248 kommentaari

K
Kas Langil hakkab sünnipäev tulema ?  /   19:32, 13. sept 2018
Rahvas ju ei pannud tähele väga ja ei teinud maha kui Püssirohus Saksa okupanti presenteeriti riietuses :), aastaid tagasi vmt., oli
E
ei väsita üllatamast  /   22:46, 12. sept 2018
relax - see on ajalugu juu...propaganda tehakse hoopis mujal?!!
Ä
ätt.  /   07:56, 13. sept 2018
Kahju kui see vanadus ja dementsus tulevad nii noorelt.
L
Lang?  /   14:46, 12. sept 2018
Aga mulle meeldis. Üle hulga aja etv's midagi head. Victoria oli igavavõitu, aga tegelikult ju ajastu tõest sama kaugel. Lang pole mingi küsija ega autoriteet, niisama jutusaadete pläraja, nagu nad kõik. Millegipärast jahuvad seal ja arvavad jätkuvalt, et nende arvamus kedagi mõjutab;)))
A
appi  /   12:25, 12. sept 2018
ja see mees oli kunagi kultuuriminister
N
Nojah  /   11:18, 12. sept 2018
Kas ei ole siis arusaadav või varsti oleme jälle venemaa vasallid egas siis muidu ei tuletata vene keelt meelde.
L
lisaks veel  /   04:44, 12. sept 2018
narritiiv on narritiiv on narritiiv on narritiiv jne. keegi on endale uue ilusa sõna leidnud..
V
Viki  /   01:42, 12. sept 2018
"Oli aktiivne komsomoli liige", "Injurkollegija" Eesti NSV Esinduse konsultant, V. I. Lenini nimelise Tallinna Kultuuri- ja Spordipalee asedirektor... (Vikipeediast). .–. No säärased ei pea küll siin sõna võtma!
M
Max  /   00:59, 12. sept 2018
ETV-l nüüd veidi korrektsem saade tulemas pühapäeviti:
"TSAARIDE IMPEERIUM: ROMANOVITE VENEMAA KOOS LUCY WORSLEYGA: VENEMAA UUEKS LOOMINE"
E
ega...  /   22:21, 11. sept 2018
...Lang ole mingi autoriteet kunsti (filminduse) ega ajaloo alal ja nagu alati - on tema analüüs veidi tendentslik. Venelaste impeeriumiihalus on püsinud aastasadu, seda näitab ka Katariina- film ja seda ihalust välja ei ravi. Kuid seal näidatakse ka tegelikku Venemaa elu intriigide, võimuvõitluste, tapmiste, piinamiste jm. koledustega. Kas venelased peaksid selle üle uhked olema? Pigem mitte, ajalugu on, nagu ta on. Viimase tsaari Nikolai II perekonna mõrvamine kommunistide poolt 1918.a. oli kuritegu, kuid viimase tsaari perekond sai endale saatuse poolt määratuna ning kommunistide poolt teostatuna vene rahva kättemaksu oma rahva mõnitamise, piinamise, tapmise, röövimise ja rahva kulul prassimise eest.
T
to 22.21  /   13:18, 12. sept 2018
tsaari venemaa kuni lõpuni oli normaalne riik,kus oli sõnavabadus,kus inimesed võisid vabalt riigist lahkuda ja sinna tagasi pöörduda ja tsaari-venemaad nimetati ka euroopa viljaaidaks,sest euroopasse müüdi tohutult teravilja ja 1918a polnud venemaal kommuniste,olid bolševikud,kes tsaari ja ta pere mõrvasid ja bolševismil-kommunismil pole vene rahvaga midagi ühist,see on ühe teise rahvuse teeme,kes nüüd usa kaudu püüab maailma valitseda.
T
T.Mets  /   21:11, 11. sept 2018
Selle arvamuslooga kaasnev Langi foto on ringi vahetatud. Algsel fotol nägi Lang nii kole välja, et tahtmatult meenus nõukaaegne väljend--kas kommunisti tunned sa, kes on nii õudse näoga
  /   21:23, 11. sept 2018
Usun,et kui sind näost näkku näeksin ja kui veel mulisema ka hakkad tunneksin ka kohe vana kommunisti ära.
T
tt  /   21:04, 11. sept 2018
Praeguse Venemaa venelastel pole küll tolleaegsete aadlikega midagi uhkustada ega neid meietada, See sugu peksti laiali või hävitati nende endi poolt juba 1917. Palju aadlikud olid rahvuselt osaliselt või enamjaolt lääne päritolu, viimased tsaarid lausa peaaegu 100% sakslased. Vene keelt mõni ei rääkinudki, omavahel vist ka räägiti sageli prantsuse, saksa... keeltes. Samahea, kui eestlased praegu uhkustaksid, et olid baltisakslaste alamad. Aga film oli hea.
M
meenutaja  /   19:39, 11. sept 2018
R
REET  /   19:04, 11. sept 2018
Mina vatasin huviga nii mōnigi roll oli hästi mängitud. Kes arvab et film ja ajalugu on sama, see on ise rumal. Käsi oli paralleelselt Romanovite raamatu vahel ja guuglis, vaatamax miks nii stenaarium sisaldas. Propa see küll ei olnud.
M
mai  /   19:03, 11. sept 2018
jumaluke, just oleme koos oma perega läbi lugenud selle suure ja paksu raamatu Romanovid. Vene troonipärijate lood on täiest ajaloolisest paikapidavalt kirjeldatud ja pealegi oli see seriaal meisterlikult lavastatud ja äärmiselt huvitav. Mida me peame täht Uudost ja ta silmipimestavalt kaunist, võrratust , maailmailudusest tüdruksõbrast väsimatut ketramist vaatama -kuulama või?!
  /   19:20, 11. sept 2018
see lang on ju täitsa sooda ---tema jutt ja sõnad on nagu Lenini teosed-- kui lugeda või kuulata --oled veel lol..lim kui enne !
K
Kalev  /   19:01, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:35, 11. sept 2018
Ongi vaba valiku keel
N
Nonoh  /   18:57, 11. sept 2018
Rahvas on jälle segaduses, et miks näitab riigitelevisioon USA ja €uroliidu propagandat?! Vaatajaskond väheneb ja nüüd ilgub reformiametnik riigitelevisiooni ühe vaadatavama seriaali vastu?!
S
Seda  /   18:50, 11. sept 2018
peab sm.Rataselt küsima.
  /   18:50, 11. sept 2018
hea huvitav seriaal oli,mis krdi ideoloogia?!kui slanga tahab miskit muud vaadata,telligu brüsselist mõni nutulugu vaestest pagulastest või mõnest muust riskigrupist.
  /   18:43, 11. sept 2018
Allergia kõige vene vastu on päris raske haigus ning teaduse poolt läbi uurimata.
  /   19:05, 11. sept 2018
Äkki MMS aitaks?
Q
qqqq  /   18:28, 11. sept 2018
Väga hea seriaal oli ja vaatasin huviga, vähemalt midagi uutoli ekraanil.
M
Ma pigem ei taipa ETV tegevusest  /   18:21, 11. sept 2018
Miks kõiki seriaale näidatakse mingil suva hetkel ja äkki saad teada , pead uuesti terve aasta ootama. Samuti ei saa ka täpselt aru, millist hooaega näidatakse, vahel on need kordamööda. ENSV ajal oli iga seeria alguses või lõpus , mitmes seeria ja millal järgneb.
Et ajaloolisi kunstilisi filme näidatakse, selles pole mingit draamat. Pigem on draama ja tragöödia- ETV ei tee suviseid saateid- varem oli Suvetiir jms., TV peaks kevadsuvisel-sügisesel perioodil võimalikult palju näitama Eestimaad, meie TV vaadatakse ju välismaal ka.Samuti on Uudiste värk mannetu-Terevisioonis ja AK kaagutavad ühte sama uudist terve päeva, ometi lisandub päeval , igas tunnis midagi olulist Eestis ja korrespondentpunktid on olemas ja võimalik arvutis Telesillana edastada. Mis E-riik see meil on , kõik täissöönud ametnikud aina kaagutavad , tegelikkus on jama
  /   18:23, 11. sept 2018
ega ETV on seriiaalide produtsent
S
Skoor  /   19:41, 11. sept 2018
On või? Miline seriaal nüüd on käsil, kuna saab valmis?
?
??????propaganda  /   17:59, 11. sept 2018
Mu arvates, et Lang vihane venelaste poole!
tema sõnad nagu provokatsioon venelaste vastu .
Tavaline ilus mängufilm, pole midagi valesti.
Ja ta provotseb eestlasi! Mida ta tahab? Riiklik konflikt, veelgi tugevam?
E
Ei midagi erilist  /   18:45, 11. sept 2018
Lang on alati armastanud reljeefselt väljenduda. Noh nii 1/8 Žirinovskist.
L
LUGEJA  /   17:57, 11. sept 2018
Jõle tore--- no küll on ikka avastus, kas muidu Lang pildile ei saa kui sellise mula ajamisega ---minu silmis täiesti tühine mees !
V
väike taks  /   17:56, 11. sept 2018
Ja veel suurem vene propakanda on muusika. Kiiresti tuleb eesti ärakeelata Venemaa heliloojate muusika, ooper ja ballett. Kohutav vene propaganda. Ja kirjandus, Sõda ja rahu, tuleb kiiremas korras avalikult tuleriidal põletada, puhas venelasi ja Venemaad ülistav teos.
Langil on, mida veel korraldada, pange ta kiiresti kultuuriministriks.
Numerus infinitus stultorum
L
Lang, kiirusta, veel jõuad maha võtta  /   18:25, 11. sept 2018
20. septemberil Luikede järv
K
kass  /   00:11, 12. sept 2018
Aga kui "Sõda ja rahu" seriala Ameerikas tehtud , siis on vist OK?
E
Enne kui Lang sõna võttis....  /   17:52, 11. sept 2018
Enne kui Lang sõna võttis, oleks olnud tal kasulik lugeda raamatuid Katarinast ja üldse Romanovi perest, kus KATARINA oli sakslane ja tema abikaasa ka. Seetõttu Katarina vanemad sakskased ja lapsed ka saklased. Kus Lang propagandat leidis?
E
Ei noh!  /   21:13, 11. sept 2018
Eks see Lang tahab kah pildile saada.Erilise tarkusega pole ta kunagi hiilanud.
?
?????????  /   17:44, 11. sept 2018
Kus filmis ta leidis propagandat ?
P
Propaganda  /   17:57, 11. sept 2018
see oli kui orlovil kerad vorsti küljest lahtiühendati
N
nojah  /   17:30, 11. sept 2018
raamat Romanovid on küll naiivsus kuubis
S
sama selle tsaarimaa kajastamisega  /   17:38, 11. sept 2018
aga mida paremat olekski olnud oodata psühhopaatiat ja selle tüsistusi põdevatelt tolleaegsetelt inimestelt. maailm pole ka praeguseks erit palju muutunud inimsuse vallas, eelmainitud põhjusel.
L
Lia Denissova  /   17:29, 11. sept 2018
Sel ajal kui venelastel oli suures ja uhkes Peterburgis kõrgkultuur olid eestlased alles matsid. Sellisele vihasele matsirahvale ei tohiks üldse sõnaõigust anda!
O
OLEN TÄESTI NÕUS SINUGA  /   17:46, 11. sept 2018
See vihane läks hulluks!
B
burger  /   17:52, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
EESTLANE  /   18:42, 11. sept 2018
moskoviidid on venelased ja moskvas on väidetavalt soome-ugri geenidega inimesi umbes 1%. Kunagi oligi Moskva alad soome-ugri alad aga ukraina poolt tulnud slaavlased paljunevad põhjamaistest inimestest nii palju kiiremini ja on agresiivsemad, et praegu on moskva pea täielik slaavlaste linn.
K
Kiievi vürst  /   19:45, 11. sept 2018
Peterburg ei ole ainuke linn venemaa aladel
  /   20:30, 11. sept 2018
Lang ei ole eestlase nimi! Baltisakslane!
M
mees metsast  /   21:54, 11. sept 2018
jälle munadega Lia kommimas.
K
kõrgultuur  /   03:41, 12. sept 2018
ja ljuks oli ühte tuba köeti talvel
R
reede  /   17:21, 11. sept 2018
Eks aeg teeb ajuga oma tõõ Et kui ma vaatan mõnda vene filmi pean enne langukesele ette kandma Näe mis rasv inimesega teeb
R
reinule annan punkti  /   17:44, 11. sept 2018
no ega ei peaks kostümeeritu sõnnikut ostma küll, vaadaku kes tahab internetist ja satelliidist. pole ju ka mingi uus avastus enam.
  /   17:16, 11. sept 2018
Enne kui Lang sõna võttis, oleks olnud tal kasulik vaadata saadet Neeme Järvist ja midagi tarka kõrvade taha panna.
J
Jälle keedu sardellidest puudust  /   16:47, 11. sept 2018
Vaadake mina olen Rein lang ja tahan ka sardelli kartuli pudru koos koorekastet ning lisage sinna ka praekapsast.
V
veri krutoi kommentaari  /   17:40, 11. sept 2018
sisutühjus on ikka ja alati muljetavaldavalt parim
J
Juku  /   16:38, 11. sept 2018
Kõik raamatud milles kirjutatakse kaklusest ja seksist tuleb ära põletada
K
Kulla Rein  /   16:38, 11. sept 2018
mis sinule siis selles Katariinas ei meeldi?Või tuletab vene film sulle sinu toredat nõuka aega meelde ja meel läheb tusaseks,et miks see ometi lõppes?
M
miks ei , meeldib vägagi  /   16:59, 11. sept 2018
erit meeldib peaosatäitja meisterlik näitlejatöö saksa litsikese kujutamisel kes ajalookroonikute andmetel otsustas sundabielust viimast võtta ja ellu jäädagi et seejärel tupelihaste jõul end tsaaririigi troonile libistada
V
võimul kes?  /   16:21, 11. sept 2018
kesikud ju. niiet mõtetu küsimus täiesti.
M
mis siin  /   16:35, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
loll oled ise  /   17:20, 11. sept 2018
mis pistmist on riigikogul ETV programmiga? ETV-s on head sarjad, Katariina kaasa arvatud. Ajalugu võik ikka teada kasvõi niivõrd kuivõrd selline seriaal seda suudab. Näitlejad väga head. Propagandaks võib seda nimetada ainult meeleheitlikult valimiskampaaniat tegev Lang. Tema vaadaku siis neid Ameerika peeretajatest toiduloopijat. Minule see seriaal meeldis ja kahju, et läbi sai. Ja mis nüüd siis saab, mustas nimekirjas? No ja siis? poliitikud ärkavad kõik nelja aastasest iluunest ja hakkavad üksteise võidu nõmedusi suust välja ajama. Hirm mõelda mis veel tulema hakkab.
V
vana-vana  /   16:20, 11. sept 2018
Mida siis soovitate näidata?Kas ainult usa tapmist ja autodega kimamist ning noorte ropendamist.Eestis pole ka midagi ekraanile toomiseks tehtud mis kõlbaks vaadata.
  /   18:00, 11. sept 2018
Täpselt nii ongi !
T
Taat  /   16:17, 11. sept 2018
Kas "molekul" kandideerib Riigikogusse?
K
Kas te pole märganud?  /   16:15, 11. sept 2018
Siis, kui reformierakond veel võimul oli, siis ERR-is lauldi nende pilli järgi. Nüüd olen märganud, et soositakse ekret!
S
sama kirikuga  /   16:14, 11. sept 2018
Samuti kirikut, see ka riigist lahus. Kes tahab vaadata maksku.
?
???  /   16:02, 11. sept 2018
Mulle isiklikult ajaloolised kostüümidraamas meeldivad. Igatahes on need ajaviitevaatamiseks veidigi etemad kui mingid mõttetud Mehhiko või Türgi imalad seebiseriaalid. Kui meie ENSV aegsed Viimane Reliikvia või Verekivi välja arvata, siis meil omal vastav toodang sisuliselt puudub. Seega - tuleb väljamaisega läbi ajada. Ning ajaloo huvilisena tean vägagi hästi, et väljamõeldisi ning liialdusi on ka lääne vastavas masstoodangus. Arusaadav, et venelaste jaoks vallmistatud vene ajalooline kostüümidraama ülistab Vene "kangelasi". Ja ajaloos on kangelasteks ikka suured vallutajad ning sõjavõitjad. Kes oma riigile au, kuulsust ning rikkusi tõid. Kuigi jah - teiste arvelt. Venelastele on suurteks kangelateks Aleksandr Nevski, Ivan Julm, Pjotr Suur ning Katariina Suur. Meie jaoks aga on nood aga hoopiski julmad vallutajad, kes tõid meie esivanematele vaid häda ning viletsust. Aga kas sellepärast siis mitte vaadata või?
Inglaste jaoks on kangelateks Elizabeth I, Henry-VIII. ja Cromwell. Prantslastele Karl Martell, Karl Suur, Henri IV, Louis XIV ja Napoleon. Hispaanlastel nende kuninganna Isabella Katoliiklane ning vallutajad-konkistadoorid. Sakslased õhkavad Friedrich Barbarossa, Friedrich Suure ning Bismarcki ja keiser Wilhelm I järele. Rootslastele on pühad Gustav Adolf ning Karl XII. Mongolite uhkus on Tšiinghis-khaan, Türklased jumaldavad Konstantinoopoli vallutajat Mehmet II , Egiptuse alistajat Selim I ning Ungari vallutaja Suieiman Toredat.
  /   16:18, 11. sept 2018
Eestalstel on SuurTõll kes vene siilile lapiti andis. Oled vaadanud?
T
to/  /   18:34, 11. sept 2018
Serviti laudadega kakles ikka Peipsi taga käinud ja sealt agasiteel olev Kalevipoeg ehk Sohni. Kas sa mitte teda Saarema Suure Tõlluga äkki segi ei aja? Või oli partekoolis eesti rahva müütide osa õppeprogrammist välja jäetud? Asendatud veene vägilaste Ilja Murometsi, Dobrõnja ja Aljoša Popovitši vägitegudega.
Sinu nimetatud vaatepilti vaadanud ega näinud ma kahjuks ei ole, Sest ma ei tarvita kokat või heroiini, ei suitseta kanepit ega ei tarbi mürgiseeni.
J
just...  /   17:14, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Attila  /   18:40, 11. sept 2018
Ja mida kostad jaapanlastest, hiinlastest, mongoollastest-taaatarlastest, täitsa rahumeelsed vennikesed oli ju, irw. Ja viikingid õldse kuskil ei käinud, maid ei vallutanud jse venemaa aladel oma jalga ei tõstnud. Konkistadooridest ma isegi ei hakka küsima.
E
eh  /   18:09, 11. sept 2018
no Viimses Reliikvias nüüd mingit ajalugu küll ei ole ja Ivole tehakse kohe väga räigelt liiga!
J
JuSS  /   18:42, 11. sept 2018
Kahjuks ei saa ka meie omaaegseid ajaloolisi seiklusfilme mitte kuidagi päris ajaloolisteks pidada. Rohkem ikka stsenaristi fantaasiateks. Kuigi Verekivis on faktid ja fantaasia enam vähem pooleks, siis Viimane reliikvia on ajaloolises mõttes puhtalt üks spekulatsioon, kuhu mõned üksteisega mitte seotud ajaloofaktid on sisse pikitud
T
Tundub  /   15:57, 11. sept 2018
et valimised hakkavad lähenema. Kuula või vaata kuhu tahad, ikka hiilivad kusagilt väljaütlemised või arvamusavaldused, mis muidu mingit tähelepanu ei leiaks.
P
PIA OMA...  /   15:56, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ü
Üks vana õpetaja  /   15:52, 11. sept 2018
Olen lugenud nii Montefiori "Romanoveid" kui vene keeles raamatut " Екатерина Великая " (autorit kahjuks ei mäleta, aga ta oli vene rahvusest ). Film jälgis üsna täpselt nii tolle aja olustikku kui noore sakslanna kujunemist selleks, kes temast sai. Kui kedagi Romanovite ajalugu huvitab, soovitan Youtube'st üles otsida StarMedia ja Romanovid. Seal on lisaks lavastuslikele momentidele ka tolleaja maalikunstnike jäädvustused antud perioodide isikutest. Igatahes üsna hariv materjal ja huvitav.
L
leo  /   15:48, 11. sept 2018
Moderaator poeb nii usinasti Venemaa ees, et isegi Peeter I kohta ei tohi midagi taunivat öelda
P
peeteri kohta niipalju   /   17:27, 11. sept 2018
et teadusemees ja novaator ta polnud kuigi kogus anatoomiliste kõrvalekalletega loomade inimeste organismide näidiseid. kasutas venemaa suuri tasuta inimressursse naaberrahvastelt maade ja vabaduse röövimiseks. üks suurematest röövlitest euroopa ajaloos, oli veelgi suuremaid .
A
Ajaloo huviline  /   18:53, 11. sept 2018
Peetri haritusest nüüd küll rääkida ei saa. Versailles, mida ta hiljem kord külastas naerdi ta matsikombed välja. Ja Euroopas õppides ei lävinud ta mitte tólle aja õpelasre või teadlastega, vaid tema tase piirdus Hoillandi sadamatrahteritega, trimpamisega madruste, lootside , pootsmanite türimeste ja käsitööliste seltskonnas.
Tegu oli ääretult julma, jõhkra ning hoolimatu inimesega. J00dikuga, kes juurutas Venemaal sundkorras ka tubakasuitseamise. Kes peksis, piinas ning hukkas inimesi omakäeliselt. Ravuhoogudes tõmbleva närvihaigega. Kes ise oli äärmiselt liiderlik. Ja nagu mõned allikad väidavad, mitte ainult naistega. Tegelikult surigi ta nii noorelt, veidi üle 50-ne seetõttu, et läänes omandatud s ü ü f i l i s tema organismi nõrgestas. Pluss ebakorrapärased eluviisid, tubakas ja seksuaalsed ning alkohoolsed liiialdused.
L
leo  /   15:46, 11. sept 2018
Mõni aasta tagasi näidati ühel Venemaa telekanalil filmi Peeter Esimesest. Muidu hästi tehtud film, ainult et unustati millegipärast mainimata, et tema valitsemisajal vähenes Venemaa rahvastik umbes poole võrra ja Peetri käsul hävitati peaaegu kõik Venemaa kasakad. Asi oli selles, et Peeter vaatas kogu Venemaa elanikkonnale kui orjakarjale ja teda ajas marru ainuüksi mõte, et keegi võib Venemaal peale tema vaba olla
N
Nôus  /   16:12, 11. sept 2018
Hirmus inimene oli. Pigem lihunik, kui tsaar.
  /   18:42, 11. sept 2018
lihunikud oli hoopis samuraid
A
Ajaloo huviline  /   19:11, 11. sept 2018
Kas teate kuidas Peeter seda Põhjasõja alusttamist (kus hukkus lahingtes, marodöörluses, orjadeks viiduna, sunnitöödel, näljast ja taudidest 21 aasta jooksul kokku vist mitu mijonit inimest) ise põhjendas?.
Solvamisega! Teatavasti siidus tsaar valepassiga ja vale nime all koos mõne oma sõbraga Lääne Euroopasse. Teel peatuti ka Riias. Seal võttis puusepasell Pjotr Aleksejev (nii oli ta oma reisipassi kirja pannud) kätte ning asus mõõtma ja üles märkima Baltimaade peamise ja suurima kindluse, Riia linna bastione ning kindlustusi. Mille pealt rootsi vahisõdurite patrull ka kinni pidasid ja seejärel algul vahtkonna ülema ja siis juba linna komandandi ette viisid. Kindlustuste kaardistamine, spionaaz? Stalini ajal tähendanuks see Venemaal 25 üpluss 5 või hukkamist. Aga humaanne Rootsi komandant ei andnud võõrastele käsitöösellist hu.lgustele ei ihunuhtlust, ei andnud neid vällikohtu kätte ega pannud ka mitte kartsa. Võõral seltskonnal kästi lihtsalt Riiast 24 tunni jooksul lahkuda ja kõik. Aga see SOLVANG oli Peetri järgi nii suur, et sellele lihtsalt pidi suur kättemaksuks järgnema 21 aastat julma sõda, mitme riigi laostumine ning mitme miljoni inimese virelemine ning hukkumine. kas otsese sõjategevuse läbi või kaudselt. Nälg, taudid, rüüstamised.
N
narr...  /   15:35, 11. sept 2018
..narr on rääkinud...kas pensile ei taha minna...kas ei või vaadata ilusaid maale ja kostüüme ja head näitlejameisterlikkust???...miks peab kõik poliitiline olema( nagu Pipi -nee.ee.egrikuningat pole olemas -irfff)..hr. võib rahulik olla,tänapäeva noored ei tea sellisest ajaloost midagi,ega tee ka järeldusi,nagunii istuvad nutiseadmetes...:p asjatu hirm...aga vb meeldib see L a n g ile omale nii hirmsasti,et kole hakkas????..irff
T
T.Mets  /   15:17, 11. sept 2018
Kuulasin ka Langi raadiosaadet tolle filmi teemal. Ka filmi vaatasin Vene kanalist, tõeliselt huvitav ja haarav linateos.Tulles tagasi Langi juurde, siis mehega on ilmselt korrast ära--kardab juba iseenda varju. Imestan, kuidas sai selline inimene olla omal ajal ministri ametikohal. Poliitikuna ta lõpetas Pärnu vlimistel õige kehvasti, näidati õige koht kätte
K
K.Witt  /   15:58, 11. sept 2018
Vaatasid vene kanalist :) aga jutt on eesti kanalist sm. Tmets
A
Ants Tutt  /   18:06, 11. sept 2018
Kulla T. Mets, jutt jumala õige. Kuulamine kuulamiseks aga kui vaatad siin ilmutatud pildil Langi nägu - see ju täielik psühhopaat, paras panna psühhiaatria õpikusse.
V
Vägagi vaadatav  /   15:16, 11. sept 2018
Ennäe refioravast "filmikriitikut" enne valimisi. Pean tunnistama, et vaatasime kogu tutvusringkonnaga ja täiesti vaadatav oli. Igatahes oli rahvusringhäälingul õige valik. Vaataks veel .
M
Mati  /   15:50, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
Oleks täista õppefilm  /   16:25, 11. sept 2018
kui näiteks David Vseviov teeks saate kõigist sellest filmis esinevatest ajaloolistest ebatäpsustest ja fantaasiast mida ei saa faktidega kuidagi kokku panna.
B
blondinka  /   15:10, 11. sept 2018
Lang mine dieedile , su ajud on ka juba rasvunud . Ei kujuta ette , et sinuga voodit jagada.
M
Mati  /   15:51, 11. sept 2018
See on lihtsalt... ei hakka kommenteerima.
A
aga  /   15:04, 11. sept 2018
selle filmi ajal rahvas ei mõelnud, kes tegeles miljardite pesuga ja kes sellest teadis ning kasu sai. Samuti on filmi vaatamise ajal ununenud VEB fond, kus miljonite vargad on riigisaladusega kaitstud 75 a. Maksumaksja hakkab nüüd miljoneid maksma, selle asemel, et riigikogu koostaks vastava seaduseelnõu, võtaks varastelt riigisaladuse kaitse ja laseks neil endil miljonid kinni maksta.
Ä
Ära nüüd luuleta  /   16:09, 11. sept 2018
Kes see VEB fondist raha varastas ? Fondis olid nõuded mitte raha. Raha varastati /väljastati Venemaa pangast väidetavalt valedokumentide alusel.
V
vana ja tark  /   15:02, 11. sept 2018
no see on ikka paras ämber, mis hr langi küsimuse peale koliseb...kui nii võtta, siis on kogu ajalugu propaganda, oleneb ,kus kandist vaadata...mis meil siis jääb- ameerika nn komöödiad, mis on täiesti süüdimatult lollidele mõeldud?!
M
Mati  /   15:51, 11. sept 2018
Ja jälle Vene troll.
E
eksid  /   16:01, 11. sept 2018
Õige on Laari ajalugu.
A
AB  /   14:39, 11. sept 2018
USA propakanda käib söögi alla ja söögi peale,miks Lang sellel suunal sõna ei võta??? Ja üldse Katariina film on osa ajaloost ka meie ajaloost.
.
A
ABajukääbikule  /   14:54, 11. sept 2018
see ei ole ju film AJALOOST vaid puhas väljamõeldis ja no sinu aju ju seda ei jaga...
M
Marta Skavronska ajuhiiglasele  /   15:09, 11. sept 2018
Ja kuidas on olnud tegelikult? Alustame minust ja Peetrist I-t. Räägi meile üksikasjalikul.
M
Mati  /   15:51, 11. sept 2018
Õpi nimesid käändama.
T
to 14.39  /   16:10, 11. sept 2018
kadrioru park tallinnas ja sealne loss,alles tähistasime 300a juubelit,lang-molekul kus sa siis olid,see oli ju puhas vene propaganda.
M
marvan se  /   03:58, 12. sept 2018
loss on 19saj ehitatud
A
arvamus  /   14:37, 11. sept 2018
Kui Lang teeks ajaloolise filmi Pätsist, oleks huvitav vaadata, mis propagandat seal on. Muidu aga jookseb ringi ja ajab mula, et mingi Eesti riik oli olemas sel ajal. Eesti riigi tunnustasid esimesena punased 100 aastat tagasi. Katariina oli ikka saksa päritoluga ja sakslased valitsesid Eestit 700 aastat,
mis ei anna võrrelda 70 aastase nõukogude "okupatsiooniga".
  /   15:13, 11. sept 2018
seleks on propaganda film Tuulepealne maa
K
Kõrini on igasugusest  /   14:36, 11. sept 2018
vene värgist.
T
Tiit  /   14:30, 11. sept 2018
Kuulasin "Kuku" raadios Langi kisa samal teemal. Lang kiljus hüsteerias korge häälega nagu paljast meest näinud vanatüdruk.
N
No  /   14:28, 11. sept 2018
Minu arvates läheb härra Lang veidi liiale. Vaatasini seda ``Katariinat`` just sellise pilguga, et mis vastab tôele ja mis mitte. Pole vaja muretseda, kriitikameel on eestlastel täitsa olemas. Ja ka see kogukas ``Romanovid`` on läbi loetud. Muide, väga voolavalt ja ladusasti kirjutatud.
A
an2  /   14:55, 11. sept 2018
Vaadatud. Uskumatult nõrk näitlemine osatäitjate poolt. OK, Jelizaveta oli veenev, tema elukaaslane Razumovski ka. Muus osas käis ebaveenev punnitamine ja toretsemine. Ühes seerias leiutati ka iseliikuv tõld. Jomajoo! Jelizavetat mängis isa poolt eestlane Julia Aug.
N
Nôus  /   16:15, 11. sept 2018
Parim roll kogu seriaalis oli Julia Augi mängitud Jelizaveta Petrovna. Venemaal supertähe seisuses olev Marina Aleksandrova jäi Jekaterinana väga kahvatuks.
J
Ja mis  /   14:27, 11. sept 2018
tähtsust sellel on, mis kunagi oli? Kas tema ajal tehti nii või kellegi teise valitseja ajal? Igatahes oli see huvitavam, kui ükskõik mis riigi film. Ka see Victoria film jäi kõvasti alla.
E
e-maalt  /   14:20, 11. sept 2018
välja mõtles, no nüüd hakkavad leiutama.
M
Molekuli mõlgutused  /   14:18, 11. sept 2018
Komsomolitegelasest filmikriitikuks?
V
Võiks hoopis  /   14:28, 11. sept 2018
selgitada, miks kehtestas Eestis tsensuuri, tehes ajakirjanduse vastutavaks kommentaaride eest?
M
maalt Mees  /   14:16, 11. sept 2018
H.... LANG kui kattus sõidab, tuleb ravile minna. Mull oli sama lugu aga nüüd olen terve.
Ä
Ärberd von Kaerajaan  /   14:22, 11. sept 2018
MItte ainult Katariina, Eesti kanalid on viimasel ajal kõvasti venestunud. Näiteid pole vaja
kaugelt tuua, piisab, kui jälgida kava ja materjali, mis neis edastatakse?! Kas ei aita juba jamast?
A
aga sina  /   14:31, 11. sept 2018
ära vaata neid saateid, vaata sadu korda nähtud kriminullide kordusi.
A
aga minul on neist türklastest siiber  /   15:08, 11. sept 2018
"Sajandi valitsejanna" vaatasin huviga mingi ajani.
Nüüd on iga päev nõretavad türklased ekraanil
Õhtuti ameerika tapmisfilmid. Need OK?
I
irw  /   17:54, 11. sept 2018
Kanal2 koos 12-ga teeb rämedat natsipropagandat- suvi läbi olid saated Hitlerist ja natsidest
J
Jah  /   14:25, 11. sept 2018
nõus, Rein Lang: sa oled loll.
A
Ants Tutt  /   15:41, 11. sept 2018
Väga ausalt ja geniaalselt lihtsalt väljaöeldud tõsiasi. Näis, kaua seda tõtt õrnapõrnaline moderaator välja kannatab ?!
A
Ants  /   18:09, 11. sept 2018
Ja püsibki, imelik ?!
.
...  /   14:10, 11. sept 2018
Olen lugenud raamatud ja vaatasin ka seda seriaali hea meelega. Loomulikult saan aru, et serveeritakse Kremlile sobiva soustiga. Kuid vähemalt on filmitud ajaloolistes paikades, lavastatud tänapäeva võimalusi kasutades ka muu ajalooline taust. Abiks ikkagi kujutlemaks neid ajaloolisi inimesi selles miljöös. Roosamannat ja intriige on juurde poogitud Hollywoodi ja ka meie ajaloolistele filmidele ja seriaalidele, seda siis müügiedu suurendamiseks, mitte niivõrd poliitilistel eesmärkidel.
S
sama siin  /   14:17, 11. sept 2018
hea oli raamatust järge pidada isikute kohta, kes kelle sugulane ja kui kaua võimul olnud
.
...  /   14:32, 11. sept 2018
Jah ka mina võtsin raamatu uuesti kõrvale kui seriaali vaatasin ja lugesin üle mõningaid kohti. Kahjuks ei saa me loota, et Venemaa laseks mõnel teisel riigil nendes paikades filmida ajaloolisi seriaale seotud Romanovitega, seega erinevalt Langist on mul hea meel , et Venemaal midakigi üritatud on.
  /   14:08, 11. sept 2018
Miks näitavad meie kanalid nii vähe välismaiseid märuleid?
T
Taat  /   14:03, 11. sept 2018
"Molekul",mis sa vahutad! Riigis on palju tähtsamaid teemasid peale Katariina,mida arutada!
V
varsti valimised,  /   14:32, 11. sept 2018
tuleb ju jälle tuua rahvusteema sisse.
O
On ja  /   00:05, 12. sept 2018
Palju tähtsamaid teemasid ja eriti märatsevate noortejõukude teema. Kas poisid ei peaks kõik kuskil jalka trennis käima või muu spordiga tegelema, et ülevoolavat energiat vähendada? Pange rallit sõitma, et näeksid tõeliste meeste eeskujusid, keda kodudes neil arvatavasti pole. Tegelikult pole need noored süüdi, et neil on just sellised pered ja elavad sellises riigis, mis ei hooli nende tulevikust. See on tähtsam, kui Langi virin.
Õ
Õige küsimine  /   13:55, 11. sept 2018
Ja lisaks võiks olla Telial ükski pakett,kus pääseks vene kanalitest.Et neid ei olekski menüüs.
T
Truth  /   14:11, 11. sept 2018
Sellest on ju juba aastaid, aastaid räägitud,
aga paremaks pole midagi muutunud. S.t. > eestlased on sunnitud kogu aeg seda ros-rus-sovj jama taluma > igal pool, igas asjas, igal alal. Siin lause lõpus on nüüd venekeelsed kirumissõnad, mida ma siia hetkel ei kirjuta.
T
telia  /   14:23, 11. sept 2018
Avastasin eile üllatusega, et põhipaketti on üks venekeelne filmikanal juurde lisatud.
I
imelik  /   14:39, 11. sept 2018
kas keegi hoiab sul püstolit otsa ees ja sunnib neid vaatama?
T
Tore  /   14:39, 11. sept 2018
siis, venelased oskavad filme teha.
T
to truth  /   15:15, 11. sept 2018
Tead, mida sa seal pead taluma? Ei oska kanalite valiku teha või? Ja vaenlasi peab tundma mitte neist peittu pugeda
V
vaba kanal  /   16:04, 11. sept 2018
On ju Verekivi ja Külmale maale ja Kevade, neid võiks üle päeva eetrisse lasta.
M
Merle  /   13:52, 11. sept 2018
Väga huvitav oli vaadata. Aga Lang on hullem kui Potjomkin.
P
prop.  /   13:51, 11. sept 2018
Lp. Hr.Lang. Tegemist ei olegi dokumentaalfilmiga, vaid teleseriaaliga/MÄNGUfilmiga !!!
Q
Qwert  /   13:41, 11. sept 2018
Langi poolt toodud "Romanovid" ei kipu nüüd küll tõde kajastama, sest igal autoril on omad nägemused. Olgu selleks raamat või kino või isegi teatrietendus.
K
küsiks  /   13:45, 11. sept 2018
Kui nii, mis seal oli vale?
Q
Qwert  /   14:02, 11. sept 2018
Loe erinevaid raamatuid, siis näed ebakõla. Raamatuid tuleb lugeda, aga mitte nettis jõlkuda.
O
oh ja  /   14:10, 11. sept 2018
pole mingit garantiid, et raamatutes on tõde seda enam veel, et internetis valetamine paljastatakse võrdlemisi kiiresti aga kaasajal vale raamatus võibki jääda paljastamatu kuna raamatute lugejaid on vähe ja veelgi vähemaks jääb tulevikus
H
hj  /   14:20, 11. sept 2018
Kõik allikad pole alati kättesaadavad olnud ja sellest ebakõla. Teiseks kui vaba on autor kirjutama. Kui ta elab Venemaal, siis paraku paistavad ka Kremli kõrvad ridade vahelt.
-
->Qwert   /   15:17, 11. sept 2018
Sõltub raamatust, tellijast ja autorist, kriitikameel peab olema, kodanik, Qwert, kriitikameel, ilma selleta ei aita miski
Q
Qwert  /   20:09, 11. sept 2018
Seda minagi. Või oli natuke raske mõttest aru saada? Ma annan andeks.
M
mida veel välja mõelda?  /   13:31, 11. sept 2018
ma vaatan prantslaste seriaali "Versailles".Kas olen nüüd Macroni poolt ajupestud?
E
Ei tohi meil Langi vastu ega Laari vastu sõna võtta  /   13:30, 11. sept 2018
kommentaar kustutatakse või ei loasta üldse läbi MEIL JU ÕIGUSRIIK
S
Sellepärast  /   14:41, 11. sept 2018
Lang ju tsensuuri kehtestaski.
A
Aga miks  /   13:27, 11. sept 2018
maksumaksja raha eest üllitatakse sellist programmi nagu ETV+? Pigem selle filmi vaatamise mõjuna võtsin ette raamatu Romanovid, et teada saad mis ja kus ja kuidas siis oli ja toimus. Ei saa nii lolliks ikka ka minna, et iga asi on propakanda ja ajupesu!
L
Lugeja  /   13:27, 11. sept 2018
Olukord on Hull´`ule
Kas Eesti riigis makse maksavad ainult etnilised eestlased ??
  /   13:41, 11. sept 2018
Makse peavad maksma kõik, ja selle eest saavad teenuseid vastu ka mittekodanikud, aga see ei tähenda, et mittekodanike õigused kodanike õigustest kõrgemad oleksid.
M
mis õigused  /   14:42, 11. sept 2018
neil siis on, mida sinul pole?
H
Huvitav,...  /   13:25, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
seda kajastas Eesti Express  /   13:47, 11. sept 2018
M
Mulle see film meeldi  /   13:22, 11. sept 2018
Ajalooürikud räägivad, et Katariina lapsed ja lapselapsed on väga Eestiga seotud ja Põltsamaa mõisaga.
M
millise Katariina millised lapsed?  /   13:38, 11. sept 2018
Igatahes mitte selle, kellest film oli.
  /   15:19, 11. sept 2018
Krahv Aleksei Bobrinski (vene: Алексей Григорьевич Бобринский) (22. aprill 1762 Talvepalee – 2. juuli 1813 Bogoroditsk, Tula oblast) oli Venemaa keisrinna Katariina II ja krahv Grigori Orlovi vallaspoeg, kindralmajor, aastast 1796 krahv ja Vana-Põltsamaa mõisa omanik
O
oletatav laps  /   13:58, 11. sept 2018
Orlovi-Katariina oletatav poeg, filmis väike poiss, kes rääkida ei tahtnud, hilisem krahv Bobrinski.
K
Kodanik  /   13:19, 11. sept 2018
Miks ETV kanalil juhib saadet poluvernik ?
S
Saltõkov  /   13:18, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
Kodanik  /   13:18, 11. sept 2018
Huvitav, et kas tõesti põhjustas minu kommentaari eelmodereerimisele mineku väljend "Kremli.meelne palgaline või ajupestud troll"?
M
mul  /   13:33, 11. sept 2018
polnud isegi midagi sellist kirjutatud,kuid eelmodereerimisele
M
Mina kirjutasin  /   20:30, 11. sept 2018
mida Hitler tegi oma rahvaga ja kommentaar on kustutatud?
E
Eesti kodanik  /   13:17, 11. sept 2018
Langil on õigus. Millest seda järeldada? Aga kasvõi ainuüksi sellest, kuidas Kremli palgalised või ajupestud trollid siin kommentaariumisse ruttu kokku kogunenud.
J
joo vähem  /   14:51, 11. sept 2018
ja mine ravile, kui kolle näed :).
R
rain  /   13:15, 11. sept 2018
Kus on meie meeleravijad,kas keegi paneks talle diagnoosi ja määraks ravi?
M
maksumaksja  /   13:12, 11. sept 2018
Miks töötavad ERR-i raadiohäältena ja telenägudena inimesed kellel on ainult keskharidus ? Mina maksumaksjana ei ole nõus neile palka maksma.
?
?  /   14:08, 11. sept 2018
ERR-i raadiohäältena on päeval ainult venelased, kes loevad meile ett,mida nemad näevad või kuulevad. Kas meil eesti raadios pole enam eestlasi? Kas vene raadio võtab eestlasi kommenteerima?
N
nt  /   15:20, 11. sept 2018
Vikerraadios ainult venelased? Loll oled või ainult teeskled?
E
emmmm!!  /   17:42, 11. sept 2018
Mida??? Millest Sa räägid?
F
film on osavalt tehtud  /   13:11, 11. sept 2018
kuidas saaks näitamata jätta, kui Katariinat esitletakse nii "imearmsalt" tsaritsa vsei Ros --sii, .... i Estlandi.
Siin kohapeal toetame Ven ::emaa ajaloonarratiivi tsaaride kujude ja nendega seotud sündmuste mälestusmärkidega.
I
irw  /   13:21, 11. sept 2018
Katariina oli sakslane.
  /   13:26, 11. sept 2018
ega ükski romanov ei olnud venelane. suure tõenäosusega ka rjurikud ei olnud venelased.
M
moslem  /   13:08, 11. sept 2018
Miks Lang Sajandi valitseja kohta ei ole võtnud sõna?
I
Indrek2  /   14:27, 11. sept 2018
See oleks ju rassism... pealegi, ega molekuli häiri ka see kui maksumaksja raha eest brüsseli propagandat pähe tambitakse päevast päeva.
T
tee mõiste Rassism tähendus selgeks., Indrek2  /   15:21, 11. sept 2018
Kas nüüd ei ole rassism või?
A
Aja Lugu  /   13:08, 11. sept 2018
2014 aastal lavastatud ” Katariina” ehk “Krõm naš!” oli suurepärane ja nauditav propagandafilm. Kahju, et 22. osa viimaseks jäi! Aastal 2014 tuli Venemaa ja teiste riikide vaatajatele meelde tuletada, et Krimm sai juba 1774 aastal osakeseks Venemaast ja jääb selleks ka tulevikus.( 2001 aastal oli rahvastikust 58,3 % venelased, 24,3 % ukrainlased, 12,1 %krimmitatarlased.) Aga see selleks. Seriaali tegi nauditavaks suurepärane näitlejate ja lavastajate töö. Erinevalt Hollywoodi filmidest , suutsid näitlejad mängida ka silmadega, mis on tänapäeval vägagi haruldane. Vaatajana mulle sobis , et näitlejaid ei püütud samastada tolleaegsete paksude, lotendavate lõuaaluste ja puuderdatud parukatega nukukestega. Kellele seriaali tegelaste väljanägemine ei meeldinud , võivad minna muuseumi tolleaegseid maale nautima. Suurepäraselt ja ausalt anti edasi tolle ajastu võimuvõitlust. Tsaari perekonda sündimine võis tähendada nii võimu kui ka vanglat või surma. Sellised traditsioonid on olnud läbi aegade kõikides riikides. Just sellised klannisisesed võitlused loovad tingimused ka paljudeks tänasteks kodusõdadeks.
A
Aga   /   14:30, 11. sept 2018
kelle oma oli Krimm enne 1774. aastat? Venelastega on ikka nii, et kuhu sisse marsivad, enda omaks kuulutavad. Ameeriklaste ja NATOga on vahel kah nii, et marsivad kuskile sisse, aga nad ei "unusta" ennast sinna aegade lõpuni, vaid mingil hetkel lähevad ära kah!
I
ikka  /   15:22, 11. sept 2018
kui nafta on otsa saanud ei ole mõtet seal enam olla
A
Ainult siis  /   16:38, 11. sept 2018
kui kisa väga suureks läheb.
M
mis   /   13:06, 11. sept 2018
tule taevas appi,vabas maailmas hakkab ikka paris imelikuks minema,mina vaatasin ka seda filmi ja ei tabanud kordagi ,et vaat kus propakanda,kes on tutvunud ajalooga ja lugenud raamatuid,siis sellist motet see film ei tekita.Kui palju on tehtud ajaloolisi film,mis kunagi et ole dokumentaalsed vaid on filmid mis ikka teatud kunstilise olustikuga.Ja veel,kui me oleme vabad ,peame olema kursis maailma asjadega,miks ainult laanemaailmaga?tegelikult tahaks väga kuulda ja vaadata ka mis toimub ja kuidas eltakse naiteks kesk-aasias,miks mitte ka venemaal.Koike seda vist kardetakse naidata,et mine tea mis juhtub,ei juhtu midagi pole vaja karta,lihtsalt oleks huvitav teada.Enne olime raudse eesriide taga ,millise eesriide taga me nuud oleme. Nuud siis ei tohi enam isegi filmi vaadata ,mis kajastab ajaloolisi tegelasi venemaalt.See juba paris nome.
V
vaata terviseks  /   13:25, 11. sept 2018
Täiesti alusetu ving - reisisaateid ETV kavas ju küll, muudest kanalitest rääkimata. ETV 2 jookseb praegu näiteks sari Vladivostok, kus eestivenelased reisivad Venemaal. On olnud Kesk-Aasiast, Kaug-Idast jne.
K
Kohe  /   14:54, 11. sept 2018
keelab Lang ära.
O
Onu Sam  /   13:02, 11. sept 2018
Aga USA propaganda on ok?
  /   13:13, 11. sept 2018
USA ei ole muuseas eestlasi ja Eestit kordagi hävitanud.
I
irw  /   13:22, 11. sept 2018
Jah, sest Eestis pole naftat ja muid loodusvarasid.
O
oh ja  /   13:41, 11. sept 2018
kui lähtuda, et just tänu läänele said toimuda 1917 aasta revolutsioonid Venemaal mille tagajärjel said võimule kommunistid ja said toimuda sündmuste järjepidevusest tingituna kõik hilisemad küüditamised ja tapatalgud
  /   13:43, 11. sept 2018
Aga Vene impeerium on seda teinud nii kaua, kui mälu on, ikka musta maa taktika, põliselanike hävitamise ja enda alaharitute massilise sissevooluga.
O
Onu Sam  /   14:07, 11. sept 2018
Ära ole nii kindel...sureme väja,kui rahvus nii,et silm ei pilgugi.
O
oh ja  /   14:27, 11. sept 2018
arvestades kõiki negatiivseid tegureid kogumis on meite hääbumine kindel umbes 50 aastaga ning seda protsessi ei ole enam võimalik peatada
/ 14:01  /   15:22, 11. sept 2018
näe, eesti on rikas aga ei oska seda rikkust ära kasutada
I
irw  /   17:57, 11. sept 2018
ja palju usas neid pärismaalasi on? elavad kuskil traataia taga koonduslaagris, mida peenelt reservaadiks nimetatakse.
/ 13:13  /   18:46, 11. sept 2018
USAs on põliselanikud juba ammu ära hävitatud, järgi jäänud üksikud ja need samad degradeerinud
K
Kas keegi suudab selgitada,  /   13:01, 11. sept 2018
miks seda meediaärimeheks nimetatakse ? Sama küsimus ka poliitiku kohta ?
K
Kaja  /   13:00, 11. sept 2018
Film oli huvitav vaadata, samuti Victoria. Telekas võiks olla rohkem sellisedi filme. vene filmid olid väga head filmid ja kahju et neid poliitilistel kaalutlustel enam ei näidata. Samas kui palju näitatakse Türgi filme, miks Lang ei näe seal moslemite invasiooni. Meil näidatakse tegelikult jubedaid ja mitte huvitavaid tapmisefilme ja kõigest võiks ju midagi väljalugeda.
P
protyrk  /   13:14, 11. sept 2018
Nende türgi filmide pärast meie naised türklaste ja teiste m-ustade järel jooksevadki.
L
langil  /   12:57, 11. sept 2018
on oigus ! lugege postimeest ! kes seal kirjutavad ? Makarov , kuzitskin , skulskaja , piirsalu , mellikud - minnikud, beltadze ,breidaks , troitski ! mitte yhtegi eestlast . sama ohtulehega - hy.perakt.iivseid po.lu.vernikuid tais .
Ü
ükski  /   14:59, 11. sept 2018
normaalne inimene enam Postimeest ei loe, sest ei saa enam isegi oma poolt või vastuhäält kommentaaridele anda. Las kirjutavad.
D
deneb  /   19:47, 11. sept 2018
Aga muide enamus ikka kirjutab VÄGA hästi, harva kui nõus pole aga kirjutatud on ikka hästi. Makarov , kuzitskin , skulskaja on igatahes erudeeritud ja ajakirjanike kõrgem tase. Kedagi häirib nimi ja päritolu? ega nemad ei ole süüdi, et eestis kirjutavad ainult "lubjakese" taolised paandunud sotsid ja jewroväärtute kiitjad. Globalistidega ON lõpp! Vaadake ainult , mis maailmas sünnib- see mida ma juba 7 a. tagasi seltskonnas rääkisin ja mind vaadati kui poolearulist. Labane näide: Ernits Keskist EKREs ja kas keegi julgeb öelda , et tegu on lolli , harimatu poliitbroileriga!
T
teet  /   12:55, 11. sept 2018
eks ta oli üks kunsriline film - Paul oli tegelikult kole mees ja Darja Saltõkova ei olnud Katariina armukese naine - kuigi selline juba naine oli reaalselt olemas. Aga vaadata oli huvitav, kavatsen varsti jälle Peterburi minna, koos lastega - seega vaatsime seda koos juba teadmiste saamiseks. Propangada - eks seda jah oli ka, aga mitte sellisel määral et päris mõnus seriaal ärakeelata. Vaatan huvipärast ETV+ ning seal tuleb palju häid saateid.
  /   13:09, 11. sept 2018
need on nüsinüansid mis ei varja ajalooliseid fakte
T
teadmiseks  /   12:54, 11. sept 2018
Tsarinna Jelisaveta osatäitja on Narvast pärit, poolenisti eesti juurtega. Nime olen kahjuks unustanud.
E
Eestlanna  /   13:05, 11. sept 2018
Katrin Kohv on mänginud nõuka ajal tehtud filmis Jelisavetat.
J
Julia Aug  /   13:10, 11. sept 2018
M
Mina  /   13:16, 11. sept 2018
Julia Aug.
A
aga  /   12:53, 11. sept 2018
mina olen lugenud paksu teost Romanovid ja soovitan ka Langil seda tõepoolest lugeda ja mõttega lugeda. Siis leiab suurt sarnasust raamatu ja filmi faktides. Ei maksa lahmida, aga mis teha, Selline on juba selle poliitiku stiil!
A
ajalugu kordub  /   12:52, 11. sept 2018
Reformi tabab alati enne valimisi Browni liikumine. Kõik erakonna osakesed sh molekulid on pidevas liikumises kõikvõimalike teemade otsinguil, et korrakski pildile pääseda.
V
vaataja  /   12:51, 11. sept 2018
Ainuüksi selle filmi arvutigraafika oli kohutavalt algeline (joonistatud Neeva kaldapealne), võrreldes sellega, mida oleme harjunud nägema. Kuidagi venemaale sümboolne - laiava jutu taga on tegelikult selge mahajäämus nn läänemaailmast.
O
olukord on hull  /   12:47, 11. sept 2018
Vene propaganda vohab igal kanalil. Saateid pannakse juhtima väga kange vene aktsendiga väga halba eesti keelt rääkivad tegelased jne. ETV+ on ju puhas vene propaganda vene keeles, eestlaste raha eest.
  /   13:57, 11. sept 2018
"Pilvede all" - Mari muulasest silmarõõm Roman ja "Radari" - Stas Kuznetsov. need 2 meenuvad kohe.
V
Vene propaganda molekuulid telepurgis.  /   12:42, 11. sept 2018
Härra Langil on õigus . Kuid ainult osaliselt. Palju ohtlikumad on eratelekanalite vene maailmavaadet propageerivad saated. Parim näide kanal 2, reporter. Otsekui moskoovia hääletoru, garneeritud debiilse ilmatüdruku lobaga. Kanal 12 Kriminaalne Venemaa ja kolmapäevased pseudoajaloolised heietised , stiililt otse RT toodang.
V
vaataja  /   12:41, 11. sept 2018
Ei ole ma mingi Putini propaganda ohver aga seda seriaali vaatasin huviga.Täitsa huvitav ja lisaks uurisin veel EE-st täiendavaid fakte! See lihtsalt ajalugu,samalaadsed filmid ka Viasat History vaadatavad!
K
kuidas isand Lang siis kommenteeriks ajaloolist filmi "Victoria"  /   12:40, 11. sept 2018
mida sel suvel TV3-st näha võisime.
Head filmid mõlemad.
A
alles kuulsin kuku raadiost kuidas aleksander I napoleonile peksa andis ja pariisini välja läks  /   12:34, 11. sept 2018
tegelikult on selline jutt vale kuna venelased ei võitnud ühtegi lahingut napoleoni vastu. moskva panid nad ise põnema koos oma üle 20tuhande haavatuga. muuseas, mida tegi suvorov alpides 1799 kui napoleon oli alles pärast st 1812 venemaal?
M
mõni   /   17:37, 11. sept 2018
"Voina i mir"-i ekraniseering kuluks teile vaatamiseks ära, et oma ajaloo-teadmisi kiirel ja meeldival moel kasvatada.
L
Leenin   /   12:33, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
aitäh sulle et mu silmi avasid  /   12:51, 11. sept 2018
vaatasin, ja tänu Langile sai teda, et olen täitsa venestunud
O
ongi ensv  /   12:30, 11. sept 2018
puudub kella 9ne Vremja veel,seda ka
V
Vremja algus-tunnuslugu nõuk. ajal:  /   14:55, 11. sept 2018
Orchestra Manchester and Liverpool
kui seda lugu kuulen
S
see on  /   17:41, 11. sept 2018
loomariigi saate algusmuusika
H
ha ha ja  /   04:18, 12. sept 2018
vremja algas vremja vperjot looga
I
irw  /   12:29, 11. sept 2018
Lang ise tegi ju natsipropat kandes sünnipäeval vastavat mundrit. Eile näidati dok. filmi Weinsteinist- kuna teda süüdistati ahistamises, siis antisemiitlik (natsi?) propaganda?
J
julius  /   12:29, 11. sept 2018
Ot, oot. Kuidas see siis nüüd täpselt toimib? Vaatad kostüümidraamat naabri katast (kes oli tegelt sakslane) ja äkki tunned, et putin on ikka vahva vunts küll. Päriselt?
  /   13:16, 11. sept 2018
Te peaksitee kõigepealt aru saama propaganda olemusest ja siis ironiseerima hakkama.
E
eks siis  /   15:38, 11. sept 2018
Lang enese kogemustele tugineb. Nii kui venemaast mingit saadet näeb siis öö otsa unes näeb Putinit ja mida kõike see siis Reinuga teevb, kole värk jah! Siis ärgates poolsegasena kohe Kuku raadiosse kaebama!
A
Ants...  /   12:27, 11. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
oh ja  /   12:50, 11. sept 2018
võiks näidata Vladimir Khotinenko ajaloolist seriaali "Revolutsiooni deemon" (2017) tuntud ka kui Parvuse memorandum milles on üks huvitav eestlasest ajalooline tegelane Aleksander Kesküla
Wikipeedia:
Aleksander Eduard Kesküla (21. märts 1882 Saadjärve vald, Tartumaa – 17. juuni 1963 Madrid, Hispaania) oli eesti poliitik ja revolutsionäär
O
oh ja  /   13:48, 11. sept 2018
muide Aleksander Kesküla tegelaskuju on ka Hardi Volmeri filmis "Minu Leninid" (1997)
-
-  /   12:23, 11. sept 2018
Kena film on, peab siis alati näpuga järge ajama. Olen lugenud ka "Romanovid". Üldiselt klapib film raamatuga. Russofoobidele teadmiseks-frau Merkeli töölaual on pilt Katariina Suurest.
R
Reinuke  /   12:20, 11. sept 2018
jätab targu selgitamata, miks ta ise seni on ellu viinud nõukogulikku poliitikat.
R
Refid  /   15:09, 11. sept 2018
ju tahavad Venemaa maksupoliitikat, järelikult teevad Venemaale propagandat.
A
ajalooraamat  /   12:20, 11. sept 2018
Mis mõttes Vene propaganda? Ajalugu ei ole propaganda, kuigi paljud tahaks seda ümber kirjutada vastavalt oma soovile.
  /   12:25, 11. sept 2018
Aga ei ole ju ajalugu, suurvene propaganda on. Kahju, kui Te sellest aru ei saa.
E
erinevalt sinust ei saa, jah 12.25  /   12:57, 11. sept 2018
Mis seal on valesti, täpsusta. mis ei vasta ajaloosündmustele. Muide, olen ajalugu õppinud, ja mitte vene kanalite kaudu. Ütle, kas peaks ümber kirjutama ka nt Võru linna ajalugu, peaks panema Langi suguvõsa teenete nimekirja?
O
oh ja  /   12:56, 11. sept 2018
ajalugu on üks ohtlik toode millega saab programmeerida ükskõik kellele ja millist vajalikku tulevikku nimelt tuleb ajalugu vastavalt sellele ümber kirjutada millist tulemust tulevikus soovitakse ning 20 aastat ümberkirjutatud ajalugu õpetada ja ongi tulemus saavutatud
T
Tot Ukuul  /   12:19, 11. sept 2018
Vaatsin ka seda seriaali, ja kuigi tunnen propaganda ära, siis see seriaal minus küll ohulampi põlema ei pannud. Küll aga panevad selle lambi põlema mitmed Tallinna TV jutusaated.
P
Pigem  /   12:22, 11. sept 2018
ikka ETV kallutatud propa. Sest selle taga on näha just Langu Reinu karvast käppa ja parteipiletit ENSV ajast.
O
oh ja  /   13:00, 11. sept 2018
loomulikult Tallinna TV on pahad saated, sest erinevad kardinaalselt peavoolumeediast aga laske saadete üle otsustada rahval nagu lääne liberaalses demokraatias vähemalt sõnades väidetakse lubatud olevat
O
oh ja  /   14:23, 11. sept 2018
ilmselt ei tehta Tallinna TV poolt ühelegi erakonnale takistusi kes seal tahab esineda seda näha näiteks EKRE näitel. Ilmselt osa erakondi tahavad lihtsalt poliitilistel põhjustel oma tahest vastanduda Kekerakonnale kisada
A
aga ma  /   15:14, 11. sept 2018
olen korduvalt märganud, et saadetes annavad kommentaare põhiliselt kesikud. Eile vist oli Eesmaa jne.
E
eesti  /   12:18, 11. sept 2018
venestamine on sellel venemeelsel valitsusel juba liiga kaugele läinud, mis iganes valdkonnas on seda näha.
M
martin  /   12:15, 11. sept 2018
ERR näitab enamuse ajas neomarxistliku ideoloogia globalistlikut propagandat. uudised kubisevad valedest, mille otsa ehitatakse uued valed. ammu oleks aeg see liberastide bande peldikupotist alla lasta.
J
jumal küll  /   12:11, 11. sept 2018
kus nüüd avastas Lang probleemi! Mitu inimest seda üldse vaatas? Valimiste eel imeb orav kasvõi telliskivist vee välja!
R
raamatukoi  /   12:23, 11. sept 2018
Ma tean paljusi, kes vaatas, üle pikka aega ka mina vahtisin telekat. Ei arva ,et nüüd oleksin kuidagi Putinimeelseks läinud, lihtsalt oli huvitav, uurisin isegi järgi, kuidas on nende tsaaridünastiaga lood olnud.
  /   12:35, 11. sept 2018
Ega siis propaganda ei pea igav olema, lihtsalt vaikselt tilgutad ja lõpuks oledki vaataja ära tinistanud. Samasugune propaganda on Briti seriaalid a'la "Mõrvad Midsomeris", "Victoria", "The Crown" jt, mis täest sama kaugel kui Maa Kuust, kuid mis on loonud Suurbritanniast kuvandi kui valgete inimeste mõnusast idüllilisest külaõhustikust, kus küll toimub tonnide viisi mõrvu, aga mille taustaks on alati muinasjutulik vihmavaba külaidüll.
B
babuška  /   12:40, 11. sept 2018
Ka mina vaatasin, sest ETV-st pole enam midagi peale AK vaadata. Suvel veel eriti.
  /   12:55, 11. sept 2018
Ma ka vaatasin puht ajaloolisest huvist. Ja peab ütlema, et hea film oli, ega ma sellepärast veel mingi Putini kummardaja ole.
/ 12:35, 11.   /   13:03, 11. sept 2018
Tead, see on pubekate asi, neid saab väga kergesti mõjutata (aga nemad küll seda filmi ei vaadanud), NL ajal elanud relikti enam mitte.
Kus on sinu faktid, et Midsomeri seriaali mõjul Eestis oleks rohkem tapmisjuhtumeid (eriti igasuguste kirikuga ja pärandiga seotud mõrvad).
K
kuule, 12.35  /   13:05, 11. sept 2018
Sind tõesti need seriaalid on mõjutanud, sellepärast oledki nii kuri ja sallimatu, ja ilma venepropagandata
  /   13:29, 11. sept 2018
Vau, ma ei ole väitnud, et Midsomeri mõjul on Eestis rohkem tapmisjuhtumeid. Jeerum, palun püüdke funktsionaalselt lugeda. Jutt käis selle jt pehmete propagandafilmidega vaatajasse sulandatud Suurbritannias justkui valitsevat idüllilist ja piltilusat valgete inimeste külaõhustikku ,mis ei vasta tegelikult tõele, aga et selline kuvand on meil Suurbritanniast tekkinud (kui seal ise pole käinud).
T
to Vau  /   13:57, 11. sept 2018
Igaüks leiab seda, mida tahab leida, kriminaalide seriaalis otsida midagi muud kui mõrvajuhtumi lahendust on narr küll, ja veel imestada, miks nii väikses külas pideval kedagi tapetakse. Lihtsalt vaata protsessi ja kõik.
U
uku  /   16:23, 11. sept 2018
Jah, kabulasi seal filmis ei näidatagi.
E
eh  /   12:25, 11. sept 2018
veelgi veidram on see, et ÕL kirjutab Kuku-raadios nädal varem olnud lobasaatest artikli! Meediakriitika saadet on üliraske kuulata, sest Langi kõrval rääkiv Koorberg ei suuda eestikeelseid lauseid moodustada ja seda mökitamist on nii paganama valus kuulata, et ise olen selle saate kuulamisest sootuks loobunud. Langil on teinekord küll asjalike mõtteid, millega ei pea ju alati täielikult nõustuma, kuid teda on võimalik kuulata. Meediatudengid saaksid aga huvitava koolitöö, kui kirjutavad välja Koorbergi sõnavõtud samast saatest (läbi aegade) - et kuidas muuta meediakriitika naeruväärseks, sest kritiseerija ei suuda sõnaraadios sõnu seada. Ja Katariina-sarja pole vaadanud ega vaata, nagu ka muud pseuodoajaloolist tilulilu - ei ole see sugugi ainus selline.
O
oh ja  /   13:02, 11. sept 2018
mis hädaga teha kui millegagi rohkemaga oravad ei oska end promada aga valituks tahavad ju saada
  /   14:17, 11. sept 2018
Pole mõtet plõksida ja iroonitseda, oravad saavad igal juhul valituks, aga eks teiesugusele tee iga riigikokku sisse saanud orav tulist viha. Tore.
H
Hr miks elavad   /   13:45, 11. sept 2018
Riigikogulased maksumaksja raha eest, tööd tegemata.
  /   14:17, 11. sept 2018
Lang on tegus vend. Kui mitut riigikogulast sa 101 hulgast oskad nimepidi nimetada?
  /   14:49, 11. sept 2018
Ja mida see Lang on siis eesti rahva jaoks nii väga ära teinud? Ehk tooks mõned näited!
T
tegus jah  /   15:19, 11. sept 2018
ma tahtsin nõuka ajal ka TRÜ õigusteaduskonda astuda, aga polnud komnoor ja ka polnud parteile ja valitsusele ustav. Aga sinu tegus vend oli isegi komsomoli sekretär kuuldavasti ja hiljem oletuslikult veelgi hullem tegelane.