266 kommentaari

M
Mann  /   18:37, 13. sept 2018
Millistele "reeglitele" ei vastanud minu viisakalt kirjutatud komm? Miks Õhtuleht ise rikub reegleid??? Seda ajalehte enam kindlalt ei osta.
P
pensionär  /   15:20, 13. sept 2018
Ratas ütles,et meil istuvad ka venelased riigikogu saalis.Kas Venemaa duumas istub ükski eestlane neil saalis.Rattal on põhimõte,et Eesti antakse Venemaale ühegi lasuta ära.
T
Tubli  /   11:57, 13. sept 2018
ei saa ise kah aru mida räägib.
T
Tubli / 10:40-le  /   11:40, 13. sept 2018
Millist erakonda toetad?Tean siis millisele erakonnale mina mingil-juhul oma häält ei anna.
A
Arne  /   11:40, 13. sept 2018
Paljude eestlaste kannatus katkeb, selle kolonistide nämmutamisega. Kellele ei meeldi
saab ju oma suurele kodumaale minna. Jätke meid oma vene keelega rahule-elage ja kõnelege
Venemaal. Suured vallutajad viivad läbi venestamist eestis.
M
mõtlemiseks  /   11:21, 13. sept 2018
Rahvuste vahelise vaenu õhutamine ja vihakõned ei tule asjale kasuks.EKRE-l opositsioonis olles on hea positsioon lajatada loosungeid ja lubadusi. Seda teevad ka teised erakonnad, kuid mitte nii massiivselt ja järelmiga, et oleme kõige- kõige ja kui te meid ei vali, siis juhtub Eestis katastroof.
V
Viiu  /   10:35, 13. sept 2018
Piretil ( 09:19 ) mõttekäik nii lapsemeelne.Mine parem metsa seenele.
K
Kommenteeria Piret 09:19  /   09:46, 13. sept 2018
üritab oma pika ja lapseliku artikliga kedagi ümberveenda.Ära näe asjata vaeva.
T
Telefon  /   09:42, 13. sept 2018
Millegi pärast on siin kommentaariumis kõik jube targad. Kui te kõik nii targad olete, miks te siis ise poliitikasse ei astu? Kõik kes arvustavad teise inimese valikut negatiivselt ja laimavalt, siis on paraku tegu egoistliku ja kitsa silmaringiga inimesega. Seda on kahjuks kogu see kommentaarium täis.
Iga inimene valib keda ta valib ja see pole teiste asi kommenteerida,
A
auhauh/ 09:10-le  /   09:34, 13. sept 2018
Loe oma kommentaar ise läbi.Igast sinu sõnast õhkub meeletu viha.Oled otsast otsani kurjust täis.Sellisega ma küll ühte erakonda kuuluda ei taha.
P
Piret  /   09:19, 13. sept 2018
Mulle Ratas ja KE ei meeldi, aga antud juhul olen Ratase poolt, sest sellise venega hirmutamine-ässitamine teeb meile kõige hullema karuteene. Kui venelased eestlaste ja eestlased venelaste vastu üles keeratakse, siis on palju lihtsam massirahutusi ja isegi kodusõda õhutada. See on kõige hullem stsenaarium kui kõik siin tülli pööravad ja üksteist süüdistama-kahtlustama hakkavad!
Venelased (mitteeestlased) õpivad, töötavad, maksavad makse. Järjest rohkem venelasi räägivad kenasti eesti keeles, mõni aktsendiga, mõni nii puhtalt, et ei saa arugi, mis rahvusest ta on. Nende kodu on Eestis.
Kuid nüüd Helmed lajatavad neile kõikidele ühe vitsaga, sest mõned riigireeturid on venelased olnud ja järelikult peab neid kuidagi eriliselt kontrollima ja kahtlustama? Kas sellise loogika järgi on kõik eestlased narkomüüjad, kuna hiljuti võeti kinni kokaiini vedanud eestlasest kapten? Kas me kõik peame tolle kapteni tegude pärast vastutama?
Ettevaatus ei tee kunagi paha, kuid pime kahtlustamine pole samuti hea.
Kui Helmedel on informatsiooni, et mõni venelane veel kuidagi oma ametikohta kurjasti ära kasutab, mingit infot edasi müüb-jagab, noh, mida nad siis niisama vahivad ja sellest teada ei anna? Kui neil ei ole sellist informatsiooni, siis nende praegune tegevus on lihtsalt pahatahtlikkus ja vaenu õhutamine!
R
Renald  /   08:59, 13. sept 2018
Me tööd ei tee,me tööd ei tee,vaid lööme jalad seinale.Me tööd ei tee,me tööd ei tee,vaid,lööme jalad seinale.Käi p...sa,suur Venemaa,sa,eesti rahva piinaja,käi p...sa,suur,venemaa,sa,eesti rahva piinaja!
M
mees  /   08:47, 13. sept 2018
Kas Eesti põhiseaduses on tõesti öeldud, et poliitiliste vaadete poolest ei tohi kedagi tema ametikohast ilma jätta? Kui nii, siis poleks Eesti riik pidanud Metsavast arreteerima, vaid oleks pidanud laskma tal oma karjääri jätkata. Metsavase pooldas poliitiliselt Putini Venemaad ja tegi temaga koostööd väljaspool tööaega, nii et Metsavasele tuleb töökoht tagasi anda ja vabandada.
Põhiseadus § 12 on järgnev: kõik on seaduse ees võrdsed, kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitilise või muude veendumuste, samuti varaliste ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu," tsiteeris Ratas.
M
Meinstreami  /   08:23, 13. sept 2018
Kommivabrik on ka üles äratatud.
Y
yyy  /   08:07, 13. sept 2018
Pole EKRE asutaja. Aga need venekeelse koduse keelega inimesed ahistavad mind iga päev vene keelega, kui mina oma eestikeelse koduse keelega nina toast õue pistan. Ja nad on kohe vihased kui nendega vene keeles ei räägi. Mis riigis ma elan? Millal see ahistamine lõpeb? Kas Jüri Ratas võiks ennast päris eluga kurssi viia?
I
Ikkagi  /   07:41, 13. sept 2018
Saab minu hääle valimistel EKRE
Ja nimme
Siiani valisin isamaad, viimased on aga võimul istumise nimel oma põhimõtted hävitanud
V
Valid EKRE, saad, kriminaalse ja kremlimeelse keskerakonna.  /   08:09, 13. sept 2018
Isamaamüüjad tegid tõesti oma margi täis, aga EKREga astud veel suuremasse ämbrisse.
M
Mina püüan nii mõelda.  /   07:26, 13. sept 2018
Ideaale pole olemas. Aga oravaid, kesikuid, sotse, isamaalasi ja muid mugulaid, oleme küllalt tundnud. 27.a. jooksul oleme aru saanud korruptsiooni suurenemisest. Viimane naftapesu. eelmine Danske rahapesu. Mis neid üle lugeda, leht ei mahuta ära. Ei ütle, et EKRE vigadeta on. Pole meist keegi. Aga siiski, miks astuda korduvalt sama reha peale? Kui kehvasti EKRE ikka meid võrreldes eelmistega valitseda saab? Oleme me ju siin igasuguseid näinud. Vaataks õige, mida EKRE tegema hakkab? Kas tõesti hullem? Kas üldse eelmistest hullemaid enam on? Igaühel on oma arvamus. Mina ei pressi kellelegi oma arvamust peale.
R
Refi agent  /   06:08, 13. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
televaataja  /   08:20, 13. sept 2018
Räuskas nagu vana kommunist. Tõeline marksismi-leninismi propagandist.
P
Piret  /   08:43, 13. sept 2018
Helme esinemine eileõhtuses saates oli lausa kohutav vaadata oma valimatu ja ründava stiili pärast. Lausa kahju hakkab tema naisest. Ei tea, kas meestel on PMS? Või see ongi tema tavapärane käitumine-olek, mis ainult ajaga süveneb?
0
06:08/ Ja Riigikogus  /   10:29, 13. sept 2018
..läks ratas žirinovskiks, identsed ikka mõlemad ka väikese tähega.
J
juga  /   00:24, 13. sept 2018
Kõige rohkem ja täiesti avalikult õõnestab riiki Jana Toom. Kui Keskerakond ei suuda oma liikmete tegevust kontrollida, siis mis õõnestamissüüdistusi saab üldse olla? Ja Helmete jutus on kõva loogika täitsa olemas. Võiks ju kohe panna mõne Putini sugulase Kaitseväe juhatajaks.
K
küll  /   10:39, 13. sept 2018
Helme paneb, kui talle võim kätte anda.
O
Ootame kevade ära, see pole enam kaugel  /   23:58, 12. sept 2018
Võimelge ja sõimelge palju tahate, aga märtsis 2019 saabub tänastele võimuritele "tähetund". Enne seda toimub ühe kehaosa kahe osapoole täielik ühinemine, aga see enam ei päästa. Rahval on teie valetamisest ja varastamisest lihtlabaselt kõrini. Rahvas tahab OMA riiki, oma EESTIT, kus ei laiaks Kremli ja Brüsseli käpiknukud.
2
23:58  /   01:10, 13. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   10:35, 13. sept 2018
see tähetund saabub tõesti KOLMELE erakonnale, kremli pee kahele palgele - ekrele ja kesikutele! Mõlemad kukuvad nagu Edgari mädad kartulid.
Kuna kõik mõistusega eestlased valivad AINULT REFORMI, siis on
ka R E F O R M I T Ä H E T U N D!
2
23:58 Rahvas tahab OMA riiki, oma EESTIT,  /   10:49, 13. sept 2018
Üks vana kommunist juba kusagil kirjutas ka selle kohta üsna selgitavalt:
Ekre juhid Helme Mart ja Martin on ainukesed selgepilgulised mehed, kes nõuavad rahvaalgatuslikku referendumit Eesti riigi lahkumiseks Euroopa Liidust, seega ka eurost loobumist ja suurte ning ehtsaue NATO-vastastena, toimub siis muidugi EUst lahkumise järel NATO vägede väljaviimine Eestist.
Peale Euroopa Liidust väljaastumist ja NATO lahkumist jalutab Venemaa, selle sõna otseses mõttes, jälle nagu 1939. aastal oma vägedega Eestisse, sest NATO vägesid neil enam vastas ju ei ole
ja siis – olemegi selle koleda Brüsseli käpa alt ometigi väljas ja siis oleme järjekordselt selle rikka ja õitsva Venemaa alluvuses.
Elagu Helmed ja EKRE!
#
Seega on see juba ammu teada, et ainult Helmed ja käputäis ekrelasi soovivad OMA riiki, kus selle nn OMA riigi juht o i n a s t ek s ehk kubernerideks oleksid siis loomulikult Helmed,
R
Ratas vangi!  /   23:51, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
Jüri Ratasele MEELDETULETUSEKS...  /   01:12, 13. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tiit Kirss  /   07:15, 13. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
O
oh õudust   /   10:52, 13. sept 2018
ei saa need ekre "kirsid" ilma islamistiteta elada, need kummitavad neid ööd ja päevad.
  /   23:42, 12. sept 2018
Ratas sõida minema, sest sind pole keegi valinud rahvast esindama...
A
A.T.S  /   23:09, 12. sept 2018
Mis on riiklik saladus, mis on riiklik reetmine, mis on riiklik vaen jne, see on ei midagi muud kui inimlik harimatus mida on täna hea ära kasutada poliitikutel ja poliitiliselt. 101 just nemad enamus aega, kas reedavad, valetavad või lihtsalt ei mäleta. Ei peaks hirmu tundma ja ei pea teadma mida poliitik või poliitikud jahuvad, neil on ainult üks mõte vali mind küll ma näitan aga kindel on see, et just sina valija eksid meie 101 oleme õige. Aga ikkagi on kena teada, et nemadki on lihtsurelikud annaks jessas seda.
A
asd  /   22:31, 12. sept 2018
minu arvates õõnestab minister ratas ise eesti riiki ja keskerakond ka... astuks tagasi!
A
a mis minister see ratas ongi  /   23:21, 12. sept 2018
tavaline savisaare poliitbroiler, hilisemalt iseseisvunud. kõik lihtsalt raha pärast
R
Refi agent  /   21:34, 12. sept 2018
Küsimus Helmele, et mis rahvusest inimesed annavad infot meil tegutsevate riigireeturite paljastamiseks? Arvatavalt venelased. Vastandu, sõima ja hirmuta ning sellega garanteerid, et varsti ei jää vahele ükski vene spioon!
K
KESKERAKOND ÕÕNESTAB...  /   21:50, 12. sept 2018
Eesti riiki ÕÕNESTAB VENEMEELNE ja KREMLIMEELNE Keskerakond oma VENELASTEGA, kes vaatavad ikka Venemaa poole nagu hundid metsa poole....
90% venelasi välisriikides on ikka FSB ja GRU poolt värvatud informaatoriteks, agentideks, luurajateks ja Venemaa PROPAGANDA edastajaks neis riikides.
O
oma venelastega?  /   18:22, 13. sept 2018
Vaata ekrelaste nimekirja, umbes pooled seal vene nimed, ei tea, kas rohelised mehikesed lahinguvalmis?
K
keski agent  /   21:55, 12. sept 2018
ratas kandis ette,et USA luure ettekandest selgus reetur,mitte tibblestanist....
R
Refi agent  /   22:16, 12. sept 2018
Õnneks on vähe nii rumalaid, kes usuvad, et USA luuraja läheb oma inglise keelega Venemaale ja annab sealt infot.
L
lugeja  /   21:29, 12. sept 2018
Veel mõned taolised seisukohavõtud võivad peaministrile ametikoha maksta.
E
EESTLASED  /   21:58, 12. sept 2018
Oleme kategooriliselt Keskerakonna poolt teostatava VENESTAMISE VASTU eesti riigis!
Eesti riik peab olema EESTIMEELNE ja EESTIKEELNE!
V
Võts  /   10:16, 13. sept 2018
Nõus, Eesti keelne.
Kes juhtis riiki 17 a. ja mis me siis pole Eesti keelsed?
Sellepärast,et oravatel oli vene raha vaja.
V
Võts  /   10:15, 13. sept 2018
Siis järelikult ei meeldi tõtt kuulata.
Ja hiljem pole ka midagi tarka oodata.
L
lugeja  /   21:23, 12. sept 2018
Helmede küsimused olid võib olla veidi kiuslikud, aga väga õigeaegsed ja põhimõttelised. Ratas ei suutnud neile mõistlikult vastata, sest oli poliitilised kahvlis.
T
Tiit Kirss  /   07:20, 13. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
ma küll  /   10:43, 13. sept 2018
täpselt ei tea, aga kas Ratas üldse kunagi Venemaal on käinud, aga Helme oli seal mitu aastat, seega, kes on suurim oht värbamisele või mistahes lepingule, lisaks on ju Helmes ka vene verd, niisuguseid ju ei tohi usaldada tema enda sõnade järgi :).
"
"Ta ei saa ju Putinit tagumikku saata  /   10:56, 13. sept 2018
Loomulik, sest et Putin rahastab terves Euroopas paremäärmuslasi sh ka Eesti paremäärmuslaste trollivabrikut.
K
Kurt Tumm  /   21:18, 12. sept 2018
Eesti Konstitutsiooni järgi on eestlus ja eestlased põhikohal.Kui nüüd venelane Deniss Metsavas seadis ohtu eestlaste olemuse,reetes kaitserajatiste ja relvastuse kõik vaenlasele-järelikult ta töötas eestluse vastu.Järelikult tehku siis kõikidele,ka eestlastele põhjalikum kontroll.Meie esiisade seas pole ju punapartisane.
K
Kalev  /   21:10, 12. sept 2018
Rattakumm on minu jaoks toss!
S
Seeneline  /   05:28, 13. sept 2018
Ämmatoss kui täpsem olla.
V
Vanaema maalt  /   20:20, 12. sept 2018
Arvasin mingi, et meil riiki juhivad ikka need, kellel kõrvadevahel ka midagi on. Tänane päev tõestas kõik ja selgelt, mida pole, seda pole. Täpne Ansipi ja Rõivase koopia. Suitsunurga tahmas sündinud keiser õõnestab riiki, mis mühiseb. Isegi küsimustele vastamine tekitab ületamatuid raskusi isehakanule, loota tarkust, no halleluuja. Õuduste kubermang on sündinud ja hullemaks veel läheb, pange seda tähele.
P
parandus  /   20:32, 12. sept 2018
,,,minagi
O
oleme ja rattaletõmmatud   /   20:45, 12. sept 2018
selle läbi et tõe pähe esitatakse hulgaliselt valesid meie riigikese arengu ja juhtimise kohta. tõeväänamine võimuesindajate ja kallutatud meedia poolt käib sisuliselt nii et kui kellelgi on vastuväiteid mingites küsimustes siis tembeldatakse ta riigi õõnestajaks ja mida iganes pahaks, kusjuures vastuargumente polegi nagu vaja esitada. sisuliselt on eestlasest saanud rahvavaenlane kui ei olda nõus toimuva poliitikaga.
2
20:45/ Absoluutselt nii on  /   12:22, 13. sept 2018
Ainult Ratas teab, ainult Ratas võib, riigi alleshoidjad, Teie pidage ... Eestlastest on tehtud rahvavaenlased nr.1 , kes salalike mahamüüjate eest ennast kaitsta ei tohi. Hullem veel, kui oli Savisaar, on noor broiler, kes veel kaugemale oma tegudega läheb.
V
vana kommunist  /   21:19, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
2
20:20  /   21:55, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Y
yyy  /   20:10, 12. sept 2018
Nii ära on tüüdanud see väljend "kodune keel" venekeelse elanikkonna osas.... sest ei jää see keel neil koju, see on neil kogu aeg kaasas, igal pool nõuavad, et nendega räägitaks vene keeles. Kohe kurjad on kui ei räägi, sest nende meelest on see nende inimõigus. Kumb siis on, kodune keel või inimõigus? Kuida on minu inimõigusega saada Eestis hakkama eesti keeles? Miks mina seda igal pool ei saa?
Ä
ära valeta,  /   10:46, 13. sept 2018
ma käin paljudes teeninduspunktides, kus venelased tööl, kuskil pole nõutud.
L
leo  /   20:10, 12. sept 2018
Keskmist sorti Venemaa agendid meenutavad neid, kes halvas ilmas süüdistavad sünoptikuid
P
pigem ikka neid ,,,,,,  /   20:47, 12. sept 2018
kes kohalikus kliimas süüdistavad valet vööndiaega
  /   20:02, 12. sept 2018
Miks ma arvan, et Helmel on õigus? Aga selle põrast, et mitte kõik venekeelsed ja venemeelsed ei ole Venemaa poolt, on äraostetavaid nagu eestlaste ja eestikeelsete seas.
  /   20:02, 12. sept 2018
pärast
S
Selline leinav pilk  /   19:35, 12. sept 2018
Tüüpilised Eestlase pilgud... "nüüd on surmatund saabunud"!
  /   19:47, 12. sept 2018
nii see saatus on
A
Assa raks  /   19:29, 12. sept 2018
Vaat nüüd Sa vaene valeratas langesid küll lõksu. Ah, et riigikaitses olevat veneinimest ei peagi justiits kontrollima aga eestlasel on 10 nuhki tavaelus järel. Niisugust titejuttu ajada Riigikogus, peab ikka peaehitus päris lapik olema. Eestlane pidi ju kasulik idi.oot olema, rass.ist ja kõik veel, mis sülg suhu toob. RATAS, mida Sa ootad, kingi siis juba Eesti ära, miks meid piinata tahad?
K
Kui  /   19:27, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
Hiromant  /   19:37, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
lugeja  /   08:45, 13. sept 2018
Olen kuulanud EKRE esindajaid, aga pole ühtki solvavat sõna kuulnud. Ehk valgustad? Või kellegi kõrge riigiametniku põhjaliku taustakontrolli vajadusele rõhumine ongi solvamine?
A
aga mida siis Ratas valesti ütles  /   19:27, 12. sept 2018
Helmed õõnestavadki Eesti riigi julgeolekut. Või kuidas saab seda teistmoodi nimetada kui üks maffia järjekindlalt rahvusluse egiidiall õssitan rahvuste vahel vaenu. Me oleme selle juba korra läbi teinud, siis kui Ansip Ljosa minema just sellisel moel viis. Seda kõike oleks saanud teha teisiti, aga tehti just täpselt nii.Teadlikult aeti venelased vihale ja viimse piirini ja siis polnud muud vajagi kui mõned provotseerijad rahva hulka ja läkski lahti. Mitte üks poliitik ei tohiks tänapäeval nii räigelt sõna võtta nagu seda teevad Helmed. Järelikult ongi plaanis siin mässu rahvaste vahel üles kütta, et siis saaks Putin omasid kaitsma tulla. Nõuab vastuseid Jüri Rataselt... krt küsi oma opositsioonikaaslaselt ja healt kamraadilt Ligilt, mis värk on. Kuna Danske lugu hakkab ka üha enam lahti rulluma ja Ligil sõeluvad püksid püüli, siis üritatakse võimuvahetusega asjad ära summutada.
RE ja EKRE=Putin
M
Minni  /   19:37, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Ü
ühe tagumiku kaks palet  /   19:44, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
H
Hukatuslik  /   21:58, 12. sept 2018
valitsus eestile oli eelmine. Hea, et viimasel minutil maha võeti.
K
kraaks  /   19:45, 12. sept 2018
mida siin õõnestada on ,
K
Kas sa19.27  /   19:51, 12. sept 2018
aru ikka saad millist lollust suust välja ajad?
  /   19:21, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:27, 12. sept 2018
sina oledki see kõige suure vihaõhutaja, Sinu ühesugused tekstid on juba nii ära tüüdanud et ei viitsi neid isegi lugeda, võid jahvatada palju tahad, ega sa ikka eestimeelsete eestlaste arvamust ei muuda, ega hakka sinuga siis kaasa räuskama
1
19:21-19:27/ Ausõna  /   19:34, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:46, 12. sept 2018
Seelollaks kommenteerib täna ennast hingetuks.
1
19:46/ kremli kre. tiin  /   20:07, 12. sept 2018
Lõpeta juba ära, sa oledvastik.
Q
Qwert  /   19:15, 12. sept 2018
Nali naljaks, aga kuidas Ratas järsku nii konkreetne võis olla? Kui temalt midagi küsida, siis tuleb ikka vähemalt pool tundi ümmargust sisutühja juttu. Helmed teevad vist olemise kibedaks? Jama ju. irv.
T
Tiit, veel kord  /   19:10, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
A  /   19:07, 12. sept 2018
Tea kas Jürka mängis äkki koos plakatipoisiga koos kossu ,et nii pahur teine ?
V
VÄÄÄLJA AMERICAPRSELACCUIJAD  /   19:06, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
19:06  /   19:23, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
I
Indrek2  /   19:02, 12. sept 2018
Kui see haletsusväärne riigike ei tööta EESTI rahvuse ja kultuuri säilimise nimel siis pole ka selle õõnestamises midagi halba. Milleks meile see kriminaalne reziim?!?
M
Maamiis  /   18:55, 12. sept 2018
Kuulates seda Ratta hülge möla on ainuke tee valida EKRE
T
Tiit  /   18:55, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
vunts  /   18:53, 12. sept 2018
Täiesti võimalik, et Ratas ootas seda küsimust Ekrelt, et vähegi kindlustada Toomilt enesele Keski venelaste hääli, samas sellega teadlikult eestlastest valijaskonda killustades. Kui eestlaste enamus ei konsolideeru ning sedakord Ekre taha, siis saame jälle lasnamäe valitsuse, lisaks Tallinnale.
E
Eesti Kolhoosnike ja Renegaatide Erakond  /   19:12, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   19:20, 12. sept 2018
kaua sa sedasi keed, lööb varsti kaane ära
M
mis sest kaanest  /   19:40, 12. sept 2018
kui põhi juba läinud.
J
just  /   18:43, 12. sept 2018
k rohekeste kanep on k kohukesele mõjunud
P
Professor Makumbast  /   18:43, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
ehh  /   19:24, 12. sept 2018
ega see vaene ekre üksi ka ei jõua kogu eestis korraga ümber teha. me kõik näeme, mis toimub- pangad , valitsus, ärimehed kandivad rahasid nii et vähe pole ja keegi ei kõssagi. mis toimub?
rehvapension on 200 eurot, vallasemadel 19 eurot, no kuidas on võimalik elada ja olla rõõmus valitsuse otsuste üle??
E
EV  /   19:29, 12. sept 2018
Aga MIKS TE ei arutle EKREga majandusest, tervishoiust, sotsiaalteenustest? Miks te surute väitlused sinna,kus te saate öelda, et EKREs on natsid. Kui EESTLASED on natsid, siis kes on venelased oma kodumaal, lätlased, jne?
H
hiiuvana professorile Makumbast  /   07:31, 13. sept 2018
Vaata telesaateid ja loe ajakirjandust, saad teada ka sellest, kas Helmed räägivad ja mötlevad majandusest vöi ei.
?
??  /   18:34, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   18:02, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
prille vaja  /   18:25, 12. sept 2018
aga need palgiga helmed ei näe ju tõesti pindu teiste silmis
M
Mis  /   17:57, 12. sept 2018
Te arvate miks Jana Toom europarlamendis on?
R
Ratasele  /   18:04, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
L
LÖUADKINNI  /   20:52, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
N
nüüd siis tean  /   17:54, 12. sept 2018
päev otsa oli selline õõnes tunne ei saanud aru et kus see küll tuleb ?
Ä
ätt.  /   18:13, 12. sept 2018
See õõnes tunne tuleb tühjast peast !
  /   18:26, 12. sept 2018
sul muidugi kupar vene mõtteid täis.
V
Vene ätt  /   18:31, 12. sept 2018
Venemaa on su ajud ära viinud!
P
pihakõne  /   17:45, 12. sept 2018
Ei ole väga vahet, kas tegemist on Reformi, Keski, IRLi või mõne muu meinstriim erakonnaga, kõik ajavad ühte ja seda sama Euroliidust ettekirjutatud roosamanna sallivuse, pagulaspositiivset vikerkaarevärvilist rahvusriigivaenulikku juttu. EKRE on ilmselgelt eristuv ning ei imestaks kui see jõud saab tulevastel valimistel üllatavalt positiivse tulemuse sest nagu Euroopas toimuvast rahulolematust näha siis senine poliitiline suund ei ole selle elanikele meeltmööda.
E
Eesti Kolhoosnike ja Renegaatide Erakond  /   17:53, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
U
Uuurija  /   18:35, 12. sept 2018
Kui nüüd kenasti ekre liikmete nimekiri lahti võtta ja natuke lapata, siis leiab hulgaliselt vene nimesid, mõned lausa perekonniti. Veel natuke tähelepanelikumalt lehitseda, siis leiab kahtlaselt pagulase nimedega liikmeid, kes on raudselt kuskilt lõunast pärit. See pagulase teema on niisama kisamiseks, et hääli saada.
  /   20:35, 12. sept 2018
kui kõik reformikad on sinusugused grafomaanist ullikesed,siis on see oravapartei ikka üks pooletoobiste kogunemiskoht ikka küll.
A
Anx  /   08:51, 13. sept 2018
Tean paljusid tarku kõrgharidusega inimesi, toetavad EKRE-T. Reformi saab toetust ainult Kiili ja Kaljuranna sugustelt sahkerdajatelt ja inimestelt, kes ei usu et Autorollo võimalik on.
T
Telefon  /   09:35, 13. sept 2018
Enamus eestlased on lihtsalt kitsa silmaringiga ja uuenduste vastu.
Reform on olnud võimul. Mida head tegi?
Ü
Ühes  /   17:42, 12. sept 2018
telesaates öeldi,et kui me hakkame iseseisvust loomulikuks pidama ja ei hoia silma peal,siis oleme varsti jälle kellegi orjuses. Ajaloost tuleks õppida!
K
kodanik  /   17:39, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
arvamus  /   17:49, 12. sept 2018
Otsige Eesti riigi õõnestajaid teistest erakondadest,Danske pangast,Kapost jne,aga mitte Ekrest!
E
eesti mees  /   18:09, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
saarlane  /   07:25, 13. sept 2018
ratas ei saa eesti riigi juhtimisega hakkama ja peaks ise ameti maha panema !
L
Leinhard Robot  /   17:37, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
see on tõesti keerulisem kui kosmoseteooria, ütleks et see on lausa ulme  /   17:38, 12. sept 2018
et ekret tib,lad,ega siduda.
M
mingi  /   17:40, 12. sept 2018
euroliidu poolt ajup,estud nüri pliiats kirjutab siin midagi.
E
Ekre seebiks  /   17:32, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kommunismiehitaja  /   17:35, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sinu   /   18:10, 12. sept 2018
ajud jäidki sinna pesukaussi
O
Ok  /   18:12, 12. sept 2018
Õigesti kirjutad,et Helme PESI eestlaste ajusid aga sina ja marksismi-leninismi propagandist sm.Nestor PESETE eestlaste ajusid siiani.Kas sinu kui kommunisti karjäär on ohus,et siin nüüd teisi oma vingumisega tüütad?
F
Fantoom  /   19:21, 12. sept 2018
Se Fassism tuleb sulle veel vastu ühel kenal päeval.
I
Ikkagi valin  /   17:30, 12. sept 2018
ainult EKRE
I
Ikkagi  /   17:55, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
17:30  /   18:15, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
A
Ah  /   19:04, 12. sept 2018
Et tuleb tarkadelt õppida? Võtame õppust refilt ämma öökapist siis EI( irl ) müüme venelastele Tallinna vanalinna odavaid kortereid, keskide moodi tuleb teha leping ühtsevenemaaga ja sotside eeskujul luua praeguse Rootsi sarnane heaoluühiskond.
A
a  /   19:07, 12. sept 2018
:D viimased armetud laimamised . Ekre teeb puhta töö. Hea on vaadata kui Ekre hakkab küsimusi esitama siis on kõigil sipelgad püksis ja vingerdavad nii armetult.
Ü
üks l0ll  /   18:34, 13. sept 2018
jõuab rohkem küsida, kui sada tarka vastata.
J
Jaan Puumuna  /   17:29, 12. sept 2018
Miks on riigivartgaid,korrumtante,sulisid,Moskva meelseid jne.pätte kõige rohkem Keskerakonnas ?
T
tegelikult  /   17:33, 12. sept 2018
on seda Reformierakonnas enamjaolt ja veel IRL
L
lugeja  /   08:53, 13. sept 2018
Et mõned kümned miljonid jälle rändaks kellegi tasku? Et autorollotajad tegutseda saaks? Et ämmade kilekotis ikka raha oleks? Sina üks kasusaaja olnud, et kaitsed Reformi?
E
ester  /   17:17, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:33, 12. sept 2018
nii ta on , kuid segajaid palju
  /   18:00, 12. sept 2018
Väga totakas avaldus.
J
jah  /   16:54, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
Seda  /   16:52, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
soomlased juba mõnda aega venekeelseid noori relvateenistusse ei võta  /   17:15, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
E
Ei  /   17:55, 12. sept 2018
olegi soovi sõjaväkke minna.
K
kolla  /   16:49, 12. sept 2018
Kuidagi kummaline,et konkreetsed küsimused millele ei saa hämamisega vastata ratta nii närviliseks teevad.Kas poleks ehk tagumine aeg ka tema enda sugupuud uurida.
K
kuule kolla  /   17:10, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   17:21, 12. sept 2018
Mis see kapo minu ukseDaga peaks olema?
R
RATASELE  /   18:21, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tulumaksuseadus õõnestab riiki  /   16:44, 12. sept 2018
Ühisdeklaratsiooni puudumine ajab rahva vihale ja selle vilju saate valimistel maitsta
S
s.t.  /   16:58, 12. sept 2018
ei ole mingit abielu.
M
mm  /   16:43, 12. sept 2018
Ratase loogika järgi peaks ka Ukraina Donetski ja Luganski "rahvavabariikide" jõugud oma kaitseväe koosseisu arvama, selle asemel et neid "poliitilistel" põhjustel diskrimineerida.
Ning muidugi on see ainult eksitav statistika, et Ukrainas on ühel pool rindejoont vene rahvusest inimesed, teisel pool ukrainlased.
Kas tõesti meie juhtoinad arvavad, et sõja korral haaraksid venelased venelaste vastu relvad?
K
karla  /   16:36, 12. sept 2018
Ma arvan, et küllap taustauurijad teevadki sellest omad järeldused, Ratas aga ei saa seda otse kinnitada :) Rratas oleks võinud küll sel puhul ümmargust juttu ajada (ja muul puhul mitte) a la 'tõhustatakse taustauuringut kõigile, detailid ei kuulu siin arutamisele'
M
Minu   /   16:22, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
Helmed olevat eestlased ainult 18 %.  /   16:46, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
sugupuu  /   17:26, 12. sept 2018
Mis rahvusest need Zimarjevid olid?
1
17:26/ EKs nad  /   19:02, 12. sept 2018
ikka logiseva ratta rahvusest olnud, sest tahab võimu esivanematele üle anda. Õudne kolin käib, nüüd on vist jurakene oma rattad brüsselisse janina kätte unustanud.
P
papist peaga ekrelasele  /   19:03, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
.
.  /   19:30, 12. sept 2018
Mine p rse.
T
to papist peaga.....  /   08:43, 13. sept 2018
vaata kui eelmine okupatsiooinivõim tampis rahvale 50 aastat pähe,et rahvusriik on paha, paha, siis väga paljud jäid seda uskuma ka.... kaasa arvatud sina... aga ma soovitan sul ikka veel enne areneda kui kirjutama hakkad
M
mõtleja ütlus  /   16:22, 12. sept 2018
Ekrelased on tänased mässajad , aga homsed türannid ! Miks küll ei muudeta TTVs otse 10 sse saatejuhti? Väga paljud on juba loobunud selle saate vaatamisest?
A
annejaana  /   16:36, 12. sept 2018
kui ei meeldi vaheta kanalit
J
jälle  /   16:36, 12. sept 2018
üks vene kommunistide järeltuli prää,ksub.
L
lugeja  /   08:56, 13. sept 2018
Loobunud vaatamisest? Kas sa mingi uurimuse läbi viinud? Palun konkreetsed andmed. See saade järjest populaarsem, sest seal ei aeta poliitkorrektset hülgemöla.
M
M.Närep  /   16:18, 12. sept 2018
Kuidas tegudega on? Miks R. Aeg ei saatnud Pihl korraldusel Dressen it ja Simm i pensionile Miks Anvelt ei taha piiritara ehitada? Kuhu kadus 50 mln EU piiriraha? mis sest jutust.
K
krõmpsluu  /   16:16, 12. sept 2018
Rattal kodarad logiseva ja paistab,et paras hirm ka nahas kui juba sellist jura ajab.
E
eestlane  /   16:23, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
P
parem...  /   16:38, 12. sept 2018
....olen nats,kui nats pooletoobine "eestlane".
A
A  /   16:49, 12. sept 2018
Provokaator , konsulteeri oma ülemustega ... ise oled paljalt oma nimega 'eestlane ' natsionalist ja ajad sellist jura ?!
M
mis tähendab  /   17:00, 12. sept 2018
natsipartei. seleta eestlane.
A
aga  /   18:11, 12. sept 2018
ärge tooge teisi rahvaid meie maale,siis ei teki ka rahvastevahelist vaenu.Reform ja keserakond lükkavad võõrad meie koduuksest sisse!Nemad ongi vaenu pürogrammeerijad.Huvitav,kas praegused võimulolijad ei karda,et rahvas ühineb islamiga ja riputab oma valitsejatele külge sildi,kui juutide ja ameeriklaste sabarakud,ning annab nad allahi kohtu ette.Rahvas teab omi mölakaid,ning peksab need prussakad urust välja!
A
ants  /   16:15, 12. sept 2018
Helme on tavaline populistist NSVL aegne jäänuk,sarnaselt Ansipile,Savisaarele jnejne-ajab seda iba,mida kuulda tahetakse....poju aga üks tavaline lödinäpust sõnameister-``oskused`` avanesid ilmekalt kunagises metsasaates
L
lödipüksivedru?  /   16:25, 12. sept 2018
Aga kes on väikese tähega ants?
S
siin üks paljudest näidetest kus  /   16:34, 12. sept 2018
vene kommunistide ideoloogilised järglased praeguses lääne kultuuris hauguvad koertena nende kallal, kel mõistus veel säilinud.
S
siin üks näide sellest kuidas  /   16:35, 12. sept 2018
vene kom,mun,istide ide,oloogilised järglased praeguses lääne kultuuris hau,guvad koer,tena nende kallal, kel mõistus veel säilinud.
1
17:29  /   19:06, 12. sept 2018
Kas SINA, kremlikutsikas, kun agi vait ka jääd?
R
rein  /   16:12, 12. sept 2018
keeruline lugu.
kedagi rahvusepõhiselt süüdistada oleks lollus. samas tuleb endale ka aru anda, et on olemas riskirühmasid. seda nii eestlaste, venelaste kui ka muude rahvuste seas.
lugesin kunagi, et USAs ei lastud ühte eestlast tõusta kaitsetegevusega seotud ametipostil, kuna ta pere oli punalipulise okupatsiooni eest läände pagenud ja arvati, et mees võib tegutseda ettearvamatult ehk emotsioonide ajel. nii et mingit rahvuslikku diskrimineerimist polnud. oli vaid kaine riskiarvestus.
Ka meie mehed, kes riigisaladuste asju otsustavad peaksid käituma mitte rahvuse ja liberaalsuse loosungeid järgides vaid riskirühmi arvestades.
Kui ikka ollakse teeninud punalipulistes organites, siis see ongi põhjus, et riigisaladuste juurde ei pääse. Aga võib aru saada et seda on raske teoks teha, kuna ka tänaste otsustajate seas on neid, kes kandsid okupatsioonivõimude vormi. vähemalt üks isegi kapopealikuna.
E
Eestlane  /   16:09, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
  /   16:17, 12. sept 2018
No eks uuri siis rattakese sugupuud.
J
Juss  /   16:03, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
J
jussijupike  /   16:10, 12. sept 2018
arvad ,et kapo pole igat nende sammu viimased 3a jälginud ega nende elulugu põhjalikut
kontrollinud? vaimutsed seal niisama!
1
16:03/ Siis on ju kole lugu  /   16:14, 12. sept 2018
..kui suhtub oma sugulastesse ka põlgusega. Polegi enam ilmatusuur ja ainuke kommunismi propagandist kogu riigis? Vanakommunist täiega pettasaanud.
1
16:03 /Ja siis?  /   16:19, 12. sept 2018
Ega surnud enam järglasi kamandada saa. Helmed on naiste kaelas, eks mine kontrolli, on need venemaalt, saksast või inglismaalt. Oled sama tark , kui ÕL pealkiri-HELMEID? Nagu peaks mitmuses olema ikka HELMESID, mitte helmeid.
E
Et  /   16:38, 12. sept 2018
Algnimi ju ikka Helme, mitte Helmes. Ja kui Helme, siis Helmeid.
S
Selle asemel  /   17:53, 12. sept 2018
et sugupuud uurida,kuulake parem ,mis juttu suust välja aetakse!!!
T
tundub, et käivitati   /   16:03, 12. sept 2018
ekre laimukampaania. Avapaugu andis Jaan Männik (tema mõjutamine süvariigi poolt), nüüd siis alusetud õõnestamissüüdistused. Kuidas saab ektet õõnestamises süüdistada kui nad soovivad kontrolli tugevdada??
Valin kindlalt ekre.
K
Kapo-le  /   16:23, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
S
seega,  /   16:29, 12. sept 2018
mulle igati sobiv !
A
ahah aha ahaha aha  /   16:37, 12. sept 2018
tee mõisted selgeks, sa ka endise kommu paipoiss))
H
ha ha ha   /   16:38, 12. sept 2018
tee omale mõisted selgeks, sa ka endise komm,u pai,poiss.
M
mulle ka sobib.  /   17:14, 12. sept 2018
au EKRE le.
R
RS  /   17:17, 12. sept 2018
Kui on natsipartei,siis mulle ka igati sobiv
M
Moderaator korjas uuesti ära.   /   16:02, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
K
kiiresti  /   16:05, 12. sept 2018
korjatakse ära veb fondile viitamine, et ka kesikud on reffidele lisaks kremli poolt mõjutatavad ja juhitavad.
1
16:02/ ÕL, palun lõpetage see päris õõnestaja vihapursked  /   16:22, 12. sept 2018
See inimene ongi ju hull, kui lasete tal kaua veel ennast üles kütta, saate süüdistuse suitsiidis.
I
infotund  /   15:56, 12. sept 2018
juhuslikult sattusin kuulama infotundi ja Mart Helme küsimus oli kohe ründav, kui ta ütles,et peaminister ei saa mitte millestki mitte midagi aru. Mike ÕL ei kajasta seda?
1
15:56/ Ja ei saanudki Ratas aru  /   16:31, 12. sept 2018
..millest jutt.Nagu ikka, ümmargune jutt diskrimineerimisest, et ei tohiks kontrollidagi, kui kõrgeid ametikohti okupantide lastele jagatakse. No tule taevas appi aga meil kõigil on 10 nuhki igaminut sabas ja Helmed ikka õõnestavad kapolasi.
N
Nojah,   /   15:56, 12. sept 2018
Helmed tahavad et meie lapsed ja lapselapsed kasvaksid riigis kus poleks terrorismi, oleks ohutu tänavatel käia kartmata millal nuga kõrri lüüakse vms. Ratas ilmselgelt sellele ei mõtle.
V
vana kommnunist  /   16:08, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tim  /   16:30, 12. sept 2018
Täpselt kirjutad vana kommunist ,et Helme PESI last ajusid kommunismi saastaga aga sina ja marksist-leninist sm Nestoriga PESETE nüüd ja praegu laste ajusid kommunistliku saastaga.
E
E  /   18:03, 12. sept 2018
KUIDAS?
K
Kas  /   06:23, 13. sept 2018
Sa, vana jobu siiani ei teadnud, et ilma parteipiletita ei saanud kuskile paremale/puhtamale ametikohale?
Kaua Sa korrutad siin oma Eesti Raamatust ja ajakirjast Pioneer? Olid ikka "kõrged" ametikohad küll. OMG, osta omale mõistust kui kuskil seda müüakse.
1
11:09/ saast  /   12:36, 13. sept 2018
loe oma kordused kokku!
J
Juku  /   15:55, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
G
geni  /   16:09, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
G
genijukule  /   16:26, 12. sept 2018
Ise räägin, ise vastan?
T
Tõnu Mandel  /   17:17, 12. sept 2018
Loe Objektiivi ja Uued uudised saad teada tõtt , muuhulgas ka "kontrolööri" huvitav-10-20%. Tätpsem inf viidatud allikas.
M
Moderaator tsensris ära.   /   15:55, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
Moderaator tsensris ära. -le  /   16:28, 12. sept 2018
Kus ta siis tsensis, kui su jama tuleb kogu aeg topelt!?
M
miks kapo ei uuri  /   15:54, 12. sept 2018
ühtse venemaa lepinguga seonduvaid inimesi ja tegevusi? Keegi keelas jälle ära.
M
mees metsast  /   15:51, 12. sept 2018
Olen kuulnud, kuidas KAPO uurib inimesi, kes saavad tööd kaitseväe teenistuses. Aga ohvitser Metsavase tausta uurides oleks ohulamp pidanud juba ammu süttima. selline ajalooline suguvõsa taust peaks igasuguse riigisaladustega töötamise välistama. Oleme muutunud nii sinisilmseks, et ignoreerime igasugust ohtu. Jüri, Teil on erakonnas keegi Toom, kes on sarnase taustaga ja sugugi ei varja oma eesti vastast vaenu.
O
oi  /   15:53, 12. sept 2018
seal on ju veel palju ja palju eestivaenulikke tüüpe. kõlvart ja co.
J
ja ratase venestamine  /   15:50, 12. sept 2018
siis ei õõnesta, vä? haige värk
  /   15:56, 12. sept 2018
See on ju Ratas, mida sa temalt ootasid? EKRE kallal ongi ta vähe hambaid teritanud, nüüd siis hakkab pihta. Õnneks ei pea seda solgimeediat jälgima, valimiskasti leian ma niisamagi üles, kui ma otsustan üldse valima minna.
H
Hannes  /   15:50, 12. sept 2018
kõige suuremad riigiõõnestajad on - Jana Toom,Korb ja Kõlvart ,kes kõik kuuluvad keskerakonda.
Kõik kolm on venetaustaga inimesed ja töötavad Eesti riigile vastu,mis järeldused,me siit teha saame- ei saa lubada venerahvusest inimesi riigisaladuste juurde. Omaette kroonijuveel on Ossinovski,kellel
on õnnestunud oma tegevusega riigile ulatusliku rahalist kahju tekitada.
Õnneks valimised on lähedal ja igaüks saab oma hääle ausale ja eestimeelsele parteile anda.
Õ
Õige, ikka ausale ja eestimeelsele  /   16:15, 12. sept 2018
Mitte Zimarjevite pereparteile.
P
paneb imestama  /   15:47, 12. sept 2018
Kui nõuda, äsjaste sündmuste ja korduva nn mustri ajendil, tugevamat kontrolli Eesti riigi jaoks olulistele ametipositsioonidele määratavate osas, on tegu Eesti riigi õõnestamisega???Julgeks arvata niimoodi, et kes sellele (tausta)kontrolli tugevdamisele vastu hakkab, on Eesti riigi ja rahvuse kestmajäämise vastane ja õõnestaja.
S
seda nad kõik koos  /   15:51, 12. sept 2018
kardavadki.
K
kus on vaenlane  /   15:45, 12. sept 2018
Vaenlased hiilivad tavaliselt meie ümber ja kõrval,kelle tabamiseks on ainult üks võimalus.
Tavaliselt ta jääb valega vahele ja mitte üks kord.
Kui aga 5 aastat järjest,arvatavasti rohkem 5-10 a,valetatakse tuleks kõigil ülemustel õla paelad maha võtta,sest nad ei näe siis ka midagi muud vaid ootavad ainult palga päeva pehmel diivanil.
B
Brüsseli krantz  /   15:44, 12. sept 2018
Oma rahvusriigi pärast muretsemine on ,,õõnestamine,, Valget pussitava või vägistava mussulmani karistamine on rassism jne. Blabla
E
eu  /   15:39, 12. sept 2018
Kust ratas juhtnöörid sai sel korral? Kas bilderbergi või venemaa sõpradelt???
K
kes kontrollib  /   15:37, 12. sept 2018
Mis tööd need paguni mehed,kõrged ametnikud tegelikult oma kabinetis teevad ei tea keegi.
Kui taustaks on ka piibli kool,siis on võimalik ka usu kaudu üks kõik keda ära rääkida.
Usk ja poliitika on kaks oopiumit,mis kokku segades tekitab keemile plahvatuse.
P
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad!  /   15:37, 12. sept 2018
IKS DEE.
P
Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad!  /   15:36, 12. sept 2018
XD
A
appi,appi  /   15:31, 12. sept 2018
kõik sõimavad kõiki.kõik vihkavad kõiki.kas on mõni inimene,keda ka armastatakse.kui äkki ilmubki mõni selline,siis koha leitakse midagi tema kohta ja tambitakse mutta.kust tuleb see kurjus.
A
Antud  /   15:34, 12. sept 2018
hetkel tuleb kurjust keserakonnast.
E
Eesti Kolhoosnike ja Renegaatide Erakond  /   16:17, 12. sept 2018
Kurjus ja viha tuleb EKRE-st
P
pealesunnitud   /   15:37, 12. sept 2018
uuest naailmakorrast, mida vale ja jõuvõtetega püütakse euroopale peale suruda. Sealt liba-liberaalidest kõik viha algaski...
  /   19:13, 12. sept 2018
see kurjus tuleb ainult EKRE TROLLIMAJAST.
Ü
ühtse venemaa  /   15:31, 12. sept 2018
koostööpartner näitab oma tõelist palet. Lihtsast eesti poisist on saanud suur salakaval reetur!
K
kui loll peab ikka olema..  /   15:31, 12. sept 2018
looduses tuleb üksi öösel ka ilmselt hunte hoida, kui nad sind sööma hakkavad? Kui on meeletult suur ja agressiivne riik naabriks, siis selle elanikud ei ole sama, mis mõni vaikne .. Paraguai tudeng. Vaenuliku välisriigi esindaja on ju siin missioonil ja mida lollimad ja usaldavamad kohalikud on, seda paremini on nende luuraja oma tööd teinud! Paras aeg saata kogu kesk selle kauaegse kahjustamise eest minevikku..
R
R.  /   15:30, 12. sept 2018
Helmed siiski teistest halbadest variantidest hetkel parimad!
S
sõimake jah edasi  /   15:29, 12. sept 2018
saab ekre hääli ainult juurde. sotsidel on ju risti tagurpidi mõtlemine nii heaolu, maksude kui poliitikaga.
M
Marika  /   15:28, 12. sept 2018
Jah,Rail Balticu saime,teeme nüüd Savisaare nimelise maantee.Savisaare bordell ja Anu Sa...aluspüksid,Aga poisid,kus kama on?
A
Annika  /   15:32, 12. sept 2018
Kas Savisaar siis pooldas Rail Balticu tegemist?? Oled vist peale kusagil haiget teinud. Seda ideed kannavad keskerakonnas Jüri, Kadri ja Mailis.
K
Kelle valvsa käe ja juhtimise  /   15:50, 12. sept 2018
all on nad oma parteilise hariduse saanud,annika?haritusest pole mõtet rääkida.
M
Marika -le  /   16:29, 12. sept 2018
Kama pannakse tasku!
R
reeturi tabamine ei olnud töövõit  /   15:26, 12. sept 2018
vaid häbi ja kaoutus kapole, sest reetur tegutses üle viie aasta kõrgel kohal! Häbi peaks olema kapol, mitte näitama seda võiduna. Vaadake vene delfit ja pm, saate teada kuidas kapo ja eesti üle naerdakse!!
A
Artur Pohl  /   15:58, 12. sept 2018
Kes on reetur? Seda noormeest kasvatati vanaisa ja isa poolt lapsepõlvest peale kindla eesmärgiga: õpi,ole tubli, saa ohvitseriks, tee karjääri. Ja kui karjääriredelil oli juba kaunis kõrgele tõusnud siis hakkas tegutsema.
R
ratas on vene agent!  /   15:24, 12. sept 2018
kõik püüavad ainukest eestimeelset erakonda mustata! Loodan ekre edule!
R
ratas on liignoor inimene võimu eesotsas  /   15:29, 12. sept 2018
kogemused venemaa ja venelastega olematud. pole venemaal sõjaväes käind ega venemaa olemust näind. venemaa võimude olemus pole muutunud ,kui vaja siis värvatakse rahvuskaaslane kasvõi maailma otsast ja tehakse tollest riiklik inimene.
  /   15:33, 12. sept 2018
liiga nõrk ja madala valulävega
V
vanem mees ladaga   /   15:24, 12. sept 2018
mul on koer jube rassist.täna hommikul lasi valgeid junne.ma ütlesin talle,et korrektne on ikka pruune lasta.näis mis homme toimub.
K
kui see tõsijutt  /   15:32, 12. sept 2018
siis koera seedeorganid ei tööta, kõhunäärmete alatalitlus ja seedeensüüme ei eritu, pelgalt maomahlast korralikuks seedimiseks ei piisa. loomatohter ehk aitab, või surm
V
vanem mees ladaga   /   17:25, 12. sept 2018
sul on õigus.siseorganid tuleb aktiveerida.
N
Noh, kallid kaasmaalased  /   15:23, 12. sept 2018
..kes siis on putini käsilased, kas ikka veel EKRE? Kes seda ka Vikerraadiost juhtus kuulma, siis Ratases küll enam kahtlust olema ei saa. Nii ülbe ja vastutustundetu oma riigi suhtes, on päris õõvastav kuulda.
K
käsilased  /   15:34, 12. sept 2018
Nii EKRE kui kriminaalne ja kremlimeelne keskerakond.
1
15:34/ Ära rohkem plagise  /   16:39, 12. sept 2018
EKRE-l pole mingit ühist selle punaste pandega. Toom Vikerraadios täna hoidis jälle peaministri rattaid pihus, kuula ja imesta. Hullumaja värk, mis suust välja aetakse.
H
haloo  /   18:21, 12. sept 2018
sul ikka venemaast poolwe sajandi tagune arusaam,kui silmas pidada punaseid.Mingeid punaseid pole venemaal ammu.Riiki juhivad bandiitlikud rühmitused,kes saavad juhiseid Ljubavitsi hasiididelt.
1
18:21/ Mida Sa räägid  /   19:17, 12. sept 2018
Kommunistlik partei on tänaseni venemaal olemas, teevad omi rongkäike punaste lippudega lenini auks.Meie ratta iidolid Zirinovskid ka pundis.
E
ehk saab siis selgeks  /   15:34, 12. sept 2018
keda kevadel mitte valida.
E
eks need kremli päris agendid  /   15:35, 12. sept 2018
ongi ise need kõige suuremad agendinduses süüdistajad, et enda pealt kahtlused hajutada. Karju ikka valet kõva häälega, lõpuks seda valet usutaksegi. Aga võta näpust, nüüd hakkab see jama välja tulema kes päriselt kremli agendid on!!
K
Katrin  /   15:23, 12. sept 2018
Peaminister liialdab oma väljendiga Eesti riigi õõnestamisest Helmede poolt. Millegipärast meenus seda uudist lugedes Eesti film "Inimesed sõdurisinelis", kus sakslased kurtusuvad Vene pool sõdivaid eestlasi oma poole üle: "Eesti poisid tulge üle, saate kõhud täis ja jõuluks koju". Tulen nagu tuttav ette. Samas filmis on ka ütlemine: "Lahinguväljal näeme, raisk", mille võiks üle kanda kaasaega: "Valimistel näeme, raisk."
E
Eriarvamus  /   15:14, 12. sept 2018
Eestis on sisuliselt võimul venelased, nende marionett Toompeal on Jüri Ratas. Huvitav, millist Eesti riiki see venestamispeaminister silmas peab, kui süüdistab eestlasi "Eesti riigi" õõnestamises?
  /   15:11, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
V
vana kesik  /   15:16, 12. sept 2018
aga mõtle positiivselt , et elad paremini kui soomlane või astu keskerakonda ja usu, kõik muutub.
N
niiniii  /   15:11, 12. sept 2018
Kas Tallinna tv suured söbrad kisuvad riidu?Aga ongi viimane aeg,pole normaalne,et viieliikmeline pere niisama pol iitikasse kipub
  /   15:10, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
M
milleks  /   15:17, 12. sept 2018
sealt me hiljaaegu kõik ju tulime aga nagu uhke keskmees ütleb, läheme meie ainult edasi !
A
A   /   15:21, 12. sept 2018
Õhtulehe tsensuur : Ropendage aga terviseks ,aga ärge te Eesti lühimat jõge nimetage !
1
1 5 : 1 0  /   15:41, 12. sept 2018
"Teade on edastatud."
H
helle s  /   15:10, 12. sept 2018
miks EKRE rohkem õõnestab kui keskerakond kuulake JAANA TOOMI VÄLJAÜTLEMISI
A  /   15:10, 12. sept 2018
Riiklik süüdistaja?
A
A  /   15:09, 12. sept 2018
Põhiküsimus tulvastel valimistel on ,et ka liberastid ( KE ,RE ) suudavad omavahel kokkuleppele jõuda
võltsitud e-häälte õiglases jaotamises
B
B  /   15:24, 12. sept 2018
aga nad on ju juba kokku leppinud. Kui EKRE aga saavutab kevadel teise tulemuse, mis on väga tõenäoline, keskmeestega p i z d e t s. Just see ajabki nad närviliseks.
E
Ehh  /   06:40, 13. sept 2018
Selle eest, et EKREt valitsusse EI lasta, hoolitseb juba meie asehaldur.
Kesikud ja Reform teevad valitsuse, küll näete ja kui hääli puudu jääb, aitavad sotsid häbist välja.
R
Raivo  /   15:08, 12. sept 2018
Kõigepealt kesinud lõpetage leping vene juhtiva parteiga
P
paradoks mitte hinnag  /   15:05, 12. sept 2018
Kui eestlased hoiavad eestlust eksiilis, õpetavad oma lastele eesti keelt ja kultuuri, tantse ja rahvalaule, siis me oleme nende üle uhked. Kui venelane tuleb Eestisse ja teeb seda sama, siis see on laiduväärne.
Kui eestlane kogub venelaste kohta Venemaa informaatoritelt infot Eesti kasuks, siis on ta tubli aga kui venelane annab infot oma rahvuskaaslastele, siis on ta reetur? Mismoodi? Iga rahvuse esindaja tegutseb ju selle järgi, kuhu kuulub ta süda. Meie eestlastena põlgame neid isa-poega aga nad pole ju reeturid vaid kangelased, kes ugri-mugride sinisilmsuse tõttu suutsid vaenlase tagalas nii kõrgele ja kaugele jõuda. Süüdi on ikka meie oma tegelased eesotsas selle templirüütliga. Reetur on Simm, kes omadele noa selga lõi.
  /   15:16, 12. sept 2018
Ärge vassige. Eksiilis elavad eestlased hoiuavad küll keelt ja meelt elus, kuid on lõimunud sealsesse ühiskonda, räägivad kohalikku keelt ja ei nõua erikohtlemist. samuti ei lärma Eesti president, et kohaliku keele oskamise nõue on eestlast Itaalias, Soomes, Venemaal jm diskrimineeriv ja tuleb kehtestada kaks riigikeelt. Samuti on alandav teha kodakondsuseksam, kus tuleb teada asukohariigist üsna triviaalset infot.
L
loe mõttega ja siis kommenteeri  /   18:43, 12. sept 2018
Pole kirjutatud lõimumisest ja erikohtlemisest vaid rahvustundest.
Iga rahvus hoiab omade poole, see on jutu mõte ja kui meie riigijuhid sellest aru ei saa, et paljud venelased, kes riigikorra muutumisega jäid oma tahte vastaselt võõrasse riiki, nad elaksid meelsamini Venemaal kui Eestis, siis on meil valed juhid.
A
A  /   15:04, 12. sept 2018
Huumor missugune ! Kohe - kohe hakkab Keskerakond EKRE-t süüdistama venemeelsuses ja putinismis
K
kremli peremees  /   15:09, 12. sept 2018
Eks nad rabelevad ühe ja sama leivapalukese pärast.
M
mõtlik  /   15:27, 12. sept 2018
kuidas siis nii ? EKRE seisab rahvusriigi ja emakeele kaitsel, keskerakond aga on liberaalse ilmavaatega, soosib pagulaste kvoodivaba liikumist ja toetab reffijaid.
1
15:09/ Imelik  /   15:31, 12. sept 2018
Kõigile kuuldavalt, kõik näevad, mis toimub ja SINA ikka oma deesidest ei loobu? Miks? Kas Helme ülistas täna venelastest reetureid või Ratas? Kes on siiski kremliid????
P
Piret  /   15:04, 12. sept 2018
Äkki ei saa hoopis mehi usaldada? Ükski naine pole saladuste müümisega meil veel vahele jäänud.
S
Simmi  /   15:14, 12. sept 2018
ja Dresseni abikaasad olid ka stirlitsid.
V
vähk  /   15:03, 12. sept 2018
Jürikene vaata ikka enne oma kapsamaal veidi ringi ja tee lõpp mõnele paberile ja mõne inimese liikmelisusele KE-s
T
Tõnn  /   15:03, 12. sept 2018
Suur Venemaa kõrval, iga venelane vaatab sinnapoole. Kas Jüri seda ei adu?
O
Oi kuidas Jüri  /   14:59, 12. sept 2018
nautis oma häälekõla,kui traktaati ette kandis.Vist pressis pisaragi reväärile.Loodetavasti jäävad ta lühikesed käed piisavalt lühikeseks,et Kapo tööd mitte segada.
.
......  /   14:58, 12. sept 2018
Kommenteerijatele tutvumiseks ja mälu värskendamiseks. http://epl.delfi.ee/news/eesti/keskerakonna-liikmete-nimekiri?id=50918194
Need nimekirjad on täis nimesi kes on otseselt vastu olnud Eesti Vabariigile.
H
Helmede solgitoru kinni panna  /   14:57, 12. sept 2018
Pange Tallinn TV kinni. See on otsene Helmide hääletoru.
A
A  /   15:19, 12. sept 2018
Noo ,mis paariad siis need ' Helmid ' on ,et kuskil suud ess tohi lahti teha ?
P
pigem ikka savisaare tööriist, aga on ka teistele kasulikuks osutunud  /   15:23, 12. sept 2018
omal ajal eesti tippkommunistid kasutasid ka oma kõrget ametipositsiooni selleks et eesti lahti kangutada venemaa kommunistliku impeeriumi küljest.
Põhiseadus § 12 on järgnev:  /   14:51, 12. sept 2018
jah, see on nii, kuid igas ametis on omad ametialased reeglid, mida peab järgima ja riigi kaitsestruktuurides peab olema eriti kõrge ametialane järelevalve ning kontroll.
  /   14:51, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
T
Tere  /   15:08, 12. sept 2018
jürka!
V
varem või hiljem nad värvatakse  /   15:10, 12. sept 2018
eksluurajate tapmisega Londonis näidati kõigile rahvuskaaslastele muudes riikides et koostööd tuleb teha
  /   15:18, 12. sept 2018
Eesti riiki õõnestavad mõlemad parteid, nii ekre kui keskerakond.
T
tõmba aga  /   15:52, 12. sept 2018
triipu edasi,elu nagu hologrammis.
P
paras paar  /   14:50, 12. sept 2018
Nii Zimarjevite järglased kui Savisaare õpilased õõnestavad eesti riiki.
A
autist  /   14:49, 12. sept 2018
Nagu kits kärneriks...bilderberglane ja Putini partei koostööpartner rääkimas riigi õõnestamisest...
K
kui oled opositsioonis  /   14:48, 12. sept 2018
siis õõnestaja kui nagu Ungaris v Poolas peaminister samadel väärtustel nagu EKRE siis nemad oma riigi õõnestajad pole aga opositsioonina on euroliidu õõnestajad nii, et kui võimul siis õigus kui võimul pole siis õõnestaja.
A
A  /   15:01, 12. sept 2018
Limukad hääletavad Brüsselis meie vennarahva vastu ( Toom jääb mängust välja ,tema vennasrahvas on teine ) Ainuke õige mees on Gräzin
M
mõtlik  /   15:06, 12. sept 2018
Imelik seisukoht. Helme seisab meie püsiväärtuste: emakeele, isamaa ja rahvusluse eest ja nüüd tuleb siis Keskerakonna arvamust järgides välja , et on hoopis õõnestaja. Kui Ratas lubas ühelt osalt sisserändelt kvoodid eemaldada , kes tema siis on ?
P
Pahupidi  /   14:47, 12. sept 2018
tegelikult on meil vastutavatel juhtivatel kohtadel kõrgeid palku nautivad liiga sinisilmsed mehed , kes on parteide poolt sinna pandud . See tähendab, et nad töötavad juhtimise alal aga pole juhiomadusi vaid on parteiline ülesanne ! Nagu vene ajal !
F
Familija Gelme  /   14:47, 12. sept 2018
[ Sisu ei vastanud Õhtulehe kommenteerimise reeglitele. ]
1
14:42/ Familia putin  /   15:38, 12. sept 2018
Kuritegelik likvideeritaja, nüüd jäidki kapitaalselt vahele.Kogu Eesti teab, kes on kremliid ja ühtsevenemaa rakukene-Jürka punt.Küll me ikka ükskord likvideeritame ka, ole rahulik.
A
antifashist   /   14:46, 12. sept 2018
Kesikute gang koos partneri "ühtne fashistlik venemaa" on ohuks eesti riiklusele?
Ä
Ähh  /   14:46, 12. sept 2018
väikene peretüli...
M
Müüdud!  /   14:45, 12. sept 2018
Kui sa võitled riigi ja rahva säilimise eest, keeravad euro-o.rjad su suu lukku.
PS! Ungaril tahetakse üldse sõnaõigus ära võtta, kuna selle riigi juhid ei lase endale pähe istuda ega luba riiki immigrante.