa natsidel viies kolonn.Inimesed olge valvsad!
O
olen valvas  /   13:49, 7. sept 2018
Kes oli aastaid Venemaal ja tagasi tulles ostis mõisa?
1
13:49-le  /   16:04, 7. sept 2018
Sulane, ole vait,muidu kartuleid ei saa.
1
13;49/ Hirmus lugu Sinule  /   21:46, 7. sept 2018
ja teadmine, et ainus eestlane julges olla Moskvas suursaadik aga temale eelnenud ja järgmised olid siis hiinlased? Pool Eestit õppis ja töötas 50 aastat venemaa koosseisus, ehk peaks nende kõigiga 1:0 tegema.Ära rohkem joo, niigi sassis omadega.
T
to putinoid 13:49-le  /   14:11, 8. sept 2018
eriti loll on siia mingist kartulijagamisest soiguda!
ekremli ja kesikla putinoiddi ju vennad!
ja sm. helme suur ediku semu!